Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 3 oktober 2020 om 09:03
Haha klopt.
Donderdag gestart en zoveel informatie tot mij gekregen dat ik s avonds nog heel lang aan stond en s nachts nog aan het verwerken was. Gisteren een half dagje ivm 36 uur.
Collega is blij dat ze mij erbij heeft gekregen ter ondersteuning dus wilde veel info kwijt.
zaterdag 3 oktober 2020 om 09:30
Heftig altijd he, die 1e dagen. Wel naar je zin qua sfeer etc?Julia_20 schreef: ↑03-10-2020 09:03Haha klopt.
Donderdag gestart en zoveel informatie tot mij gekregen dat ik s avonds nog heel lang aan stond en s nachts nog aan het verwerken was. Gisteren een half dagje ivm 36 uur.
Collega is blij dat ze mij erbij heeft gekregen ter ondersteuning dus wilde veel info kwijt.
zaterdag 3 oktober 2020 om 09:31
Maar waarom zou je in corona tijd niet kunnen daten? Gaat nog wel een tijd duren dus om daar het leven voor stil te zetten is ook wel een ding.Waterman26 schreef: ↑03-10-2020 09:12Ik praat op Parship met een Vlaming die echt denkt dat wij in tijden van Corona gaan daten en dat ik dan op mijn ‘blote voetjes ‘ met hem ga wandelen in de natuur.
Gek genoeg is dit gesprek zo vrolijk in deze sombere tijd dat ik blijf antwoorden.
zaterdag 3 oktober 2020 om 09:39
Zeker daarom wel blij zo halverwege de week te starten.Sabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 09:30Heftig altijd he, die 1e dagen. Wel naar je zin qua sfeer etc?
Door de corona zijn veel collega's thuis. Dus kan ik nog niet zoveel over zeggen.
Maar waar ik het meest mee zal werken lijken mij erg leuk.
zaterdag 3 oktober 2020 om 09:41
Mag jij wel naar kantoor om ingewerkt te worden of is dat ook allemaal digitaal ingeregeld?
Als die collega's in elk geval al leuk lijken is dat een goed begin
zaterdag 3 oktober 2020 om 09:59
Waarom zou je niet daten dan? ok..die blote voetjes zou ik overslaan met deze temperaturen, maar verder..Waterman26 schreef: ↑03-10-2020 09:12Ik praat op Parship met een Vlaming die echt denkt dat wij in tijden van Corona gaan daten en dat ik dan op mijn ‘blote voetjes ‘ met hem ga wandelen in de natuur.
Gek genoeg is dit gesprek zo vrolijk in deze sombere tijd dat ik blijf antwoorden.
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:00
Wil je mij niet napraten Sabbiehh..Sabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 09:31Maar waarom zou je in corona tijd niet kunnen daten? Gaat nog wel een tijd duren dus om daar het leven voor stil te zetten is ook wel een ding.
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:08
zo onvolwassen dit..merk je toch het leeftijdsverschil he..
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:24
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:30
Gent ...Sabbieehhhh schreef: ↑03-10-2020 09:31Maar waarom zou je in corona tijd niet kunnen daten? Gaat nog wel een tijd duren dus om daar het leven voor stil te zetten is ook wel een ding.
Reizen ...
Koude voetjes...
Nou ja, gezellig kletsen ook leuk.
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:35
Het is wel een stukje ja. Maar als hij naar jou kan komen? (In de aanname dat hij met de auto kan komen)Waterman26 schreef: ↑03-10-2020 10:30Gent ...
Reizen ...
Koude voetjes...
Nou ja, gezellig kletsen ook leuk.
Ja die koude voetjes zou ik ook overslaan
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:44
Die Vlamingen toch heWaterman26 schreef: ↑03-10-2020 09:12Ik praat op Parship met een Vlaming die echt denkt dat wij in tijden van Corona gaan daten en dat ik dan op mijn ‘blote voetjes ‘ met hem ga wandelen in de natuur.
Coronaproof daten kan perfect, wandeling met voldoende afstand, niet kussen/aanraken bij begroeten/afscheid nemen... zie het probleem niet.
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:47
Ik zou nu niet graag afspreken voor een date via een app.
Mannen die veel op dating-apps rondhangen zijn volgens mij minder selectief in hoeveel mensen ze willen zien van dichterbij. Dat is generaliseren, daar ben ik me van bewust. Maar vaak heerst er toch een beetje een sfeertje van 'pakken wat je pakken kan...'.
Natuurlijk is afstand houden tijdens de date een leuk excuus vooraf om toch af te spreken, maar ik denk dat het onrealistisch is om te verwachten dat het ook gaat lukken.
Mannen die veel op dating-apps rondhangen zijn volgens mij minder selectief in hoeveel mensen ze willen zien van dichterbij. Dat is generaliseren, daar ben ik me van bewust. Maar vaak heerst er toch een beetje een sfeertje van 'pakken wat je pakken kan...'.
Natuurlijk is afstand houden tijdens de date een leuk excuus vooraf om toch af te spreken, maar ik denk dat het onrealistisch is om te verwachten dat het ook gaat lukken.
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:51
Je moet er niet zo zwaar aan tillen Pauze.. op een datingapp leer je niemand kennen, je ziet wat foto's en je wisselt wat algemeenheden uit..pas als je elkaar echt ziet dan leer je elkaar kennen.
Een foto en een tekst op een scherm zegt zo weinig..ik zie hooguit op foto's wie het zeker niet gaat worden..maar ook dan kan ik mij vergissen.. als je iemand in het echt ziet, motoriek, gezichtsuitdrukking, stem, uitstraling..dat is onmogelijk op een foto te zien en is veel belangrijker dan of je fotogeniek bent of niet.
Een foto en een tekst op een scherm zegt zo weinig..ik zie hooguit op foto's wie het zeker niet gaat worden..maar ook dan kan ik mij vergissen.. als je iemand in het echt ziet, motoriek, gezichtsuitdrukking, stem, uitstraling..dat is onmogelijk op een foto te zien en is veel belangrijker dan of je fotogeniek bent of niet.