Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch! Gefeliciteerd mop * smak *
Joepie!!

Goed zo

Enn hmm is Tristan al zindelijk? HIer een zindelijke in wording die al 4 keer achter elkaar gepoept/geplast heeft niet op het potje en niet in de luier terwijl ik aan het voeden was
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
.
*Springt uit lurkstand* Waaaaaaaaaaaaaa Jac wat gaaaaaf!!! Tristan krijgt een broertje/zusje!!! Van harte gefeliciteerd van mij en Robin! Geniet ervan!
Heyyy wat leuk. Angela! Dank je wel he! Nog efjes mondje dicht op mijn hyves hoor...

pompidom
Zoooo ik ga fijn heerlijk dromen
Morning!

hoe is het met iedereen?

NIWGN, heb je het weer zo druk?
Wheeee ik wil kletseeeeeeenn
Als je heel hard voorbij de oranjetompoucen scrollt, lijken het saucijzenbroodjes

Trouwens, vis is HET gewoon. Heb al weeeken zin in haring met uitjes of kibbeling. Gisteren eindelijk aan toegegeven, een hele bak kibbeling gebakken en opgegeten en het voelde GOED!

Nu nog haring ... *baalt* *geen visboer in dorp*
Ohhh wat erg, mn moeder belt net op om te vragen of we morgen komen eten. Ik zeg, ohhh ik heb zó'n zin in haring! Ooh, zeg ze, die had ik je morgen willen doen als verrassing!

Lekker, nououou, één dagje wachten red ik wel. Jammer dat makreel (e.d.) vd supermarkt niet mag..
.
.
.
En toen waren mijn twee waterpokkennichtjes bij mijn ouders en Tristan knuffelde met één van hen (degene die helemaal onder zit)

En nu baal ik dat ik er tóch heengegaan ben.... schoonzusje zei dat ze speciaal voor mij 's ochtends zouden gaan, maar ze zaten er kennelijk nog toen wij 's middags kwamen.

Tristan op dezelfde wc-bril, etc etc ...

En ook al ben ik "beschermd", toch is er een goede kans dat je het toch (onder de 13 wkn) op het kindje overdraagt.

En nu kan ik het niet loslaten De gevaren en afwijkiingen liegen er niet om.

Nou ..... boehh.

Gelukkig is Tristans nieuwe vriendinnetje weer langs geweest! Zo schattig, meisje (5) uit de straat kwam zomaar aanwaaien en het klikt enorm tussen die twee
Komt goed, komt goed, komt goed. Echt waar. Probeer een beetje zen te blijven, want dat is ook maar het beste voor jou, en zeker voor je kruimeltje in je buik. De waterpokken zijn het meest besmettelijk als je ze nog geen eens kan zien. Dat is het virus, dat de kindjes koorts hebben en hangerig zijn. Die blaasjes, dat is de uitwerking. Dus waarschijnlijk valt het allemaal mee. Positief gestemd blijven hoor moppie! Je hebt net zo'n mooie echo achter de rug. Er volgen er vast nog meer mooie hoor!
En * zwaai * naar m'n dinnetjes

Ik ga naar m'n mandje.
Aaaah lief! You're probably right

En goed man, alvast naar je mandje! Wilde ik ook doen maar ik ga nog even online een programma kijken op uitzending gemist, en dan ook naar bed

Oi! *smak terug*

Denk aan je
.
Hoi & zwaai! Druk op werk en thuis huishouden, gelukkig heeft man zomaar van alles in huis erbij gedaan! 't Wordt nog wel wat hier

*moe ook*

Trusten allemaal!

Moesten we binnenkort even op een avond afspreken op de msn?
.
.

...met zo'n creatief vriendinnetje als jij!
.
Jippie, de kop is er af, ik heb weer gebruik gemaakt van mijn zwemabo, vanochtend terwijl Tris naar school was samen met vriendin baantjes getrokken in het buitenbad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven