Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Julus schreef:
14-11-2020 14:34
Ze denkt nu dat hij misschien niks meer stuurt omdat ze hem niet mee naar huis nam.
Kan, kan ook niet. Dat betekent alsnog niet dat ze over die grens hoeft heen te gaan, een volgende keer. Als je uitlegt dat je je daar niet prettig bij voelt (maar dat dat niets persoonlijks is) dan zal de juiste persoon dat accepteren.
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
14-11-2020 14:44
Nee, natuurlijk niet. Het was nu ook wel heel erg duidelijk dat het niet meer ging. Dat van dat bed... In het begin gingen we wel gewoon terrassen, maar op een gegeven moment ging de horeca dicht en kon je ook niet veel meer buiten de deur. Hij zei net wel dat hij altijd heel erg opgewonden van me werd. Dus ik zei: Misschien had je dan toch meer lustgevoelens voor me dan andere gevoelens. Niet dat het oppervlakkig was. Ik merk dat echt dat hij om me geeft maar het gewoon niet geregeld krijgt.
Die opmerking over dat opgewonden van je worden ljjkt me een bevestiging. Ik zou liever horen dat hij mij een leuk, lief, intelligent etc etc zou vinden en dat hij baalt dat het niet werkt. Wat zegt hij: niets van dit alles. Veel mannen houden contact aan in de hoop dat ze nog eens met je mogen seksen. Ik zou me daar niet voor lenen en zeker niet als hij je niet goed behandeld heeft.
14-11-2020 14:49
Kan, kan ook niet. Dat betekent alsnog niet dat ze over die grens hoeft heen te gaan, een volgende keer. Als je uitlegt dat je je daar niet prettig bij voelt (maar dat dat niets persoonlijks is) dan zal de juiste persoon dat accepteren.
Spijker op zijn kop. De juiste respecteert dat en zal - omdat hij haar erg leuk vindt- verder willen daten.
Deze mocht niet mee naar huis en bleef daarna stil.
Julus schreef:
14-11-2020 15:28
Die opmerking over dat opgewonden van je worden ljjkt me een bevestiging. Ik zou liever horen dat hij mij een leuk, lief, intelligent etc etc zou vinden en dat hij baalt dat het niet werkt. Wat zegt hij: niets van dit alles. Veel mannen houden contact aan in de hoop dat ze nog eens met je mogen seksen. Ik zou me daar niet voor lenen en zeker niet als hij je niet goed behandeld heeft.
Dat heeft hij mij ook nog gezegd. Je bent een prachtige fatsoenlijke mooie lieve meid. Maar dat hij niet klaar is om verder te gaan en al die drama.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 14-11-2020 15:44
0.33% gewijzigd
wij slapen nooit.
Pompoenschip schreef:
13-11-2020 12:29
Wat een heerlijke serie, ik heb gisteren de laatste aflevering gezien.

Ik hoop zo dat wij schakers nu weer helemaal hip en sexy worden bij de vrouwtjes, ik heb echt een heel sexy elo-rating.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Julus schreef:
14-11-2020 15:29
Spijker op zijn kop. De juiste respecteert dat en zal - omdat hij haar erg leuk vindt- verder willen daten.
Deze mocht niet mee naar huis en bleef daarna stil.
Maar ze had de reden niet aangegeven. Als iemand zegt: "Nou liever niet." Dan zou ik ook denken van: Die ziet het niet zo zitten met mij. Maar niet als iemand daarbij zou zeggen: "Want ik vind het nog erg spannend bij iemand thuis maar ik wil graag weer met je gaan wandelen want het was erg gezellig."
wij slapen nooit.
14-11-2020 15:32
Dat heeft hij mij ook nog gezegd. Je bent een prachtige fatsoenlijke mooie lieve meid. Maar dat hij niet klaar is om verder te gaan en al die drama.
O gelukkig. Dat scheelt dan weer. En hij was iig eerlijk.
Datertje schreef:
14-11-2020 08:16
Limo wat gaaf een paard. Altijd al een droom geweest van mij. Enige sport die leuk is.
Maar die kosten idd dat kan ik als alleenstaande moeder niet opbrengen. Mijn dochter heeft overigens ook een paar jaar gereden en we gaan ooit nog een reis te paard maken.

Misschien dat het er nu sneller van komt dan we dachten. Mocht ik deze nieuwe baan krijgen dan ga ik er financieel weer op vooruit. Gisteren belde ze van de nieuwe groep en donderdag ga ik kennis maken.

Spannend maar ook weer zo leuk. Ik begrijp jou ook wel Flaffy. Daarom werk ik voor een grote organisatie zodat ik veel kan zien zonder dat je er op afgerekend wordt dat je aan het hoppen bent.
Ik heb niets met paarden maar een reis te paard klinkt wel heel leuk! Blijft je functie wel hetzelfde of ga je ook wat anders doen? Het klinkt in ieder geval als een nieuwe uitdaging. Ik werk bij mijn werkgever nu bijna 3 jaar, kleine organisatie (is eigenlijk overal in mijn werkveld). Gelukkig sluit de vacature over 2 weken dus heb nog even de tijd.
Ik kijk zo nu en dan even op fb dating en het is bedroevend wat voor mannen er op zitten. Ik vrees dat het geen succes wordt, voor velen.
Dus Tinder hoeft niet te vrezen.
Julus schreef:
14-11-2020 14:18
Gezellige avond gehad?
Je kunt altijd reageren en een gesprek aangaan en kijken waar ze mee komen. De deal is pas rond zodra jij en zij tekenen. Je zit nog nergens aan vast.
Ja, was erg leuk! Denk dat ik dat inderdaad ook wel ga doen. Hoe is jouw weekend?
Fijn dat je een leuke avond had!

Ik heb een rustig weekend. Ik zie nu weinig mensen, maar had wel weer een uitje voor werk gisteren. Dat gaf energie.

En ik ga met collega's wandelen. Staan wat afspraken ingepland. Bij ons wordt dit erg aangemoedigd om onder werktijd te gaan wandelen met collega's. En dan nog dat vloggen..dat moet ook nog. Shit.
Julus schreef:
14-11-2020 16:00
Fijn dat je een leuke avond had!

Ik heb een rustig weekend. Ik zie nu weinig mensen, maar had wel weer een uitje voor werk gisteren. Dat gaf energie.

En ik ga met collega's wandelen. Staan wat afspraken ingepland. Bij ons wordt dit erg aangemoedigd om onder werktijd te gaan wandelen met collega's. En dan nog dat vloggen..dat moet ook nog. Shit.
Fijn het uitje met je collega's. Wat betreft je vlog, je kunt altijd nog dit filmpje opsturen: https://youtu.be/1BRdXm4CIh8
wij slapen nooit.
Datertje schreef:
14-11-2020 10:46
Gezellig Tom!! Heel veel plezier vandaag met alle lekkernijen.

Hoe vier je 5 dec met de kids?
5 december zijn ze bij hun moeder, met de kerst bij mij.
*Pauze* schreef:
14-11-2020 12:53
Dit snap ik dus echt niet.... Je hebt totaal geen zin en het voelt niet goed en toch ga je.
Waarom dan?
Waarom luister je niet naar je eigen gevoel?
Waarom maak je die date belangrijker dan jezelf?
Waarom maak je die ander belangrijker dan jezelf?
Ben je zelf niet meer waard dan een date waar je geen zin in hebt?
Ik snap het prima, Soms moet je jezelf ook even een schop onder je kont geven..toch op date, toch uitgaan, toch maar even sporten, toch maar wel een borrel doen voor je verjaardag..ook al heb je er helemaal geen zin in. .. en vaak zijn het dan nog de leukste momenten als je toch gaat.
14-11-2020 14:10
Ben ook echt in een iedereen is kut bui.
Je bent zelf kut ;-D

(geintje uiteraard)
Julus schreef:
14-11-2020 14:19
Haha leuk. De Sint werkt thuis dit jaar las ik. :-D
Alleen Amerigo en zwarte Piet bleven thuis.
tomcat schreef:
14-11-2020 16:23
Ik snap het prima, Soms moet je jezelf ook even een schop onder je kont geven..toch op date, toch uitgaan, toch maar even sporten, toch maar wel een borrel doen voor je verjaardag..ook al heb je er helemaal geen zin in. .. en vaak zijn het dan nog de leukste momenten als je toch gaat.
Nee hoor, ben daar nu al een paar jaar mee gestopt en het geeft een stuk meer energie om dingen te doen waar je wél echt zin in hebt in plaats van tegen je eigen gevoel in toch gaan en maar hopen dat het die keer mee zal vallen.
Er zijn al genoeg dingen die echt moeten.
tomcat schreef:
14-11-2020 16:18
5 december zijn ze bij hun moeder, met de kerst bij mij.
Gezellig! Krijgen ze sint of Kerstcadeautjes?
14-11-2020 12:52
Ah wat lief een poes, is ze nog jong? Hopelijk wordt je date toch nog een beetje leuk.

Pompoen, bedankt voor je berichtje :rose:
Yes! Ze is net 1 geworden en echt nog een beetje kitten.

@pauze en Jules, ik zie eigenlijk meestal de dag voor de date er enorm tegenop. Dat komt dan vaak grotendeels doordat ik moet autorijden en dat al enorm spannend vind en dan natuurlijk nog de spanning van de date.

Het was uiteindelijk echt heel erg gezellig. Ook gewoon een lieve jongen die vraagt of iets al kan of al te snel is. Merkte ook totaal geen filter bij mezelf op de date en dat was heel ontspannend eigenlijk. Ik heb gewoon pijn in mijn ribben van het lachen (in combinatie met het op de vloer liggen voor poes). Maar echt heel leuk en gezellig, en dat vinden we beiden. Eerste dates zijn voor mij echt vaak dingen waar ik "even doorheen moet".
Julus schreef:
14-11-2020 14:27
Werk valt onder verplichting en dat moet. Daten doe je voor de lol, voor ontspanning en dat zou dus leuk moeten zijn. Groot verschil.
Als je dat gaat doen terwijl je geen zin hebt is dat negeren van je gevoel.
Veel mensen blijven braaf voldoen aan verplichte bezoekjes ed en voelen zich ondertussen niet gelukkig.
Ik ben daarmee opgehouden en dat lucht enorm op.
Nee, niet mee eens, maar misschien moeten we dan gevoel echt gaan uitdiepen..ik heb soms geen zin om te daten omdat ik geen zin heb om de deur uit te gaan en iever warm, droog voor de tv blijf of omdat alles dicht is en ik geen zin heb om te wandelen.. in dat soort gevallen kan ik beter mezelf een schop onder mijn kont geven en wel op date gaan.

Als ik dat niet meer doe in zulke situaties en alleen mijn gevoel volg dan zit ik zo een maand binnen waarin ik niet sport, veel te veel eet en drink, de was niet doe en mijn huis niet opruim..lijkt me geen strak plan

Verplichte bezoekjes enzo..dat ben ik met je eens, maar ook daar zit je soms tegen fatsoen aan..verjaardag van je ouders of broer/zus neefje/nichtje.. of als je al weken van te voren hebt afgesproken omdat de agenda's zo moeilijk matchen.. kan je ook niet maken soms om niet te gaan.

Als je geen zin hebt in een date om de persoon waar de date mee is..ja dan zou ik mijn gevoel volgen en zeggen..sorry..wordt hem niet..maar dan ook geen uitstel maar meteen afstel.
Julus schreef:
14-11-2020 15:28
. Veel mannen houden contact aan in de hoop dat ze nog eens met je mogen seksen.
Veel vrouwen proberen dat ook nog wel eens hoor..meer mannen denk ik maar om het nou nog ouderwets een man/vrouw ding te noemen..tijden veranderen..vandaar ook de populariteit van de fwb de laatste jaren
kantlijn schreef:
14-11-2020 15:39
Ik hoop zo dat wij schakers nu weer helemaal hip en sexy worden bij de vrouwtjes, ik heb echt een heel sexy elo-rating.
haha..ik vrees dat ik alleen schakende vrouwen sexy ga vinden..ik vind het ook echt heerlijk als een vrouw slimmer is of meer weet dan ik..waarschijnlijk in mijn top5 van aantrekkelijke dingen bij een vrouw...en die andere 3 zijn wel te raden natuurlijk ;-D
14-11-2020 15:32
fatsoenlijk? is dat een ding in het zuiden?
Julus schreef:
14-11-2020 15:52
Ik kijk zo nu en dan even op fb dating en het is bedroevend wat voor mannen er op zitten. Ik vrees dat het geen succes wordt, voor velen.
Dus Tinder hoeft niet te vrezen.
oh ja..daar moet ik ook weer eens kijken..heb de rest al bijna allemaal weggedaan..alleen tinder heb ik nog maar dat dan omdat ik na 1 date niet de indruk wil wekken dat ik voor haar nu al van tinder af zou gaan ofzo..das een beetje creepy in dit stadium..

Heb trouwens de 2e date wel al afgesproken maar dat is volgend weekend pas.
Julus schreef:
14-11-2020 16:00
Werken jullie niet allemaal thuis dan? Bij ons wordt alleen erg aangemoedigd om thuis te werken.. of nou ja ..verplicht tenzij het niet anders kan eigenlijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven