Biden versus Trump

29-09-2020 13:52 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''

Wie gaat kijken? :popcorn: Ik twijfel nog (begint om 3:00 :zzz: )
Geen prima, prima is geen goed.
kadanz schreef:
05-11-2020 17:56
Cnn.com :mrgreen:
Die lullen net zoveel.
Hunebed schreef:
05-11-2020 17:52
Er zullen van beide kanten zaken geregeld worden die op zijn minst twijfelachtig zijn.
Maar ik denk dat Trump daar veel minder moeite mee heeft en daar veel verder in gaat in het kader van het doel heiligt veel meer middelen bij mij
Zo'n Biden die al 40 jaar overleeft in de Politiek, die zou inderdaad nooit zoiets doen en heeft daar heel veel moeite mee.

Ik denk dat het een beetje een utopie is dat Biden een echte goedzak is en Trump de boeman is die alles doet om te overleven.
Meerkat schreef:
05-11-2020 17:57
Die lullen net zoveel.
Ik vind het knap hoeveel die lullen, en nog zo snel ook. Ik zou langzamer praten, dan hoef je minder te herhalen :proud:

Anyway, Georgia gaat wel naar Biden denk ik. Maar wel maar met +/- 1000 verschil.
Meerkat schreef:
05-11-2020 17:55
Jemig wat lullen jullie veel zonder iets te zeggen zeg. Ik dacht: ik kom hier even kijken of er al een update is. En moet me door tig pagina's met geneuzel over fraude heen worstelen.

Overal kun je de (voorlopige) uitslagen zien maar jij dacht ik ga het op het Viva forum nakijken? :applause:
AnAppleADay schreef:
05-11-2020 18:00
Ik vind het knap hoeveel die lullen, en nog zo snel ook. Ik zou langzamer praten, dan hoef je minder te herhalen :proud:
Ja precies. Ik had het aanstaan terwijl ik zat te werken maar ik raakte er totally geirriteerd van!
Hetvrijewoord schreef:
05-11-2020 18:02
Overal kun je de (voorlopige) uitslagen zien maar jij dacht ik ga het op het Viva forum nakijken? :applause:

Tuurlijk! Da's geen mainstream media toch? Dus dan is het goed! :cheer:
nimbus schreef:
05-11-2020 17:56
Ik snap sowieso niets van Trump. Als we nu de telling stopzetten en uitgaan van de huidige uitslagen heeft hij toch gewoon verloren. Het is voor hem gunstiger om door te tellen.
Nou, de eerste rechtszaak is gewonnen, Trumps observers mogen iets dichterbij de ballots staan.
Arme vrijwilligers die nu een hijgende advocaat in hun nek hebben.
Abyss schreef:
05-11-2020 17:59

Ik denk dat het een beetje een utopie is dat Biden een echte goedzak is en Trump de boeman is die alles doet om te overleven.
Niemand zegt dat.

Jij zit hier alles zwart-wit te maken.
Abyss schreef:
05-11-2020 17:59
Zo'n Biden die al 40 jaar overleeft in de Politiek, die zou inderdaad nooit zoiets doen en heeft daar heel veel moeite mee.

Biden is geen goedzak, maar dat Trump een boeman is die alles doet om te overleven lijkt me duidelijk. Of is dit de eerste keer in vier jaar dat je het nieuws uit de VS volgt?
Meerkat schreef:
05-11-2020 18:02
Tuurlijk! Da's geen mainstream media toch? Dus dan is het goed! :cheer:

Ik bewonder je optimisme. :-D
Tiana_76 schreef:
05-11-2020 18:04
Niemand zegt dat.

En ik zeg dat dus ook niet..
Tiana_76 schreef:
05-11-2020 18:04
Niemand zegt dat.

"Niemand zegt dat.."

Vervolgens 1 bericht onder jouw bericht wordt het letterlijk gezegd.
AnAppleADay schreef:
05-11-2020 18:00

Anyway, Georgia gaat wel naar Biden denk ik. Maar wel maar met +/- 1000 verschil.
Trump staat nu nog iets van 14.000 stemmen voor. Dat gaat echt heel spannend worden.
Let’s Go Brandon!
Abyss schreef:
05-11-2020 18:07
"Niemand zegt dat.."

Vervolgens 1 bericht onder jouw bericht wordt het letterlijk gezegd.
Nee, lees het nog maar eens.
Nieuwe stemmen binnen in Nevada: Biden loopt iets uit.
Lange-met-een-korte schreef:
05-11-2020 18:08
Trump staat nu nog iets van 14.000 stemmen voor. Dat gaat echt heel spannend worden.
Ja klopt, als 2/3 van de stemmen naar Biden gaat dan kan hij winnen.
AnAppleADay schreef:
05-11-2020 18:11
Nieuwe stemmen binnen in Nevada: Biden loopt iets uit.

Het gaat in feite maar heel weinig stemmen, wel knap dat ze in Nevada daar zo lang over gedaan hebben...
Tiana_76 schreef:
05-11-2020 18:11
Nee, lees het nog maar eens.
Wat jij wil..
Hetvrijewoord schreef:
05-11-2020 18:12
Het gaat in feite maar heel weinig stemmen, wel knap dat ze in Nevada daar zo lang over gedaan hebben...
Ik sta op het punt om naar ginder te vliegen, zo'n telcentrum binnen te stappen en in mijn mooiste antwerps te zeggen "mannekes, oe zit dattier astemblieft!"
Hetvrijewoord schreef:
05-11-2020 18:12
Wat ik begrijp komt er nog meer binnen, dit was maar van 1 county.
Wijndruifje schreef:
05-11-2020 18:14
Ik sta op het punt om naar ginder te vliegen, zo'n telcentrum binnen te stappen en in mijn mooiste antwerps te zeggen "mannekes, oe zit dattier astemblieft!"
"hier wordt wat verzwegen! alles plat"
AnAppleADay schreef:
05-11-2020 18:15
Wat ik begrijp komt er nog meer binnen, dit was maar van 1 county.

Ja maar het gaat zo traag als dikke stront.
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 05-11-2020 18:22
0.53% gewijzigd
Hetvrijewoord schreef:
05-11-2020 18:18
Ja maar het gaat zo graag als dikke stront.
Ze hebben woensdag niet getelt.
Vandaag gaan ze verder. Het is daar volgens mij iets van 9 uur sochtends.

Ik neem aan dat het nu veel sneller gaat en de avond en nacht hier doorgaat en binnen komt
Dubbel
Pennsylvania's Allegheny County will not count remaining ballots until Friday
From CNN's Kate Bolduan

Allegheny County, Pennsylvania, will not count anymore ballots until tomorrow because of a court agreement over some 29,000 disputed ballots, according to County Councilwoman Bethany Hallam.

The agreement stems from a legal challenge over misprinted ballots that had to be reissued to some voters. The county agreed not to count the potential pool of reprinted ballots until Nov. 6 at 5 p.m. ET – the deadline for receiving mail-in votes that were sent by Election Day.

Allegheny County poll workers will not be counting today because the bulk of the remaining pool of ballots in the county are the disputed pile.

“There is nothing malicious going on here,” Hallam said. “It is frustrating that there isn’t more information of what they are actually doing today,” she added.
CNN is seeking comment from the county.

“The Elections Division staff will be using the day to do administrative work,” according to an internal county communication obtained by CNN.

They will resume counting on Friday.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven