Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Flitsie en Hyphen lekker genieten van de vlinders!
Pavlova jullie kennen elkaar een week of zo?
Alle reacties Link kopieren
Flitsie schreef:
20-10-2020 01:20
Ik lig nu in bed en ruik zijn geurtje nog om me heen 🥰
Wat leuk Flitsie! Hopelijk het begin van iets moois. Geniet ervan!
Pavlova, leuk dat jij ook zo smoor bent. Ik zou zelf niet zo snel zijn kinderen willen ontmoeten maar als het voor jullie goed voelt is dat prima! Enjoy!
LaCasa schreef:
20-10-2020 00:16
Hier kom ik als man veel vrouwen tegen die snel willen samenwonen. Ik zoek ook geen moeder voor mijn kinderen (die hebben ze al), maar iemand waar ik mee samen een leuk leven op kan bouwen. Zelf verzorg ik ook de kinderen, werk 36 uur en doe het huishouden. Ik zie mensen om mij heen ook heel snel bij elkaar intrekken met alle kinderen, dat wil ik op korte termijn niet, maar op lange termijn is dat zeker wel een optie.
Ik snap dat ook niet. Zeker gezien de huizenmarkt tegenwoordig. En dan heb ik nog geluk gehad. Oké ik had eerder een flat kunnen krijgen 10 hoog in een plaats waar ik niet wilde wonen.

Ik woon naar mijn zin in mijn huurhuis sinds 2 jaar. Koophuis moeten verkopen. Tijdelijk anti kraak. Eerste wat ik dacht na de laatste verhuizing...hier krijg je mij voorlopig niet uit.

Ik zoek vooralsnog eerst lat en later zien we wel. En zeker geen zorgproject haha . Dat idee krijg ik bij sommige foto's op die sites.

Leuke en de minder leuke dingen in het leven delen. Er voor elkaar zijn. En dat in lat vorm soort van 😉
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 17:18
13.69% gewijzigd
Qiyara schreef:
20-10-2020 07:00
Flitsie en Hyphen lekker genieten van de vlinders!
Dank je wel Qiyara. Net als bij jou is dit een longdistance gebeuren dus ik hoop dat het op de lange termijn blijft werken. Was dat de reden van jullie breuk? Nee toch hè?
Hyphen schreef:
20-10-2020 07:42
Dank je wel Qiyara. Net als bij jou is dit een longdistance gebeuren dus ik hoop dat het op de lange termijn blijft werken. Was dat de reden van jullie breuk? Nee toch hè?
Nee zeker niet. Verschil in behoeften en wensen voor in de toekomst.
We hebben nog geprobeerd elkaar daarin tegemoet te komen, want we houden veel van elkaar. Alleen dat begon on gelijkwaardig aan te voelen voor mij.
Afstand was geen issue, wel vervelend. Zou voor mijzelf liever een man dichterbij hebben en ook weer kinderloos.
Qiyara schreef:
20-10-2020 07:46
Nee zeker niet. Verschil in behoeften en wensen voor in de toekomst.
We hebben nog geprobeerd elkaar daarin tegemoet te komen, want we houden veel van elkaar. Alleen dat begon on gelijkwaardig aan te voelen voor mij.
Afstand was geen issue, wel vervelend. Zou voor mijzelf liever een man dichterbij hebben en ook weer kinderloos.
Ok duidelijk. Jammer dat het daarop stuk liep maar knap dat je trouw bent aan jezelf!
Mijn date heeft kinderen maar die zijn net als die van mij al bijna geen kinderen meer. Ik vind het wel leuk dat hij ook kinderen heeft.
Goeiemorgen allen!

Raak stukje van Antoon..mannen worden niet blij van hun tuintje en huisje netjes houden enzo.. nee klopt..dat vind ik dingen die moeten, niet dingen die ik voor mij lol doe.

Word dan wel weer blij ervan als mijn huisje/tuintje netjes is.

Elke dag aldi bier in de achtertuin wordt ik trouwens ook niet blij van, maar tijdens de verbouwing in voorjaar/zomer was het wel gezellig elke dag even een bierje in de tuin ter afsluiting.

waar wel van..shit..geen idee..ik bedenk mij elke dag dat ik nog wat boeken heb liggen maar dat lezen komt er steeds niet van.. Ik bedenk mij regelmatig dat ik wel weer eens naar de kaarten kan kijken..komt er ook niet van..heb mijn basgitaar met versterker wel paraat staan maar meer dan een paar korte riedeltjes nog niet gedaan ermee.
Heb nog wat feelgood DVD's maar mijn DVD speler is al lang overleden..

Geen ruzie om mij maken he Limo en Sabbiehh.. :mrgreen:
Hyphen als jezelf kinderen hebt dan snap ik dat wel ja.
Ik wil geen kinderen en het vraagt best wat aanpassing als een man dat wel heeft heb ik gemerkt. En had het voor hem over, maar nu ik weer de keuze heb dan liever niet meer.
Flitsie schreef:
20-10-2020 01:11
Goedenacht,

Sterkte voor degene die net hun relatie hebben verbroken. Blijft altijd een pijnlijk moment, wel goed dat jullie meteen weer hier komen meeschrijven, maar snap dat jullie tijd nodig hebben om het te verwerken ook al was het een eigen keuze.

Voor degene die het wel willen lezen. Update van m’n date 😁:
Ik heb echt een onwijs leuke avond gehad! Zodra hij binnenkwam was de sfeer meteen goed en ik kon echt mezelf zijn. We hebben elkaar echt van alles verteld en zaten zo op een lijn met alles. Hij was ook heel erg open en deelde dingen die ik vrij persoonlijk vond. We hebben gelachen en goede gesprekken gevoerd. Hij was lekker casual gekleed maar toch netjes, en rook superlekker, een heel zacht geurtje wat zo goed bij z’n persoonlijkheid past. Ik vrees dat ik me enorm heb laten leiden door vooroordelen door wat ik op z’n insta had gezien. Hij was zo rustig en stabiel en open.
En ja, heb nog eens de datingapp gecheckt en er klopt helemaal niks van die gps. Soms maak ik me zorgen om niks. Hij heeft me gezoend en heb geen idee hoe het nu verder gaat. Maar wel heel fijn dat we zo hetzelfde in het leven staan, qua ambitie, opvoeding van de kids, sport, interesses.
Wordt vervolgd... hoop ik
Klinkt als een geslaagde date. Ik hoop dat je snel iets hoort!
pavlova schreef:
20-10-2020 01:12
Wat jammer van de nare berichten. Lijkt me ontzettend lastig om nu weer verder te gaan en niet te blijven hangen in de teleurstelling. Gelukkig is er deze pijler waar altijd wel iemand met een opbeurend woordje klaar staat. Gelukkig ook een goed bericht.

Ik vind het ook lastig om op iedereen te reageren, soms is er zoveel geschreven dat reageren lastig word.

Hier gaat het in sneltreinvaart. Hij is smoor...een half jaar geleden zou ik het vreselijk benauwd hebben gekregen. Nu kan ik er alleen maar van genieten. Eigenlijk zou ik hem zondag pas weer zien maar hij wil heel graag dat ik zijn kinderen ontmoet (geen hele jonge kinderen) zodat het makkelijker word om af te spreken ivm co-ouderschap. Dus ga ik zaterdag weer bij hem eten, geen straf....hij kookt heerlijk. Hij is heel duidelijk in wat hij wil en hoe hij zich voelt. Komt denk ik door een nogal heftige gebeurtenis in zijn verleden waardoor hij heel erg in het nu leeft. En ik merk dat ik dat nodig heb. Iemand die duidelijk aangeeft wat hij van mij vind en voelt. Of mss is hij gewoon een jonge hond. Hij is 49 en ik 51. Dus Tomcat....mss de leeftijd toch iets naar boven schroeven ;)
Dat is echt sneltreinvaart. Wat als het toch niet blijkt te werken en je hebt zijn kinderen al ontmoet? Wil je niet liever eerst tijd met elkaar doorbrengen, elkaar goed leren kennen en zeker weten dat het goed zit?
Nou ik heb te snel gejuicht, net of het komt nu pas binnen dat we elkaar niet meer gaan zien. Het was echt niet leefbaar zo maar toch...
Attraverso schreef:
20-10-2020 12:55
Nou ik heb te snel gejuicht, net of het komt nu pas binnen dat we elkaar niet meer gaan zien. Het was echt niet leefbaar zo maar toch...
Ooh wat rot, knuffel voor jou Attra. Je zat nog in de ontkenning, frustratie en boosheid misschien.

Zelf ben ik vandaag ook enorm verdrietig. Steeds huilen bluh.
Rot he, de keerzijde van liefde.
tomcat schreef:
20-10-2020 08:22
Goeiemorgen allen!

Raak stukje van Antoon..mannen worden niet blij van hun tuintje en huisje netjes houden enzo.. nee klopt..dat vind ik dingen die moeten, niet dingen die ik voor mij lol doe.

Help.......echt niet alle vrouwen zijn zo hoor! Vreselijk zelfs, moet er niet aan denken! Ik zou stapelgek worden als ik zo burgelijk moet leven.
Attraverso schreef:
20-10-2020 12:55
Ah knuffel!
Qiyara schreef:
20-10-2020 13:05
Ooh wat rot, knuffel voor jou Attra. Je zat nog in de ontkenning, frustratie en boosheid misschien.

Heel rot, sterkte, verdriet toelaten en komt goed met de tijd.

Thanks Limo
Ooo meiden wat een naar dat jullie je zo voelen. Huil maar lekker effe uit met chocolade en andere lekkere dingen. Dekentje op de bank bakkie thee erbij.

Dikke knuffel .. :hug:
LaCasa schreef:
20-10-2020 00:16
Hier kom ik als man veel vrouwen tegen die snel willen samenwonen. Ik zoek ook geen moeder voor mijn kinderen (die hebben ze al), maar iemand waar ik mee samen een leuk leven op kan bouwen. Zelf verzorg ik ook de kinderen, werk 36 uur en doe het huishouden. Ik zie mensen om mij heen ook heel snel bij elkaar intrekken met alle kinderen, dat wil ik op korte termijn niet, maar op lange termijn is dat zeker wel een optie.
Dat zijn vrouwen die een relatie willen om hun shit op te lossen.

Al zie ik het ook om mij heen dat er snel kennis gemaakt wordt met de kinderen en dat begrijp ik echt niet. Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn dat je zo snel mogelijk die kinderen wil ontmoeten. Laat die kinderen de eerste minimaal 3 maanden er lekker buiten.

Pavlova........ik zou als ik in jouw schoenen zou staan ook hard op de rem trappen. Je kent elkaar net. Zadel die kinderen niet op met de roze wolk maar kijk eerst of die roze wolk wel blijft.
Dikkke knuffel Attra en Quiyara... Neem vooral de tijd <3

@Limo, het is toch niet per se burgerlijk om blijdschap te halen uit een tuintje onderhouden en het huis aan kant te maken? Ik vind het heerlijk om aan mijn huisje te werken en de plantjes in de tuin te verzorgen, het zorgt voor een soort baseline van geluk. Meer geluk met iemand is altijd welkom, maar de baseline heb ik al dus ik heb geen haast om maar "iets" Te bereiken en iemand te vinden.

Het lukt me niet helemaal om te verwoorden wat ik nou bedoel merk ik haha.
Qiyara schreef:
20-10-2020 13:05

Knuffel voor jullie. Eerst was er misschien opluchting en nu daalt de realiteit in. Laat de tranen maar stromen. Het moet er uit. Missen van een geliefde is zo pijnlijk.
Bedankt voor de knuffels. Lief van jullie!
RedRoseThorn schreef:
20-10-2020 13:23
Dikkke knuffel Attra en Quiyara... Neem vooral de tijd <3

@Limo, het is toch niet per se burgerlijk om blijdschap te halen uit een tuintje onderhouden en het huis aan kant te maken? Ik vind het heerlijk om aan mijn huisje te werken en de plantjes in de tuin te verzorgen, het zorgt voor een soort baseline van geluk. Meer geluk met iemand is altijd welkom, maar de baseline heb ik al dus ik heb geen haast om maar "iets" Te bereiken en iemand te vinden.

Het lukt me niet helemaal om te verwoorden wat ik nou bedoel merk ik haha.
Zo bedoel ik het ook weer niet..........
Weet ook niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Limo76 schreef:
20-10-2020 13:29
Zo bedoel ik het ook weer niet..........
Weet ook niet zo goed hoe ik het moet verwoorden.
Misschien hou ik eigenlijk wel burgerlijk en weet ik dat zelf nog niet😜
Op dit moment is iedereen burgerlijk, lf je nou wil of niet :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven