Singles unite: ( deel 3)
zondag 4 oktober 2020 om 11:39
wauw..scary wat jullie allemaal doen..
ik ga mijn laatste kopje koffie voor vandaag maar eens pakken..heerlijk luie ochtend heb ik..alleen nu ook zin in een eitje..maar geen zin om zelf te maken..dit zijn van die momenten dat je wel SM meester wil zijn met een paar slaafjes in de hoek...jij pakt nu koffie, jij maakt nu een ei, jij gaat mij nu masseren..en snel een beetje..
zondag 4 oktober 2020 om 11:39
dan kan ik je zoon niet zijn hoor, of wel net misschien maar dat is dan erg extreem en komt normaal gesproken niet voor in de westerse wereld.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 04-10-2020 11:40
32.54% gewijzigd
zondag 4 oktober 2020 om 11:40
Ik beken. Ik heb dat ook een paar keer gedaan. Dan had ik een match, kort contact maar eigenlijk geen zin meer en dan schreef ik me uit. Ook andersom meegemaakt. Helemaal prima. Soms ben je er gewoon klaar mee en ga je er niet echt voor maar is het een soort gewenning of verveling.tomcat schreef: ↑04-10-2020 10:32goedemorgen allemaal..
4 nieuwe matches op happn in crushtime..leuk begin van de dag
1 van die leuke contacten besloot ineens dat ze de app weer zat was..ik nog tegensputteren..heeft ze me nog een berich gestuurd en daarna uitgeschreven..tja..dan kan je dat bericht dus ook niet meer lezen...beetje jammer.
dat was die van 5 jaar ouder, die andere leuke is er nog.
zondag 4 oktober 2020 om 11:40
Zal ik zijn foto even hier plaatsen?Julia_20 schreef: ↑04-10-2020 11:34reverse image seach misschien?
overigens kreeg ik een tip in een mailing van een datinggebeuren...zoek je match op via social media en kijk hoe hij/zij daar is.
Ik zat (zit, want hij bestaat nog) in een appgroep ontstaan nav ander forum en daar was ik de detective hahaha. Julia ga jij eens even zoeken.
Maar dan had ik meestal wel een paar gegevens.
zondag 4 oktober 2020 om 11:41
Tienermoeder
Oh. Ik las je toevoeging. Ik dacht dat je jonger was.
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 04-10-2020 11:42
10.85% gewijzigd
zondag 4 oktober 2020 om 11:41
kan je beter pb doen naar Julia lijkt mij..niet zo netjes om die man hier te plaatsen
zondag 4 oktober 2020 om 11:42
voor het beeld, mijn moeder is 14 jaar ouder dan jou, en die was niet laat met kinderen krijgen
zondag 4 oktober 2020 om 11:44
Als iemand echt door zou blijven gaan over die verbinding met de aarde en de verkleinwoordjes zou ik denk ik wel afknappen.Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:27Hier al twee uur gesport. Lekker nu op de bank. Ik ga denk ik drie delen homeland kijken. Dat was mijn zomerproject.
Ik app nu met de Vlaming van de verklein woordjes Ik weet het niet hoor. Steeds maar dat gezemel over die blote voetjes en de verbinding met de aarde.
Vragen jullie na een tijdje kletsen een achternaam? Ik wil altijd zo graag Googlen dus vertelde ik wat mijn achternaam was. Een heel verhaal over de zinloosheid van elkaar Googlen en het toenemende wantrouwen in de dating wereld. Maar zijn achternaampje heb ik dus niet.
En nee, ik vraag er eigenlijk nooit om, eerder andersom
Ja dat weet ik..maar ik zat nog in de "oh jij bent een leuke match" flow..en die heeft dan geen natuurlijk einde zo en dat is even balen..Julus schreef: ↑04-10-2020 11:40Ik beken. Ik heb dat ook een paar keer gedaan. Dan had ik een match, kort contact maar eigenlijk geen zin meer en dan schreef ik me uit. Ook andersom meegemaakt. Helemaal prima. Soms ben je er gewoon klaar mee en ga je er niet echt voor maar is het een soort gewenning of verveling.
ik schrijf mij soms niet uit omdat ik dat dan lullig vind voor die matches, onbeschoft ook....die laat ik dan even een week staan en als ze niks zeggen in die week dan is het ok en verdwijn ik...
werkt ook niet altijd, omdat het een foto moet zijn die openbaar op het www staatWaterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:37Dat doe ik dus graag. Gewoon even kijken of de verhalen kloppen. Op die manier heb ik echt wel eens een en ander ontdekt. Rare discussies op Facebook, een vrouw en kinderen. Of gewoon hele suffe foto’s.
Dat reverse Search vind ik wel heel ingewikkeld.
soms doe ik dat bij foto's of likes die ik too good to be true lijken
gisteren zag bij top pics ook een foto staan die vragen opriep
en inderdaad via image search vond ik scam meldingen
pas een foto van een acteur die gebruikt was
ben ik het gesprek aangegaan en vroeg gegeven moment of hij aan het filmen was in nederland haha
kort daarna unmatched
raaarrrr
julia_20 wijzigde dit bericht op 04-10-2020 11:47
0.45% gewijzigd
zondag 4 oktober 2020 om 11:46
mag prive hoor hahaha ik zoek wel met een paar gegevens
zondag 4 oktober 2020 om 11:46
Ik zou het niet aanraden. Hoewel ik twee succesvolle voorbeelden ken. Het kan aan mij liggen dus.
Het uitgangspunt is dat je matches krijgt op grond van een psych test. Gezien de matches die ik krijg, ben ik een saaie doos die van wandelen, fietsen en lezen houdt en speelt intimiteit voor mij geen enkele rol. Daar kan ik t mee doen.
zondag 4 oktober 2020 om 11:47
We moeten wel want er zitten helaas veel catfishes en andere onzin tussen. Dus die reverse image search doe ik wel altijdtomcat schreef: ↑04-10-2020 11:39wauw..scary wat jullie allemaal doen..
ik ga mijn laatste kopje koffie voor vandaag maar eens pakken..heerlijk luie ochtend heb ik..alleen nu ook zin in een eitje..maar geen zin om zelf te maken..dit zijn van die momenten dat je wel SM meester wil zijn met een paar slaafjes in de hoek...jij pakt nu koffie, jij maakt nu een ei, jij gaat mij nu masseren..en snel een beetje..
zondag 4 oktober 2020 om 11:48
Dat je even baalt snap ik hoor, ook dat herken ik. Maar dat duurt dan 3 seconden en dan ben ik het vergeten.tomcat schreef: ↑04-10-2020 11:44Ja dat weet ik..maar ik zat nog in de "oh jij bent een leuke match" flow..en die heeft dan geen natuurlijk einde zo en dat is even balen..
ik schrijf mij soms niet uit omdat ik dat dan lullig vind voor die matches, onbeschoft ook....die laat ik dan even een week staan en als ze niks zeggen in die week dan is het ok en verdwijn ik...
Ik vrees dat ik wat onbeschofter was. Ik vond dat ik aan geen enkele onbekende iets verplicht was en ik deed wat ik nodig had. Wat mij betreft is het allemaal heel vrijblijvend als je elkaar vaag eens gesproken hebt.
zondag 4 oktober 2020 om 11:49
Je moet de test ook wel eerlijk invullen natuurlijk heWaterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:46Ik zou het niet aanraden. Hoewel ik twee succesvolle voorbeelden ken. Het kan aan mij liggen dus.
Het uitgangspunt is dat je matches krijgt op grond van een psych test. Gezien de matches die ik krijg, ben ik een saaie doos die van wandelen, fietsen en lezen houdt en speelt intimiteit voor mij geen enkele rol. Daar kan ik t mee doen.
zondag 4 oktober 2020 om 11:50
Daar ben je mooi klaar mee dan. Kun je niet wat interesses toevoegen? Ik ken het concept. Maar mede door jouw waarschuwing ben ik nooit lid geworden. Omdat je er amper vanaf komt en ik wil echt niet vastzitten aan een abbo dat me niks oplevert.Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:46Ik zou het niet aanraden. Hoewel ik twee succesvolle voorbeelden ken. Het kan aan mij liggen dus.
zondag 4 oktober 2020 om 11:53
IK heb nu ook een match die fulltime haar kind heeft..ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar van moet vinden...het hele LAT concept wordt dna toch anders als haar kind er altijd is, en een beetje flauw dat die er fulltime is en mijn kinderen niet fulltime..jaloezie tussen de kinderen enzo..maar zit ook groot verschil in leeftijd tussen haar kind en mijn kinderen..ok ik denk teveel vooruit geloof ik..terug in mijn hok en vertrouwen op het leven...
zondag 4 oktober 2020 om 11:54
Ik deed het zoals ik veel dingen doe. Ongeduldig door die vragen scrollen, Ff gauw een antwoord invullen. Het waren ook hinderden vragen En ik ben heel ongeduldig.
Wist ik veel dat op grond daarvan...
En je kunt natuurlijk niet een psych test achteraf aanpassen, dat snap ik ook wel.
Ik zit dus vast aan grijze saaie mannen die een goed glas wijn bij de haard willen drinken en een lief maatje voor het leven zoeken. Allemaal ook gepensioneerden. Ik betaal het een jaar.
zondag 4 oktober 2020 om 11:55
Ik zou niet zo ver vooruit denken inderdaad.tomcat schreef: ↑04-10-2020 11:53IK heb nu ook een match die fulltime haar kind heeft..ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik daar van moet vinden...het hele LAT concept wordt dna toch anders als haar kind er altijd is, en een beetje flauw dat die er fulltime is en mijn kinderen niet fulltime..jaloezie tussen de kinderen enzo..maar zit ook groot verschil in leeftijd tussen haar kind en mijn kinderen..ok ik denk teveel vooruit geloof ik..terug in mijn hok en vertrouwen op het leven...
zondag 4 oktober 2020 om 11:57
Kan je niet de helpdesk aanschrijven ofzo..je betaald er toch voor..of kan je niet zelf gewoon vrij zoeken in het totale aanbod aan mannenvlees?Waterman26 schreef: ↑04-10-2020 11:54Ik deed het zoals ik veel dingen doe. Ongeduldig door die vragen scrollen, Ff gauw een antwoord invullen. Het waren ook hinderden vragen En ik ben heel ongeduldig.
Wist ik veel dat op grond daarvan...
En je kunt natuurlijk niet een psych test achteraf aanpassen, dat snap ik ook wel.
Ik zit dus vast aan grijze saaie mannen die een goed glas wijn bij de haard willen drinken en een lief maatje voor het leven zoeken. Allemaal ook gepensioneerden. Ik betaal het een jaar.
zondag 4 oktober 2020 om 12:01
Dat is dus het vreemde. Je kunt je zoektermen wat verruimen maar wat je te zien krijgt is beperkt. Tenminste, zo begrijp ik het ( ook weer te ongeduldig om me te verdiepen in de spelregels. Het is een rare onoverzichtelijke app ook)
Misschien dat ik eens een mail stuur. Of misschien ben ik wel gewoon een saaie doos voor wie intimiteit ... etc etc.