strakke schemaas bij babies???

11-05-2009 13:10 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi

ik vraag me af hoe andere moeders dat nou doen. ik heb een zontje van een paar maanden en het gaat erg goed met hem. ik heb alleen geen hele strakke schemaas voor hem zo van hij slaapt elke middag van twee tot vijf ofzo. ook met voeding niet. al met al gaat het echt prima, ik hou ook echt heel goed bij of hij voldoende slaap en eten enz. krijgt heb dit ook met het cb overlegd en die zei als het goed gaat gaat het goed. als hij bv erg druk en waker is ga ik hem nog niet in bed leggen hij valt dan gewoon niet in slaap. dan kan ik beter een tijdje wachten nog ff laten spelen en dan valt hij vanzelf in slaap en slaapt dan ook lekker door!

nu hoor ik veel verschillende verhalen om me heen. het schijnt ook heel goed te zijn om echt hele strakke schemaas aan tehouden wat doenjullie?
schemaas? wat vang je daar mee?
Een zontje Jolief.
En dat is hoogopgeleid....? (En deze opmerking wellicht onder de gordel, maar soit..)
huh? snap het niet helemaal

zullen wel weer mijn hormonen zijn haha. nou ja zolang het allemaal goed gaat gaat het goed zo is het maar net...
Ik heb er wel een ritme in zitten. Zoontje eet en slaapt wel op vaste tijden (al wijk ik er natuurlijk wel eens vanaf).

Maar wat wil je nu doen? Het laten zoals het is of er wel een vast ritme in aan zien te brengen?
wat hebben dit soort dingen met hoogopgeleid te maken sarah scott?
Ik vind je nogal slordig met je taal.
ik wil het eigenlijk zo laten maa rhet valt me o zoveel verschillende dingen in min omgeving te zien. sommige moeders zijnzo bezig met die schemaas, aan de ene kant lijtk die structuur me wel heel goed hoor maar aan de andere kant denk ik dat je de boel ook wat de boel moet laten
quote:Sarah Scott schreef op 11 mei 2009 @ 13:25:

En dat is hoogopgeleid....? (En deze opmerking wellicht onder de gordel, maar soit..)Zit ik eens op mijn handen.
quote:Star schreef op 11 mei 2009 @ 13:26:

[...]

Zit ik eens op mijn handen.Tsja sorry, ik eindelijk eens een keer niet
dat mag tegenwoordig he

zo'n -> zoon

schema's -> schmemaas

daarnaast typ ik nogal snel waardoor er fouten ontstaan, is niet helemaal netjes van me
quote:bambibaby schreef op 11 mei 2009 @ 13:25:

wat hebben dit soort dingen met hoogopgeleid te maken sarah scott?de domme taalfouten die je maakt rijmen niet met 't feit dat je in 'n ander topic schrijft hoogopgeleid te zijn
haha daar gaan we alweer

schmemaas moet zijn schemaas
Je schrijfstijl en je gramaticale fouten zijn voor mij nou niet bepaald een teken dat je hoogopgeleid bent.

Ook het feit dat je van het ene topic naar het andere topic springt is nogal vreemd.
Ja, dat vind ik echt.
stelletje krengen..

Je doet het toch prima zo BB? Als hij lekker eet en slaapt en jij bent er blij en ontspannen bij, niks meer aan veranderen hoor! Je omgeving zegt zo veel, als jij een strak schema aan gaat houden dan krijg je daar weer gezeur over, let maar op.
al uitgelegd, snel typen enzo....en daarnaast mag een woord als schemaas tegenwoordig
vind je het raar dat ik van het ene naar het andere topic spring? zijn het twee zulke totaal verschillende dingen dan? gaat toch allebei over moeder zijn...mijn zoontje...enz?
quote:bambibaby schreef op 11 mei 2009 @ 13:27:

haha daar gaan we alweer

schmemaas moet zijn schemaasSchema's.
Haha, ja, haha. Haha. Je hormonen. Haha. Hihi. Proest.
quote:bambibaby schreef op 11 mei 2009 @ 13:27:

haha daar gaan we alweer

schmemaas moet zijn schemaasOMG! Ik geloof nu dus écht niks meer van je opleidingsniveau als je al niet eens weet hoe je 'schema's' hoort te schrijven.
Schemaas. Dus niet.
Misschien moet je dan maar wat langzamer typen?

Verder: als jij en je kind je er goed bij voelen gewoon zo doorgaan. Waarom een strak schema als dat niet goed voelt?

Tuurlijk is enige regelmaat wel belangrijk, maar meestal gaat dit toch wel min of meer vanzelf, zolang je geen gekke dingen doet.
quote:bambibaby schreef op 11 mei 2009 @ 13:28:

al uitgelegd, snel typen enzo....en daarnaast mag een woord als schemaas tegenwoordigBron?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven