Singles Unite: deel 4!!
maandag 2 november 2020 om 09:33
Wat gaaf! Gefeliciteerd met deze positieve ontwikkelingHyphen schreef: ↑02-11-2020 03:08Hee leuke mensen, was even heerlijk bijlezen hier. Ik werd een half uurtje geleden wakker en heb nu wat last van slapeloosheid, na dit bericht ga ik het weer proberen.
Ik kwam vanavond terug van een hemels weekend met mijn Duitser, we zijn nu officieel een stel![]()
30 oktober 2020 gekozen als begin datum van onze relatie. Het is zo goed en kloppend en makkelijk. Ongelovelijk gewoon. En dat hij uit een ander land komt, maakt het allemaal extra leuk. We gaan elkaars taal leren is het plan. En we hebben zo veel dingen gemeen. Dus ja de vragenlijst bij ok cupid helpt, 97% hadden wij. We hebben trouwens dit weekend ook allebei ons profiel op okcupid verwijderd. Heel cool om samen te doen!
Als jullie het goed vinden, schrijf ik hier nog mee, dit is echt een geweldig leuk topic!
En natuurlijk mag je mee blijven schrijven
maandag 2 november 2020 om 13:57
Je bedoelt de provincie Zeeland in NL? Aparte voorkeur hahaAttraverso schreef: ↑02-11-2020 07:08Niet echt, op een uurtje rijden.
Oostende kan inderdaad wel eens leuk zijn. Al vind ik het in Zeeland veel aangenamer, rustiger, mooier.
Maar gisteren wou ik gewoon strand en ben ik naar Heist gereden.
Meestal kan ik dat trashy chique dat veel kuststeden hebben wel waarderen, zeker als er ook nog wat vergane glorie aan te pas komt. In Oostende het half ingestorte treinstation, met elektrische stepjes zwieren over de strandboulevard, de Marvin Gaye-tour en lekker vis eten in de restaurantjes. Meestal huurden we zo'n Belle Epoque huis in de zijstraten van de strandboulevard voor een week.
maandag 2 november 2020 om 17:47
maandag 2 november 2020 om 17:48
Thx! Het is heel apart om mee te maken. We zijn allebei zo verliefdSabbieehhhh schreef: ↑02-11-2020 09:33Wat gaaf! Gefeliciteerd met deze positieve ontwikkeling![]()
En natuurlijk mag je mee blijven schrijven![]()
maandag 2 november 2020 om 19:04
maandag 2 november 2020 om 19:19
Vervelend! Ik kan al maanden geen gewone tv meer kijken (heb nog met kabel en die is te kort voor waar m'n tv staat) en ik mis het totaal niet eigenlijk. Mocht je een Chromecast hebben, npo kun je gratis live kijken.Vivi3338 schreef: ↑02-11-2020 19:04Hier is mijn Ziggo mediabox ineens gestopt met werken sinds vanochtend en de enige oplossing is een nieuwe.. Zit dus komende dagen zonder tvGelukkig lukt Netflix etc nog wel, maar het is zo wel ineens heel stil in huis en had wel fijn geweest om even een manpersoon hier te hebben..
Hypen, wat leuk!! Gefeliciteerd en geniet ervan.
Hier een maandag met lichte stress, collega kwam vanochtend met corona klachten gewoon werken, nu de test afwachten. Als ze positief is moet ik misschien in qurantaine dus de komende dagen kom ik niet verder dan m'n werk.
maandag 2 november 2020 om 19:19
Shoot! Dat is wel het laatste wat je wil idd.Vivi3338 schreef: ↑02-11-2020 19:04Hier is mijn Ziggo mediabox ineens gestopt met werken sinds vanochtend en de enige oplossing is een nieuwe.. Zit dus komende dagen zonder tvGelukkig lukt Netflix etc nog wel, maar het is zo wel ineens heel stil in huis en had wel fijn geweest om even een manpersoon hier te hebben..
maandag 2 november 2020 om 19:32
Als je de kabel direct in de tv doet werkt het ook..misschien moet je aleen de zenders dan nog installeren op de tv.Vivi3338 schreef: ↑02-11-2020 19:04Hier is mijn Ziggo mediabox ineens gestopt met werken sinds vanochtend en de enige oplossing is een nieuwe.. Zit dus komende dagen zonder tvGelukkig lukt Netflix etc nog wel, maar het is zo wel ineens heel stil in huis en had wel fijn geweest om even een manpersoon hier te hebben..
maandag 2 november 2020 om 19:35
Qiyara schreef: ↑02-11-2020 05:09Wat leuk Hyphen!! En absoluut blijven mee schrijven dat je nu een relatie hebt betekent niet dat je ineens niet meer welkom bent.
Mijn ex, ook van OKC, en ik hadden ook 97% match en beide ruim 500 vragen door de jaren heen beantwoord. Dit was enorm te merken in onze match ook. We spraken echt dezelfde liefdes taal etc.
Dus mocht ik toch ooit weer willen internet daten, dan absoluut OKC. Bij Tinder is het echt een lucky shot en OKC vind ik dan diepgaander.
Jammer dat m'n relatie geen stand heeft gehouden, deze ex gaat niet zomaar uit m'n systeem merk ik![]()
Ik ga ook nog maar een poging tot slapen doen. Bij jou zijn het vast de vlinders die door je lijf gieren?
97% procent match zie ik in mijn geval niet zo zitten. Twee van die pompeuze cynische linkse betweters bij elkaar kan nooit een leuke avond opleveren.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
maandag 2 november 2020 om 20:56
Kijk, dat weet een man dan weer