NIET groepje
vrijdag 8 mei 2009 om 07:49
na de zomer hebben we waarschijnlijk te doen met de 9 maanden dip, dus om dan niet fulltime bv te kunnen geven lijkt me niet handig ... anderzijds juni juli is yammini 6-7 maanden de piek van je produktie ... en de vraag ernaar ...
dus of het dan handig is om 6 weken met een dichtgeschroefde mond te zitten .... dan kan ik wel superslank de zomer in
die rotoperatie komt gewoon nooit uit
dus of het dan handig is om 6 weken met een dichtgeschroefde mond te zitten .... dan kan ik wel superslank de zomer in
die rotoperatie komt gewoon nooit uit
vrijdag 8 mei 2009 om 07:59
Dus als Yammini 6/7 maanden is of in de 9 maandenpiek zit, is het niet handig. Dus zou het of NU handig zijn of na die 9 maandenpiek. Alleen, je zegt dat je bekkie dicht zit, dus kan je niet lekker eten en dan is het de vraag hoe het dan zit met borstvoeding geven. Ik zou dan wachten tot na de 9 maandenpiek. Even er van uitgaande dat je het kan betalen natuurlijk...
vrijdag 8 mei 2009 om 09:52
Lastig Yam!
Ik zou denk ik wachten tot na 6 maanden iig ( dat heb je dan alvast volgemaakt )
Hoeveel kolf je extra op een dag ? ( Als je extra hebt, ik kolfde nooit iets )
En als je mond dichtzit wat moet jij dan eten ? Vloeibaar voedsel ? En is dat dan speciaal voer ( Met extra voedingsstoffen ) Of be je dan overgeleverd aan de yoghurt, soep en appelmoes ?
Ik zou denk ik wachten tot na 6 maanden iig ( dat heb je dan alvast volgemaakt )
Hoeveel kolf je extra op een dag ? ( Als je extra hebt, ik kolfde nooit iets )
En als je mond dichtzit wat moet jij dan eten ? Vloeibaar voedsel ? En is dat dan speciaal voer ( Met extra voedingsstoffen ) Of be je dan overgeleverd aan de yoghurt, soep en appelmoes ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 8 mei 2009 om 10:17
vrijdag 8 mei 2009 om 11:48
Vanmorgen vrachtmama gespeeld voor de kampers.... alle stoelen uit de auto gemikt op de mijne na, en de auto tot aan het dak volgestouwd met stinkende volgestouwde sporttassen, slaapzakken en luchtbedden. De kindjes zien lekker pierig, wallen tot op hun knietjes en schmutzig. Ze janken al om een scheet, en ze moeten nog de hele dag ghehehehe.
Ze gingen vanmiddag eerst een heel eind terugfietsen, dan gaan ze zwemmen en patat eten en dan fietsen ze door naar het schoolplein waar we ze weer mogen afhalen...
Ze gingen vanmiddag eerst een heel eind terugfietsen, dan gaan ze zwemmen en patat eten en dan fietsen ze door naar het schoolplein waar we ze weer mogen afhalen...