Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
03-10-2020 00:50
Hee hee, je bent toch aan je nieuwe baan begonnen gisteren? Hoe ging het? Ben je al weer ontslagen of meteen al dood op?
Haha klopt.
Donderdag gestart en zoveel informatie tot mij gekregen dat ik s avonds nog heel lang aan stond en s nachts nog aan het verwerken was. Gisteren een half dagje ivm 36 uur.

Collega is blij dat ze mij erbij heeft gekregen ter ondersteuning dus wilde veel info kwijt.
Ik praat op Parship met een Vlaming die echt denkt dat wij in tijden van Corona gaan daten en dat ik dan op mijn ‘blote voetjes ‘ met hem ga wandelen in de natuur.
Gek genoeg is dit gesprek zo vrolijk in deze sombere tijd dat ik blijf antwoorden.
Julia_20 schreef:
03-10-2020 08:58
Jij Tom, dus ik draai nog even om.

Zwarte koffie graag en broodjes verras me maar 😂
🤣🤣🤣
Julia_20 schreef:
03-10-2020 09:03
Haha klopt.
Donderdag gestart en zoveel informatie tot mij gekregen dat ik s avonds nog heel lang aan stond en s nachts nog aan het verwerken was. Gisteren een half dagje ivm 36 uur.

Collega is blij dat ze mij erbij heeft gekregen ter ondersteuning dus wilde veel info kwijt.
Heftig altijd he, die 1e dagen. Wel naar je zin qua sfeer etc?
Waterman26 schreef:
03-10-2020 09:12
Ik praat op Parship met een Vlaming die echt denkt dat wij in tijden van Corona gaan daten en dat ik dan op mijn ‘blote voetjes ‘ met hem ga wandelen in de natuur.
Gek genoeg is dit gesprek zo vrolijk in deze sombere tijd dat ik blijf antwoorden.
Maar waarom zou je in corona tijd niet kunnen daten? Gaat nog wel een tijd duren dus om daar het leven voor stil te zetten is ook wel een ding.
Sabbieehhhh schreef:
03-10-2020 09:30
Heftig altijd he, die 1e dagen. Wel naar je zin qua sfeer etc?
Zeker daarom wel blij zo halverwege de week te starten.

Door de corona zijn veel collega's thuis. Dus kan ik nog niet zoveel over zeggen.
Maar waar ik het meest mee zal werken lijken mij erg leuk.
Julia_20 schreef:
03-10-2020 09:39
Zeker daarom wel blij zo halverwege de week te starten.

Door de corona zijn veel collega's thuis. Dus kan ik nog niet zoveel over zeggen.
Maar waar ik het meest mee zal werken lijken mij erg leuk.
Mag jij wel naar kantoor om ingewerkt te worden of is dat ook allemaal digitaal ingeregeld?

Als die collega's in elk geval al leuk lijken is dat een goed begin :-)
Nee in zit op kantoor.
Inwerken gaat niet digitaal lukken.

Ik zit in de groep die wel vast op kantoor is.
Meestal zijn er zo'n 8 geloof ik op kantoor.
Rest onderweg en thuis.
Waar blijft mijn ☕ trouwens.

Zeker blijven plakken bij dat leuke meisje bij de bakker 😂
Waterman26 schreef:
Waarom zou je niet daten dan? ok..die blote voetjes zou ik overslaan met deze temperaturen, maar verder..
Julia_20 schreef:
03-10-2020 08:58
Jij Tom, dus ik draai nog even om.

Zwarte koffie graag en broodjes verras me maar 😂
Dit zegt best veel over je..beetje jammer..maar wie weet zie je het op tv nog wel hoe ik daar in sta :D
Sabbieehhhh schreef:
03-10-2020 09:31
Maar waarom zou je in corona tijd niet kunnen daten? Gaat nog wel een tijd duren dus om daar het leven voor stil te zetten is ook wel een ding.
Wil je mij niet napraten Sabbiehh..
Julia_20 schreef:
03-10-2020 09:56
Waar blijft mijn ☕ trouwens.

Zeker blijven plakken bij dat leuke meisje bij de bakker 😂
Je was in slaap gevallen..je koffie staat naast je en is koud intussen...
Julia_20 schreef:
03-10-2020 09:54
Nee in zit op kantoor.
Inwerken gaat niet digitaal lukken.

Ik zit in de groep die wel vast op kantoor is.
Meestal zijn er zo'n 8 geloof ik op kantoor.
Rest onderweg en thuis.
Dat is wel fijn geregeld
tomcat schreef:
03-10-2020 10:00
Wil je mij niet napraten Sabbiehh..
Ik zei het als eerst! :furious:
@Julia: Als je ingewerkt ben blijf je ook op kantoor werken?

@Waterman: Ik zou gewoon afspreken als je wil hoor. Je kan altijd afstand houden als je je daar bij fijner voelt. Verder sluit ik me bij Sabbieeh aan.
Sabbieehhhh schreef:
03-10-2020 10:03
Ik zei het als eerst! :furious:
zo onvolwassen dit..merk je toch het leeftijdsverschil he..
tomcat schreef:
03-10-2020 10:08
zo onvolwassen dit..merk je toch het leeftijdsverschil he..
Klopt😁
Sabbieehhhh schreef:
03-10-2020 10:15
Klopt😁
dikke knuffel, ik vind je toch wel lief hoor :D
Sabbieehhhh schreef:
03-10-2020 09:31
Gent ...
Reizen ...
Koude voetjes...
Nou ja, gezellig kletsen ook leuk.
Waterman26 schreef:
03-10-2020 10:30
Gent ...
Reizen ...
Koude voetjes...
Nou ja, gezellig kletsen ook leuk.
Het is wel een stukje ja. Maar als hij naar jou kan komen? (In de aanname dat hij met de auto kan komen)
Ja die koude voetjes zou ik ook overslaan😅
Waterman26 schreef:
Die Vlamingen toch he ;-)

Coronaproof daten kan perfect, wandeling met voldoende afstand, niet kussen/aanraken bij begroeten/afscheid nemen... zie het probleem niet.
Ik zou nu niet graag afspreken voor een date via een app.
Mannen die veel op dating-apps rondhangen zijn volgens mij minder selectief in hoeveel mensen ze willen zien van dichterbij. Dat is generaliseren, daar ben ik me van bewust. Maar vaak heerst er toch een beetje een sfeertje van 'pakken wat je pakken kan...'.
Natuurlijk is afstand houden tijdens de date een leuk excuus vooraf om toch af te spreken, maar ik denk dat het onrealistisch is om te verwachten dat het ook gaat lukken.
Je moet er niet zo zwaar aan tillen Pauze.. op een datingapp leer je niemand kennen, je ziet wat foto's en je wisselt wat algemeenheden uit..pas als je elkaar echt ziet dan leer je elkaar kennen.

Een foto en een tekst op een scherm zegt zo weinig..ik zie hooguit op foto's wie het zeker niet gaat worden..maar ook dan kan ik mij vergissen.. als je iemand in het echt ziet, motoriek, gezichtsuitdrukking, stem, uitstraling..dat is onmogelijk op een foto te zien en is veel belangrijker dan of je fotogeniek bent of niet.
*Pauze* schreef:
03-10-2020 10:47

Natuurlijk is afstand houden tijdens de date een leuk excuus vooraf om toch af te spreken, maar ik denk dat het onrealistisch is om te verwachten dat het ook gaat lukken.
Nee hoor, waarom? Is ons prima gelukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven