Singles unite: ( deel 3)
maandag 19 oktober 2020 om 11:10
Heyy Still, dat is tijdje geledenStill-i-Rise schreef: ↑19-10-2020 10:49Ik meld mij ook maar weer eens![]()
Ik mag weer gaan "genieten" van het vrijgezellenbestaan![]()
Weet niet of ik weer actief ga meeschrijven maar vond het wel zo netjes om te delen dat de relatie met mijn hunk niet voor eeuwig was.
maandag 19 oktober 2020 om 11:13
Ahhhh wat zonde! Maar welkom terug!!Still-i-Rise schreef: ↑19-10-2020 10:49Ik meld mij ook maar weer eens![]()
Ik mag weer gaan "genieten" van het vrijgezellenbestaan![]()
Weet niet of ik weer actief ga meeschrijven maar vond het wel zo netjes om te delen dat de relatie met mijn hunk niet voor eeuwig was.
maandag 19 oktober 2020 om 11:14
Ik durf nooit zo goed te bellen...tomcat schreef: ↑19-10-2020 11:03Hoi Rise!
Snap je wel Flitsie, en is ook naar als je iemand niet "gewoon" kan vertrouwen.
Je kent hem toch al persoonlijk? Waarom bel je niet gewoon? als je opbelt nadat hij wil verplaatsen dan kan je direct vragen wat ie gaat doen..en dan hoor je sneller of ie gaat stamelen of met een rotsmoes komt of dat ie gewoon eerlijk is. Niet dat je het dan zeker weet maar het geeft hem niet de kans om te verstoppen achter whatsapp..
Wel naar als je zo nog aan een date moet beginnen...
Maar ja, dat hele daten is ook nog nieuw voor mij. Merk dat ik nog veel ‘beginnersfouten’ maak. Al doende leert men natuurlijk.
Ik wacht vanavond even af en ben er daarna gewoon even klaar mee.
Ik wil gewoon te graag, ik haat het alleen zijn. Maar ik wil ook geen concessies doen. Dus dan toch maar liever alleen dan met een man die het net niet is.
maandag 19 oktober 2020 om 11:23
Thats the one! Ik was zelf ook niet klaar voor een relatie, we hebben echt een hele leuke tijd gehad en veel gedeeld.Vivi3338 schreef: ↑19-10-2020 11:10Heyy Still, dat is tijdje geledenLeuk om je weer te zien! Was dat met die ene waarvan hij nog niet klaar was voor relatie, maar wel veel zagen van eind vorig jaar/begin dit jaar? Bizar hoe snel de tijd gaat zeg, ook jammer dat het uiteindelijk toch niks is geworden.
Maar die vlinders he... ik schreef daar toen ook al over, die vlinders die waren er niet echt.
Er zijn momenten geweest dat ik dacht; ja ik voel ze! Maar het was toch meer de chemie en dat wij op een bepaald vlak heel erg matchten met elkaar. Maar voor op de lange termijn heb je toch meer nodig dan dat.
Gelukkig waren we het daar beide over eens, dit is denk ik de makkelijkste break-up ever geweest
maandag 19 oktober 2020 om 11:24
Thanks! Denk wel dat ik hier een vriend voor het leven aan heb overgehouden hoor, maar de wereld ligt weer aan mijn voeten
maandag 19 oktober 2020 om 11:54
Appeltje eitje inderdaad. Ging vlot en snel.
Niet dat ik weet. Maar staat nooit op iemands voorhoofd natuurlijk.
Maar gezien werk zaterdag overleg gehad en afspraak gemaakt.
Rot tijd nu met verkoudheid en corona.
En je hoort nu steeds meer om je heen. Een heeft weinig klachten en is positief en de ander die beroerd is negatief.
maandag 19 oktober 2020 om 12:01
@flitsie
Ik ken happy pancake. Je kan instellen dat niet iedereen je kan benaderen.
Pas als jij flirt of terugflirt.
Ik kwam daar ook later achter na eerst diverse berichten te krijgen van personen waar ik geen interesse in had. Die ik allemaal netjes beantwoorde/afwees.
Er zaten niet veel leuke mannen op of heel ver bij mij vandaan. Groningen of zo.
Wel had ik daar heel kort contact met iemand die 50 was en kwam uit Zaanstad.
Zag hem later onder dezelfde naam op Tinder. Inmiddels 48 jaar en wonende in Den Haag.

Ik kwam daar ook later achter na eerst diverse berichten te krijgen van personen waar ik geen interesse in had. Die ik allemaal netjes beantwoorde/afwees.
Er zaten niet veel leuke mannen op of heel ver bij mij vandaan. Groningen of zo.
Zag hem later onder dezelfde naam op Tinder. Inmiddels 48 jaar en wonende in Den Haag.
maandag 19 oktober 2020 om 12:13
Julia_20 schreef: ↑19-10-2020 12:01@flitsie
Ik kwam daar ook later achter na eerst diverse berichten te krijgen van personen waar ik geen interesse in had.
Er zaten nu veel leuke mannen op of heel ver bij mij vandaan.
![]()
Je bent niet bekend met het pittoreske badplaatsje Den Haag, Zeeland, ontworpen door de rijksarchitect in opdracht van Frederik Hendrik, gemodelleerd naar het oude Rijswijk en toentertijd dienend als zomerzetel van de admiraliteit, waar men afhankelijk van het getij een jaar jonger danwel ouder is dan zijn originele kalenderleeftijd?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
maandag 19 oktober 2020 om 12:19
Hahahaha niet met dat effect,maar hij blijkbaar wel.kantlijn schreef: ↑19-10-2020 12:13Je bent niet bekend met het pittoreske badplaatsje Den Haag, Zeeland, ontworpen door de rijksarchitect in opdracht van Frederik Hendrik, gemodelleerd naar het oude Rijswijk en toentertijd dienend als zomerzetel van de admiraliteit, waar men afhankelijk van het getij een jaar jonger danwel ouder is dan zijn originele kalenderleeftijd?
maandag 19 oktober 2020 om 13:46
Een aantal vriendinnen van mij zijn halverwege de 50 en die zeggen dat het allemaal maar beter wordt. Juist niet stoffig, muffig en deo of wasmiddel. Gewoon leuker en beter.
maandag 19 oktober 2020 om 13:46
Oei..........sterkte!Julia_20 schreef: ↑19-10-2020 08:57Goede smorgens,
@tom lagetha is 1,68 dus zo groot is ze niet
Ik mag vanmorgen door de teststraat.
Vrijdag last van mijn keel gekregen en af en toe stem weg. Inmiddels gewoon weer terug en klachten bijna weg.
Maar gezien mijn nieuwe collega wat onrustig in de corona situatie staat, ga ik zo maar in overleg met PZ.
maandag 19 oktober 2020 om 13:48
Ik snap je wel........maar wil je wel een datingapp waarbij je een ander zoveel in de gaten kan houden? Daar word je toch stapelgek van? Beetje privacy voor iedereen lijkt mij geen kwaad kunnen en misschien woont zijn zusje wel boven de kroeg en is ze net bevallen.
Merk dat als je zoveel kunt controleren dat je ook heel veel invult voor een ander en vaak de verkeerde dingen.
maandag 19 oktober 2020 om 13:49
Hi,Still-i-Rise schreef: ↑19-10-2020 11:24Thanks! Denk wel dat ik hier een vriend voor het leven aan heb overgehouden hoor, maar de wereld ligt weer aan mijn voeten![]()
Dat is ook veel waard!
maandag 19 oktober 2020 om 14:12
Herkenbaar Julia!
Ik ben vanochtend ook door de test straat geweest. Had sinds vrijdag wat keelpijn en een heel klein beetje benauwd, normaliter zou ik er werkelijk niks van denken maar nu wel. Dus een beetje jammer dat ik net nu vakantie heb :'L gelukkig vandaag al een bananenbrood gebakken en ga straks nog wat broodjes maken denk ik
Ik ben vanochtend ook door de test straat geweest. Had sinds vrijdag wat keelpijn en een heel klein beetje benauwd, normaliter zou ik er werkelijk niks van denken maar nu wel. Dus een beetje jammer dat ik net nu vakantie heb :'L gelukkig vandaag al een bananenbrood gebakken en ga straks nog wat broodjes maken denk ik
maandag 19 oktober 2020 om 14:22
Flitsie, ik ga het maar eerlijk zeggen: jij zet hier af en toe je verhaal neer en reageert nooit op anderen. Ik heb weinig trek om dan te reageren. Bovendien is het je al vaker gezegd dat er allerlei rode vlaggen aan deze man kleven, maar daar doe je niks mee. En dan blijkt het telkens nog erger te worden.
maandag 19 oktober 2020 om 14:25
OmgJulia_20 schreef: ↑19-10-2020 12:01@flitsie
![]()
maandag 19 oktober 2020 om 14:39
Flitsie, ik heb geleerd om prille dates nooit te vragen wat ze vanavond gaan doen of gisteren gedaan hebben. Zelf vind ik het een erg vervelende vraag en dan heb ik iets van ‘heb je geen zaken mee’ en verzin ik iets. Want soms had ik een paar dagen na elkaar een date gepland. Vraagt mijn date van morgen dan wat ik vanavond doe dan lieg ik ook.
maandag 19 oktober 2020 om 14:42
Je hoeft toch ook helemaal niet steeds op anderen te reageren? Voor mij schrijft ze juist steeds hele verfrissende leuke bijdrages waarin ik best wel dingen herken.Julus schreef: ↑19-10-2020 14:22Flitsie, ik ga het maar eerlijk zeggen: jij zet hier af en toe je verhaal neer en reageert nooit op anderen. Ik heb weinig trek om dan te reageren. Bovendien is het je al vaker gezegd dat er allerlei rode vlaggen aan deze man kleven, maar daar doe je niks mee. En dan blijkt het telkens nog erger te worden.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 19-10-2020 14:44
1.21% gewijzigd
maandag 19 oktober 2020 om 14:45
Ik vind dat we hier allemaal een leuke interactie hebben. Behalve Flitsie. Maar dat is mijn mening.
maandag 19 oktober 2020 om 14:50
maandag 19 oktober 2020 om 14:56
Ohhhh... dat is niet de bedoeling hoor! Maar heb het gevoel dat jullie elkaar allemaal al langer ‘kennen’. Dus weet dan soms niet zo goed wat ik eraan zou kunnen bijdragen. En soms is er ook alweer teveel geschreven. Maar goed, ik waardeer jullie adviezen wel enorm!
En ja, ik ben wel ‘actief’ aan het daten dus vind het ook leuk om die verhalen van anderen te lezen. En over tv programma’s meepraten vind ik dan weer minder interessant.
Dus hopelijk mag ik hier wel blijven meeschrijven en af en toe wat reflectie van jullie vragen.