Good Luck 2
donderdag 7 mei 2009 om 20:25
Mamax, die laatste jurk vind ik er mooi!
Juud, wat naar van Cas! Arm kind. Ik hoop idd ook dat het een buikgriep is. Hij heeft het wel te verduren hè? Sterkte daar en een hele dikke knuffel voor de kleine man.
Oh, ik geloof dat ik wat mis op de groep.... ik ga daar maar eens even kijken.
Fijn de kinderen hebben nwe schoenen. Ik blij zij blij. Ook weer gebeurd. Was een hele zoektocht dit jaar.
Even naar Hyves als het lukt, want mijn pc doet raar. Ben nu wel erg nieuwsgierig...
Bam, leuke dag gehad? Lekker verwend?
Juud, wat naar van Cas! Arm kind. Ik hoop idd ook dat het een buikgriep is. Hij heeft het wel te verduren hè? Sterkte daar en een hele dikke knuffel voor de kleine man.
Oh, ik geloof dat ik wat mis op de groep.... ik ga daar maar eens even kijken.
Fijn de kinderen hebben nwe schoenen. Ik blij zij blij. Ook weer gebeurd. Was een hele zoektocht dit jaar.
Even naar Hyves als het lukt, want mijn pc doet raar. Ben nu wel erg nieuwsgierig...
Bam, leuke dag gehad? Lekker verwend?
donderdag 7 mei 2009 om 21:06
Cas is met 9 maanden geprikt op allergieen. Daar kwam niets uit dus ben ik hem gaan bijvoeden met kunstmelk en danoontje. Hij reageerde er gelijk op met nat bloedend eczeem, loopneus, waterige ogen en een hele nacht huilen. Dan weet ik genoeg. Dus weer terug naar de huisarts en nu heb ik dan eindelijk de verklaring. Zo'n test is onder de 6 jaar is niet betrouwbaar (zegt mijn huisarts, dermatoloog zegt weer wat anders...), tenzij er positief getest wordt, dat was dus niet het geval dus nu zijn we er zo achter gekomen.
Mal je mag haar naam wel mailen. Ik heb morgen al een afspraak met een dietiste maar misschien is het wel dezelfde. We gaan wel naar Nijmegen, woensdag is hij vast al wel opgeknapt.
Leuk nieuwe schoenen Amaal, wat heb je voor ze uitgezocht?
Ik las al dat jij de naam ook al had geraden Mamax, jammer zeg, ik wil het nu wel weten ook!
Mal je mag haar naam wel mailen. Ik heb morgen al een afspraak met een dietiste maar misschien is het wel dezelfde. We gaan wel naar Nijmegen, woensdag is hij vast al wel opgeknapt.
Leuk nieuwe schoenen Amaal, wat heb je voor ze uitgezocht?
Ik las al dat jij de naam ook al had geraden Mamax, jammer zeg, ik wil het nu wel weten ook!
donderdag 7 mei 2009 om 21:13
Juud, je hebt meel. Kon alleen zo snel niet op de naam komen maar wel de organisatie. Bij Jonathan zagen ze het laatst wel in zijn bloed maar zeiden ze erbij dat het bijna te verwaarlozen was. Maar toen gaf ik hem een hapje ijs en kreeg hij meteen weer vlekken in zijn gezicht.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 7 mei 2009 om 21:44
Nee, ik wilde vanavond naar O. gaan, maar Malman heeft een vage ontsteking en die moet rustig aan doen. Die had vanmorgen een zere neus en toen die thuis kwam van zijn werk was hij 2 keer zo dik. En zijn hele hoofd deed pijn. Dus is hij naar de Hap gegaan en het is een bacteriële infectie en hij moest meteen AB-kuur, omdat het zo dichtbij zijn hersenen zit.
donderdag 7 mei 2009 om 21:45
Ik heb er maandag al heel veel gepast in de stad samen met Mr J, maar dat valt nog niet mee om iets te vinden wat aansluit bij wat Jonathan nodig heeft. Want de hak moet dicht zijn en die moet ook goed aansluiten. En Jonathan heeft smalle voetjes dus het is best lastig.
vrijdag 8 mei 2009 om 09:53
Goedemorgen,
CD, sterkte ermee
Juud en Compu, het is niet de bedoeling om zo over te komen inderdaad. Ik geef alleen aan hoe ik Lianne aanpak als zij zo doet (dat het in haar geval werkt) en wil helemaal niet met mijn vinger wijzen dat jullie dat ook zo moeten doen. Als dat zo overkwam; mijn excuses.
Mamax, mooie jurken.
Mal, klinkt vrij pijnlijk van M.
Amaal, leuke schoenen voor Laurens.
Bam, gezellige dag gehad en lekker verwend?
CD, sterkte ermee
Juud en Compu, het is niet de bedoeling om zo over te komen inderdaad. Ik geef alleen aan hoe ik Lianne aanpak als zij zo doet (dat het in haar geval werkt) en wil helemaal niet met mijn vinger wijzen dat jullie dat ook zo moeten doen. Als dat zo overkwam; mijn excuses.
Mamax, mooie jurken.
Mal, klinkt vrij pijnlijk van M.
Amaal, leuke schoenen voor Laurens.
Bam, gezellige dag gehad en lekker verwend?
vrijdag 8 mei 2009 om 10:37
Goedemorgen,
Hopelijk blijft de site het even doen, ik krijg ook elke keer die irritante foutmelding en dan word ik er gelijk afgegooit.
Alles goed met iedereen?
Bam, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad?
CD fijn dat Kevin goed in de gaten wordt gehouden! En fijn dat hij het zo goed doet op de psz!
Juud naar voor Cas de k.a! Maar wel goed dat je het nu weet en er wat aan kan doen!
Mamax, wat een leuk jurkje zeg, die bovenste!
Zo Bridges, Ties lekker bezig In zn kamer plassen? Is weer eens wat anders
Oeh wel hoestdrank gedronken, gelukkig niet veel.
Nou hij doet echt raar, ik kan niet eens een kleurtje invoegen en de smilies staan ook raar.. wat een problemen
Hopelijk blijft de site het even doen, ik krijg ook elke keer die irritante foutmelding en dan word ik er gelijk afgegooit.
Alles goed met iedereen?
Bam, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad?
CD fijn dat Kevin goed in de gaten wordt gehouden! En fijn dat hij het zo goed doet op de psz!
Juud naar voor Cas de k.a! Maar wel goed dat je het nu weet en er wat aan kan doen!
Mamax, wat een leuk jurkje zeg, die bovenste!
Zo Bridges, Ties lekker bezig In zn kamer plassen? Is weer eens wat anders
Oeh wel hoestdrank gedronken, gelukkig niet veel.
Nou hij doet echt raar, ik kan niet eens een kleurtje invoegen en de smilies staan ook raar.. wat een problemen
vrijdag 8 mei 2009 om 11:12
Goeiemorgen!
Bam, lekker dagje gehad gisteren? Ben je goed verwend? Sam is helemaal gelukkig met z'n sandalen. Hij was nog niet beneden of hij kwam er al mee aanlopen! Max vind ze ook helemaal mooi. Ze zien er ook echt nog als nieuw uit!
Amalia, leuke schoenen!
Naatie, hoe is het bij jou? Alles goed met je mannen?
Bam, lekker dagje gehad gisteren? Ben je goed verwend? Sam is helemaal gelukkig met z'n sandalen. Hij was nog niet beneden of hij kwam er al mee aanlopen! Max vind ze ook helemaal mooi. Ze zien er ook echt nog als nieuw uit!
Amalia, leuke schoenen!
Naatie, hoe is het bij jou? Alles goed met je mannen?
vrijdag 8 mei 2009 om 11:24
vrijdag 8 mei 2009 om 13:34
vrijdag 8 mei 2009 om 16:38
quote:Suze2 schreef op 07 mei 2009 @ 10:46:
Jeroen is stom (kies maar welke, ha ha ha), Hans is ook niks. De toppers zijn kansloos dit weekend, dat mag duidelijk zijn. Eens even denken wat ik nou een lekker ding vind. The Mentalist! Ik heb helemaal niks met blond maar die meneer kijkt echt erg schattig uit zijn ogen.
Verder natuurlijk the usual: Sjors Kloenie en de rest van de cast van Oceans 11
Ik heb ook niks met blond, behalve Gordon Ramsay
Jee, jij bent geen echt Songfestivalfan hoor ik al. Volgend weekend pas
En ik ga lekker weer kijken zoals gewoonlijk, al is het nu alleen maar om de Toppers af te zien gaan.
Jeroen is stom (kies maar welke, ha ha ha), Hans is ook niks. De toppers zijn kansloos dit weekend, dat mag duidelijk zijn. Eens even denken wat ik nou een lekker ding vind. The Mentalist! Ik heb helemaal niks met blond maar die meneer kijkt echt erg schattig uit zijn ogen.
Verder natuurlijk the usual: Sjors Kloenie en de rest van de cast van Oceans 11
Ik heb ook niks met blond, behalve Gordon Ramsay
Jee, jij bent geen echt Songfestivalfan hoor ik al. Volgend weekend pas
En ik ga lekker weer kijken zoals gewoonlijk, al is het nu alleen maar om de Toppers af te zien gaan.