Gaat hij vreemd?

11-10-2020 22:16 207 berichten
.
anoniem_6456bd79ec310 wijzigde dit bericht op 02-05-2021 15:28
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
PietjeBello schreef:
13-10-2020 09:51
Huh hij vertrekt s nachts gewoon na een ruzie? Wat is dat voor relatie joh. Ik ben wel heel benieuwd waar hij dan ‘s nachts zo last minute een slaapplek kan vinden.
Dat is natuurlijk bij die andere vrouw.
Succes vanavond TO.
Ja ik ben ook benieuwd of dit nou een of andere magische haargel is waar wij allemaal niks vanaf weten. Succes!
Vertrouw op je gevoel. Helaas dan wel je onderbuikgevoel. Als man heb ik het omgekeerde meegemaakt. Je gaat pas zoeken als je onraad ruikt en het maakt dan eigenlijk niet eens meer uit of je "bewijs" vindt te ja of te nee; je onderbuikgevoel zegt veel meer dan je zelf misschien denkt.

Je kunt sommige dingen niet geloven, wilt het niet geloven, maar het is er vaak wel. Cliché maar rook en vuur. Je wantrouwt met een reden. Verschrikkelijk om zo te leven (been there, done that)..maar laat wat je écht ziet en merkt de boventoon voeren en niet wat je éigenlijk zou willen zien en merken...
Of handen desinfecteer gel kan hij ook verzinnen in deze tijden.
Succes met het gesprek!!!
Zoetelande schreef:
13-10-2020 22:54
Vertrouw op je gevoel. Helaas dan wel je onderbuikgevoel. Als man heb ik het omgekeerde meegemaakt. Je gaat pas zoeken als je onraad ruikt en het maakt dan eigenlijk niet eens meer uit of je "bewijs" vindt te ja of te nee; je onderbuikgevoel zegt veel meer dan je zelf misschien denkt.

Je kunt sommige dingen niet geloven, wilt het niet geloven, maar het is er vaak wel. Cliché maar rook en vuur. Je wantrouwt met een reden. Verschrikkelijk om zo te leven (been there, done that)..maar laat wat je écht ziet en merkt de boventoon voeren en niet wat je éigenlijk zou willen zien en merken...
Ook ik heb hetzelfde meegemaakt. En dat onderbuikgevoel zegt zoveel!

Helaas door het gelieg ga je aan jezelf twijfelen, terwijl je eigenlijk best wel weet dat het niet klopt.
To hoe gaat het met je?
Heb je het gesprek aangedurfd?
Blijf in jezelf geloven !
He TO, wat een nare situatie. Hoe gaat het nu met je?
Al gepraat met je man?
Hoe is het nu TO?
Paardje4paardje schreef:
13-10-2020 22:55
Of handen desinfecteer gel kan hij ook verzinnen in deze tijden.
Succes met het gesprek!!!
Hier dacht ik ook aan, of heeft het flesje een label erop van een een glijmiddelmerk?
Ik ben wel heel benieuwd hoe dit is “afgelopen”
Sterkte TO

:hug: :hug: :hug:
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Hoe gaat het met je, TO?
We hebben gepraat. hij zegt niet vreemd te gaan en had n verklaring dat t voor ons bestemd was. Sja, ik heb geen idee.

We gaan in therapie, kijken wat er nog over is van ons en voor ons. Ik ben eigenlijk op, ben ook benieuwd wat een therapeut ons kan brengen.

ik hou van m en gelijkertijd voel ik walging.
Voor jullie bestemd was? Waarom lag het dan niet netjes in het nachtkastje maar in zijn tas? Gingen jullie samen weg met die tas? Nee, hij ging zelf weg met die tas.
Hoop echt voor je dat therapie gaat helpen, maar met een man die er liegend in staat kom je niet ver.
Sterkte, snap dat je op bent door al dit gedoe weer probeer rustig aan te doen voor jezelf.
Hm.
Waarom zat het dan in die tas?
Je bent wel snel tevreden.
Ow..je zal je vast rot voelen... :hug: :hug: :hug:
Had je niet eerst in zijn tas gekeken of het er nog in zat? En of het wellicht al gebruikt was?
Ik wil je natuurlijk niet een bepaalde hoek indrukken, maar geloof je zelf echt dat dit voor jullie bedoeld was?
Paardje4paardje schreef:
16-10-2020 23:42
Voor jullie bestemd was? Waarom lag het dan niet netjes in het nachtkastje maar in zijn tas? Gingen jullie samen weg met die tas? Nee, hij ging zelf weg met die tas.
Hoop echt voor je dat therapie gaat helpen, maar met een man die er liegend in staat kom je niet ver.
Sterkte, snap dat je op bent door al dit gedoe weer probeer rustig aan te doen voor jezelf.
Inderdaad, tegen liegen is geen therapie opgewassen. Je zult de eerste niet zijn die haar best doet en veel tijd en moeite investeert in relatietherapie, terwijl de ander allang uitgecheckt is maar voor de vorm nog meedoet.

Wiens idee was het eigenlijk om professionele hulp te zoeken?
xUNKNOWNx schreef:
16-10-2020 23:31
Die walging zal steeds meer plaats gaan maken en het houden van zal naar de achtergrond gedrukt worden.
Want hij heeft je vaker gekwetst anders zou je dit gevoel niet hebben.

Wij hadden al voorspeld dat hij zou gaan zeggen dat het voor jullie bestemd was. En dan jij dat opdit moment wil geloven begrijp ik wel want het is ontzettend pijnlijk wat anders te denken.
Ik denk zelf dat je het ook wel weet dat het niet klopt maar dat jij de hoop op de therapie gegooid hebt.
Daar hou jij je nu ook aan vast.

Hij voelt zich nu betrapt hoe dan ook omdat jij iets hebt gevonden en zal de aankomende tijd extra allert zijn mocht er toch iets spelen.

To ik hoop oprecht dat je heel gelukkig samen mag worden en dat de therapie jullie relatie kan redden.
Blijf in jezelf geloven !
xUNKNOWNx schreef:
16-10-2020 23:31
We hebben gepraat. hij zegt niet vreemd te gaan en had n verklaring dat t voor ons bestemd was. Sja, ik heb geen idee.

We gaan in therapie, kijken wat er nog over is van ons en voor ons. Ik ben eigenlijk op, ben ook benieuwd wat een therapeut ons kan brengen.

Die kreeg ik een tijd terug ook als opmerking (pakje condooms in een tas). "Was voor ons bedoeld".

Nou, dat was het dus niet. De therapeut gaat pas iets brengen als alles op de tafel komt maar belangrijker, dat hij WIL dat alles op de tafel komt. Anders is het alleen maar voor de bühne en uitstel van executie.

Ik ben destijds ver(der) gegaan om m;n onderbuikgevoel te staven en dat gaf uiteindelijk rust, omdat ik toen wist wat er speelde en ik dus gelijk had. Zou je willen aanraden om toch wat verder te speuren.
Zoetelande schreef:
17-10-2020 09:41
Die kreeg ik een tijd terug ook als opmerking (pakje condooms in een tas). "Was voor ons bedoeld".

Nou, dat was het dus niet. De therapeut gaat pas iets brengen als alles op de tafel komt maar belangrijker, dat hij WIL dat alles op de tafel komt. Anders is het alleen maar voor de bühne en uitstel van executie.

Ik ben destijds ver(der) gegaan om m;n onderbuikgevoel te staven en dat gaf uiteindelijk rust, omdat ik toen wist wat er speelde en ik dus gelijk had. Zou je willen aanraden om toch wat verder te speuren.
Hier exact hetzelfde! Niet op dezelfde manier, maar ook ik voelde dat er echt wel wat speelde.
Ik heb hem betrapt toen ik onverwachts thuiskwam en hij met haar aan het bellen was. Ik hoorde hem zeggen “schatje, i love you etc”. En nog ontkende hij het o_o
Iemand die vreemdgaat is gewend te liegen, heeft er mijns inziens ook geen moeite mee. Bedenk je dus dat de smoesjes zo gemaakt zijn.
Vindjedatecht schreef:
17-10-2020 09:46
Hier exact hetzelfde! Niet op dezelfde manier, maar ook ik voelde dat er echt wel wat speelde.
Ik heb hem betrapt toen ik onverwachts thuiskwam en hij met haar aan het bellen was. Ik hoorde hem zeggen “schatje, i love you etc”. En nog ontkende hij het o_o
Iemand die vreemdgaat is gewend te liegen, heeft er mijns inziens ook geen moeite mee. Bedenk je dus dat de smoesjes zo gemaakt zijn.
Ongelofelijk hoe gemeen mensen dan kunnen zijn na jaren een relatie. Mijn ex-vrouw beweerde bij hoog en laag dat er niets was en probeerde met een felle tegenreactie en hysterisch huilen de vermoorde onschuld te spelen. Toen dus maar iets verdergegaan en het bewezen. Pas toen kwam de aap uit de mouw, maar die heb ik dus zelf helemaal moeten opstropen.

TO succes, hoop voor je dat je er niet zomaar bij neerlegt en het onderste uit de kan haalt. Pas dan heb je rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven