Singles Unite: deel 4!!
zondag 15 november 2020 om 20:07
zondag 15 november 2020 om 20:31
Hoe ga jij ermee om? Ik heb relatief veel gedate, t stopte altijd. Ik ben er een beetje klaar mee.
Als ik realistisch kijk ben ik best een leuke chick, maar super onzeker. Ik ben tering bang om verlaten te worden en daardoor ook bang om te hechten. Elke keer dat ik dat heb gedaan ben ik volledig kapot gemaakt, door respectloos gedrag.
Ergens ook: I rather hurt than feel nothing at all? Maar ik twijfel soms of het het allemaal wel waard is, het verdriet.
zondag 15 november 2020 om 20:38
Interessante discussie inderdaad!
Ik ben niet van de FWB en ONS, wel eens een soort FWB constructie gehad maar dit was meer vanuit de andere partij. Ik was dan eigenlijk stiekem verliefd en ging er in mee zodat ik hem kon blijven zien.. Dat nooit meer
Verder sluit ik me aan bij Qiyara, La Folie, Julus etc, ik moet echt een fijne klik voelen en vertrouwen voordat ik met iemand seks heb. En voor mezelf ook afspraak gemaakt dat dit is nadat exclusiviteit is afgesproken.
Ben nu 27 en betrap mezelf ook wel eens op de gedachtes ‘wat is er mis met mij’, ‘waarom worden mannen nooit verliefd’? Na elke afwijzing wordt dat gevoel steeds sterker. Maar probeer het ook te relativeren, vaak in situaties gezeten waar ik zelf al eerder uit had moeten stappen en over mezelf laten heenlopen. Afgelopen jaren wel veel van geleerd en ook dankzij dit topic kan ik m’n grenzen stuk beter aangeven
Ik ben niet van de FWB en ONS, wel eens een soort FWB constructie gehad maar dit was meer vanuit de andere partij. Ik was dan eigenlijk stiekem verliefd en ging er in mee zodat ik hem kon blijven zien.. Dat nooit meer
Ben nu 27 en betrap mezelf ook wel eens op de gedachtes ‘wat is er mis met mij’, ‘waarom worden mannen nooit verliefd’? Na elke afwijzing wordt dat gevoel steeds sterker. Maar probeer het ook te relativeren, vaak in situaties gezeten waar ik zelf al eerder uit had moeten stappen en over mezelf laten heenlopen. Afgelopen jaren wel veel van geleerd en ook dankzij dit topic kan ik m’n grenzen stuk beter aangeven
zondag 15 november 2020 om 20:40
Ik heb totaal 3 echte relaties gehad.
De eerste was ik mee op vakantie en een paar dagen voor er naar huis zouden gaan zei hij toen we nog bed op lagen...oh ja na de vakantie wil ik niet verder.
Nummer 2 werd verliefd op zijn collega en nummer 3 ook.
Nummer 2 kwam terug nadat zij hem gedumpt had en na 2 maanden mailde hij mij dat hij toch niet verder wilde.
De eerste was ik mee op vakantie en een paar dagen voor er naar huis zouden gaan zei hij toen we nog bed op lagen...oh ja na de vakantie wil ik niet verder.
Nummer 2 kwam terug nadat zij hem gedumpt had en na 2 maanden mailde hij mij dat hij toch niet verder wilde.
zondag 15 november 2020 om 20:48
44 maar ik heb die negatieve gedachten niet meer over mijzelf. Weet wel dat dat de grootste obstakels waren om een leuk iemand tegen te komen.
zondag 15 november 2020 om 20:54
Op andere fronten heb ik dus die onderzekerheid minder.
Ben door de jaren heen best veranderd door gebeurtenissen.
Maar op dit vlak.... mannen het blijft lastig.
Terwijl ik het jaar voor nummer 3 best veel gedate heb. Er kwam niks uit, maar ik was wel in trek blijkbaar.
zondag 15 november 2020 om 21:07
Ik ben 20 jaar ouder dan jij. Ik denk dat als ik 26 zou zijn ik het me ook zou afvragen. Hoe ouder je bent, hoe meer zelfvertrouwen je krijgt denk ik.
Jij staat nog aan de beginfase van alles. Misschien wil je een gezin. Alles staat nog open. Je weet nog niet welke kant het op gaat dus ik kan me voorstellen dat je daar wat onzeker over bent. Geloof me: je bent hartstikke jong en hebt alle tijd om die ene te vinden. Nog zeker 10 jaar tijd en het lijkt me stug dat er niemand op je pad komt.
zondag 15 november 2020 om 21:10
Dit is schofterig en je weet dan dat je met iemand te maken hebt die of een klootzak is, of hij heeft issues. Dit gedrag zit in die man en heeft niks met jou te maken.ViveMarie schreef: ↑15-11-2020 19:50Ghosted heeft me het meest pijn gedaan. Na 9 maanden daten, gewoon volledig verdwenen. Bijna elke dag bij elkaar. Mijn hart is gewoon verbrijzeld.
