Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Julus schreef:
15-11-2020 22:12
Omdat ze het zelf maar lastig vinden om anders dan die middenmoot te zijn. Om keuzes te maken waarvan ze echt gelukkig worden. Dan maar liever doen wat het gros doet.
Ja, zo is het inderdaad echt.
wij slapen nooit.
kantlijn schreef:
15-11-2020 22:13
Laten we eerlijk zijn, niemand in dit topic komt me voor als al te gelukkig met het singleschap...
Je vergeet mij. Ik ben bewust single. En ik ben niet de enige.
Julus schreef:
15-11-2020 22:14
Dus dames van 26 maak je borsten maar nat :puh:
WOOHOO WET T-SHIRT !!!
alongwiththesunshine schreef:
15-11-2020 22:14
Ja, zo is het inderdaad echt.
En maar klagen en zeuren over hun wederhelft. Over de sleur. Maar stoppen ho maar, want wat zal men er wel niet van zeggen?

Mensen zouden eens wat meer voor zichzelf moeten gaan leven. Het leven leiden waarvan ze echt gelukkig worden. En dit het liefst voordat ze 70 zijn en het te laat is.
tomcat schreef:
15-11-2020 22:16
WOOHOO WET T-SHIRT !!!
Knew it!! Zodra ik het typte.
kantlijn schreef:
Laten we eerlijk zijn, niemand in dit topic komt me voor als al te gelukkig met het singleschap...
ik ben zeker gelukkig met mijn singleschap hoor. Dat is ook waarom ik de afgelopen 6 jaar niet aan het daten was en ook niet van plan ben om te beginnen. Dat ik wel eens op een dating website kijk is meer uit verveling dan verlangen naar de ware liefde...
Julus schreef:
15-11-2020 22:19
Knew it!! Zodra ik het typte.
ik unleash mijn inner Al Bundy ;-D
15-11-2020 21:42
Ik heb eens de vraag gekregen: "Ben je bewust single of val je op vrouwen?" :facepalm:
Ik had laatst een chat met een Marokkaanse dame. Toen ik vertelde dat ik vroeger wel een paar relaties heb gehad, dat die maar kort duurden en dat ik al meer dan 20 jaar single ben, vroeg ze of ik wel een normale man ben.
Je had moeten zeggen dat je maagd bent en op de ware wacht ;-D
tomcat schreef:
15-11-2020 22:21
Hahahah! Allright Mr Bundy. I'll set my puppies free
kantlijn schreef:
Ik moet nu ineens denken aan een citaat van Derrick:
In dieser Welt sucht jeder Mensch verzweifelt einen anderen Menschen weil er sonst verloren wäre.
WitteHaai schreef:
15-11-2020 22:22
Ik had laatst een chat met een Marokkaanse dame. Toen ik vertelde dat ik vroeger wel een paar relaties heb gehad, dat die maar kort duurden en dat ik al meer dan 20 jaar single ben, vroeg ze of ik wel een normale man ben.
Je had kunnen vragen of zij een normale vrouw is, met haar stomme vraag.
tomcat schreef:
15-11-2020 22:21
No ma'am
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
For the record, ik zit hier ubergelukkig te zijn met mijn heerlijke chocolade toetje met slagroom. Naast mij een harige viervoeter die net zo gelukkig ligt te ronken.
En me te vermaken hier, en elders op het forum. Wat heeft een mens nog meer nodig?
Julus schreef:
15-11-2020 22:30
Wat heeft een mens nog meer nodig?
sex, drugs, rock & roll
Welnee. Dat denk je maar.
Die chocola is mijn drugs en net zo lekker als klaarkomen. Muziek staat hier altijd aan want daar kan ik niet zonder.
ik vind veel dingen gewoon samen leuker..ik vind alleen een film of serie kijken maar saai en alleen koken en eten idem..alleen gaan wandelen is stom, alleen sex is stom, alleen slapen is stom alleen uitslapen en koffie in bed is ok maar samen is beter.
Ik red me alleen wel en vermaak me alleen wel maar samen is leuker vind ik..
Julus schreef:
15-11-2020 22:34
Die chocola is mijn drugs en net zo lekker als klaarkomen.
Dan ben je nog nooit goed klaar gekomen zou mijn inner Al zeggen ;-D
i can hear your voce is best grappig trouwens..vals zingende mensen blijven grappig
tomcat schreef:
15-11-2020 22:37
ik vind veel dingen gewoon samen leuker..ik vind alleen een film of serie kijken maar saai en alleen koken en eten idem..alleen gaan wandelen is stom, alleen sex is stom, alleen slapen is stom alleen uitslapen en koffie in bed is ok maar samen is beter.
Ik red me alleen wel en vermaak me alleen wel maar samen is leuker vind ik..
Dat mag je vinden en zo voelen en je bent echt niet de enige. Op zijn tijd vind ik dat ook leuk. Zolang ie maar niet altijd blijft plakken :-D
Ik heb zojuist Tinder verwijderd :cheer2:
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
15-11-2020 22:38
Dan ben je nog nooit goed klaar gekomen zou mijn inner Al zeggen ;-D
Ik zie de combi Al en seks niet zo voor me :sick:
WitteHaai schreef:
15-11-2020 22:26
Ik moet nu ineens denken aan een citaat van Derrick:
In dieser Welt sucht jeder Mensch verzweifelt einen anderen Menschen weil er sonst verloren wäre.

Voor mannen geldt dat meer dan voor vrouwen in het algemeen. Ik las hier op het forum ooit dat vrouwen vaak gelukkiger zijn als single dan in een relatie. Zou best kunnen.
15-11-2020 22:42
Ik heb zojuist Tinder verwijderd :cheer2:
Woehoe! En nu, series kijken?
Antoon69 schreef:
15-11-2020 22:42
Voor mannen geldt dat meer dan voor vrouwen in het algemeen. Ik las hier op het forum ooit dat vrouwen vaak gelukkiger zijn als single dan in een relatie. Zou best kunnen.
We hebben de neiging om ons erg aan te passen of ons te verliezen in de relatie. Dus je levert dan in. Als single heb je de volledige vrijheid om te zijn wie je echt bent en om te doen wat je zelf echt wil. Tenzij je iemand hebt met wie alles naadloos past en je voor je gevoel weinig concessies hoeft te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven