Biden versus Trump
dinsdag 29 september 2020 om 13:52
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''
Wie gaat kijken?
Ik twijfel nog (begint om 3:00
)
Wie gaat kijken?
Geen prima, prima is geen goed.
donderdag 5 november 2020 om 20:34
Tja dat is de nieuwe trent.. "Kenners". die mogen overal aanschuiven. Dat zie je ook bij Covid..Rosabella1 schreef: ↑05-11-2020 20:30Neuh ik vind het wel vermakelijk al die Amerika 'kenners' de afgelopen dagen aan de talkshowtafels.
Neem nou gisteravond bij het programma DitisM D66/Rabobank mevrouw Barbara Baarsma die haar zegje mocht doen over de Amerikaanse verkiezingen. Werkelijk beschamend wat een onzin ze daar kritiekloos mocht uitkramen.
Maar goed. wie er op tv mag aanschuiven heeft vaak met meerdere dingen te maken..
Het is allemaal erg gekleurd. Het is zelden dat iemand aanschuift die iets anders roept dan wat er verwacht wordt dat er geroepen wordt.
donderdag 5 november 2020 om 20:38
Bij Jinek bijvoorbeeld had je vaak genoeg Trump-aanhangers in de studio die serieus meededen met de discussie.Abyss schreef: ↑05-11-2020 20:34Tja dat is de nieuwe trent.. "Kenners". die mogen overal aanschuiven. Dat zie je ook bij Covid..
Maar goed. wie er op tv mag aanschuiven heeft vaak met meerdere dingen te maken..
Het is allemaal erg gekleurd. Het is zelden dat iemand aanschuift die iets anders roept dan wat er verwacht wordt dat er geroepen wordt.
donderdag 5 november 2020 om 20:44
donderdag 5 november 2020 om 20:45
Ranked voting zou ook al een heel verschil maken.ikBedoelHetGoed schreef: ↑05-11-2020 20:34Helemaal met jou eens. Een meerpartijensysteem zou helpen. Dat je nooit de meerderheid hebt en moet overleggen. Samenwerken. Normaal met elkaar omgaan.
donderdag 5 november 2020 om 20:46
Wie is Q eigenlijk dan? En nee ik geloof niet in in satanische sektes van hooggeplaatsten die kinderbloed drinken en ritueel kindertjes opofferen etc.
Jinek had dus gewoon weer wat gekkies uitgezocht en geen serieuze mensen die de politiek van Trump objectief kwamen duiden?
En nee Jinek kijk ik dus inderdaad niet meer na haar tenenkrommende beschamende interview met Hillary Clinton.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 5 november 2020 om 20:47
Ik woonde afgelopen jaren in een expatbubbel met veel Amerikanen. They we’re baffled als ik vertelde over het Nederlandse systeem. You have a party for animalsikBedoelHetGoed schreef: ↑05-11-2020 20:34Helemaal met jou eens. Een meerpartijensysteem zou helpen. Dat je nooit de meerderheid hebt en moet overleggen. Samenwerken. Normaal met elkaar omgaan.
Meer partijen zou al veel schelen denk ik
donderdag 5 november 2020 om 20:51
Nee nee, de gasten bij Jinek waren prima, met redelijke discussies over Trump. Zowel pro als contra.Rosabella1 schreef: ↑05-11-2020 20:46Wie is Q eigenlijk dan? En nee ik geloof niet in in satanische sektes van hooggeplaatsten die kinderbloed drinken en ritueel kindertjes opofferen etc.
Jinek had dus gewoon weer wat gekkies uitgezocht en geen serieuze mensen die de politiek van Trump objectief kwamen duiden?
En nee Jinek kijk ik dus inderdaad niet meer na haar tenenkrommende beschamende interview met Hillary Clinton.
Wie Q is, geen idee! Ze zeggen the big man himself!
(Lees dit asjeblieft met een vette knipoog)
donderdag 5 november 2020 om 20:56
Er bestaat een Covid quarantine humor draadje.
Is er animo voor een US Election variant? Kan zelf wel wat al dan niet foute humor gebruiken.
https://twitter.com/rensvandeplas/statu ... 0561283072
Is er animo voor een US Election variant? Kan zelf wel wat al dan niet foute humor gebruiken.
donderdag 5 november 2020 om 20:57
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 5 november 2020 om 21:01
Haha dat muziekje is inderdaad lachen.Hetvrijewoord schreef: ↑05-11-2020 20:56Er bestaat een Covid quarantine humor draadje.
donderdag 5 november 2020 om 21:03
Doet mij denken aan 4 jaar geleden..
Was er toen niet iets met Time of my life?
dat onder een debat met Clinton werd gemonteerd
donderdag 5 november 2020 om 21:07
O dat zou best kunnen geen idee. Nadat Trump 4 jaar geleden gekozen werd ben ik mij eigenlijk pas voor die verkiezingen gaan interesseren tot die tijd kwamen verkiezingsuitslagen bij mij binnen zoals ieder andere verkiezing waar dan ook ter wereld.
donderdag 5 november 2020 om 21:08
donderdag 5 november 2020 om 21:29
nou vertel mij eens de hele zoekterm.. Bill Maher + Q? of Qanon..
Ik probeer echt de touwtjes aan elkaar te knopen maar iemand roept Q. in relatie tot republikeinen aan tafel. jij roept Bill Maher..
vervolgens roep je er nog eens Qanon bij..
Zeg eens wat je nu bedoelt dan in plaats. van google even Qanon? Ik ken Qanon. Ik ken ook Antifa.. Ik ken ook ISIS en allemaal zoektermen. Maar wat heeft wat exact met wat te maken?
jij weet het blijkbaar precies. dus vertel.