Getrouwd maar mis ex [Geen OP]

18-10-2020 22:48 143 berichten
;
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-10-2020 08:49
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Perkele schreef:
19-10-2020 11:37
Ik ken dit gevoel wel. Soms heb je intense nostalgie en denk je heel even dat het gras toch wel groen was etc. Er is echter al 10 jaar over heen gegaan en ik denk dat je te snel een berichtje hebt gestuurd. Je had het beter kunnen laten voor wat het was.
Klopt denken dat het gras toch wel groen was en denken wat als wij twee toch samen waren geëindigd.
Alle reacties Link kopieren
Hoiviva schreef:
19-10-2020 11:50
Nou ik heb de instagram van zijn vrouw gezien. Zou haar never nooit lastigvallen hiermee. Ga geen gezinnen kapotmaken.
En je eigen gezin? Doet dat er toe?
Hoiviva schreef:
Nou ik heb de instagram van zijn vrouw gezien. Zou haar never nooit lastigvallen hiermee. Ga geen gezinnen kapotmaken.
Maar je gaat wel volkomen overbodig contact zoeken op diverse manieren (broer, rechtstreeks), puur omdat je daar zin in had, dus zonder enig ander doel dan dat jouw hoofd daar behoefte aan had. Egocentrisch gemindfuck is dat, en dat de basis daarvan was dat het voor jouw gevoel nooit goed uitgesproken was terwijl je zelf degene was die de relatie en het contact verbrak is de hypocrisie ten top. Echt heel fout.
Ik weet dat ik fout bezig ben.
Destijds ging het hem ook on de afkomsten. Daardoor heb ik het ook uitgemaakt. En uiteindelijk is die alsnog geëindigd met een niet moslima.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 12:23
Destijds ging het hem ook on de afkomsten. Daardoor heb ik het ook uitgemaakt. En uiteindelijk is die alsnog geëindigd met een niet moslima.
Het zijn jouw zaken niet meer, al heel lang niet meer.
Je hebt vast genoeg werk aan de winkel in je eigen gezin.
Wat reageer je impulsief, dat je na een droom gelijk op zoek gaat en gaat mailen, eerst nog wel naar zijn broer. Vind ik best ver gaan.
Wat vindt je man ervan?
Hoiviva schreef:
Dat is niet waar, je bent die weg al opgegaan.
Hoiviva schreef:
19-10-2020 12:23
Dan was jij kennelijk niet de ware voor hem
Hoiviva schreef:
19-10-2020 09:03
Ik weer natuurlijk dat dit heel fout is. Heb ook gelijk zijn e-mailadres weer verwijderd. Ik wilde gewoon nog wat vragen stellen. Net zoals hij die mij stelde.
Onze breuk was destijds niet helemaal goed uitgesproken.
En waarom vraagt hij dan of ik nog wel getrouwd ben en of ik het moeilijk heb gehad na onze breuk.

Als het hen koud liet zou die helemaal niet reageren.
Dit zijn echt zulke puberale gedachten. “Als het hem niks kon schelen, waarom doet hij dan dit en dit....?” Misschien omdat hij probeerde te begrijpen waarom je hem na al die jaren weer contact? Hij wil niks meer van je, duidelijk toch?
Hoiviva schreef:
19-10-2020 11:07
Als je al tien jaar uit elkaars leven bent heb je zeker veel vragen nog.0
Moeten alle vragen dan nog beantwoordt worden? In die tussentijd kon je ook prima verder leven zonder die antwoorden, waarom zijn die dan nu ineens belangrijk?
Er zijn wel vaker relaties uitgegaan waarbij je nog vragen hebt, maar op den duur kan je ook accepteren dat niet alles duidelijk wordt.
Zou wat zijn als je echt alles achteraf altijd nog duidelijk moet hebben.
Je schrijft ook dat hij het vooral nog lastig had na de breuk, dan vind ik het ook wel; egoistisch van jou om dan na 10 jaar nog eens contact op te nemen.
Ik ben ook getrouwd (en kinderen), als een ex me nu na 10 jaar zou bellen omdat ' ie nog antwoorden wil dan denk ik dat ' ie niet helemaal goed bij z'n hoofd is.
Nou ja, je hebt contact gehad en weet nu dat je geen rol meer speelt in zijn leven. Ik denk dat je je daar bij neer moet leggen. Hij is gelukkig met iemand anders en heeft geen behoefte meer om dingen uit te spreken.
Laat die man met rust. En zijn gezin ook. Focus je op die van jezelf.
Leuk, een ex die je ineens na 10 jaar opzoekt. Niet dus.
Hoiviva schreef:
Je weet nu dat je zijn gezin niet kapot kunt maken, omdat hij verstandig is.

Ik geloof ook niet dat het je intentie was om de homewrecker te zijn, maar wel dat je misschien meer hoopte dan je wil toegeven.
Je gaf toe aan een bepaald verlangen naar contact. Initieel om wat vragen te stellen, maar je weet ook wel dat als hij had gehapt, je verder was gegaan.

Het is een verhaal dat je best vaak leest, ook op dit forum: persoon zoekt contact met jeugdliefde, niet eens altijd met allerlei bedoelingen, er wordt afgesproken en vanaf daar gaat het steeds een stapje verder.
Dat jij dit niet aan jouw partner kunt of wilt vertellen, zegt alles.
Met rust heb ik m al gelaten. Heb meteen zijn e-mail verwijderd na zijn laatste bericht. En nee heb niet gelijk na een droom contact gezocht dit was maanden na die hele droom.
Hoe kom je op de instagram van zijn vrouw? Wat heb je daar te zoeken?
Je hebt gedaan wat je kan en hij heeft netjes gereageerd. Hier stopt het. Ga uitzoeken of je met je eigen relatie wel blij bent zonder andere hierbij te betrekken.
O ja, alleen maar vragen en dan zomaar op die vrouw haar insta komen. Je zegt zelf steeds te denken aan hoe het zou zijn als jullie verder waren gegaan, dat heeft toch niks met onbeantwoorde vragen te maken?
vivautrecht85 schreef:
19-10-2020 12:45
Je weet nu dat je zijn gezin niet kapot kunt maken, omdat hij verstandig is.

Ik geloof ook niet dat het je intentie was om de homewrecker te zijn, maar wel dat je misschien meer hoopte dan je wil toegeven.
Je gaf toe aan een bepaald verlangen naar contact. Initieel om wat vragen te stellen, maar je weet ook wel dat als hij had gehapt, je verder was gegaan.

Het is een verhaal dat je best vaak leest, ook op dit forum: persoon zoekt contact met jeugdliefde, niet eens altijd met allerlei bedoelingen, er wordt afgesproken en vanaf daar gaat het steeds een stapje verder.
Dat jij dit niet aan jouw partner kunt of wilt vertellen, zegt alles.
Dat hoor je indd vaak ja. Maar goed zover is het gelukkig niet gekomen.
Ik hoef mijn partner dit niet te vertellen aangezien er verder niks gebeurd is.
Onnodig gedoe. En zijn vrouw weet hier ook niks van dat was wel duidelijk.
Mijn vriend zou het me wel vertellen waarschijnlijk en eerlijk gezegd zou ik er best wel om moeten lachen als zijn ex van lang geleden zou willen praten over hoe het is geëindigd. Hij is nu al lang met mij namelijk en hoe het met zijn ex is gelopen doet er niet meer toe. Ze zou in mijn ogen iets belangrijk maken wat al lang niet meer belangrijk is.
Rachmaninoff schreef:
19-10-2020 12:54
Mijn vriend zou het me wel vertellen waarschijnlijk en eerlijk gezegd zou ik er best wel om moeten lachen als zijn ex van lang geleden zou willen praten over hoe het is geëindigd. Hij is nu al lang met mij namelijk en hoe het met zijn ex is gelopen doet er niet meer toe.
Maar andersom zou ik het minder grappig vinden. Als mijn man actief op zoek gaat naar zijn ex, via haar broer. Haar vervolgens gaat mailen en ook nog even op de sociale media van haar huidige partner kijkt. En dat in eerste instantie tegen mij verzwijgt.

Ik zou dan toch wel willen weten waarom hij dat doet, of hij haar mist, of er tussen ons iets niet helemaal oké is.
Ben je ongelukkig in je eigen relatie?
Hetismogelijk schreef:
19-10-2020 12:58
Maar andersom zou ik het minder grappig vinden. Als mijn man actief op zoek gaat naar zijn ex, via haar broer. Haar vervolgens gaat mailen en ook nog even op de sociale media van haar huidige partner kijkt. En dat in eerste instantie tegen mij verzwijgt.

Ik zou dan toch wel willen weten waarom hij dat doet, of hij haar mist, of er tussen ons iets niet helemaal oké is.
Ja ik ook.
menta schreef:
19-10-2020 12:36
Dat is niet waar, je bent die weg al opgegaan.
Overdrijven is ook een vak.
zimi schreef:
19-10-2020 13:01
Ben je ongelukkig in je eigen relatie?
Ze beantwoordt geen vragen over haar eigen situatie
Er is niks mis in mijn eigen relatie
Beetje sleur van het gezinsleven maar dat heeft ieder gezin wel.
Vooral in deze Corona tijden. Waar je al
Erg beperkt bent in activiteiten ondernemen, vakanties en weekendjes weg samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven