Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Antoon69 schreef:
08-11-2020 14:05
Dat geeft de burger weer wat moed haha. Maar bij vrouwen zijn de verschillen tussen personen hierin wel veel groter, en er zijn er echt heel veel die eigenlijk niet meer zo'n behoefte aan seks hebben. Niet dat dat verkeerd zou zijn hoor maar gemiddeld gezien loopt het vergeleken met de gemiddelde man soms wel wat schever.
Maar ik ben het niet met jullie eens dat een relatie zonder seks niet meer dan vriendschappelijk zou kunnen zijn. Als ik iemand echt heel aantrekkelijk en leuk vind zou ik ook wel zonder seks een (monogame) relatie met haar kunnen hebben. Maar dan wel met intimiteit en wederzijdse liefde.
Sorry maar ik heb dit echt nog nooit van een vrouw gehoord. Kan er zelf nog niet over oordelen, maar ken echt niemand van bovrn de 50 die geen sex meer zou willen hoor. Dus hoe jij erop komt dat bij vrouwen de verschillen per persoon hierin veel groter zijn? Vind ik nogal een aanname.
Antoon69 schreef:
08-11-2020 14:05
Als ik iemand echt heel aantrekkelijk en leuk vind zou ik ook wel zonder seks een (monogame) relatie met haar kunnen hebben. Maar dan wel met intimiteit en wederzijdse liefde.
Fijn voor al die vrouwen die jij tegen lijkt te komen en die geen seks meer willen dat jij een relatie zonder seks ook een relatie kunt vinden. Zo zie je maar dat voor ieder potje een dekseltje is.
Persoonlijk zou dat voor mij niet werken. Intimiteit en sensualiteit zijn voor mij ook basisvoorwaarden in een relatie. Ik wil me gezien, gehoord en zeker ook begeerd voelen en datzelfde ook voor degene voelen waarmee ik die relatie heb.
Mijn sexuele behoeften zijn ook niet afgenomen ondanks dat ouder wordt.
En binnen mijn vorige relatie lag deze ook hoger dan mijn ex.

Alleen ben ik niet het type one night stand.
Geprobeerd, maar mis toch dat gevoel en na afloop in elkaar willen kruipen of zoiets. Soms wil ik ook gewoon slapen 😂

@anton die pratende kut was er eerst niet hoor. Hij kwam met zichzelf in de knoei en ging de aandacht elders zoeken en ook bij jongere collega's.
Als ik de foto's van eerder bekijkt en op het einde was daar een hele ongelukkige man.

Die uiterlijkheden horen voor mijn gevoel dus toe aan een midlifecrisis.
Ik ga naar eens boodschappen doen.

Iemand nog iets nodig?
Wat ik wel vaker hoor is dat vrouwen in een lange relatie geen zin meer hebben in hun eigen man. Man klaagt dan dat ze nooit zin heeft in seks en het voor haar niet meer hoeft. Altijd moe of hoofdpijn.
Terwijl ze wel die behoefte heeft, maar niet met hem.
Julia_20 schreef:
08-11-2020 14:17

Iemand nog iets nodig?
Kan je een zak kattenvoer meenemen? Poes komt deze week 🎉
dido68 schreef:
08-11-2020 14:18
Wat ik wel vaker hoor is dat vrouwen in een lange relatie geen zin meer hebben in hun eigen man. Man klaagt dan dat ze nooit zin heeft in seks en het voor haar niet meer hoeft. Altijd moe of hoofdpijn.
Ik denk dat je hier een goed punt noemt waardoor dit beeld ontstaat. Als je het aan mijn ex zou vragen, zou hij mij ook een vrouw noemen die steeds minder interesse kreeg in seks. De sleur van onze relatie had ook ons seksleven bereikt en daardoor ging het me steeds meer tegenstaan.
Ik maakte ook mezelf wijs dat m'n libido lager werd. Na de scheiding is echter gebleken dat dit allerminst het geval is. Blijk alleen allergisch voor sleur te zijn :D
Julia_20 schreef:
08-11-2020 14:17

Iemand nog iets nodig?
Ik heb echt héél erg trek in pepernoten....
Nou geen zin meer in sex op oudere leeftijd, dat is een mythe wat mij betreft. Ook met mijn ex deed ik het veel. Nu met mijn nieuwe lief nog meer en oooh wat is het fijn. Naast de sex is ook het knuffelen, zoenen en hand in hand lopen geweldig. Mijn gezicht wordt schraal van al het zoenen. Small price to pay.
Hoop dat dit gevoel nooit meer overgaat.
Hij heeft trouwens bedacht dat we wel samen op vakantie kunnen in maart, als dat kan dan. Heel leuk!
En over twee weken ga ik een keertje bij hem slapen en zijn kinderen ontmoeten, hij twee weken later die van mij. Toch wat relaxter als we ook af en toe in ons eigen huis kunnen afspreken.
Antoon69 schreef:
08-11-2020 13:52
Maar wat ik me wel eens afvraag.. Voor de 50= vrouwen die hier meeschrijven, is de seksuele aantrekkingskracht die een man al dan niet heeft, nog zo belangrijk voor jullie? Dat is anders dan toen je 20 of 30 was neem ik aan. Bij mannen blijft dat aspect belangrijk lijkt wel, ook al zijn ze zelf echt afzichtelijk. Maar bij de gemiddelde vrouw veranderen die behoeftes toch veel sterker als ze ouder wordt?
Voor mij is sexuele aantrekkelijkheid en bijgevolg seks erg belangrijk. En ik hoor van 50+ vriendinnen net hetzelfde. Blijkbaar heb jij een andere ervaring?
Ik hoorde zo eens van een 50er op Tinder dat hij niet met vrouwen van zijn eigen leeftijd wou daten wegens menopauze, omdat die geen seks meer willen. Hij vroeg me dan ook of ik in menopauze was want ondanks mijn leeftijd vond hij me toch wel mooi genoeg om een date te wagen.
Ik moet waarschijnlijk niet vertellen hoe ik gereageerd heb.
dido68 schreef:
08-11-2020 14:18
Jij ziet dat helemaal juist.
Attraverso schreef:
08-11-2020 15:09
Voor mij is sexuele aantrekkelijkheid en bijgevolg seks erg belangrijk. En ik hoor van 50+ vriendinnen net hetzelfde. Blijkbaar heb jij een andere ervaring?
Ik hoorde zo eens van een 50er op Tinder dat hij niet met vrouwen van zijn eigen leeftijd wou daten wegens menopauze, omdat die geen seks meer willen. Hij vroeg me dan ook of ik in menopauze was want ondanks mijn leeftijd vond hij me toch wel mooi genoeg om een date te wagen.
In de menopauze ben ik nog niet, zie ik wel een beetje tegenop. Maar ik hoop dat het meevalt. Nog vruchtbaar zijn heeft ook weer nadelen Ik ga nu maar een mirena laten plaatsen.
Attraverso schreef:
08-11-2020 15:09

Vertel 😉

Maar moeten we dat nu ook in ons profiel zetten. Welke fase we zitten 😂
*Pauze* schreef:
08-11-2020 13:57
Seks maakt voor mij ook het verschil tussen een vriendschap en een relatie. Vrienden kan ik met veel mensen zijn. Seks heb ik alleen met die ene, wanneer ik een relatie heb dan... :$
Je kan het ook omdraaien, seks kan ik met iedereen hebben maar die diepere band heb ik niet zo snel met iemand.
Antoon69 schreef:
08-11-2020 16:05
Je kan het ook omdraaien, seks kan ik met iedereen hebben maar die diepere band heb ik niet zo snel met iemand.
Eens!
Antoon69 schreef:
08-11-2020 16:05
Dus als jij met iemand in een relatie zit om die diepere band, dan kun je met iedereen seks hebben?
Of bedoel je dat je dan voor een leven zonder seks zou willen kiezen?
Beide opties zouden voor mijn niet heel aantrekkelijk zijn.
*Pauze* schreef:
08-11-2020 16:10
Dus als jij met iemand in een relatie zit om die diepere band, dan kun je met iedereen seks hebben?
Of bedoel je dat je dan voor een leven zonder seks zou willen kiezen?
Beide opties zouden voor mijn niet heel aantrekkelijk zijn.
?? Ik volg je niet meer maar maakt niet uit.
En verder lees ik altijd dat de menopauze een grote invloed heeft op het seksueel verlangen bij veel vrouwen. Maar misschien dat dat eigenlijk moet zijn dat ze ineens veel slechter tegen sleur kunnen.
Het is niet zo ingewikkeld hoor.
Jij schrijft: seks kan ik met iedereen hebben maar die diepere band heb ik niet zo snel met iemand
En ik vraag hoe je dat dan voor je ziet als je een relatie hebt om die diepere band, maar zonder seks. Heb jij dan ook geen seks meer? Of heb je dan seks buiten je relatie om?
Antoon69 schreef:
08-11-2020 13:45
Bij First date zijn het vooral de kale mannen van in de 40 zijn die altijd een veel jongere vrouw bestellen heb ik het idee.
Ik kreeg spontaan een jongere date :D
dido68 schreef:
08-11-2020 13:20
Leuk dat je dat nog weet Antoon.
Ik ben van Tinder af en zit nu op Lexa,maar heb alweer spijt want zie veel dezelfde koppen voorbij komen.
Als ik naar mannen van ongeveer mijn leeftijd kijk, lijken ze dus soms achter in de 50 of 60. Ik wil niet met mijn opa in bed liggen bij wijze van. Of is dat erg lullig ? Ik val op een wat jongensachtige uitstraling.
vrouwen hetzelfde..45 ziet er uit als 65 soms en 53 ziet er soms uit als 38..geen idee of dat echt is of filters of beter met make-up of hoe of wat..
dido68 schreef:
08-11-2020 13:58
Haha wat is dat nou weer voor aparte aanname ? Dat oudere dames geen zin meer hebben in seks ?
Daar is mijn huwelijk mede op stuk gelopen. Dat ik me niet meer tot hem aangetrokken voelde en hem als mijn broer ging zien.
Als het seksuele niet belangrijk is hoef ik ook geen relatie. Leuke dingen doe ik al met mijn vriendinnen en familie..
Ik heb de indruk dat het libido van veel vrouwen juist omhoog schiet rond de 50
Antoon69 schreef:
08-11-2020 16:21
En verder lees ik altijd dat de menopauze een grote invloed heeft op het seksueel verlangen bij veel vrouwen. Maar misschien dat dat eigenlijk moet zijn dat ze ineens veel slechter tegen sleur kunnen.
Geldt dat ook niet voor de heren die in een midlifecrisis komen. Met de vraag: is dit het?

Huis en haard verlaten voor een nieuwe soulmate. Soms jonger en soms dezelfde leeftijd.
julia_20 wijzigde dit bericht op 08-11-2020 16:29
10.87% gewijzigd
Hyphen schreef:
08-11-2020 15:37
In de menopauze ben ik nog niet, zie ik wel een beetje tegenop. Maar ik hoop dat het meevalt. Nog vruchtbaar zijn heeft ook weer nadelen Ik ga nu maar een mirena laten plaatsen.
Gelukkig ben ik niet vruchtbaar meer ;-D
Julia_20 schreef:
08-11-2020 16:26
Geldt dat ook niet voor de heren die in een midlifecrisis komen. Met de vraag: is dit het?

Huis en haard verlaten voor een nieuwe soulmate. Soms jonger en soms dezelfde leeftijd.
Ik vertel het je als ik zo'n crisis krijg..als ie ooit komt dan..betwijfel het..ik ben niet zo'n crisis mens..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven