Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Sabbieehhhh schreef:
12-10-2020 22:38
Dit denk ik, en aan 2 programma's mee gedaan, zal dan anders over gekomen zijn dan hoe het voor jou is. Je hoeft het gelukkig ook niet eens te zijn met wat wij denken te zien😊
Ook dat. Het wekt de indruk dat je echt heeel erg graag een relatie wil. Je schreef ook dat je je eenzaam voelt. Dat gaat een vrouw niet voor je oplossen, zeker niet als ze eigenlijk niet helemaal voldoet..
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
12-10-2020 22:38
😂 gaan ze gamen met je date ofzo, zit je erbij
Dan willen ze natuurlijk dat ik een relatie met hem begin.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
12-10-2020 22:40

Ohgod ja, heb je dat weer idd.
Krijg motto niet verwijderd :-)
valentinamaria schreef:
12-10-2020 22:34
Ik neem volgende keer mijn pubers mee, voor de meest hilarische date ooit.
Ik zie het al voor me. En dan later als je vertelt over die eerste wittebroodsweken: geen idee of we echt klikten, ik was teveel bezig met entertainen van haar pubers
valentinamaria schreef:
12-10-2020 22:40
Zij blij, maar jij minder :-D
iceteapeach schreef:
12-10-2020 22:41
Ohgod ja, heb je dat weer idd.
Ja, of dat mijn dochter zegt :,, Mam, als je hem niet neemt wil ik een hond,,. Sinds vorige week wil ze een hond nl, ik niet.
wij slapen nooit.
Alle gekheid op een stokje; als ouder wil je dat het klikt met je koters. Maar eerst zul je samen een stabiele relatie moeten opbouwen. Pas daarna kijk je of de koters klikken. En dan is de weg vrij voor een toekomst samen.

Mensen die direct hun kinderen erbij betrekken zijn mi teveel bezig met het invullen van het plaatje. Maar daar draait het niet om.
valentinamaria schreef:
12-10-2020 22:43
Ja, of dat mijn dochter zegt :,, Mam, als je hem niet neemt wil ik een hond,,. Sinds vorige week wil ze een hond nl, ik niet.
Klinkt als een prima chantage middel :hihi:
Dan maar een hamster?

Die kost ook minder dan een man en is minder tijdrovend.
Sabbieehhhh schreef:
12-10-2020 22:45
Klinkt als een prima chantage middel :hihi:
Volgens haar kunnen we best een hond nemen omdat ik ook geen vriend heb... 😂 😂 Want dan is die hond ook leuk gezelschap voor mij.
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
12-10-2020 22:43

Ja, een hond, herkenbaar. Zoon stuurt af en toe wat door vanuit het dierenasiel hier in de buurt.
valentinamaria schreef:
12-10-2020 22:47
Volgens haar kunnen we best een hond nemen omdat ik ook geen vriend heb... 😂 😂 Want dan is die hond ook leuk gezelschap voor mij.
Helaas is er dan dus ook geen man om het arme beestje door weer en wind uit te laten, en gok zomaar dat zij die taak op zo een moment ook niet op zich wil nemen ;-)
Sabbieehhhh schreef:
12-10-2020 22:50
Helaas is er dan dus ook geen man om het arme beestje door weer en wind uit te laten, en gok zomaar dat zij die taak op zo een moment ook niet op zich wil nemen ;-)
In theorie wel natuurlijk 😏. Een maand geleden wilde ze een slang, over 3 weken een konijn, het zijn fases...
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
12-10-2020 22:50

Dat is dus precies waarom er hier geen hond komt. Zoon zal toch ooit een keer het huis uit gaan en waar blijft het beest dan? Als er ooit eentje zou komen, blijft hij/zij bij mij.
valentinamaria schreef:
12-10-2020 22:52
In theorie wel natuurlijk 😏. Een maand geleden wilde ze een slang, over 3 weken een konijn, het zijn fases...
Volgende week een geit? Kunnen we hier een weddenschap op afsluiten?
Sabbieehhhh schreef:
12-10-2020 22:55
Volgende week een geit? Kunnen we hier een weddenschap op afsluiten?
Geiten jakkes.
wij slapen nooit.
Even totaal wat anders. Vandaag 1e werkdag nieuwe werkgever gehad, voelt nu al zo veel beter, merk dat ik energie krijg ipv leeggezogen word :-) opluchting alom.
Sabbieehhhh schreef:
12-10-2020 22:56
Even totaal wat anders. Vandaag 1e werkdag nieuwe werkgever gehad, voelt nu al zo veel beter, merk dat ik energie krijg ipv leeggezogen word :-) opluchting alom.

Klinkt alvast goed, fijn zo.
iceteapeach schreef:
12-10-2020 22:54
Dat is dus precies waarom er hier geen hond komt. Zoon zal toch ooit een keer het huis uit gaan en waar blijft het beest dan? Als er ooit eentje zou komen, blijft hij/zij bij mij.
Ik wil helemaal niks erbij om te verzorgen.
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
Goed nieuws! Wat fijn voor je!
wij slapen nooit.
Sabbieehhhh schreef:
Dat is een mooi bericht!
Merk dat ik als eind twintiger ook wel steeds vaker mannen met kinderen tegenkom en nog wel een lastige overweging is. Het was eerst altijd een grote no go, maar nu ik zelf ouder begin te worden is het wellicht iets om over na te denken om er meer voor open te staan..
Sabbieehhhh schreef:
Yeahh super fijn!!
Ik loop hopeloos achter...

Julia gefeliciteerd nog...
Sabbie wat fijn. Heerlijk om energie van je werk te krijgen.

Tom ik herken mij in jou 10 jaar geleden. Ik wilde ook zo graag een relatie. Uiteindelijk had ik oogkleppen op en niet de juiste keuzes gemaakt. Ik had veel beter moeten handhaven wat mijn wensen waren. Toch met minder gesetteld daar ben ik nu wel achter.

Zonde eigenlijk die 9 jaar krijg ik niet meer terug.

We hebben tijdelijke ontheffing van de mondkapjes op mijn werk pff moeten lullen als brugman.
Vivi3338 schreef:
12-10-2020 23:46
Merk dat ik als eind twintiger ook wel steeds vaker mannen met kinderen tegenkom en nog wel een lastige overweging is. Het was eerst altijd een grote no go, maar nu ik zelf ouder begin te worden is het wellicht iets om over na te denken om er meer voor open te staan..

Hangt mss ook af van de leeftijd van evt. eigen kinderen. Ik zou het idd niet zien zitten met iemand van om en nabij mijn eigen leeftijd, met nog kinderen (ruim) onder de 10 jaar. Daar zit een nagenoeg complete basisschoolperiode tussen. Die fase heb ik met zoon al geruime tijd achter de rug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven