Gaat hij vreemd?
maandag 12 oktober 2020 om 10:51
Gebruikt hij glijmiddel in zijn haar?
Nee?
Waar wordt glijmiddel dan voor gebruikt?
If its walk like a duck.....
Je hoeft helemaal geen meer bewijzen zoeken.
Je hebt glijmiddel gevonden in zijn sporttas. Vraag hem om uitleg.
Draai er niet langer omheen.
Nee?
Waar wordt glijmiddel dan voor gebruikt?
If its walk like a duck.....
Je hoeft helemaal geen meer bewijzen zoeken.
Je hebt glijmiddel gevonden in zijn sporttas. Vraag hem om uitleg.
Draai er niet langer omheen.
lorrelies wijzigde dit bericht op 12-10-2020 15:09
0.56% gewijzigd
Ja wat!? Pannekoek! Doei! ©
maandag 12 oktober 2020 om 14:36
Ik zal geen populaire reactie schrijven, viva kennende, maar ik zag laatst op fb zo'n reclame voorbij komen met een GPS tracking magneetchip. Die worden vaak op electrische fietsen geplaatst, zodat ze getraceerd kunnen worden en de dief kan worden achterhaald. Die chips kan je ook in de auto plaatsen. Ik weet niet of je zover wilt gaan, maar las over je mobiel in de auto achterlaten. Dit lijkt mij dan een handigere manier.
maandag 12 oktober 2020 om 14:41
Maar als het al zover is dat je echt meent de detective uit te moeten hangen, dan is het einde toch zoek? Ik geloof namelijk niet dat als dergelijk "onderzoek" niks uitwijst, TS ineens wel goed van vertrouwen zou zijn.Ikkuz schreef: ↑12-10-2020 14:36Ik zal geen populaire reactie schrijven, viva kennende, maar ik zag laatst op fb zo'n reclame voorbij komen met een GPS tracking magneetchip. Die worden vaak op electrische fietsen geplaatst, zodat ze getraceerd kunnen worden en de dief kan worden achterhaald. Die chips kan je ook in de auto plaatsen. Ik weet niet of je zover wilt gaan, maar las over je mobiel in de auto achterlaten. Dit lijkt mij dan een handigere manier.
Daar is de schade te langdurig voor.
maandag 12 oktober 2020 om 14:43
Eens. Dan is er weer even rust in het hoofd en dan is het wachten op de volgende “ ontdekking “ waar TO door gaat twijfelen .vivautrecht85 schreef: ↑12-10-2020 14:41Maar als het al zover is dat je echt meent de detective uit te moeten hangen, dan is het einde toch zoek? Ik geloof namelijk niet dat als dergelijk "onderzoek" niks uitwijst, TS ineens wel goed van vertrouwen zou zijn.
maandag 12 oktober 2020 om 15:04
maandag 12 oktober 2020 om 16:09
Maar je zou het niet gewoon zelf vertellen dan?Rooss4.0 schreef: ↑12-10-2020 15:04Ik moet er ook niet achter komen dat mijn partner dit soort controle uitoefeningen flikt, echt niet.
Als hij bang is dat ik vreemd ga mag hij het vragen en hij weet (dat soort dingen bespreken wij namelijk) dat hij altijd eerlijk antwoord krijgt. Ook als dat antwoord hem niet aan zal staan.
maandag 12 oktober 2020 om 16:27
Tja en de meeste vreemdgangers zijn daar dus niet eerlijk over en dan krijg je dit soort toeren. En dat kan ik mij best voorstellen als je al een keer bedrogen bent.Rooss4.0 schreef: ↑12-10-2020 15:04Ik moet er ook niet achter komen dat mijn partner dit soort controle uitoefeningen flikt, echt niet.
Als hij bang is dat ik vreemd ga mag hij het vragen en hij weet (dat soort dingen bespreken wij namelijk) dat hij altijd eerlijk antwoord krijgt. Ook als dat antwoord hem niet aan zal staan.
maandag 12 oktober 2020 om 16:33
Ik ben ook echt gruwelijk belazerd en ik voelde het eigenlijk al een hele tijd. Ik heb het hem op de man afgevraagd (ik ben daar direct in) en hij ontkende in alle toonaarden. Hij heeft mij vervolgens zo ongelukkig gemaakt met zijn gedrag (ik werd super onzeker maar hij bleef maar ontkennen dat er iets was) dat ik uiteindelijk uit de relatie ben gestapt. Later kwam ik er alsnog achter dat hij mij al een tijd lang belazerde met een bekende, hij wilde alleen dat ik de stekker eruit trok (er was een ook een kind in het spel en hij wilde niet de kwaaie piet zijn), vandaar zijn rottige gedrag. Ik denk dat je op je gevoel moet vertrouwen, er is iets mis. Misschien moet je op een bepaald moment jezelf ook afvragen of je je zo in een relatie wilt voelen ongeacht of er nou wel sprake is van vreemdgaan of niet. Ik ben blij dat ik er uitgestapt ben, ondanks dat het een hele zware tijd is geweest daarna.
maandag 12 oktober 2020 om 16:34
Daar ben ik het mee eens.vivautrecht85 schreef: ↑12-10-2020 14:41Maar als het al zover is dat je echt meent de detective uit te moeten hangen, dan is het einde toch zoek? Ik geloof namelijk niet dat als dergelijk "onderzoek" niks uitwijst, TS ineens wel goed van vertrouwen zou zijn.
maandag 12 oktober 2020 om 16:37
noorderlicht76 schreef: ↑12-10-2020 16:29ik zou de hele pot in mijn haar smeren en s avonds zeggen dat je zijn nieuwe gel gebruikt hebt.
maandag 12 oktober 2020 om 17:11
Anale seks met een vrouw kan ook hoorprinsesmaxima schreef: ↑12-10-2020 16:20Waarom glijmiddel? Ik zou bang zijn dat ie met een andere vent zit te rotzooien.
maandag 12 oktober 2020 om 18:35
nessemeisje schreef: ↑12-10-2020 17:29Vervang het glijmiddel door secondelijm en dan wachten op het telefoontje dat je 'm op kan halen op de EHBO. Als ie los is gebikt van zijn scharrel.![]()
Nee TO, vraag het en bedenk voor jezelf of je nog een keer vreemdgaan kunt accepteren.
of tijgerbalsem en dan 's kijken of hij de hele avond ( en nacht ) onder de douche blijft staan
maandag 12 oktober 2020 om 18:37
nessemeisje schreef: ↑12-10-2020 17:29Vervang het glijmiddel door secondelijm en dan wachten op het telefoontje dat je 'm op kan halen op de EHBO. Als ie los is gebikt van zijn scharrel.![]()
Nee TO, vraag het en bedenk voor jezelf of je nog een keer vreemdgaan kunt accepteren.
Voor iedereen een groene tuin
maandag 12 oktober 2020 om 18:37
Voor iedereen een groene tuin
maandag 12 oktober 2020 om 19:18
maandag 12 oktober 2020 om 19:58
Blijf in jezelf geloven !