Overleden in showbizzland - deel 3
woensdag 28 november 2018 om 22:49
...of overleden in andere publieke functies..
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!
Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
woensdag 25 november 2020 om 17:57
Nou,, als ik mag kiezen ga ik ook gewoon zo in mijn slaap heen, hoor. En als ik dan alleen woon, tja, dan moet iemand je huis in omdat ze je al dagen niet hebben gezien. Merk je dan zelf toch niks meer van.
Am Yisrael Chai!

woensdag 25 november 2020 om 17:59
woensdag 25 november 2020 om 18:08
Ja precies dat had ik ook.
71 vind ik ook jong trouwens. Veel ouderen in mijn familie worden dik in de 90.
woensdag 25 november 2020 om 18:10
Het lijkt mij echt vreselijk. Dan ga je naar bed met plannen voor de volgende dag. Misschien staat er nog afwas of je hebt al een week niet gestofzuigd, en ben je zo ineens weg. Zelf merk je er waarschijnlijk niets van, maar ik ga liever bewust dood, denk ik. Op mijn 98e of zo.
woensdag 25 november 2020 om 18:19
Haha doet me denken aan een tante van mij die altijd matchend ondergoed aan heeft voor het geval ze een ongeluk krijgt en hulpverleners een slip en BH zien die niet bij elkaar passenlizenlotte schreef: ↑25-11-2020 18:13zodat je eerst kunt afwassen en stofzuigen? denk niet dat je nabestaanden daar op gaan letten hoor..

woensdag 25 november 2020 om 18:41
Zo was mijn moeder ook. Zorg dat je goed ondergoed aanhebt .en dat je huis opgeruimd is. veronderstel dat je snachts de dokter nodig bent .minnimouse schreef: ↑25-11-2020 18:19Haha doet me denken aan een tante van mij die altijd matchend ondergoed aan heeft voor het geval ze een ongeluk krijgt en hulpverleners een slip en BH zien die niet bij elkaar passen![]()
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

woensdag 25 november 2020 om 19:26
woensdag 25 november 2020 om 19:46
Dat was volgens mij een Telegraafkop, dat eenzaam en alleen.
Beetje dramatisch inderdaad. Ze had geen partner en woonde alleen, maar kwam volgens mij nog volop onder de mensen.
Nothing happens for a reason

donderdag 26 november 2020 om 07:32
Maradonna
Hoop leuke uitspraken van te vinden ook, apart figuur, voor velen een held. Mag zelf dit filmpje graag kijken, een heel ontspannen warming up en die balcontrole...
https://www.youtube.com/watch?v=4vashrNoXTE

https://www.youtube.com/watch?v=4vashrNoXTE

donderdag 26 november 2020 om 07:58
Zijn wij familie?? Precies dit zei mijn moeder ook altijd! Alsof ze daar op letten bij de eerste hulp of het ambulancepersoneelminnimouse schreef: ↑25-11-2020 18:19Haha doet me denken aan een tante van mij die altijd matchend ondergoed aan heeft voor het geval ze een ongeluk krijgt en hulpverleners een slip en BH zien die niet bij elkaar passen![]()

donderdag 26 november 2020 om 09:30
Het is nog veel erger:

Stressed is just desserts spelled backwards

donderdag 26 november 2020 om 09:36
Hele generaties zijn zo opgegroeid denk ik, ik ook. Het is wel blijven hangen bij mij. Had toen ik jong was een ongeluk in een geleend shirt en ik kon een nieuwe betalen omdat het inderdaad doormidden was geknipt.
donderdag 26 november 2020 om 09:45
lizenlotte schreef: ↑25-11-2020 18:13zodat je eerst kunt afwassen en stofzuigen? denk niet dat je nabestaanden daar op gaan letten hoor..

donderdag 26 november 2020 om 19:42
eigenlijk moet je dus altijd oude meuk dragen voor het geval je op de eerste hulp komt

Stressed is just desserts spelled backwards

donderdag 26 november 2020 om 19:47
Maar dankzij haar ingebakken optimisme, zegt ze, overwon ze elke tegenslag. Haar oude dag vult ze met televisie kijken (‘Alles! Als het maar beweegt’) en bovendien is het met de ‘woonclub hartstikke gezellig’. ,,De rolmopsjes voor morgen zijn al in huis. Ik ben alleen, maar nooit eenzaam.

donderdag 26 november 2020 om 19:49
Hermosa..Henk-en-Roelie schreef: ↑25-11-2020 19:26La vida e suna tombola
Si yo fuera Maradona
Viviría como él
Si yo fuera Maradona
Frente a cualquier portería
Si yo fuera Maradona
Nunca me equivocaría
Si yo fuera Maradona
Perdido en cualquier lugar.
La vida es una tómbola
De noche y de día
La vida es una tómbola
Y arriba y arriba![]()
donderdag 26 november 2020 om 20:32
De Telegraaf maakt het weer eens veel dramatischer.
Ze is een uur na haar overlijden gevonden door thuiszorg.
Heb ik gehoord van iemand die bij haar in dezelfde flat woont.
Ze was niet heel eenzaam. Ze woonde in een gezellige woongroep.