Had dan op zijn minst de ballen om met me te praten. Ik weet waar die woont, zijn ouders etc. Ik wil gewoon een afscheid is dat zo gek
zondag 15 november 2020 om 21:11
zondag 15 november 2020 om 21:14
Pijnlijk. Je hebt dus veel pijn ervaren van je relaties en je zult dan een stuk terughoudener zijn om jezelf te beschermen. Dat is een logisch gevolg.Julia_20 schreef: ↑15-11-2020 20:40Ik heb totaal 3 echte relaties gehad.
zondag 15 november 2020 om 21:17
Hier ook rond die leeftijd. Ik vind het ook moeilijk mee om te gaan. Ook omdat ik de relaties die ik om me heen zie, ook verschrikkelijk vind. Vraag me dan af of ik überhaupt wel geschikt ben voor relaties.ViveMarie schreef: ↑15-11-2020 20:31Hoe ga jij ermee om? Ik heb relatief veel gedate, t stopte altijd. Ik ben er een beetje klaar mee.
Als ik realistisch kijk ben ik best een leuke chick, maar super onzeker. Ik ben tering bang om verlaten te worden en daardoor ook bang om te hechten. Elke keer dat ik dat heb gedaan ben ik volledig kapot gemaakt, door respectloos gedrag.
Ergens ook: I rather hurt than feel nothing at all? Maar ik twijfel soms of het het allemaal wel waard is, het verdriet.
Ik vind dat vrouwen in relaties vaak zoveel geven, en een stukje van zichzelf opgeven. Ik ben daar niet toe bereid.
Ik heb één 'echte' relatie gehad. Voor die man heb ik ontslag genomen bij m'n droombaan en ben ik terug naar Nederland verhuisd om samen te gaan wonen. Een week hier en hij is er vandoor gegaan met 'de liefde van zijn leven'.
Dus ik wil eigenlijk nooit meer iemand zo in m'n leven vervlechten, dat geeft ze teveel invloed.
Ik vind trouwens ook vaak om me heen dat alle leuke vrouwen (ook van oudere leeftijd dan ikzelf) vrijgezel blijven en de vrouwen die ik minder leuk vind vaak in relaties zitten en ook nooit lang single blijven. Geen idee wat dat dan zegt haha.
zondag 15 november 2020 om 21:20
Jezus, wat een klootzak. Was je niet witheet op hem?LaFolie schreef: ↑15-11-2020 21:17Hier ook rond die leeftijd. Ik vind het ook moeilijk mee om te gaan. Ook omdat ik de relaties die ik om me heen zie, ook verschrikkelijk vind. Vraag me dan af of ik überhaupt wel geschikt ben voor relaties.
Ik vind dat vrouwen in relaties vaak zoveel geven, en een stukje van zichzelf opgeven. Ik ben daar niet toe bereid.
Ik heb één 'echte' relatie gehad. Voor die man heb ik ontslag genomen bij m'n droombaan en ben ik terug naar Nederland verhuisd om samen te gaan wonen. Een week hier en hij is er vandoor gegaan met 'de liefde van zijn leven'.
Dus ik wil eigenlijk nooit meer iemand zo in m'n leven vervlechten, dat geeft ze teveel invloed.
Ik vind trouwens ook vaak om me heen dat alle leuke vrouwen (ook van oudere leeftijd dan ikzelf) vrijgezel blijven en de vrouwen die ik minder leuk vind vaak in relaties zitten en ook nooit lang single blijven. Geen idee wat dat dan zegt haha.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zondag 15 november 2020 om 21:21
Ik heb in ieder geval nog wel de nodige plannen op mijn leeftijd. Behalve een vrouw in mijn leven zou ik ook nog wel een kind willen, en dan bij voorkeur een meisje. Nu alleen nog een vrouw vinden die met dat plan mee wil gaan.
zondag 15 november 2020 om 21:24
zondag 15 november 2020 om 21:24
Als je je zelfvertrouwen van anderen laat afhangen is er altijd wel iemand die iets over je te zeiken heeft. Ik heb commentaar gehad van mannen over m'n haar, over m'n borsten, ik ben mager genoemd of zelfs weer volslank. Ik ben niet bijster mooi genoemd... Voor de één was ik te ingetogen, voor de ander te idealistisch (yup dat was serieus een bezwaar van iemand)...en ga zo maar door.ViveMarie schreef: ↑15-11-2020 18:53Heel knap dat je zo sterk in je schoenen staat. Ik pieker me helemaal dood, wat er in vredesnaam mis met me is. Waarom het al die vrouwen wel lukt.
Ben ik zo lelijk
Ben ik te dik
Ben ik zo verschrikkelijk om mee om te gaan
Ben ik zo niet leuk
Als ik om me heen kijk, stapt de een na de ander in het huwelijksbootje. Gaat samenwonen, komt een baby. En there is me.
Wat seks betreft zoals eerder benoemd, ik zou willen dat ik er misschien niet aan begonnen was. Ik mis het namelijk wel en daar baal ik van, had niet verwacht dat mijn lijf zo zou reageren...
Fuck all these kind of people.
Jij bent fantastisch. Jij bent het waard. Probeer dat zelfvertrouwen vanuit jezelf op te bouwen. Een dikke knuffel van mij.
wij slapen nooit.