Verliefd op een oudere getrouwde man
zaterdag 10 oktober 2020 om 00:54
Hi dames,
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
maandag 30 november 2020 om 21:01
Klinkt raar wat ik nu ga zeggen, maar vind hem daar niet het type voor.. kan dat? Dat niet alle mannen daar geschikt voor zijn? Ik denk dat hij z’n verstand gaat gebruiken. Zelf wil ik ook geen affaire beginnen.
maandag 30 november 2020 om 21:23

maandag 30 november 2020 om 21:37
Vertel het m niet! Echt, niet doen. Wordt niemand gelukkig van, jij ook niet. Vertel het desnoods aan een vriendin of iemand anders die je vertrouwt en praat er met diegene over. ik heb dit zelf ook 2x meegemaakt zo'n hevige verliefdheid. Vaak neemt t af na een paar maanden of een half jaar. En dat lijkt lang, maar zet door. Nu met corona is het lastig nieuwe mensen te ontmoeten en hang je erg aan wat je al kent, dus ik snap echt dat je je er nu letterlijk even ziek door voelt. Sterkte.
maandag 30 november 2020 om 21:48
Birdist schreef: ↑30-11-2020 21:37Vertel het m niet! Echt, niet doen. Wordt niemand gelukkig van, jij ook niet. Vertel het desnoods aan een vriendin of iemand anders die je vertrouwt en praat er met diegene over. ik heb dit zelf ook 2x meegemaakt zo'n hevige verliefdheid. Vaak neemt t af na een paar maanden of een half jaar. En dat lijkt lang, maar zet door. Nu met corona is het lastig nieuwe mensen te ontmoeten en hang je erg aan wat je al kent, dus ik snap echt dat je je er nu letterlijk even ziek door voelt. Sterkte.
Lief dat je de tijd neemt om te antwoorden! Heb jij het toen ook twee keer verteld? Toen je zo hevig verliefd was? Ik heb het drie vriendinnen vertelt, en die zeggen allemaal (apart van elkaar) dat ik het hem moet vertellen. Omdat het volgens hun echt een obsessie wordt, ben helemaal in de ban van hem. Dit duurt nu nog maar een maand ongeveer, zou me niet kunnen voorstellen dat ik dit nog maanden volhoud.
maandag 30 november 2020 om 21:57
En dan zit je er straks toch in.
Krijg je spijt van.
Wat moet hij nou met die info?!
Hij is getrouwd.
Het wordt niks. Klaar.
Zoek hulp hiervoor.
justagirly wijzigde dit bericht op 30-11-2020 21:59
4.23% gewijzigd

maandag 30 november 2020 om 22:08
Waar baseer je dat op?Henk-en-Roelie schreef: ↑30-11-2020 21:59Ik heb zo'n gevoel dat er iets broeit tussen jullie tweeën dus ik zou helemaal niets zeggen.

maandag 30 november 2020 om 22:13
maandag 30 november 2020 om 22:22
Omdat? Ik benader hem, niet andersom.
maandag 30 november 2020 om 22:24
Dat moet je dus al niet doen.
Is geen oplossing.
En doe je het wel, en krijgen jullie toch een affaire, dan hoop ik dat je toekomstige echtgenoot dat later ook bij jou flikt.
Dan weet je hoe dat voelt aan de andere kant.
Want echt, denk ook even aan zijn vrouw a.u.b!!!
Ik hoop dat hij het ook aan zijn vrouw vertelt en ze er samen om kunnen lachen.
Ik vind het echt niet oké van jou.
justagirly wijzigde dit bericht op 30-11-2020 22:26
51.21% gewijzigd

maandag 30 november 2020 om 22:25
Euuhhh... JIJ hebt een probleem, JIJ moet dus afstand houden, JIJ moet van de verliefdheid af....
Beetje de omgekeerde wereld, hem met jouw probleem opzadelen en bovendien van hem een oplossing daarvoor verwachten. Word volwassen en los je eigen probleem op.
maandag 30 november 2020 om 22:32
Dit is naar. Realiseer je je dat je verliefd bent op een droombeeld? De werkelijkheid is 100 keer anders.Blijei96 schreef: ↑30-11-2020 20:12Inmiddels is de situatie nog steeds onveranderd, het verslechterd alleen maar. Heb me ziek gemeld vorige week, en toen appte hij me beterschap... hielp niet echt mees denk erover na om naar een psycholoog te stappen, het heeft me te veel in de macht. Word er af en toe zelfs down van. Ben van nature een heel positief persoon, dus dit is helemaal nieuw voor me. Ga het hem wel vertellen, misschien dat hij dan afstand neemt. Want niks doen is ook geen optie meer, hij weet dat het niet goed met me gaat, dus misschien is het niet een complete verrassing.
Ik weet wel hoe het is als iemand niet uit je hoofd gaat. Wat bij mij werkt is mezelf dwingen er niet meer aan te denken. Er 0 aandacht aan te geven en zeker niet weg dromen. Met niemand er over praten en mijn focus keihard op iets anders leggen. Telkens als ik mezelf betrap op denken aan diegene mezelf dwingen om aan dat andere waar mijn focus op ligt te denken.
maandag 30 november 2020 om 22:34
Natuurlijk denk je dat hij daar niet het type voor is, je bent verliefd op hem.
Hou gewoon zelf afstand, ben verantwoordelijk voor je eigen gedrag

maandag 30 november 2020 om 22:44
Blije, ofwel zit je ons hier al 7 bladzijden voor de zot te houden, ofwel ben je hopeloos naïef. Je antwoorden komen voor mij helemaal niet over als van een 24-jarige.
Wat ik je aanraad is het volgende: fiets eens door de oude topics hier op het forum en kijk wat vrouwen is overkomen die ooit in de situatie stonden waar jij nu in staat. En lees dan wat er nadien allemaal is gebeurd.
Je hoeft ons niet te geloven, maar wij weten wel waar we over spreken. Jij speelt met vuur want:
nadat je het gezegd hebt, lacht heel het bedrijf je uit, je krijgt misschien wel ontslag als het tot een relatie komt want in sommige firma's mogen er geen relaties op de werkvloer zijn. Hij zegt jou nadat je hem hebt ingelicht, dat die dingen hem niet interesseren en jij kan hem niet meer onder ogen komen (want je voelt jezelf hopeloos belachelijk) en zet hem ook in een vervelende positie.
En misschien is het laatste wat ik schrijf voor jou nog het meest aangenaam om te lezen: je bent (neen JULLIE) zijn al met 'het' spel begonnen. Als je wegens ziekte afwezig bent (tenzij het levensbedreigend is of je een zwaar ongeval hebt gehad en in het ziekenhuis ligt) is het toch niet gebruikelijk dat een collega via whatsapp contact neemt. Het is telkens een klein stapje verder, dan van de ene, dan van de andere. Om te komen tot waar je wil. Let op: nog even en hij komt op ziekenbezoek en dan is de trein vertrokken.
Wat ik je aanraad is het volgende: fiets eens door de oude topics hier op het forum en kijk wat vrouwen is overkomen die ooit in de situatie stonden waar jij nu in staat. En lees dan wat er nadien allemaal is gebeurd.
Je hoeft ons niet te geloven, maar wij weten wel waar we over spreken. Jij speelt met vuur want:
nadat je het gezegd hebt, lacht heel het bedrijf je uit, je krijgt misschien wel ontslag als het tot een relatie komt want in sommige firma's mogen er geen relaties op de werkvloer zijn. Hij zegt jou nadat je hem hebt ingelicht, dat die dingen hem niet interesseren en jij kan hem niet meer onder ogen komen (want je voelt jezelf hopeloos belachelijk) en zet hem ook in een vervelende positie.
En misschien is het laatste wat ik schrijf voor jou nog het meest aangenaam om te lezen: je bent (neen JULLIE) zijn al met 'het' spel begonnen. Als je wegens ziekte afwezig bent (tenzij het levensbedreigend is of je een zwaar ongeval hebt gehad en in het ziekenhuis ligt) is het toch niet gebruikelijk dat een collega via whatsapp contact neemt. Het is telkens een klein stapje verder, dan van de ene, dan van de andere. Om te komen tot waar je wil. Let op: nog even en hij komt op ziekenbezoek en dan is de trein vertrokken.

maandag 30 november 2020 om 23:00
maandag 30 november 2020 om 23:05
Heb ook vaker in dit schuitje gezeten. Ik zou zeggen: geniet ervan, maar wees reëel. Het is toch veel leuker om een vriend van je eigen leeftijd te hebben? Is ook een stuk handiger qua kinderen krijgen ed. En je moet ook niet vergeten dat ie over 10 jaar toch echt wel zn beste zijn gehad heeft en er alleen maar lelijker op wordt. Klinkt super oppervlakkig, maar helpt het misschien te relativeren. Als hij lichamelijk aftakelt terwijl jij nog in de bloei van je leven bent, is ook niet heel leuk.
Hoe graag doe je je werk en wil je er blijven? Want zoiets opbiechten kan leiden tot een hoop ongemak. Roddels gaan snel rond en kan behoorlijk de dynamiek veranderen tussen jou en je collega's.
Je mag er best van genieten, maar sta open voor nieuwe ontmoetingen. Ga tinderen oid en ontdek hoeveel leuks er in je eigen leeftijdscategorie rond loopt. Nee klopt, dat is niet zo leuk als contact met hem, maar wel een goede afleiding
Hoe graag doe je je werk en wil je er blijven? Want zoiets opbiechten kan leiden tot een hoop ongemak. Roddels gaan snel rond en kan behoorlijk de dynamiek veranderen tussen jou en je collega's.
Je mag er best van genieten, maar sta open voor nieuwe ontmoetingen. Ga tinderen oid en ontdek hoeveel leuks er in je eigen leeftijdscategorie rond loopt. Nee klopt, dat is niet zo leuk als contact met hem, maar wel een goede afleiding

maandag 30 november 2020 om 23:27