Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

vrijdag 18 september 2020 om 20:21
Balen meiden!! Hopelijk brengt de vakantie jullie geluk!
@jekeek, gefeliciteerd!
@Aquarium, hoe gaat het met jou?
Wat zijn er een hoop op vakantie! Wij toevallig ook! Volgens mij had ik mijn vruchtbare dagen nog voordat we weggingen. Dus nu op het wachtbankje. Ik verwacht ergens begin volgende week mijn NOD. Zoals elke maand ga ik nu in mijn hoofd van ik word ongesteld naar ik hoop dat ik zwanger ben. Alle tekenen van mijn lijf zijn echter hetzelfde als elke maand waardoor ik het vermoeden heb dat het weer niet raak is
@jekeek, gefeliciteerd!
@Aquarium, hoe gaat het met jou?
Wat zijn er een hoop op vakantie! Wij toevallig ook! Volgens mij had ik mijn vruchtbare dagen nog voordat we weggingen. Dus nu op het wachtbankje. Ik verwacht ergens begin volgende week mijn NOD. Zoals elke maand ga ik nu in mijn hoofd van ik word ongesteld naar ik hoop dat ik zwanger ben. Alle tekenen van mijn lijf zijn echter hetzelfde als elke maand waardoor ik het vermoeden heb dat het weer niet raak is
zaterdag 19 september 2020 om 14:58
Yeah Jekeek gefeliciteerd! 
Hij vond het weer heel bijzonder en ik ook. We hebben het al eerder meegemaakt maar blijft bijzonder
Inmiddels alweer 8 weken en 6 dagen zwanger
15 oktober hebben we de termijn echo.
Wij zitten lekker in Luxemburg op de camping. Wilde naar Frankrijk gaan maar werd oranje dus we hadden deze geboekt en morgen een Landal huisje in Duitsland maar daar mogen we nu ook niet heen want mensen uit Zuid-Holland mogen Duitsland niet in zonder test. Dus we hebben nu Landal geannuleerd (krijgen een voucher) en we hebben hier een weekje extra geboekt. Maar het is hier zo fijn. Net alsof je in Griekenland bent. Enorm buiten zwembad en veel zon!
Hij vond het weer heel bijzonder en ik ook. We hebben het al eerder meegemaakt maar blijft bijzonder
Inmiddels alweer 8 weken en 6 dagen zwanger
Wij zitten lekker in Luxemburg op de camping. Wilde naar Frankrijk gaan maar werd oranje dus we hadden deze geboekt en morgen een Landal huisje in Duitsland maar daar mogen we nu ook niet heen want mensen uit Zuid-Holland mogen Duitsland niet in zonder test. Dus we hebben nu Landal geannuleerd (krijgen een voucher) en we hebben hier een weekje extra geboekt. Maar het is hier zo fijn. Net alsof je in Griekenland bent. Enorm buiten zwembad en veel zon!
anoniem_359093 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 15:00
7.18% gewijzigd
zaterdag 19 september 2020 om 14:58
Yeah Jekeek gefeliciteerd! 
zaterdag 19 september 2020 om 20:28
Ik voel me heel goed. Net als de vorige keer alleen moe en pijnlijke borsten. Mentaal is het wel heel anders. Nog geen verloskundige gebeld ofzo en ben er veel minder mee bezig. Gelukkig heb ik ook m’n blije momentjes maar het is wel anders. Het voelt gezond en prettig om me wat terughoudender op te stellen. Toch een soort beschermingsmechanisme. Hopelijk voel ik me prettiger na echo week 8 of 12?
maandag 21 september 2020 om 17:01

dinsdag 22 september 2020 om 11:42
Ik ben, wonder boven wonder, nogsteeds zwanger. Ik ben bijna 29 weken
Ik wil proberen minimaal 30 weken te halen, dan is ze ook wat zwaarder, want ze loopt wel achter qua groei. Als ik 30 weken haal en ze groeit door zoals nu, zou ze 1100 geschat zijn. Moet alleen wel zeggen dat de lange ziekenhuis periode me echt niet in de koude kleren is gaan zitten. Ben aanstaande vrijdag al 6 weken opgenomen. En begin af en toe een beetje de hoop te verliezen en dan betrapt ik mezelf er ook op dat ik denk, oooh haal er maar gewoon uit aub dan kan ik eindelijk naar huis. Maar goed dat is natuurlijk niet het beste voor de baby. Mijn bloedwaardes zijn nogsteeds uitstekend. Af en toe hoge bloeddruk, en heb ook al 3x magnesium gekregen en dat is erg naar. Maar de ctgs blijven ook mooi. Dus vooralsnog geen reden om haar te halen, ookal ben ik het spuugzat hier. Liever nu eventjes helemaal shit, dan dat ze veelste vroeg eruit gehaald word met alle gevolgen van dien. Daar heb je je hele leven namelijk last van
. Ik zit nu eventjes beneden wat te eten want ik mag mijn kamer gelukkig gewoon af, wat ook uitzonderlijk is met pre eclampsie, ivm dat je elk moment een insult kunt krijgen. Maar verder gaan we gewoon rustig verder en hopelijk nog eventjes rekken voor de baby

dinsdag 22 september 2020 om 19:59
Oh L261994, wat naar, ik hoop dat het toch niet doorgezet is!
Aquarium, pfoe wat een lange opname al, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en dat je dan soms denkt dat ze haar er maar gewoon uit moeten halen. Het is ook niet niks. Maar ik duim voor je dat je die 30 weken haalt, dat zou mooi zijn ja! Natuurlijk alleen als het voor jullie allebei gezond blijft.
Jekeek, ik had inderdaad voorgevoel voor een jongetje!
Ik blijf voor jou ook duimen dat het goed blijft gaan. Elke dag is er weer één! Weet je al wanneer je de verloskundige zou willen bellen?
Aquarium, pfoe wat een lange opname al, kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en dat je dan soms denkt dat ze haar er maar gewoon uit moeten halen. Het is ook niet niks. Maar ik duim voor je dat je die 30 weken haalt, dat zou mooi zijn ja! Natuurlijk alleen als het voor jullie allebei gezond blijft.
Jekeek, ik had inderdaad voorgevoel voor een jongetje!
Ik blijf voor jou ook duimen dat het goed blijft gaan. Elke dag is er weer één! Weet je al wanneer je de verloskundige zou willen bellen?
woensdag 23 september 2020 om 13:40
Gefeliciteerd Nickii, leuk een jongetje!
Spannend weer wachten Roanna
Lekker even weg Ariel. Hoe voel jij je nu? Wanneer ben je uitgerekend?
Spannend hoor Jekeek. Ik duim voor je!
Wat goed Aquarium, niet makkelijk voor jullie maar je doet het toch maar mooi! Hopelijk blijft jullie kleine meisje nog even lekker zitten!
Oehhh L261994. Wil je al gaan testen of nog afwachten?

Spannend weer wachten Roanna
Lekker even weg Ariel. Hoe voel jij je nu? Wanneer ben je uitgerekend?
Spannend hoor Jekeek. Ik duim voor je!

Wat goed Aquarium, niet makkelijk voor jullie maar je doet het toch maar mooi! Hopelijk blijft jullie kleine meisje nog even lekker zitten!
Oehhh L261994. Wil je al gaan testen of nog afwachten?

donderdag 24 september 2020 om 13:34
De vakantie was echt fantastisch!
Nog 5 dagen tot mijn NOD, voel nog niks geks. Soms wat last van mijn baarmoeder maar elke maand heb ik weer andere "pijntjes", dus ik wacht het maar weer af.. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn zo dat de tijd wat sneller gaat haha. Deze maand trouwens geen ovulatietesten gedaan, maar tot nu toe had ik elke keer op dag 14 mijn eisprong dus ik ga daar nu ook maar weer van uit.
Jaaa gefeliciteerd Jekeek!! Blij voor je!!
Maar lijkt me idd erg spannend die eerste weken.. Hopen dat alles goed mag blijven gaan.
Leukk een jongen Nickii!
Fijn dat ze nog even door kan groeien in je buik. Ja als je zo'n tijd niks anders dan die kamer ziet zou ik ook wel gek worden, pfff.. Aquarium1301
Ennnn? Hoe is het ? L261994
Nog 5 dagen tot mijn NOD, voel nog niks geks. Soms wat last van mijn baarmoeder maar elke maand heb ik weer andere "pijntjes", dus ik wacht het maar weer af.. Probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn zo dat de tijd wat sneller gaat haha. Deze maand trouwens geen ovulatietesten gedaan, maar tot nu toe had ik elke keer op dag 14 mijn eisprong dus ik ga daar nu ook maar weer van uit.
Jaaa gefeliciteerd Jekeek!! Blij voor je!!

Maar lijkt me idd erg spannend die eerste weken.. Hopen dat alles goed mag blijven gaan.
Leukk een jongen Nickii!
Fijn dat ze nog even door kan groeien in je buik. Ja als je zo'n tijd niks anders dan die kamer ziet zou ik ook wel gek worden, pfff.. Aquarium1301
Ennnn? Hoe is het ? L261994
vrijdag 25 september 2020 om 08:24
L261994, ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat? Heeft het nog doorgezet of ga je testen vandaag? (Of heb je al getest?)
Nm1, spannend, nu nog 4 dagen. Ik duim!
Jekeek, hoe gaat het met jou?
Roanna, hoe gaat het ondertussen bij jou? En bij jou, Paradijsvogel?
Blijebeer, ik weet niet of je nog meeleest, maar ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat!
Bibi, ik weet ook niet of jij nog meeleest of jezelf even helemaal rust gunt om alles te verwerken, maar ik wil je even laten weten dat ik aan je denk
Nm1, spannend, nu nog 4 dagen. Ik duim!
Jekeek, hoe gaat het met jou?
Roanna, hoe gaat het ondertussen bij jou? En bij jou, Paradijsvogel?
Blijebeer, ik weet niet of je nog meeleest, maar ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat!
Bibi, ik weet ook niet of jij nog meeleest of jezelf even helemaal rust gunt om alles te verwerken, maar ik wil je even laten weten dat ik aan je denk

zaterdag 26 september 2020 om 12:28
Lief nicky dat je even aan me denkt.
Ik lees nog wel zo af entoe mee maar ik zal niet meer actief zijn.
Wij hebben ook even onze wens voor een 2e op een laag pitje gezet en zullen het wss verschuiven naar voorjaar..
De 1 zal het begrijpen de ander niet maar ik heb echt even de rust nodig..
Ook ben ik heel erg aan mijn baan gaan twijfelen en ga ik dat eerst uitpluizen en onze dochter is ook best wel heel pittig dus focus me vooral op deze dingen.
Het geeft me rust dat ik er nu even niet mee bezig hoef te zijn en even mezelf op 1 mag zetten.
En als het ineens wel overheerst de wens dan kan dat altijd nog. Wat de wens is er en blijft er en had gehoopt dat het anders was gelopen
Zo af entoe zal ik nog eens mee lezen en een enkele keer reageren.
Heel veel succes voor de net zwangere en coor de andere die weer in een volgende ronde zijn beland.
Knuffel
Ik lees nog wel zo af entoe mee maar ik zal niet meer actief zijn.
Wij hebben ook even onze wens voor een 2e op een laag pitje gezet en zullen het wss verschuiven naar voorjaar..
De 1 zal het begrijpen de ander niet maar ik heb echt even de rust nodig..
Ook ben ik heel erg aan mijn baan gaan twijfelen en ga ik dat eerst uitpluizen en onze dochter is ook best wel heel pittig dus focus me vooral op deze dingen.
Het geeft me rust dat ik er nu even niet mee bezig hoef te zijn en even mezelf op 1 mag zetten.
En als het ineens wel overheerst de wens dan kan dat altijd nog. Wat de wens is er en blijft er en had gehoopt dat het anders was gelopen
Zo af entoe zal ik nog eens mee lezen en een enkele keer reageren.
Heel veel succes voor de net zwangere en coor de andere die weer in een volgende ronde zijn beland.
Knuffel

zaterdag 26 september 2020 om 23:46