Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

zondag 10 mei 2009 om 20:49
Morgen weer werken inderdaad, de kinderen zullen wel weer hevig stuiteren tegen de grenzen gok ik zo. Dat wordt aanpoten! Maar ach, tis maar anderhalve week en dan hebben we alwéér vrij! Luxeleventje toch, he, die juffen ... Geen roseetjes hier trouwens, heb bedacht dat ik maar eens moet stoppen met drinken, begin op een alcoholist te lijken
zondag 10 mei 2009 om 20:58
MP stoppen met drinken! WOW! Ik moet zeggen dat ik doordeweeks eigenlijk vrijwel nooit drink. Ik word er te moe van, en dat trek ik echt niet in mijn werk.
Waar ga je heen op vakantie Indi?
Ik heb ook bij Fox gekeken. Ik ga uiteindelijk een week met mijn, tevens single, zusje een weekje naar de zon. Volgende week boeken (lang leve het vakantiegeld!).
Waar ga je heen op vakantie Indi?
Ik heb ook bij Fox gekeken. Ik ga uiteindelijk een week met mijn, tevens single, zusje een weekje naar de zon. Volgende week boeken (lang leve het vakantiegeld!).
zondag 10 mei 2009 om 21:11
Appel: Dikke voor jou!!!! Ik snap je wel hoor, het vluchtgedrag. Maar helaas kom je altijd jezelf tegen uiteindelijk Hoop dat je je snel weer fijner voelt.
Erykah: Heel erg gefeliciteerd! Super zeg dat je het hebt gehaald. Ik wil ook eens mijn duikbrevet halen! Lijkt me echt onwijs gaaf! Ga je nu ook op duikvakantie???
Erykah: Heel erg gefeliciteerd! Super zeg dat je het hebt gehaald. Ik wil ook eens mijn duikbrevet halen! Lijkt me echt onwijs gaaf! Ga je nu ook op duikvakantie???

zondag 10 mei 2009 om 21:12
Spannend Indi! Jordanie - een speciale reden dat je daarheen wil en niet gewoon naar Spanje ofzo?
Wij hadden twee weken ja, en daarom niets met Pinksteren, dan zal jij wel wat langer hebben neem ik aan? Niet zo erg hoor, heb net even geteld, het is nog maar 10 weken na vandaag en dan is het schooljaar uit. Moet er nog hard aan gaan trekken bij sommige leerlingen realiseerde ik me, anders redden ze de stof niet dit jaar!
Stoppen met drinken, ja. Heb het rigoureus aangepakt, me aangemeld bij een online behandeling, op een forum waar allemaal stoppers schrijven, en het mijn vader vanmiddag verteld. Nu moet ik wel - ken mezelf, anders ga ik het toch niet doen. En geloof me, het is nodig.
Wij hadden twee weken ja, en daarom niets met Pinksteren, dan zal jij wel wat langer hebben neem ik aan? Niet zo erg hoor, heb net even geteld, het is nog maar 10 weken na vandaag en dan is het schooljaar uit. Moet er nog hard aan gaan trekken bij sommige leerlingen realiseerde ik me, anders redden ze de stof niet dit jaar!
Stoppen met drinken, ja. Heb het rigoureus aangepakt, me aangemeld bij een online behandeling, op een forum waar allemaal stoppers schrijven, en het mijn vader vanmiddag verteld. Nu moet ik wel - ken mezelf, anders ga ik het toch niet doen. En geloof me, het is nodig.
zondag 10 mei 2009 om 21:15
zondag 10 mei 2009 om 21:16
quote:Indi schreef op 10 mei 2009 @ 21:15:
Oh..even een correctie over mijn vakantieplannen
Ik zou met winkelmandje op vakantie gaan...maar ik heb ook een reis bij Fox geboekt omdat ik graag eens alleen op vakantie wil..ik denk dat dat goed voor me is om te doen..
En ik ga wel een weekendje Maastricht doen met WM
Oh..even een correctie over mijn vakantieplannen
Ik zou met winkelmandje op vakantie gaan...maar ik heb ook een reis bij Fox geboekt omdat ik graag eens alleen op vakantie wil..ik denk dat dat goed voor me is om te doen..
En ik ga wel een weekendje Maastricht doen met WM
zondag 10 mei 2009 om 21:38
So he, genoeg te doen hiero!
Appel: dikke knuf! Voel je je nog steeds zo vervelend? Weet niet echt hoe ik moet reageren op je verhaal omdat ik de details niet ken, maar vind MP der reactie wel heel mooi! Sterkte meis!
Olive; niet meer gehuild vnvd?
Erykah: gefeliciteerd!
Indi: is het een single's -groepsreis?
Lijkt me echt supertof; naar Jodanie! Wow he! Wanneer ga je?
Ik ga naar bed/bank. Lieverd, weltruste!
Appel: dikke knuf! Voel je je nog steeds zo vervelend? Weet niet echt hoe ik moet reageren op je verhaal omdat ik de details niet ken, maar vind MP der reactie wel heel mooi! Sterkte meis!
Olive; niet meer gehuild vnvd?
Erykah: gefeliciteerd!
Indi: is het een single's -groepsreis?
Lijkt me echt supertof; naar Jodanie! Wow he! Wanneer ga je?
Ik ga naar bed/bank. Lieverd, weltruste!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 10 mei 2009 om 21:42
quote:Erykah schreef op 10 mei 2009 @ 21:36:
Uh Appel....mijn foon viel uit en krijg hem niet meer opgeladen??? Oplader erin gedaan maar er gebeurt niks?
Huh? Heb je de batterij en zo ook al eens uit je telefoon gehaald en er weer in gedaan?
Zit te twijfelen of ik hem nu zal bellen...ben nu wel gekalmeerd en wil er van af
Uh Appel....mijn foon viel uit en krijg hem niet meer opgeladen??? Oplader erin gedaan maar er gebeurt niks?
Huh? Heb je de batterij en zo ook al eens uit je telefoon gehaald en er weer in gedaan?
Zit te twijfelen of ik hem nu zal bellen...ben nu wel gekalmeerd en wil er van af