Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Julia!
volgens mij ben je stiekem jaloers op Sabbiehh Julus..en wil jij mijn aandacht :mrgreen:

oh wauw flitsie..jij had je zoontje mee op je date? dat vind ik ook best heftig..of had ie snoep mee omdat ie wist dat je een zoontje hebt? dat vind ik dan weer wat weird.. nou ja..wie ben ik om mensen weird te noemen :D
Ik ben trouwens dol op die nieuwe Ikea reclame..dat ze allemaal in een bos wonen buiten zogenaamd..en die kinderen die een liedje neurieen..geloofwaardig
Flitsie schreef:
11-10-2020 21:54
Hij heeft dus ook als steward gewerkt en de hetero stewards hebben allemaal iets ‘vrouwelijks’ over zich. Een bepaald voorkomen waardoor je je afvraagt of hij wel echt hetero is. En dat had deze man ook. Ik vind een fysieke aantrekkingskracht toch wel heel erg belangrijk. Maar weet nu niet wat ik moet doen. Hij appte dat hij hoopte me snel weer te zien. Toch een kans geven? Zeggen dat ik hem vriendschappelijk nog een keer wil zien? Maar ja, heb genoeg vrienden. Voel me nu net zoals in First Dates, het was onwijs gezellig, maar...
Hij was verzorgd, nette kleding etc. Maar z’n tanden waren ook niet zo mooi, beetje geel. En tanden vind ik zo belangrijk.
Kortom: ik begin gewoon weer op nul.
Ga morgen beginnen met dieet en ben deze week gestopt met roken, eerst maar eens op mezelf focussen.

Als je je nu al ergert gaat het niet beter worden vrees ik.
Je gaat je niet minder ergeren ;)
Gefeliciteerd Julia!
Flitsie, misschien bij de volgende date ff bellen of videochatten? Dat filtert al veel uit.
Ik heb volgende week mijn eerste date met iemand na een paar keer videobellen en de chemie lijkt er al te zijn. Nou maar hopen dat die er in het echt ook is!
Tom, ik ben ook een Klippan volgens de test.
Julus, ik zet geen kerstboom meer sinds ik twee binnenkatten heb. Mis het nieuwe ballen kopen soms wel. Leuk om daarvoor te shoppen!
Julus schreef:
11-10-2020 21:51
Misschien ben ik wel een 65- jarige vrouw die graag doet alsof ze nog in haar fourties is. Kan allemaal.
Maar true, we zijn een gezellige bende. Gemeleerd. Dat maakt het leuk.
Ik begrijp je running gags wel, maar ik wilde even checken of Sabieh er ok mee is. Je leek nogal gefocust op haar en ik ben de eerste die anderen het geluk gunt :-D :)

Misschien ben ik wel een 30- jarige die jij nu misloopt :puh:
Ik ben sowieso 80 plus
wij slapen nooit.
Ah Flitsie, haha ik moest echt lachen om die zak snoep. Maar volgens mij zei je van te voren al dat je zijn mannelijkheid een beetje miste. Maar goed, nu weet je het echt. Als je gevoel nee zegt, dan zegt dat genoeg.
Van te voren videobellen kan helpen, doe ik best vaak. Of audioberichten, zodat je z'n stem alvast kunt checken. En uiteraard om foto's vragen.
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
11-10-2020 22:22
volgens mij ben je stiekem jaloers op Sabbiehh Julus..en wil jij mijn aandacht :mrgreen:

oh wauw flitsie..jij had je zoontje mee op je date? dat vind ik ook best heftig..of had ie snoep mee omdat ie wist dat je een zoontje hebt? dat vind ik dan weer wat weird.. nou ja..wie ben ik om mensen weird te noemen :D
Hahaha, ik zou nooit m’n zoontje meenemen op date. Hij had snoep mee omdat hij wist dat ik een zoontje heb. Lief gebaar, maar misschien wel een beetje apart.
Hyphen schreef:
11-10-2020 22:37
Gefeliciteerd Julia!
Flitsie, misschien bij de volgende date ff bellen of videochatten? Dat filtert al veel uit.
Ik heb volgende week mijn eerste date met iemand na een paar keer videobellen en de chemie lijkt er al te zijn. Nou maar hopen dat die er in het echt ook is!
Tom, ik ben ook een Klippan volgens de test.
Julus, ik zet geen kerstboom meer sinds ik twee binnenkatten heb. Mis het nieuwe ballen kopen soms wel. Leuk om daarvoor te shoppen!
Ja dat is wel een goed idee, bij m’n allereerste date na de scheiding heb ik wel 5 weken geappt en gefacetimed voordat ik af durfde te spreken. En ja, toen merkte ik ook al de chemie. Uiteindelijk 4 maanden mee gedate en nog steeds heel goed contact alleen leeftijdsverschil brak op.
Nu ga ik sneller op date met het idee: ik zie het dan wel weer. Maar als ik weer ga daten misschien toch iets beter onderzoek doen vantevoren.
Ben heel erg benieuwd hoe jouw date gaat zijn! Maar als je nu al een chemie voelt gaat dat vast goedkomen!
Ik zou een cadeautje op een eerste date altijd waarderen, zolang het geen opgezette kat is of iets soortgelijks
"Hierrr, het hart van mijn ex op sterk water. Alsjeblieft, zal vast leuk staan IN JE SLAAPKAMER"
wij slapen nooit.
hier een mooi cadeau van easytoys :D betje zoals die man in lldl..mocht ik tegenvallen dan heb je iets :mrgreen:
Hier, een coupon van de Gamma (die rotdingen die je steevast bij je aankoop krijgt)
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
11-10-2020 23:27
hier een mooi cadeau van easytoys :D betje zoals die man in lldl..mocht ik tegenvallen dan heb je iets :mrgreen:
Ik lees nog steeds Lidl en dat bevalt me prima
wij slapen nooit.
Easytoys ook prima. En confession time... Ik heb zoiets serieus eens van een date gekregen.
(6)
Niet op een eerste date. Zou iets te hardcore zijn geweest.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
11-10-2020 23:30
Hier, een coupon van de Gamma (die rotdingen die je steevast bij je aankoop krijgt)
jaaa..die haat ik..dan koop je 1 keer per jaar iets en krijg je bonnen voor 1 procent op je volgende aankoop..die dus een jaar later is
11-10-2020 23:34
Easytoys ook prima. En confession time... Ik heb zoiets serieus eens van een date gekregen.
(6)
Niet op een eerste date. Zou iets te hardcore zijn geweest.
haha..welke raad je aan?
ik moet eerlijk bekennen dat ik mij wel eens afvraag of is zo'n prostaat vieb zal proberen..maar het is een drempel zeg maar
tomcat schreef:
11-10-2020 23:36
jaaa..die haat ik..dan koop je 1 keer per jaar iets en krijg je bonnen voor 1 procent op je volgende aankoop..die dus een jaar later is
Fuckers zijn het, die Gammanezen
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
11-10-2020 23:36
haha..welke raad je aan?
Eentje die afgeprijsd is :proud:

tomcat schreef:
11-10-2020 23:38
ik moet eerlijk bekennen dat ik mij wel eens afvraag of is zo'n prostaat vieb zal proberen..maar het is een drempel zeg maar
Doen! Wat moet je anders met je geld? Aan je kinderen geven? Jij mag ook leven!! :p
wij slapen nooit.
LEeF
Alsof het je laatste dag is
LEEF
Alsof de morgen niet besta-a-a-a-t
Leef
Alsof het nooit echt af is
En leef
Pak alles wat je kan
En ga a a a ga a a a
Gaaaa
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 11-10-2020 23:46
2.21% gewijzigd
wij slapen nooit.
11-10-2020 23:40
Doen! Wat moet je anders met je geld? Aan je kinderen geven? Jij mag ook leven!! :p
Ik heb net 3 max verstappen auto's besteld met spaarkaartjes van de jumbow.. |-)
blabla
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 12-10-2020 10:52
95.98% gewijzigd
tomcat schreef:
11-10-2020 23:45
Ik heb net 3 max verstappen auto's besteld met spaarkaartjes van de jumbow.. |-)
Zo, big spender. Laat die prostaat vieb maar zitten dan
wij slapen nooit.
11-10-2020 23:50
Zo, big spender. Laat die prostaat vieb maar zitten dan
Max verstappen ragt hem wel erin met wat overstuur :mrgreen:
Flitsie schreef:
11-10-2020 21:54
Julia gefeliciteerd!
Tom snap heel goed dat het lastig daten is met iemand die continu een kindje om zich heen heeft, ik moet er niet aan denken! Ondanks dat ik zelf moeder ben.

Mijn date van vandaag:
We hadden afgesproken bij een leuk lunchtentje, ik was wat vroeger en zag hem aan komen lopen, en toen wist ik eigenlijk al: nee. Zo stom hoe dat werkt in je hoofd. Maar hij was zo ontzettend aardig en lief en het gesprek verliep vloeiend, dat dan weer wel. Hij had zelfs een zak snoep voor m’n zoontje meegenomen, zo lief! Hij had ook al een reservering gemaakt voor een ander tentje waar we nog een drankje konden doen na de lunch. Na dat drankje liep hij nog helemaal mee naar m’n auto. Dus eigenlijk niks te klagen. Maar waar ik bang voor was bleek ook zo te zijn. Hij heeft dus ook als steward gewerkt en de hetero stewards hebben allemaal iets ‘vrouwelijks’ over zich. Een bepaald voorkomen waardoor je je afvraagt of hij wel echt hetero is. En dat had deze man ook. Ik vind een fysieke aantrekkingskracht toch wel heel erg belangrijk. Maar weet nu niet wat ik moet doen. Hij appte dat hij hoopte me snel weer te zien. Toch een kans geven? Zeggen dat ik hem vriendschappelijk nog een keer wil zien? Maar ja, heb genoeg vrienden. Voel me nu net zoals in First Dates, het was onwijs gezellig, maar...
Hij was verzorgd, nette kleding etc. Maar z’n tanden waren ook niet zo mooi, beetje geel. En tanden vind ik zo belangrijk.
Kortom: ik begin gewoon weer op nul.
Ga morgen beginnen met dieet en ben deze week gestopt met roken, eerst maar eens op mezelf focussen.

Maar zo maar tussendoor even gestopt met roken? Chapeau! Maar ik zat te denken, kan je date zijn tanden niet bleken? je kan daar net zo ver mee doorgaan tot je tanden bijna een blauwe gloed af geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven