Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 23 oktober 2020 om 17:30
Ik heb vandaag sushi date met een vriendin, we bestellen allebei sushi en gaan via skype samen eten. Door omstandigheden konden we niet afspreken, dan maar zo! Heel veel zin in.
En ik mis de sociale contacten ook wel. Al vind ik het thuiswerken ook heerlijk. Meer rust en met collega's skypen we dagelijks. En de mensen die ik echt mis die en spreek ik vaker. Het dingen doen mis ik ook wel maar dat is even niet anders. Ooit komt de kroeg ook wel weer.
En ik mis de sociale contacten ook wel. Al vind ik het thuiswerken ook heerlijk. Meer rust en met collega's skypen we dagelijks. En de mensen die ik echt mis die en spreek ik vaker. Het dingen doen mis ik ook wel maar dat is even niet anders. Ooit komt de kroeg ook wel weer.
vrijdag 23 oktober 2020 om 17:32
Oh dat is ook een goed idee redrose! Veel plezier!RedRoseThorn schreef: ↑23-10-2020 17:30Ik heb vandaag sushi date met een vriendin, we bestellen allebei sushi en gaan via skype samen eten. Door omstandigheden konden we niet afspreken, dan maar zo! Heel veel zin in.
vrijdag 23 oktober 2020 om 17:45
Ik snap je volledig, ik zit ook vanaf maart in lockdown. Waar ik normaal gesproken voor werk al de hele dag onder de mensen zit, zit ik nu met mn laptop. En heb er ook last van. Gelukkig komen hier nog wel wat vriendinnetjes en heb ik een hobby waarbij ik dagelijks de deur uit mag.Kai_koura schreef: ↑23-10-2020 16:13
Aan m'n zussen zie ik wel dat zij inderdaad veel sneller nog met vriendinnen afspreken. Samen op de bank, theetje drinken. Misschien kort door de bocht, maar ik heb toch het idee dat mannen daar wel wat anders in zijn. Mijn vrienden wel tenminste. In de groep-chat op whatsapp wordt honderduit gepraat, maar zolang we niet ''de hort op'' kunnen, heb ik niet het idee dat fysiek afspreken echt hoog op hun prioriteitenlijstje staat. Voor mij is het heel dubbel: word ook vrij gauw onrustig van ''bankhangen'', ben ook niet iemand die uren wil kletsen, en als ik uren iemand in mijn huis heb die niet mijn partner is, word ik vrij gauw onrustig en voel ik mij beperkt in mijn vrijheidMaar als 31 jarige man constant maar alleen zijn of bij je ouders zitten, dat is ook wel vrij treurig.
Maar vrouwen zijn er ook gevoeliger voor, die zoeken elkaar eerder op en denken veel meer aan dat iemand alleen zit.
Maar misschien moet je letterlijk tegen je vrienden zeggen: Gasten........ik kwijn weg hier in mn eentje, wie komt er een biertje drinken.
vrijdag 23 oktober 2020 om 18:06
vrijdag 23 oktober 2020 om 19:30
Sabbieehhhh schreef: ↑23-10-2020 19:10Hier was een change of plans, had beste vriendin aan de tel, en die was soort van in de buurt dus die kwam spontaan met het idee even samen een snackje bij mij te eten![]()
Gezellige avond
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 23 oktober 2020 om 19:41
@Kai, vervelend, maar ik denk dat meer mensen zich kunnen herkennen in je situatie. Schrijf je een avondje op de bank met bier en wat nootjes niet te snel af? Kan me voorstellen dat je dat nu juist net wel geeft wat je nodig hebt.
@Tomcat, lijkt me heel normaal dat je je even minder voelt. Lijkt alsof je er wel heel goed mee omgaat!
Ik lees hier ook een aantal berichten waardoor ik denk dat een paar belangrijke dingen me volledig zijn ontgaan! Even een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft:
Dat Facebook dating.. Leek me nou juist interessant om in contact te komen met vrienden van vrienden. Beetje gemiste kans denk ik!
Ik ben lekker thuis aan de wijn en aan het dansen met een vriendin
@Tomcat, lijkt me heel normaal dat je je even minder voelt. Lijkt alsof je er wel heel goed mee omgaat!
Ik lees hier ook een aantal berichten waardoor ik denk dat een paar belangrijke dingen me volledig zijn ontgaan! Even een knuffel voor iedereen die dat nodig heeft:
Dat Facebook dating.. Leek me nou juist interessant om in contact te komen met vrienden van vrienden. Beetje gemiste kans denk ik!
Ik ben lekker thuis aan de wijn en aan het dansen met een vriendin
-
vrijdag 23 oktober 2020 om 19:43
Oh het topic gaat zo hard!
Amme, leuk om weer wat van je te lezen. Ben benieuwd naar je date. Jullie waren gewoon vrienden en gaan dan nu daten?
Julia, gefeliciteerd!
Qiyara, wat ben jij toch goed met woorden. Knap hoe je je gevoelens kunt omschrijven.
Tom, dipje hoort erbij. Hoop dat je toch kunt genieten van je weekend.
Sabbieh, wat leuk! Veel plezier vanavond.
Amme, leuk om weer wat van je te lezen. Ben benieuwd naar je date. Jullie waren gewoon vrienden en gaan dan nu daten?
Julia, gefeliciteerd!
Qiyara, wat ben jij toch goed met woorden. Knap hoe je je gevoelens kunt omschrijven.
Tom, dipje hoort erbij. Hoop dat je toch kunt genieten van je weekend.
Sabbieh, wat leuk! Veel plezier vanavond.
vrijdag 23 oktober 2020 om 20:03
Herkenbaar, ik kan mijn soulmate ook niet plaatsen. Maar wel iemand waarbij ik gelijk op m'n gemak was en we 8 jaar samen zijn geweest. Uiteindelijk broer/zus relatie. Dus denk dat hij het is.Hyphen schreef: ↑23-10-2020 14:28Ik vind het een heel interessant boek, ben nog bij de soulmate, weet niet zeker of ik die wel een gehad heb. Heb ook niet je doorsnee jeugd gehad en nooit een relatie gehad met iemand die uit hetzelfde milieu kwam als ik. Maar misschien was mijn ex waar ik 26 jaar bij was wel mijn soulmate, dat kan. Ik heb mezelf wel altijd erg aangepast aan hem. Maar dat makkelijk enzo dat hadden we niet.
En wij hadden het ook inderdaad niet makkelijk, maar hij was ook absoluut geen spiegel. Dat kwam pas bij m'n karmische relaties.
vrijdag 23 oktober 2020 om 20:07
Oe lekker ik ben onderweg naar huis van een dagje wandelen, film kijken en sushi eten bij een vriendin.RedRoseThorn schreef: ↑23-10-2020 17:30Ik heb vandaag sushi date met een vriendin, we bestellen allebei sushi en gaan via skype samen eten. Door omstandigheden konden we niet afspreken, dan maar zo! Heel veel zin in.
Goed opgelost via Skype! Veel plezier.