Good Luck 2
woensdag 6 mei 2009 om 15:27
Zoooo ben ik weer, even kind geshowd en complimenten gekregen en klossen teruggebracht, gevoed en zelf gegeten en nu Lars in zijn ledikant gelegd. Ik hoor wel wat gepruttel maar ik geloof, in hoeverre je dat kan zeggen na een half uur, dat hij zijn ledikant fijner vind dan de hangwieg. Misschien omdat hij dan om zich heen kan kijken ipv tegen een creme zijkant aan te staren? Nou ja eens kijken hoe dit gaat. Als het werkt zou ik het ook wel weer jammer vinden want dan ligt hij niet meer bij ons op de kamer Ach ja het is ook altijd wat.
Hoofdeind omhoog hadden we al heel snel, maar bedant voor de tip.
En Hel, ...nu moet ik dus zo ook nog eens gaan kolven ??? Nou ja is voor het goede doel zeg maar.
Kokos, leuk dat het een geslaagde avond was. En niet eens een mega onthaal van je kinderen tsss
Hel, T is wel weer gedeeltelijk zindelijk, plassen gaat weer helemaal goed en poepen als hij er zin in heeft dus dat is nog wat minder. Vriend van ons was trouwens 50 toen zijn (eerste) dochter geboren werd.
Hè ik kan ineens mijn teksten niet meer vet maken en alle smilies blijven onder mijn bericht staan....
Hier trouwens een strijkende vent en schoonmoeder, ik ben dus ook echt heel slecht in strijken en kan het dus ook niet eens oefenen, jammer hoor
Oh en Thijmen vindt Lars ook erg lief, ik krijg nu al commando's.
"mama, Lars huilt, hij wil drinken"
"mama, Lars huilt, ik geef wel speen jij niet" om daarna heel subtiel die speen naar binnen te duwen
"mama, ik ga Lars wel even schommelen" in de wipper en ook weer heel subtiel
Dus ik moet er wel bij blijven zeg maar, maar verder is hijgewoon lief aan het spelen en vindt hij het allemaal wel goed geloof ik.
Amalia, van Lars de kleine ijsbeer hebben we ook een boekje gehad, erg leuk en leif inderdaad.
Mal, hoe is het met jullie kleine Rocky?
Hoofdeind omhoog hadden we al heel snel, maar bedant voor de tip.
En Hel, ...nu moet ik dus zo ook nog eens gaan kolven ??? Nou ja is voor het goede doel zeg maar.
Kokos, leuk dat het een geslaagde avond was. En niet eens een mega onthaal van je kinderen tsss
Hel, T is wel weer gedeeltelijk zindelijk, plassen gaat weer helemaal goed en poepen als hij er zin in heeft dus dat is nog wat minder. Vriend van ons was trouwens 50 toen zijn (eerste) dochter geboren werd.
Hè ik kan ineens mijn teksten niet meer vet maken en alle smilies blijven onder mijn bericht staan....
Hier trouwens een strijkende vent en schoonmoeder, ik ben dus ook echt heel slecht in strijken en kan het dus ook niet eens oefenen, jammer hoor
Oh en Thijmen vindt Lars ook erg lief, ik krijg nu al commando's.
"mama, Lars huilt, hij wil drinken"
"mama, Lars huilt, ik geef wel speen jij niet" om daarna heel subtiel die speen naar binnen te duwen
"mama, ik ga Lars wel even schommelen" in de wipper en ook weer heel subtiel
Dus ik moet er wel bij blijven zeg maar, maar verder is hijgewoon lief aan het spelen en vindt hij het allemaal wel goed geloof ik.
Amalia, van Lars de kleine ijsbeer hebben we ook een boekje gehad, erg leuk en leif inderdaad.
Mal, hoe is het met jullie kleine Rocky?
woensdag 6 mei 2009 om 15:33
Schattig Enka, hoe Thijmen met Lars omgaat. Maar idd bij blijven! Laurens snapt ook nog steeds niet na ruim 20 mnd dat hij niet bovenop Berend kan liggen (is ook moeilijk uit te leggen als Berend dan helemaan de slappe lach krijgt.. zucht..).
Klinkt lief!
De dvd van Lars is ook té cute! Favoriet bij mij (Laurens kijkt liever Cars )
Klinkt lief!
De dvd van Lars is ook té cute! Favoriet bij mij (Laurens kijkt liever Cars )
woensdag 6 mei 2009 om 19:19
quote:Jinny schreef op 06 mei 2009 @ 15:24:
Oh dat is een lief larsje Amalia! Werk jij nog eigenlijk? Hoorde net dat mijn vriendinkennis een miskraam krijgt, na 1234321456743 pogingen (allerlei soorten) is ze eindelijk zwanger en nu dus mis.... En ik was zo blij voor haar.Wat verdrietig na zo lang wachten
Oh dat is een lief larsje Amalia! Werk jij nog eigenlijk? Hoorde net dat mijn vriendinkennis een miskraam krijgt, na 1234321456743 pogingen (allerlei soorten) is ze eindelijk zwanger en nu dus mis.... En ik was zo blij voor haar.Wat verdrietig na zo lang wachten
woensdag 6 mei 2009 om 19:35
woensdag 6 mei 2009 om 19:54
woensdag 6 mei 2009 om 21:10
Dat heb je als je over de grens gaat wonen; laten ze je hier niet meer binnen. Misschien moeten we naar Flair over gaan. Dat is toch (van origine) Belgisch?
Oh Jin wat een verdrietig verhaal! Afschuwelijk. Moet ze nu afwachten op de mk, of is het al begonnen. Of zag ze bij de echo geen leven meer.
Vreselijk...
Oh Jin wat een verdrietig verhaal! Afschuwelijk. Moet ze nu afwachten op de mk, of is het al begonnen. Of zag ze bij de echo geen leven meer.
Vreselijk...
woensdag 6 mei 2009 om 21:11
woensdag 6 mei 2009 om 21:14
Waarom zie ik die ubersuffe Jeroen van Koningsbrugge (Lama's --> was ie al niet grappig), Ik hou van Holland, een of ander zg grappig programma van BNN ofzo en nu weer op Net 5 met Tussen de Oren) opeens in alle programma's? Of is hij leuk en mis ik het even?
Ik heb gisteren al gemerkt dat ik een heeeeel andere smaak heb dan jullie (behalve Mamax ) dus het kan best aan mij liggen hoor.
Ik heb gisteren al gemerkt dat ik een heeeeel andere smaak heb dan jullie (behalve Mamax ) dus het kan best aan mij liggen hoor.
woensdag 6 mei 2009 om 21:25
Haai.
Veel geluld hier zeg! Zoohee.
Jin, wat verdrietig.. Je gunt het ze zo he..
Nog geen duidelijkheid over Cee dus. Hoop dat het gauw bekend is en iets simpels te bestrijden.
Wat een fantastische tent! Je moeder is goud waard.
Fijn dat het goed gaat met zwangere Star en Suze! Lekker dat jullie genieten dames! Succes met kamertjes stylen.
Hel, vijf-tig?? Dat geef je 'm niet zeg! Heeft hij ook midlife overpeinzingen? Of was dat voordat jij in zijn leven verscheen misschien?
Balen Enka, van de vermoeidheid. Ik hoop dat er gauw ritme komt en dat jij gauw weer fitter bent!
Die kopstoot? Oh, ze wilde een andere kant op en kon het niet zeggen. Altijd zoiets he.
Veel geluld hier zeg! Zoohee.
Jin, wat verdrietig.. Je gunt het ze zo he..
Nog geen duidelijkheid over Cee dus. Hoop dat het gauw bekend is en iets simpels te bestrijden.
Wat een fantastische tent! Je moeder is goud waard.
Fijn dat het goed gaat met zwangere Star en Suze! Lekker dat jullie genieten dames! Succes met kamertjes stylen.
Hel, vijf-tig?? Dat geef je 'm niet zeg! Heeft hij ook midlife overpeinzingen? Of was dat voordat jij in zijn leven verscheen misschien?
Balen Enka, van de vermoeidheid. Ik hoop dat er gauw ritme komt en dat jij gauw weer fitter bent!
Die kopstoot? Oh, ze wilde een andere kant op en kon het niet zeggen. Altijd zoiets he.