Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Wij daten ook hoor, een aantal dan in ieder geval, had je specifieke vragen?

In het voorjaar ben ik een paar keer met een date gaan picknicken, nu recent wel gaan wandelen ergens..maar het is gewoon naar dat de horeca dicht is. Ook als het leuk is en je ziet ekaar vaker..in het voorjaar al gemerkt dat zo snel bij elkaar thuis op de bank zitten ook best weird is.
Goedenavond! Bijna dan toch maar het is al zo donker dat het net zo goed laat in de avond kan zijn :| Ga ook weer even meelezen, jullie schrijven veel!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
ClumsyNinja schreef:
30-11-2020 16:43
Wauw, jullie kletsen nogal hard door! Maar ik dacht hier misschien gelijkgestemden te vinden die ook proberen uit te vinden hoe je kan online daten tijdens een pandemie. Maar daar zijn jullie niet zo erg mee bezig geloof ik?
We hebben regelmatig commentaar op het topic gehad dat we teveel over daten aan het kletsen waren 🙈 Maar er wordt nog steeds gedate hoor door aantal, dus meeschrijven mag altijd 😁
lisali schreef:
30-11-2020 13:38
Hoi allemaal!

Hier een 30 jarige single. Merk dat ik het steeds vervelender begin te vinden, na jaren een ''happy single'' geweest te zijn.

In de laatste 2 jaar ben ik min of meer uitgegroeid tot een huisvriend van een goede vriendin van mij, haar partner en hun kleintje. Ik zit daar regelmatig in het weekend van de namiddag tot de late avond te peupelen (wijntjes).

Hartstikke leuk hoor, maar ik begin toch wel steeds vaker te krijgen : dit wil ik ook :D
Welkom! En heel herkenbaar hoor, ik heb ook een vriendin waar ik regelmatig in weekend ben en haar gezin erbij haha. Maar moet zeggen dat ik het stiekem dan ook wel lekker vind om weer naar m’n rustige huisje te gaan. Al kijk ik ook zeker uit naar het moment dat ik zelf een gezin kan gaan vormen, ik hang daarin soms nog best aan mijn ouders en in ‘kind rol’.
Vivi3338 schreef:
30-11-2020 16:52
We hebben regelmatig commentaar op het topic gehad dat we teveel over daten aan het kletsen waren 🙈 Maar er wordt nog steeds gedate hoor door aantal, dus meeschrijven mag altijd 😁
Serieus? Van wie?
wij slapen nooit.
LaFolie schreef:
30-11-2020 16:50
Goedenavond! Bijna dan toch maar het is al zo donker dat het net zo goed laat in de avond kan zijn :| Ga ook weer even meelezen, jullie schrijven veel!
Maar we zeggen zo weinig ;-D
Ik heb my ass off gewerkt vandaag en ben net gestopt. Amper pauze genomem dus het is goed zo.

Tom, no pain no gain. Het wordt vast mooi. En warm!

Welkom Lisali
tomcat schreef:
30-11-2020 17:10
Ja..dat moet ik in mijn werk al zoveel. Hier kan ik lekker luchtig mijn ei kwijt.

Vanaf 5 januari weer de nieuwe Mafs NL voor de liefhebber! Ook een nieuw format.
Julus schreef:
30-11-2020 17:11
Ik heb my ass off gewerkt vandaag en ben net gestopt. Amper pauze genomem dus het is goed zo.

Tom, no pain no gain. Het wordt vast mooi. En warm!

Welkom Lisali
oh nee..waar is je ass gebleven? waar moet ik nu een tik op geven dan? ;-D
Missen we Limo nou al een paar dagen? Is die ook stiekem onder de pannen?
tomcat schreef:
30-11-2020 17:38
Missen we Limo nou al een paar dagen? Is die ook stiekem onder de pannen?
Ja, probeer al de hele dag te reageren, maar steeds telefoon. Ook nu weer....... :-D
alongwiththesunshine schreef:
30-11-2020 16:57
Serieus? Van wie?
Weet niet meer wie, waren stille meelezers in topic deel 2 die ik had geopend. Kwamen ineens melden dat ze vinden dat we alleen maar enthousiast reageerden als iemand een succesvol date verhaal had en negatieve berichten (als iemand even doorheen zat) negeerden. Heel bijzonder, gelukkig nu niks meer over gezien 😁 Behalve dat we nu weer teveel ouwehoeren haha
Vraag me ook af hoe het met Hyphen gaat en haar Duitse date was het toch? En Karratha hebben we sinds zijn ‘23 jarige’ ook niet meer gehoord, jammer! Geen bericht is goed bericht dan maar
Zo jullie hebben echt veel geouwehoerd!

Hier inderdaad een aantal dates gehad met een leuke man. Maar hij is zo verliefd dat hij in mijn beleving te hard van stapel loopt en ik het spaans benauwd krijg. Blijkbaar val ik op klootzakken die zich niet willen binden uit veiligheid zodat ik mij niet open hoef te stellen. Hij prikt daar dwars door heen en dat vind ik onwijs lastig. Maar zie wel in dat dit een rode draad in mijn leven is qua relaties. Zodra een man echt oprecht voor mij gaat, vlieg ik met de staart tussen de benen de deur uit. Vroeger besefte ik dat mij niet en dacht na 6 jaar vrijgezel te zijn geweest daar goed aan gewerkt te hebben. Maar blijkbaar lukt dat in je eentje heel goed omdat de situatie je gevoel niet triggerd.
Afgelopen weekend een weekendje weg geweest met hem, superlief, onwijs galant en ik krijg het weer spaans benauwd en denk: Wegwezen....terug naar een klootzak waar je stapelverliefd op wordt die met je speelt.

Dus moet hier aan werken en wil dat ook wel met hem doen, maar moet een manier vinden om hem te laten weten dat hij niet zo hard van stapel moet lopen en steeds meer zijn best gaat doen als ik mij terugtrek omdat ik het benauwd krijg.

Goed.........dat dus :-)
Limo, super super herkenbaar. Achterlijk is dat! Konden we zelf maar even onze hersenpan openen en een paar draadjes goed leggen hè :)
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
tomcat schreef:
30-11-2020 17:10

Jouw woorden hè :P
LaFolie schreef:
30-11-2020 18:36
Limo, super super herkenbaar. Achterlijk is dat! Konden we zelf maar even onze hersenpan openen en een paar draadjes goed leggen hè :)
Echt he........zou dat zo graag willen.
Ik heb binnenkort date twee met jongen waarmee ik heb geglowgolfd. Was ontzettend leuk maar dates bedenken die niet wandelen of thuis zijn is moeilijk blijkt. We hebben ook al twee video bel dates gehad.

Ben op dit moment vooral druk met nieuw poezenbeest :)
Spannend! Is ook zeker lastig Redrose, misschien schaatsen of een (interactief) museum? Ik ga waarschijnlijk zondag op date naar een foto museum 😊

@Limo, lijkt me zeker lastig. Is het dat je dan misschien ook de verliefdheid of ‘het’ gevoel mist? Herken het namelijk ook wel, maar als ik iemand ècht leuk vind dan is het juist fijn als de ander ook enthousiast is. Denk dat sowieso geen kwaad kan om bij hem aan te geven om wat rustiger aan te doen, maar wellicht ook goed om na te denken of het niet aan iets anders ligt. Begin hoort natuurlijk wel beetje soort ‘Honeymoon’ fase te zijn, niet waarbij je wilt wegrennen haha
Bioscoop, bowling, schaatsen ?
Gamehal :D
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
30-11-2020 19:08
Bioscoop, bowling, schaatsen ?
Ergens lijkt het me ook weleens leuk om een kutactiviteit uit te oefenen tijdens een eerste date, zoals squash of zo. Echt een geweldige sport is dat.
wij slapen nooit.
Leuk dat er toch nog gedate wordt. Het lijkt mij ook lastig om nu telkens iets leuks te verzinnen. Maar ik zou dan toch mooie hotspots opzoeken.

Het valt of staat met beider interesses natuurlijk. Ik vind het altijd wel een pluspunt als een date iets origineels bedenkt. Iemand die initiatief toont heeft een streepje voor. Het is een voorbode van een evt relatie.
Limo, ik zou het wel bespreken met hem. Dan heeft hij de kans om er iets mee te doen voordat jij gillend afhaakt.
En dat zou voor jullie beiden jammer zijn.
Limo, ik denk dan toch dat het ‘m niet is.
Al is het ook erg herkenbaar. En zou je van mij geen relatie-advies moeten aannemen. Ik kwam er laatst achter dat ik eigenlijk nooit echt een goede relatie heb gehad 😬

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven