Singles Unite: deel 4!!
zondag 15 november 2020 om 21:27
Wat een hufterige actie. Zit je dan met je goede gedrag. Dit soort klote acties maakt dat je vertrouwen in de liefde behoorlijk op de proef wordt gesteld. Ik hoop dat je het los kunt gaan laten want zeg eerlijk: zo'n klootzak is het niet waard om nog zoveel macht te hebben toch? Denk aan je eigen geluk.
zondag 15 november 2020 om 21:28
Ah mooi. En terwijl jij die plannen uitvoert kan er zomaar ineens een vrouw die plannen in de war schoppen
zondag 15 november 2020 om 21:30
Ik ben ooit gediagnosticeerd met een autisme spectrum stoornis. Dat komt veel vaker bij mannen dan bij vrouwen voor. Dus om de kans op een autistisch kind te verkleinen, zou ik beter voor een meisje kunnen kiezen.
Geslachtskeuze van een kind is in de meeste landen niet toegestaan, behalve om medische redenen. In Nederland geldt autisme niet als reden om voor een meisje te kiezen. In Western Australia is dat wel toegestaan.
zondag 15 november 2020 om 21:30
En zo is het! Dat je niet voldoet aan andermans plaatje is niet jouw probleem. Want meer dan dat is het niet.alongwiththesunshine schreef: ↑15-11-2020 21:24Als je je zelfvertrouwen van anderen laat afhangen is er altijd wel iemand die iets over je te zeiken heeft. Ik heb commentaar gehad van mannen over m'n haar, over m'n borsten, ik ben mager genoemd of zelfs weer volslank. Ik ben niet bijster mooi genoemd... Voor de één was ik te ingetogen, voor de ander te idealistisch (yup dat was serieus een bezwaar van iemand)...en ga zo maar door.
Fuck all these kind of people.
Jij bent fantastisch. Jij bent het waard. Probeer dat zelfvertrouwen vanuit jezelf op te bouwen. Een dikke knuffel van mij.
zondag 15 november 2020 om 21:31
Bijzonder dat dat daar wel kan..WitteHaai schreef: ↑15-11-2020 21:30Ik ben ooit gediagnosticeerd met een autisme spectrum stoornis. Dat komt veel vaker bij mannen dan bij vrouwen voor. Dus om de kans op een autistisch kind te verkleinen, zou ik beter voor een meisje kunnen kiezen.
Geslachtskeuze van een kind is in de meeste landen niet toegestaan, behalve om medische redenen. In Nederland geldt autisme niet als reden om voor een meisje te kiezen. In Western Australia is dat wel toegestaan.
zondag 15 november 2020 om 21:34
ViveMarie schreef: ↑15-11-2020 18:53Heel knap dat je zo sterk in je schoenen staat. Ik pieker me helemaal dood, wat er in vredesnaam mis met me is. Waarom het al die vrouwen wel lukt.
Ben ik zo lelijk
Ben ik te dik
Ben ik zo verschrikkelijk om mee om te gaan
Ben ik zo niet leuk
Als ik om me heen kijk, stapt de een na de ander in het huwelijksbootje. Gaat samenwonen, komt een baby. En there is me.
Wat seks betreft zoals eerder benoemd, ik zou willen dat ik er misschien niet aan begonnen was. Ik mis het namelijk wel en daar baal ik van, had niet verwacht dat mijn lijf zo zou reageren...
Ik heb soms ook dit soort gedachtes, maar ik merk wel dat hoe ouder ik word, hoe minder ik dit heb/hoe minder ik hierdoor lijd. Vroeger had ik hierdoor best wat verdrietige dagen/periodes.
Komt allemaal goed
zondag 15 november 2020 om 21:39
Ik snap die kwaadheid best. Hufter
Maar uiteindelijk is het iets wat jou energie kost en hij voelt er niks van. Hij is gelukkig.
julia_20 wijzigde dit bericht op 15-11-2020 21:42
2.60% gewijzigd
zondag 15 november 2020 om 21:42
zondag 15 november 2020 om 21:42
Sowieso vind ik dat er nog teveel met een scheef oog (zonder slechte bedoelingen) naar singles wordt gekeken, vooral vanaf een bepaalde leeftijd. Ik vind dat echt iets van den ouwe stempel wat wel nog steeds een hele grote rol speelt.
Het hebben van een relatie is de norm. Vanaf een bepaalde leeftijd "hoor" je je te settelen. Kinderen te krijgen. Iedereen die niet aan dat beeld voldoet krijgt daar vroeg of laat een opmerking over...
Ik heb eens de vraag gekregen: "Ben je bewust single of val je op vrouwen?"
Het hebben van een relatie is de norm. Vanaf een bepaalde leeftijd "hoor" je je te settelen. Kinderen te krijgen. Iedereen die niet aan dat beeld voldoet krijgt daar vroeg of laat een opmerking over...
Ik heb eens de vraag gekregen: "Ben je bewust single of val je op vrouwen?"
wij slapen nooit.
zondag 15 november 2020 om 22:04
Ik herken het wel (helaas).. Elk jaar met kerst komt er wel een opmerking dat er nog een stoel vrij is, collega’s die altijd vissen of ik nog aan daten ben (die willen gewoon een interessant verhaal), op verjaardagen etc. Wat ik nog meeste haat is als ze dan zeggen van; goh ben je niet te kieskeurig dan?.. Of WAAROM je nog vrijgezel bent. Alsof het altijd aan mij ligt. Zucht, inmiddels wel goed in het beantwoorden van dat soort vragen maar vervelend is het wel.
zondag 15 november 2020 om 22:05
Gewoon over iets anders beginnen. En schaapachtig lachen. Vooral dat.Vivi3338 schreef: ↑15-11-2020 22:04Ik herken het wel (helaas).. Elk jaar met kerst komt er wel een opmerking dat er nog een stoel vrij is, collega’s die altijd vissen of ik nog aan daten ben (die willen gewoon een interessant verhaal), op verjaardagen etc. Wat ik nog meeste haat is als ze dan zeggen van; goh ben je niet te kieskeurig dan?.. Of WAAROM je nog vrijgezel bent. Alsof het altijd aan mij ligt. Zucht, inmiddels wel goed in het beantwoorden van dat soort vragen maar vervelend is het wel.
zondag 15 november 2020 om 22:06
Nou, fijn. Ik heb wel drie keer de vraag gekregen (vanaf mijn 18e al) of ik misschien lesbisch ben omdat ik vaak geen relatie heb.
wij slapen nooit.
zondag 15 november 2020 om 22:09
Mensen zijn echt zo oenig. Iedereen moet in de middenmoot meewaggelen.Vivi3338 schreef: ↑15-11-2020 22:04Ik herken het wel (helaas).. Elk jaar met kerst komt er wel een opmerking dat er nog een stoel vrij is, collega’s die altijd vissen of ik nog aan daten ben (die willen gewoon een interessant verhaal), op verjaardagen etc. Wat ik nog meeste haat is als ze dan zeggen van; goh ben je niet te kieskeurig dan?.. Of WAAROM je nog vrijgezel bent. Alsof het altijd aan mij ligt. Zucht, inmiddels wel goed in het beantwoorden van dat soort vragen maar vervelend is het wel.
wij slapen nooit.
zondag 15 november 2020 om 22:09
jeetje..mensen van 26 die zich zorgen maken...ik ging op mijn 27e voor het eerst samenwonen en dat was 1 van inmiddels 3 langere relaties. 1 keer samenwonen, 1 keer lat, en 1 keer getrouwd, en nog geen 50..dus..maak je niet druk..je kan nog met gemak 3 langere relaties hebben (en 3 kinderen) voor je zo oud bent als ik
zondag 15 november 2020 om 22:14
Dat weet je nu. Maar toen je 26 was en misschien nog single wist je nog niet dat er nog kansen genoeg zouden komen.tomcat schreef: ↑15-11-2020 22:09jeetje..mensen van 26 die zich zorgen maken...ik ging op mijn 27e voor het eerst samenwonen en dat was 1 van inmiddels 3 langere relaties. 1 keer samenwonen, 1 keer lat, en 1 keer getrouwd, en nog geen 50..dus..maak je niet druk..je kan nog met gemak 3 langere relaties hebben (en 3 kinderen) voor je zo oud bent als ik![]()
Ik heb de huwelijksboot gemist ( keuze), maar wel 3x samengewoond. Had ik ook nooit gedacht toen ik 25 was.
Dus dames van 26 maak je borsten maar nat