Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Julia_20 schreef:
07-11-2020 19:36
Bouwpakketten zijn nog niet op de markt.
Misschien als je nog even geduld hebben 😂
:rofl:
Qiyara schreef:
:$ Ben er zelf ontzettend blij mee ook. Gezegend met m'n grijze coupe.
Had me je ook niet grijs voorgesteld!
Ik ga de uitdaging ook aan, heb ongeverfd lang haar, word grijs en heb totaal geen zin om te beginnen verven.
tomcat schreef:
07-11-2020 19:20
Ik bedacht me net dat jullie samen redelijk in de buurt van mijn ideale vrouw zijn..gamen, gadgets, F1 kijken, lief, doortastend, slim, sportief, zelfstandig..als je dat in 1 vrouw stopt die er ook nog in mijn ogen leuk uitziet..ik ben kansloos.

Tomcat, jij had toch ooit eens een kaartleg-topic hier? Heb je dat ook weleens op jezelf toegepast?
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik ben jarenlang met verf in de weer geweest, maar heb nog nooit zoveel complimenten voor m'n haarkleur gekregen als sinds het m'n eigen grijze kleur is :D
Maar ik ben al wat ouder en ik denk niet dat ik dit op m'n 25e ook al leuk had gevonden.
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 20:03
0.82% gewijzigd
Ik ben dan wel 30 maar ik zou echt niet rond kunnen lopen met grijzen haar...het zou me echt niet aanstaan. Ik ben er helaas niet de type voor. Maar er zijn mensen bij wie het gewoon past, qua uiterlijk. Daar ben ik wel jaloers op, grijs en zilver vind ik een bijzonder haarkleur. Ik verf mijn haar soms, als ik weer iets anders wil in de spiegel zien :lol: maar ik vind het ook leuk, experimenteren met kleuren en andere looks
Ik ben achterin de 30 dus ook veel te jong. Maar m'n grijs is echt een toffe kleur. En ik knip m'n haar om de 8 tot 12 weken, want het heeft nu wel wat meer verzorging nodig wil het niet oubollig zijn.
Leuk gestijld etc.

*pauze*, krijg zelf ook steeds complimenten en vaak denken ze dat ik het grijs gekleurd heb. Scheelt wel..
Grappig he dat je van iedereen een beetje een voorstelling maakt hoe iedereen eruitziet.

Ben wel nieuwsgierig 😏
Pompoenschip schreef:
07-11-2020 19:59
Ik ben dan wel 30 maar ik zou echt niet rond kunnen lopen met grijzen haar...het zou me echt niet aanstaan. Ik ben er helaas niet de type voor. Maar er zijn mensen bij wie het gewoon past, qua uiterlijk. Daar ben ik wel jaloers op, grijs en zilver vind ik een bijzonder haarkleur. Ik verf mijn haar soms, als ik weer iets anders wil in de spiegel zien :lol: maar ik vind het ook leuk, experimenteren met kleuren en andere looks
Hier hetzelfde! Vind het ook leuk om beetje uit te proberen, gebruik af en toe een kleurspoeling en ook wel eens balayage/highlights gehad. Heb donkerbruin haar en zag toevallig laatst weer foto van balayage op bruin haar met karamel kleur erdoorheen. Denk dat ik voor de kerst dat weer ga doen 😁 Ook meerdere keren een pony geprobeerd, maar dat ga ik nooit meer doen. Is leuk de eerste dagen en daarna weer zat haha.
Attraverso schreef:
07-11-2020 19:49
Had me je ook niet grijs voorgesteld!
Ik ga de uitdaging ook aan, heb ongeverfd lang haar, word grijs en heb totaal geen zin om te beginnen verven.
Heel goed! Als je eenmaal begint met verven dan is het hek van de dam. Zeker als je grijs wordt.
Qiyara schreef:
07-11-2020 20:12
Ik ben achterin de 30 dus ook veel te jong. Maar m'n grijs is echt een toffe kleur. En ik knip m'n haar om de 8 tot 12 weken, want het heeft nu wel wat meer verzorging nodig wil het niet oubollig zijn.
Leuk gestijld etc.

*pauze*, krijg zelf ook steeds complimenten en vaak denken ze dat ik het grijs gekleurd heb. Scheelt wel..

Juist als je jong bent kan dat erg mooi en bijzonder staan.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Attraverso schreef:
07-11-2020 19:42
Mannen met geverfd haar? Nee.
Dat weet je toch niet..wie er geverfd zijn van de mannen..als het goed gedaan is tenminste
Qiyara schreef:
:$ Ben er zelf ontzettend blij mee ook. Gezegend met m'n grijze coupe.
Het is nog eens mode ook op het moment, jonge meiden verfen het grijs ;-D
Afbeelding

Dit is m'n kapsel nu, maar dan in het grijs :heart:
tomcat schreef:
07-11-2020 20:19
Het is nog eens mode ook op het moment, jonge meiden verfen het grijs ;-D
Haha ja, ik weet het...
Vivi3338 schreef:
07-11-2020 19:40
Ik val af als Rotterdammert denk ik 😂
Het accent scoort geen punten haha, en als je echt die Rotterdamse mentaliteit hebt (knalhard en gevoelloos)..ja dan val je af..maar dat geldt ook voor de echte Amsterdams mentaliteit (altijd klagen en alles afzeiken) en accent ook trouwens..kan het prima horen maar om je dan nog serieus te nemen..dat is als een vlaming of limburger die boos wordt..niet geloofwaardig.
Qiyara schreef:
Dit is m'n kapsel nu, maar dan in het grijs :heart:
leuk, stoer!
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 20:36
17.96% gewijzigd
tomcat schreef:
Dat weet je toch niet..wie er geverfd zijn van de mannen..als het goed gedaan is tenminste
Niet zeuren over je grijze lokken. Jij hebt als oudere van dagen nog een mooie volle bos, mijn kruin dunt stevig uit.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
iceteapeach schreef:
07-11-2020 19:51
Tomcat, jij had toch ooit eens een kaartleg-topic hier? Heb je dat ook weleens op jezelf toegepast?
ja, maar dat werkt niet echt..dan ga je toch onbewust teveel vanuit wat je hoopt en wilt denken..of juist teveel je eigen vrees en wat je niet wilt..kaartlezen moet je objectief doen en dat gaat niet voor jezelf
Pompoenschip schreef:
07-11-2020 19:59
Ik was halverwege de 30 al net zo grijs als nu..alleen toen gebruikte ik vaak nog haarstijling die een wetlook gaf..en als mijn haar nat is is het niet (zo) grijs.
kantlijn schreef:
07-11-2020 20:24
Niet zeuren over je grijze lokken. Jij hebt als oudere van dagen nog een mooie volle bos, mijn kruin dunt stevig uit.
oudere van dagen? :sick: ik ben nog geen 50 hoor
zij hier motorrijders eigenlijk? ik kwam op youtube wat motor vlogs tegen en het kriebelt dan toch wel weer..zou wel een electrische motor kopen als ik de loterij won
plaatje werkt niet...
Nieuwe poging
*

Ja, deze wel.
Mijn kapsel lijkt hier veel op
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 08-11-2020 12:58
63.25% gewijzigd
mooi
Leuk Pauze!
Vivi3338 schreef:
07-11-2020 20:14
Hier hetzelfde! Vind het ook leuk om beetje uit te proberen, gebruik af en toe een kleurspoeling en ook wel eens balayage/highlights gehad. Heb donkerbruin haar en zag toevallig laatst weer foto van balayage op bruin haar met karamel kleur erdoorheen. Denk dat ik voor de kerst dat weer ga doen 😁 Ook meerdere keren een pony geprobeerd, maar dat ga ik nooit meer doen. Is leuk de eerste dagen en daarna weer zat haha.
Ik heb een tijdje pony gehad, en ik vind ze ook erg leuk, maar mijn haar is helaas niet stijl en ik vond het op den duur te tijdrovend om het elke dag moeten stylen zodat het wel netjes eruitziet (de pony). Dus ik heb het maar uit laten groeien. :(

Pauze - ja dat is een heel mooi voorbeeld van stoer grijs! Prachtig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven