Singles Unite: deel 4!!
zondag 15 november 2020 om 22:14
zondag 15 november 2020 om 22:19
En maar klagen en zeuren over hun wederhelft. Over de sleur. Maar stoppen ho maar, want wat zal men er wel niet van zeggen?
Mensen zouden eens wat meer voor zichzelf moeten gaan leven. Het leven leiden waarvan ze echt gelukkig worden. En dit het liefst voordat ze 70 zijn en het te laat is.
zondag 15 november 2020 om 22:21
ik ben zeker gelukkig met mijn singleschap hoor. Dat is ook waarom ik de afgelopen 6 jaar niet aan het daten was en ook niet van plan ben om te beginnen. Dat ik wel eens op een dating website kijk is meer uit verveling dan verlangen naar de ware liefde...
zondag 15 november 2020 om 22:22
Ik had laatst een chat met een Marokkaanse dame. Toen ik vertelde dat ik vroeger wel een paar relaties heb gehad, dat die maar kort duurden en dat ik al meer dan 20 jaar single ben, vroeg ze of ik wel een normale man ben.alongwiththesunshine schreef: ↑15-11-2020 21:42Ik heb eens de vraag gekregen: "Ben je bewust single of val je op vrouwen?"![]()
zondag 15 november 2020 om 22:26
zondag 15 november 2020 om 22:27
Je had kunnen vragen of zij een normale vrouw is, met haar stomme vraag.
zondag 15 november 2020 om 22:37
ik vind veel dingen gewoon samen leuker..ik vind alleen een film of serie kijken maar saai en alleen koken en eten idem..alleen gaan wandelen is stom, alleen sex is stom, alleen slapen is stom alleen uitslapen en koffie in bed is ok maar samen is beter.
Ik red me alleen wel en vermaak me alleen wel maar samen is leuker vind ik..
zondag 15 november 2020 om 22:42
Dat mag je vinden en zo voelen en je bent echt niet de enige. Op zijn tijd vind ik dat ook leuk. Zolang ie maar niet altijd blijft plakkentomcat schreef: ↑15-11-2020 22:37ik vind veel dingen gewoon samen leuker..ik vind alleen een film of serie kijken maar saai en alleen koken en eten idem..alleen gaan wandelen is stom, alleen sex is stom, alleen slapen is stom alleen uitslapen en koffie in bed is ok maar samen is beter.
zondag 15 november 2020 om 22:42
Voor mannen geldt dat meer dan voor vrouwen in het algemeen. Ik las hier op het forum ooit dat vrouwen vaak gelukkiger zijn als single dan in een relatie. Zou best kunnen.
zondag 15 november 2020 om 22:43
Woehoe! En nu, series kijken?
zondag 15 november 2020 om 22:46
We hebben de neiging om ons erg aan te passen of ons te verliezen in de relatie. Dus je levert dan in. Als single heb je de volledige vrijheid om te zijn wie je echt bent en om te doen wat je zelf echt wil. Tenzij je iemand hebt met wie alles naadloos past en je voor je gevoel weinig concessies hoeft te doen.