Biden versus Trump

29-09-2020 13:52 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Komende nacht is het dan zover: het eerste grote televisiedebat tussen president Donald Trump en zijn uitdager Joe Biden in de strijd om het Amerikaanse presidentschap. Het belang is groot om de nog twijfelende kiezers over de streep te trekken, en dus mogen we vuurwerk verwachten.''

Wie gaat kijken? :popcorn: Ik twijfel nog (begint om 3:00 :zzz: )
Geen prima, prima is geen goed.
Rosabella1 schreef:
05-11-2020 20:30
Neuh ik vind het wel vermakelijk al die Amerika 'kenners' de afgelopen dagen aan de talkshowtafels.
Neem nou gisteravond bij het programma DitisM D66/Rabobank mevrouw Barbara Baarsma die haar zegje mocht doen over de Amerikaanse verkiezingen. Werkelijk beschamend wat een onzin ze daar kritiekloos mocht uitkramen.
Tja dat is de nieuwe trent.. "Kenners". die mogen overal aanschuiven. Dat zie je ook bij Covid..
Maar goed. wie er op tv mag aanschuiven heeft vaak met meerdere dingen te maken..

Het is allemaal erg gekleurd. Het is zelden dat iemand aanschuift die iets anders roept dan wat er verwacht wordt dat er geroepen wordt.
Abyss schreef:
05-11-2020 20:34
Tja dat is de nieuwe trent.. "Kenners". die mogen overal aanschuiven. Dat zie je ook bij Covid..
Maar goed. wie er op tv mag aanschuiven heeft vaak met meerdere dingen te maken..

Het is allemaal erg gekleurd. Het is zelden dat iemand aanschuift die iets anders roept dan wat er verwacht wordt dat er geroepen wordt.
Bij Jinek bijvoorbeeld had je vaak genoeg Trump-aanhangers in de studio die serieus meededen met de discussie.
kadanz schreef:
05-11-2020 20:38
Bij Jinek bijvoorbeeld had je vaak genoeg Trump-aanhangers in de studio die serieus meededen met de discussie.
spannend hoor..

Trump aanhangers die mee mochten doen in de discussie..
Moet niet gekker worden..
kadanz schreef:
05-11-2020 20:38
De klagende kenners op dit draadje kijken geen tv maar hebben er wel alvast een oordeel over. Zoveel is duidelijk.
Abyss schreef:
05-11-2020 20:40
spannend hoor..

Trump aanhangers die mee mochten doen in de discussie..
Moet niet gekker worden..
Wie had jij graag gezien dan? Q himself?
kadanz schreef:
05-11-2020 20:41
Q?

uit James Bond?

wie is Q
Handige link:

https://alex.github.io/nyt-2020-electio ... anges.html
ikBedoelHetGoed schreef:
Helemaal met jou eens. Een meerpartijensysteem zou helpen. Dat je nooit de meerderheid hebt en moet overleggen. Samenwerken. Normaal met elkaar omgaan.
Ranked voting zou ook al een heel verschil maken.
kadanz schreef:
05-11-2020 20:41
Wie is Q eigenlijk dan? En nee ik geloof niet in in satanische sektes van hooggeplaatsten die kinderbloed drinken en ritueel kindertjes opofferen etc.
Jinek had dus gewoon weer wat gekkies uitgezocht en geen serieuze mensen die de politiek van Trump objectief kwamen duiden?
En nee Jinek kijk ik dus inderdaad niet meer na haar tenenkrommende beschamende interview met Hillary Clinton.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
ikBedoelHetGoed schreef:
Helemaal met jou eens. Een meerpartijensysteem zou helpen. Dat je nooit de meerderheid hebt en moet overleggen. Samenwerken. Normaal met elkaar omgaan.
Ik woonde afgelopen jaren in een expatbubbel met veel Amerikanen. They we’re baffled als ik vertelde over het Nederlandse systeem. You have a party for animals 🤪
Meer partijen zou al veel schelen denk ik
Abyss schreef:
05-11-2020 20:44
Q?

uit James Bond?

wie is Q
Bill Maher
DS1971 schreef:
05-11-2020 20:47
Bill Maher
Bill Maher, geen Republikein.. bijnaam Q?

aan tafel? voor de Republikeinen?

waar gaat dit over..
Rosabella1 schreef:
05-11-2020 20:46
Wie is Q eigenlijk dan? En nee ik geloof niet in in satanische sektes van hooggeplaatsten die kinderbloed drinken en ritueel kindertjes opofferen etc.
Jinek had dus gewoon weer wat gekkies uitgezocht en geen serieuze mensen die de politiek van Trump objectief kwamen duiden?
En nee Jinek kijk ik dus inderdaad niet meer na haar tenenkrommende beschamende interview met Hillary Clinton.
Nee nee, de gasten bij Jinek waren prima, met redelijke discussies over Trump. Zowel pro als contra.
Wie Q is, geen idee! Ze zeggen the big man himself!
(Lees dit asjeblieft met een vette knipoog)
kadanz schreef:
05-11-2020 20:51
Nee nee, de gasten bij Jinek waren prima, met redelijke discussies over Trump. Zowel pro als contra.
Drankje op?
Beter kijkt men C-Span maar dat is te droog voor velen.
Er bestaat een Covid quarantine humor draadje.

Is er animo voor een US Election variant? Kan zelf wel wat al dan niet foute humor gebruiken.

https://twitter.com/rensvandeplas/statu ... 0561283072
kadanz schreef:
;-))
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
kadanz schreef:

Wees niet bang. Ik lees al een tijdje dingen die je roept met een knipoog.
Hetvrijewoord schreef:
05-11-2020 20:56
Er bestaat een Covid quarantine humor draadje.

Is er animo voor een US Election variant? Kan zelf wel wat al dan niet foute humor gebruiken.

https://twitter.com/rensvandeplas/statu ... 0561283072
Haha dat muziekje is inderdaad lachen. :thumbsup: :thumbsup:
Rosabella1 schreef:
05-11-2020 21:01
Haha dat muziekje is inderdaad lachen. :thumbsup: :thumbsup:
Doet mij denken aan 4 jaar geleden..

Was er toen niet iets met Time of my life?

dat onder een debat met Clinton werd gemonteerd
Pelosi: We did not win every battle, but we won the war.

Wauw...wat ziet ze?
Abyss schreef:
05-11-2020 21:03
Doet mij denken aan 4 jaar geleden..

Was er toen niet iets met Time of my life?

dat onder een debat met Clinton werd gemonteerd
O dat zou best kunnen geen idee. Nadat Trump 4 jaar geleden gekozen werd ben ik mij eigenlijk pas voor die verkiezingen gaan interesseren tot die tijd kwamen verkiezingsuitslagen bij mij binnen zoals ieder andere verkiezing waar dan ook ter wereld.
kadanz schreef:
05-11-2020 21:04
Pelosi: We did not win every battle, but we won the war.

Wauw...wat ziet ze?
Michiel Vos komt het vanavond duiden bij Jinek ;) ;)
Abyss schreef:
05-11-2020 20:50
Bill Maher, geen Republikein.. bijnaam Q?

aan tafel? voor de Republikeinen?

waar gaat dit over..
Je loopt te ver achter in je informatie. Ik zou zeggen: google even op QAnon.
DS1971 schreef:
05-11-2020 21:25
Je loopt te ver achter in je informatie. Ik zou zeggen: google even op QAnon.
nou vertel mij eens de hele zoekterm.. Bill Maher + Q? of Qanon..

Ik probeer echt de touwtjes aan elkaar te knopen maar iemand roept Q. in relatie tot republikeinen aan tafel. jij roept Bill Maher..
vervolgens roep je er nog eens Qanon bij..

Zeg eens wat je nu bedoelt dan in plaats. van google even Qanon? Ik ken Qanon. Ik ken ook Antifa.. Ik ken ook ISIS en allemaal zoektermen. Maar wat heeft wat exact met wat te maken?

jij weet het blijkbaar precies. dus vertel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven