Singles Unite: deel 4!!
woensdag 28 oktober 2020 om 20:57
Is nu ongeveer een jaar geleden. En zijn bijna een jaar samen geweest. Ik denk dat ik wel ga maar puur vriendschappelijk.
En het waarom, tsjah, dat hoor ik dan wel denk ik.
woensdag 28 oktober 2020 om 21:06
woensdag 28 oktober 2020 om 21:33
Hahahaha net Tinder dus en de rest van de apps.
woensdag 28 oktober 2020 om 21:36
woensdag 28 oktober 2020 om 21:37
Oh ik heb wat gemist, gaaf vooruitzicht Viv!!Qiyara schreef: ↑28-10-2020 21:36Vivi een knuffel voor jou. Logisch toch dat als je bijvoorbeeld genegenheid of liefde mist dat je dan aan iemand terug denkt waar je dat bij ervaarde.
Helemaal niet stom.
En te gek dat je lekker naar Canada gaat. Lijkt me een geweldig land. Zulke mooie landschappen.
Wauw
En ook van mij een knuffel
woensdag 28 oktober 2020 om 21:46
Oei, ik weet wat er allemaal bij hem speelde natuurlijk, en maakte me soms stiekem wel wat zorgen nog. Dus denk een beetje gemoedsrust voor mezelf.
woensdag 28 oktober 2020 om 21:47
Hopelijk gaat het goed met hem dan! En hebben jullie het gezellig.Sabbieehhhh schreef: ↑28-10-2020 21:46Oei, ik weet wat er allemaal bij hem speelde natuurlijk, en maakte me soms stiekem wel wat zorgen nog. Dus denk een beetje gemoedsrust voor mezelf.
woensdag 28 oktober 2020 om 21:53
Lief dat je het vraagt.
Het gemis komt nu pas en dat vind ik lastig om te voelen. Pff.
Dus het gaat met ups and downs. Vandaag een lieve vriendin bij me gehad en heerlijk m'n hart gelucht.
Fijn hoor. Merk sowieso dat ik nu zoveel lieve mensen om me heen heb en ik blij van hen word. Op momenten als deze voel ik daar echt nog meer dankbaarheid voor.
Dus het gaat met ups and downs. Vandaag een lieve vriendin bij me gehad en heerlijk m'n hart gelucht.
Fijn hoor. Merk sowieso dat ik nu zoveel lieve mensen om me heen heb en ik blij van hen word. Op momenten als deze voel ik daar echt nog meer dankbaarheid voor.
woensdag 28 oktober 2020 om 21:55
Het is de eerste dagen vaak toch nog onwerkelijk he.Qiyara schreef: ↑28-10-2020 21:53Lief dat je het vraagt.
Het is ook lastig om te voelen, en pijnlijk, maar ook hier kom je weer sterker uit
Super fijn dat je die lieve mensen om je heen hebt! Ook voor jou een dikke knuffel
woensdag 28 oktober 2020 om 22:16
Ik zie ook af en toe bekende koppen voorbij komen..
woensdag 28 oktober 2020 om 23:20
woensdag 28 oktober 2020 om 23:20
Ah. Bijkletsen is altijd leuk.Sabbieehhhh schreef: ↑28-10-2020 21:06Eigenlijk niet, heb er zelf geen verwachtingen bij, en verwacht eigenlijk ook niet dat hij die heeft. Vind het gezellig om even bij te praten en wil graag met eigen ogen zien hoe het met hem is.
woensdag 28 oktober 2020 om 23:21
Jammer, maar the game is on!
woensdag 28 oktober 2020 om 23:23
Fijn dat je lieve mensen om je heen hebt, vooral nu. Gemis is een rotgevoel. Maar neem het dag voor dag. Je hebt vaker met dit bijltje gehakt en je weet dat het beter wordt.Qiyara schreef: ↑28-10-2020 21:53Lief dat je het vraagt.