Wat doen?

31-10-2020 20:12 105 berichten
.
anoniem_64c7f44b69238 wijzigde dit bericht op 14-01-2021 09:44
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit eindigt misschien met: “ik was dom en naïef” als je bij je vriend gaat smeken om je terug te nemen.
Je bent 28. Wil je de rest van je leven verspillen door samen te zijn met een man die het niet voor je is. Alleen omdat je niet anders kan? Waar een wil is is een weg. Er zijn altijd oplossingen. Trieste situatie dit.

Het contact met de ander maakt het nog verdrietiger. Zoek dit uit nadat je je vriend hebt gedumpt. Dit zou los van jouw relatie moeten staan. Die relatie is toch al einde verhaal, met of zonder aandacht van een andere man.
O leuk, mogen we weer gaan raden wie het is? Marco B!
Star3 schreef:
01-11-2020 11:56
:HA: Volgens mij heeft hij geen relatie (meer)
is tie rijk ?
clivia52 schreef:
01-11-2020 12:00
is tie rijk ?
Daar heb ik niet naar gevraagd. Maakt me ook niet uit. Ik werk zelf :)
Een getrouwde kerel die iemand die hij alleen via internet kent het hoofd op hol brengt en probeert een affaire mee aan te gaan... is dat een leuke kerel? Als jij zijn vrouw was zou hij het bij jou doen.

Afspraken is sowieso een nee als je nog een relatie hebt. Waarom kan je het niet meer leuk maken met je vriend?
Wat te doen ?
Dat weet je zelf ook wel. Deze Bijzondere Neukert ken je helemaal niet en bedondert, net als jij, de kluit ook. Steek energie in je eigen relatie of ga uit elkaar.
Star3 schreef:
01-11-2020 11:56
Dit dacht ik ook gelijk 😂
Lotus5528 schreef:
01-11-2020 12:01
Daar heb ik niet naar gevraagd. Maakt me ook niet uit. Ik werk zelf :)
Maakt het je ook niet uit dat je een vriend hebt?
Hoi Lotus,

Ik heb je zojuist een PB gestuurd :)
Of Peter-Jan R :yes:
Of Peter R de Vries. :popcorn:

Oh nee. Nieuw album. Toch Marco B.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Of Guus M.

Of Xander de B?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Meest eerlijke en logische volgorde:

-Werken aan je huidige relatie.
Wil je dat niet of werkt dat niet, dan:

-Verhuizen. Met hond. Naar iets/ergens dat je zelf kunt betalen.

-Vanuit de situatie als alleenstaande vrouw van 28 jaar, kijken of er iets serieus opbloeit met die bijna-vijftiger-met-relatie.

-Helemaal happy verder met de BN-er.
Of: wonden likken en, mét hond, verder met je eigen leven.
Polderbewoner schreef:
01-11-2020 14:13
Hoi Lotus,

Ik heb je zojuist een PB gestuurd :)
Want?
Waylon.... :purple:
slekire wijzigde dit bericht op 01-11-2020 15:58
Reden: Autocorrect
12.82% gewijzigd
Relatie verbreken. 200%.

Wat je daarna wel of niet doet zie je dan wel weer.
ja joh die bekende personen hebben een enorme hengelvijver op de sociale media. Genoeg jonge onzeker vrouwen die daar in trappen.
Het is een kerel van rond de 50 he die bner... (zij 28 hij 20 jaar ouder). Ik ken geen leuke bners van rond die leeftijd.
Hè nou had ik helemaal gegoogeld op 48-jarige BN'ers en kwam al bij Daan Schuurmans uit, maar het moet natuurlijk een muzikant zijn. Ik zoek even verder. Heb je nog een paar hints TO?
Luci_Mster2 schreef:
01-11-2020 14:45
Want?
Dit is ook weer een bekende Nederlander
Frans Bauer is net te jong met 46, jammer.
Aha! Jeroen van der Boom is 48!
TO, je hoeft niet te blijven en alles uit je relatie te halen. Jullie waren zo jong toen jullie samen kwamen. Het is heel normaal en logisch dat je niet met elkaar meegroeit naar volwassenheid.
Je mag best voor jezelf kiezen, dat is pijnlijk een relatie verbreken maar die pijn gaat voorbij.
Maar dit is iets wat je netjes en met respect voor de ander en voor jezelf moet doen.

Niet half in een naïeve verliefdheid hangende. Je bent niet verliefd, je bent ongelukkig en daarom vatbaar voor aandacht. Die man is niet aardig, hij is zelfs heeeeeel berekenend bezig. Hij weet precies wat voor gupje jij bent en maakt dik misbruik van de situatie. Ik vertel je, hij gaat NOOIT voor jou kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven