Verliefd op een oudere getrouwde man
zaterdag 10 oktober 2020 om 00:54
Hi dames,
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?
Liefs
vrijdag 16 oktober 2020 om 12:01
Nee juist niet! Zit zelfs sinds woensdag thuis (buikgriep) dus heb hem al een paar dagen niet gezien. Maar het hielp niet toen hij me beterschap wenste en vroeg of het niet door de hele situatie zou komen (overleden collega) via whatsapp. Heb hem bedankt en verder niet op ingegaan. Maar het gevoel blijft nog steeds hetzelfde helaas.
vrijdag 16 oktober 2020 om 12:04
Dankjewel voor je bericht! Voelt idd heerlijk op een afstandje verliefd te zitten zijn. Maar ook dubbel, omdat ik zo tot over mijn oren verliefd op hem ben. Dit nog nooit zo erg meegemaakt. Soms vind ik de liefde gewoon oneerlijk, hoop dat ik snel verliefd op iemand mag worden die hetzelfde voor mij voelt.Luci_Morgenster schreef: ↑16-10-2020 09:27En alsof die man dan zelfde voelt. Of er mee lastig gevallen moet worden.
Lekker genieten in stilte en verder door met je leven. Gaat vanzelf wel over en anders is werken extra leuk, zo van een afstand een beetje verliefd zitten zijn.
vrijdag 16 oktober 2020 om 12:07
Hahah wat een wijze woorden! Het is bij mij ook helemaal niet van toepassing, denk dat hij mij helemaal niet ziet staan zelfs! Dus er gaat helemaal niemand verlaten worden (gelukkig). Wil gewoon van het gevoel af en tegelijkertijd weer niet hahaDaveotion schreef: ↑16-10-2020 10:36Ik kan er geen cijfertjes voor je op plakken.
Maar wat ik wel weet is dat een verliefdheid altijd weer over gaat, en wat blijft er dan nog over? Dat is de vraag waar je werkelijk over moet nadenken, niet over hoe leuk mevrouw X vergeleken met mevrouw Y is.
En als je dan vrouw en kind eenmaal aan de kant hebt geschoven voor een verliefdheid die uiteindelijk toch niet blijkt stand te houden (want dat doen verliefdheden nou eenmaal nooit), dan is de kans groot dat je dingen kapot hebt gemaakt die niet meer heel te maken zijn.
Maar goed, ik dwaal af van dit topic.
vrijdag 16 oktober 2020 om 14:03
hoekkeper schreef: ↑16-10-2020 08:44Nou... ik had me niet helemaal gerealiseerd dat ik nog een keer iemand heel erg leuk zou vinden. Dus het heeft even geduurd voordat ik dat voor mezelf wilde toegeven. Het was voor mij leuk afspreken totdat ik er eigenlijk zelf gek van werd. En dus uiteindelijk tot een beslissing gekomen.
Op dit forum kan en wil ik er niet openlijk over praten, maar in de PB wil ik wel wat meer in detail treden als je daar behoefte aan hebt.
We zijn anoniem toch? Dus op t forum kan je anoniem je verhaal doen? Je mag me natuurlijk altijd een pb sturen als je wilt.
vrijdag 16 oktober 2020 om 19:59
Mijn vriend is 18 jaar ouder dan ik, dus het komt vaker voor dat mensen verliefd worden op iemand die veel ouder is. Het kan ook allemaal helemaal goed gaan. Ik heb ook ervaring met onbereikbare liefdes en dat ga ik mezelf (hopelijk) echt nooit meer aandoen. Je hebt verliefdheid niet altijd in de hand, maar je kunt jezelf wel verbieden om er 'werk' van te maken. En dat geldt dan ook voor foto's zoeken op internet, fantaseren bij de bushalte over hoe het kan zijn, je social media checken op een teken van leven. Doe. Het. Niet. Het gaat niet meteen over, maar het zal snel minder worden als je het voor jezelf niet als serieuze optie behandelt. Dat gaat je veel stress en ongelukkige gevoelens beparen. Echt. Geloof me.
Sterkte.
Sterkte.
vrijdag 16 oktober 2020 om 22:26
Haha neeee ik heb het dus niet zozeer met het vozen, ik ben echt oprecht verliefd op deze man. Hoe heb jij dat toen aangegeven bij hem?Babette2017 schreef: ↑16-10-2020 22:15Ach, toen ik 23 was heb ik tijdens een stage ook een paar keer gevoosd met een man van 44. Hij was volgens mij ook getrouwd. Geniet lekker van de veriefdheid, maar neem het vooral niet serieus en verwar het niet met echte liefde.
vrijdag 16 oktober 2020 om 23:37
vrijdag 16 oktober 2020 om 23:40
Als ze zich dat heel goed beseft dan zou ze niet achter elk berichtje van hem iets proberen te zoeken en op dit forum erover praten. Als je dat echt beseft dan laat je het.
Niks aantrekkelijks aan een man die zijn vrouw bedriegt trouwens. Al betwijfel ik of deze man dat doet, het zit vooral in haar hoofd.
vrijdag 16 oktober 2020 om 23:42
Ik snap je reactie heel goed hoor! Verklaar mezelf ook voor gek... maar ben wel degelijk verliefd. Ga er niks mee doen, maar zou graag tips willen hoe ik hier het beste mee om zou kunnen gaan.
vrijdag 16 oktober 2020 om 23:43
Ik bedrieg helemaal niemand, en dat is ook echt niet de intentie.Nena1996 schreef: ↑16-10-2020 23:40Als ze zich dat heel goed beseft dan zou ze niet achter elk berichtje van hem iets proberen te zoeken en op dit forum erover praten. Als je dat echt beseft dan laat je het.
Niks aantrekkelijks aan een man die zijn vrouw bedriegt trouwens. Al betwijfel ik of deze man dat doet, het zit vooral in haar hoofd.

zaterdag 17 oktober 2020 om 15:52
Ah kijk! Aan deze tip heb ik wat, ook al begint het wel goed, dat je een relatie hebt met een 18 jaar oudere man! Maar het is voor mij geen optie, dus heel erg bedankt voor het delen!Foechoer schreef: ↑16-10-2020 19:59Mijn vriend is 18 jaar ouder dan ik, dus het komt vaker voor dat mensen verliefd worden op iemand die veel ouder is. Het kan ook allemaal helemaal goed gaan. Ik heb ook ervaring met onbereikbare liefdes en dat ga ik mezelf (hopelijk) echt nooit meer aandoen. Je hebt verliefdheid niet altijd in de hand, maar je kunt jezelf wel verbieden om er 'werk' van te maken. En dat geldt dan ook voor foto's zoeken op internet, fantaseren bij de bushalte over hoe het kan zijn, je social media checken op een teken van leven. Doe. Het. Niet. Het gaat niet meteen over, maar het zal snel minder worden als je het voor jezelf niet als serieuze optie behandelt. Dat gaat je veel stress en ongelukkige gevoelens beparen. Echt. Geloof me.
Sterkte.

zaterdag 17 oktober 2020 om 16:13
Nee, las te snel! Maar ik zou zeker niemand bedriegen
zaterdag 17 oktober 2020 om 16:14

zaterdag 17 oktober 2020 om 17:23
Wat een vreemde redenatie en het maakt je ietwat ongeloofwaardig. Jouw gevoelens zijn jouw pakkie aan, waarom zou hij daar in zoverre rekening mee moeten houden als het om een gesprek gaat? Voor jezelf verkoop je het wellicht als ‘eerlijk’, ik denk dat je er hele andere intenties mee hebt. Val hem er vooral niet mee lastig zou ik zeggen en hou het op de werkvloer ook vooral professioneel!

zaterdag 17 oktober 2020 om 17:27
Tuurlijk mag TO er vanalles mee doen, al schrijft ze het in de krant. En als TO de kans op een blauwtje lopen helemaal geen probleem vindt (en dat ze daarna ook verder moet met hem als collega), vooral tegen hem zeggen dan!