Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
11-10-2020 01:58
Tijd voor een personal rebranding
Goed plan, ik ga daar zorgvuldig een strategie voor uitdokteren.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Julus schreef:
10-10-2020 10:51
(...)
Wie is er nog echt aan het daten? Volgens mij een enkeling.
(...)
Ik. Sorry late reactie
wij slapen nooit.
Tering...avondje met 3 gezellige dames.
Ging over daten natuurlijk 😂

Kom ik hier ..4 pagina's om door te lezen.
Heb beetje gedaan...klein beetje heul klein...is dat erg?

Nu snel de luiken dicht..

PS Tom..hoe was je tweede date?
Sabbieehhhh schreef:
11-10-2020 01:15
Ik woon ook in de regio Amsterdam, dus daar zal het hem niet in zitten. Qua leeftijd ook jonger dan de 'menselijkere' classificering, toch eens anders selecteren op Tinder?
Ben jij relateerbaar dan Sabbiehh? Jij bent toch de onbereikbare droomvrouw ?:D
ja, date, kweenie..

Mijn date heeft een kindje dat wel al loopt maar nog in de luiers zit..en ze is 100% ouder..dus ik heb kindje intussen ook even meegemaakt op date. En dat is allemaal prima en bekend terrein voor mij, niet ongemakkelijk ofzo, maar het is wel lastig daten. Niet dat je even snel romantisch contact of een speciaal momentje hebt, niet eens een blik eigenlijk. Dus ik zit daar nu eigenlijk ook een beetje over door te knarsen, of ik dat wel wil. Ik weet niet of ik wel zin heb om meteen een part time gezinnetje te vormen. Ik weet ook niet zo goed of er los daarvan nu iets kan ontstaan of niet, op 1e date leek het daar wel af en toe op maar 2e date helemaal niet eigenlijk. Ik vind het wel een ding als iemand altijd een kind bij zich heeft, dan moeten de vonken er wel meteen vanaf vliegen aan alle kanten wil je daar in mee gaan denk ik.. Ik weet het nog even niet maar het lijkt hem niet te worden.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 11-10-2020 10:16
2.28% gewijzigd
oeps
tomcat schreef:
11-10-2020 10:09
Ben jij relateerbaar dan Sabbiehh? Jij bent toch de onbereikbare droomvrouw ?:D
:rofl:
OK, kan mij er wel in vinden..

Jij bent een Klippan

Je bent een beetje hard aan de buitenkant, maar van binnen zo zacht als een eitje. Altijd vrolijk en geliefd bij iedereen.
kantlijn schreef:
10-10-2020 23:18
Je kunt beter controversieel zijn en aantrekkelijk gevonden worden door een klein deel dan middle of de road zijn en voor iedereen een zesje. Mijn toekomstige egaa had daar ook iets zinnigs over te zeggen:

https://www.youtube.com/watch?v=yFVXsjVdvmY
Die stem en dat accent werken wel voor me..maar de rest niet zo
tomcat schreef:
11-10-2020 10:14
ja, date, kweenie..

Mijn date heeft een kindje dat wel al loopt maar nog in de luiers zit..en ze is 100% ouder..dus ik heb kindje intussen ook even meegemaakt op date. En dat is allemaal prima en bekend terrein voor mij, niet ongemakkelijk ofzo, maar het is wel lastig daten. Niet dat je even snel romantisch contact of een speciaal momentje hebt, niet eens een blik eigenlijk. Dus ik zit daar nu eigenlijk ook een beetje over door te knarsen, of ik dat wel wil. Ik weet niet of ik wel zin heb om meteen een part time gezinnetje te vormen. Ik weet ook niet zo goed of er los daarvan nu iets kan ontstaan of niet, op 1e date leek het daar wel af en toe op maar 2e date helemaal niet eigenlijk. Ik vind het wel een ding als iemand altijd een kind bij zich heeft, dan moeten de vonken er wel meteen vanaf vliegen aan alle kanten wil je daar in mee gaan denk ik.. Ik weet het nog even niet maar het lijkt hem niet te worden.
Je moet gewoon oudere vrouwen daten 😂

Maar ik snap je wel. Toch iets om over na te denken of je dit wil nog.
Maar daar moet dan wel iemand bij horen waar je 102% voor gaat.
Tom, jij gaat toch richting de 50? Als je vrouwen van in de 30 date, is de kans heel groot dat je iemand treft met heel jonge kinderen. En je hebt dus haar kindje al gezien? Ik begrijp dat niet zo goed van zo'n vrouw. Jij bent vast niet haar allereerste date. Dus dat kindje ziet meerdere mannen komen en gaan.
Ik zou er als ik jou was niet aan beginnen, zeker niet omdat je niet echt het wow gevoel hebt.
Ik heb het feestje hier gemist geloof ik :P
Ik lag er lekker op tijd in.
Ik vind een jong kind ook niet erg hoor, maar het 100% deel..dat wel..dan is het kindje er altijd en ben je meteen een gezinnetje in de tijd dat je samen bent..dat vind ik best heftig.
Komt ook onder steen vandaan :hello:

Tom ik snap je. Dat zou ik ook niet willen, maar waarom date je zoveel jonger?

Het was heeel gezellig met mijn bestie. Nu effe opruimen en dan naar het werk.

Wat een heerlijk nachtwerk hier. Julia jij ook een leuke avond gehad zag ik.

Ik word te oud voor drank. Ik moet weer een week herstellen nu hahaha
tomcat schreef:
11-10-2020 11:47
Ik vind een jong kind ook niet erg hoor, maar het 100% deel..dat wel..dan is het kindje er altijd en ben je meteen een gezinnetje in de tijd dat je samen bent..dat vind ik best heftig.

Heftig inderdaad.

En nog een heel jong kind.
Als er nog iets van co-ouderschap zou zijn was je klaar maar ook dat is er niet lees ik.

Voor je het weet zit je weer in Egmond aan Zee zandkastelen te bouwen.
Tom, ik snap je ook. Zelfs al zou het co-ouderschap zijn dan zou ik nog twijfelen. Ik heb zelf 2 volwassen dochters die nog thuis wonen. Geen co-ouderschap en ook dat vind ik soms lastig.
Ik moet er ook niet aan denken. Ben je eindelijk vrij wat dat betreft, kun je andermans kind mede opvoeden. Weer gebonden en het doet de romantiek ook geen goed.
Ik wil liever iemand die de tijd aan zichzelf en aan mij heeft. Uitslapen, leuke dingen doen etc.
Goedemiddag lieve mensen :rose:
Tom, heel goed dat je twee dates achter elkaar hebt gepland met dezelfde persoon. Jammer dat het niet helemaal naar wens was, maar dat weet je dan ook weer en kun je je weer op anderen richten.
wij slapen nooit.
Datertje schreef:
11-10-2020 11:56
Komt ook onder steen vandaan :hello:

Tom ik snap je. Dat zou ik ook niet willen, maar waarom date je zoveel jonger?

Het was heeel gezellig met mijn bestie. Nu effe opruimen en dan naar het werk.

Wat een heerlijk nachtwerk hier. Julia jij ook een leuke avond gehad zag ik.

Ik word te oud voor drank. Ik moet weer een week herstellen nu hahaha
Maar wel een fijne avond in the pocket! Kun je weer mooi op teren.
pavlova schreef:
11-10-2020 12:05
Tom, ik snap je ook. Zelfs al zou het co-ouderschap zijn dan zou ik nog twijfelen. Ik heb zelf 2 volwassen dochters die nog thuis wonen. Geen co-ouderschap en ook dat vind ik soms lastig.
MIjn eigen kinderen zijn ook nog onder de 15, dus dat vind ik niet zo'n ding, maar dan wel weer leuk als ze een beetje dezelfde leeftijd zijn qua toekomstperspectief, feestdagen, dagjes weg, vakanties enzo.

oh en zoveel jonger is mijn date ook weer niet hoor, iemand zei dat, scheelt nog geen 10 jaar
tomcat schreef:
11-10-2020 10:14
iemand altijd een kind bij zich heeft, dan moeten de vonken er wel meteen vanaf vliegen aan alle kanten wil je daar in mee gaan denk ik
Dit zou waarschijnlijk ook voor mij gelden
vreselijk, waarom gaan energiemaatschappijen er toch allemaal vanuit dat hun klanten mannen zijn?

ik ben net overgestapt en krijg weer mails met: Beste heer valentinamaria.
wij slapen nooit.
Raar!

Ik heb net dus kerstballen en verlichting gekocht. Alles ligt vol en ik heb nu de eerste keuze. Vorig jaar deed ik dit last- minute. De kleuren zijn erg mooi dit jaar. Laat de kerst maar beginnen :-D
Viel me ook op dat het gros een mondkapje droeg, net als ik.
valentinamaria schreef:
11-10-2020 16:09
vreselijk, waarom gaan energiemaatschappijen er toch allemaal vanuit dat hun klanten mannen zijn?

ik ben net overgestapt en krijg weer mails met: Beste heer valentinamaria.
Erger nog. Als ik mails krijg uit bepaalde landen waar mijn voornaam niet direct “vrouw” oproept krijg ik dear mr mailtjes, vrouwelijke managers ga je niet van uit natuurlijk.
Bosrozen schreef:
11-10-2020 16:34
Erger nog. Als ik mails krijg uit bepaalde landen waar mijn voornaam niet direct “vrouw” oproept krijg ik dear mr mailtjes, vrouwelijke managers ga je niet van uit natuurlijk.
Tuurlijk wel..office managers :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven