Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 12 mei 2009 om 23:07
quote:Erykah schreef op 12 mei 2009 @ 23:06:
Ja inderdaad...dat was een leuke meid die blonde! Het is ook niets geworden tussen die...gelijk even gekeken op de site. Trevor vond haar helemaal niets...Kelly was ook tikkel overdreven vond ik.Kelly vond zichzelf helemaal tha Bomb geloof ik...wat een actrice. Ik zeg...een Grammy
Ja inderdaad...dat was een leuke meid die blonde! Het is ook niets geworden tussen die...gelijk even gekeken op de site. Trevor vond haar helemaal niets...Kelly was ook tikkel overdreven vond ik.Kelly vond zichzelf helemaal tha Bomb geloof ik...wat een actrice. Ik zeg...een Grammy
dinsdag 12 mei 2009 om 23:10
dinsdag 12 mei 2009 om 23:10
quote:Erykah schreef op 12 mei 2009 @ 23:09:
Ja ze was beetje nep die Kelly terwijl Trevor echt heel erg leuk en oprecht overkwam. Dus hij is echt leuke vent dat hij daar doorheen prikte....je kan die kandidaten een mail sturen he als je ze wilt daten. Zal ik? hahahhahaJa doen! Alhoewel een jonkie geen garantie is voor goede *censuur*
Ja ze was beetje nep die Kelly terwijl Trevor echt heel erg leuk en oprecht overkwam. Dus hij is echt leuke vent dat hij daar doorheen prikte....je kan die kandidaten een mail sturen he als je ze wilt daten. Zal ik? hahahhahaJa doen! Alhoewel een jonkie geen garantie is voor goede *censuur*
dinsdag 12 mei 2009 om 23:12
dinsdag 12 mei 2009 om 23:16