Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
zaterdag 26 september 2020 om 12:34
Ik loop waarschijnlijk voor op jullie met mijn dilemma maar ik ben aan het kijken naar een stomerij voor mijn trouwjurk.
Nou zou ik, als het een beetje mee zit, mijn jurk volgend jaar misschien nog een keer aan willen op het feest dat we dan willen geven. Maar als ik dus nu €200 betaal voor de stomerij en dan wordt hij volgend jaar ook weer vies is een beetje zonde.
Sowieso vind ik het een beetje zonde van het geld, maar ik kan hem moeilijk vies laten hangen... en ik weet niet of de vlekken er steeds moeilijker uit gaan als hij zo blijft hangen....
Nou zou ik, als het een beetje mee zit, mijn jurk volgend jaar misschien nog een keer aan willen op het feest dat we dan willen geven. Maar als ik dus nu €200 betaal voor de stomerij en dan wordt hij volgend jaar ook weer vies is een beetje zonde.
Sowieso vind ik het een beetje zonde van het geld, maar ik kan hem moeilijk vies laten hangen... en ik weet niet of de vlekken er steeds moeilijker uit gaan als hij zo blijft hangen....

zaterdag 26 september 2020 om 14:03
Ik heb hem via de AH weggebracht. Kost me 120 euro. De gedachte van eeuwig vies in de kast stond me tegen. Als ik hem nog een keer zou dragen, zou ik het geld er zeker voor over hebben.
Ik heb de geloften helaas gemist, maar ze zijn vast prachtig. Woorden gesproken uit je hart zijn dat wat mij betreft altijd.
Ik heb de geloften helaas gemist, maar ze zijn vast prachtig. Woorden gesproken uit je hart zijn dat wat mij betreft altijd.
zaterdag 26 september 2020 om 14:06

zaterdag 26 september 2020 om 14:21
Mijn nichtje is met haar modderschoenen op mijn sleep gaan dansen
Dus er zitten wel veel vlekken in maar dat is dus wel voornamelijk modder, geen eten of drinken ofzo.
Ik denk dat ik het toch maar gewoon ga doen. Ik weet sowieso niet wanneer het feest gaat zijn en of ik er dan nog in pas.
En misschien wil ik dan wel een andere jurk aan (van mijn wettelijk huwelijk bijvoorbeeld)
Hoe heb je dat bij de AH gedaan? Als ik daar iets laat stomen doe ik het in zo’n zak in een bak maar dat past niet echt met mijn jurk

Dus er zitten wel veel vlekken in maar dat is dus wel voornamelijk modder, geen eten of drinken ofzo.
Ik denk dat ik het toch maar gewoon ga doen. Ik weet sowieso niet wanneer het feest gaat zijn en of ik er dan nog in pas.
En misschien wil ik dan wel een andere jurk aan (van mijn wettelijk huwelijk bijvoorbeeld)
Hoe heb je dat bij de AH gedaan? Als ik daar iets laat stomen doe ik het in zo’n zak in een bak maar dat past niet echt met mijn jurk

maandag 28 september 2020 om 08:55
Snap ik! Onze regio precies hetzelfde, ik ben blij dat we al zijn getrouwd want dit zou voor mij een reden zijn geweest om te verplaatsen..

maandag 28 september 2020 om 09:41
Ja, dit. Ik zou nu ook niet eens meer een bruiloft willen vieren, los van of het mag. Ik voel me al niet meer op mijn gemak op een klein verjaardagsfeestje met 6 mensen. Vriend en ik zijn dus ook erg blij met onze keuze om uit te stellen.AnAppleADay schreef: ↑28-09-2020 09:03Voor ons had het (nog) niks uitgemaakt vanwege de regio en vanwege het feit dat wij maar 46 gasten hadden. Maar al die stress of het nog strenger kan worden zou ik echt niet meer aan kunnen.

maandag 28 september 2020 om 14:56

maandag 28 september 2020 om 15:25
Wat kut allemaal hè. Ik herken het helemaal, zit hier ook aardig gestresst en verdrietig te zijn (hebben bruiloft al eens verzet en weet gewoon niet meer waarheen dan wel, wil onze ouders er gezond bij hebben etc.).
Hug!

(For what it's worth: ik heb je geloften ook gelezen, vond ze prachtig).
maandag 28 september 2020 om 15:26
Ja snap ik echt helemaal! Ik heb er in het voorjaar ook echt heel erg om gehuild, en bij ons was het nog 6 weken van tevoren...