Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
dido68 schreef:
02-12-2020 19:27
Paar tips: foto's zonder mondkapje of zonnebril. Geen foto's van je kinderen, je hond of kat.
Duidelijke foto en liefst meer dan 1 met iets van een sportieve activiteit vind ik wel leuk en ook in je profiel tekst wat je zoekt en wat je leuk vindt om te doen.
En geen vissen op de foto
Oh ik vind foto's met (het liefst) kat wel vaak leuk. Heb zelf ook een foto met kat erop staan, is toch een huisgenoot die hopelijk zo'n 20 jaar mee gaat.
Ja ik hou ook wel van katten, maar dan in ieder geval een foto met de man er zelf ook op en niet alleen de kat in beeld bedoel ik eigenlijk. En dan nog een paar van een zonsondergang en vuurkorf in de tuin :nooo:
Julus schreef:
02-12-2020 10:00
Het is al heel wat dat het zo goed klikt. En je hebt iig 1 foto gezien. Als het zo leuk blijft zou ik toch afspreken. De kans is er zeker dat het daarna klaar is, maar als je maandenlang chat is de teleurstelling nog groter. Je kunt het maar weten toch?
Dat was geen foto van zijn gezicht... maar er is vandaag heel wat gebeurd, jammer genoeg te herkenbaar om hier neer te zetten maar echt hilarisch...
Julus schreef:
02-12-2020 10:13
Met veel mensen loopt een gesprek niet vloeiend of vanzelf. Voor mij is dit een indicatie dat het niet matcht. Alleen als het gesprek heel makkelijk loopt en er over en weer veel animo is, met humor dan sprak ik af. Anders niet.
Pompoenschip helemaal dit
LaCasa schreef:
02-12-2020 12:30
Waarom je haar niet een tijdje je eigen kleur grijs verven? Geen last van de uitgroei periode.
Dan heb je uitgroei van je eigen kleur? En regelmatig verven is net niet wat ik wil en intussen zo gewend aan glanzend gezond naturel haar wat met lang haar en verven niet kan.
Er kunnen ettelijke jaren gaan over helemaal grijs worden. Op mijn tempo ben ik het binnen 10 jaar nog niet.
dido68 schreef:
02-12-2020 19:27
Paar tips: foto's zonder mondkapje of zonnebril. Geen foto's van je kinderen, je hond of kat.
Duidelijke foto en liefst meer dan 1 met iets van een sportieve activiteit vind ik wel leuk en ook in je profiel tekst wat je zoekt en wat je leuk vindt om te doen.
Uiteraard wel een foto met je hond of je kat, dierenvriend zijn is voor mij een must, ze moeten weten dat ik een hond heb en houden ze daar niet van dan swipen ze maar meteen naar links. Een eventuele partner moet het uiteraard kunnen vinden met mijn hond en haar erbij willen op uitstapjes en sommige vakanties.
Attraverso schreef:
02-12-2020 19:54
Dat was geen foto van zijn gezicht...
Dickpick! daar is ie weer ;-D
tomcat schreef:
02-12-2020 20:12
Dickpick! daar is ie weer ;-D

Was jij het 😎
Tom en de dickpick :rofl:
Attraverso schreef:
Dat was geen foto van zijn gezicht... maar er is vandaag heel wat gebeurd, jammer genoeg te herkenbaar om hier neer te zetten maar echt hilarisch...
Oh hier word ik heel nieuwsgierig van
Foto met kat of hond stoort mij ook niet
( al zal ik zelf niet snel een foto van mijn kat erop zetten)
Zwetend op een racefiets vind ik de grootste afknapper. Of in zo’n mud race.
Kitesurfen hoeft ook niet perse.
Maar wie weet vinden anderen dit allemaal geweldig.
Als het echt bij je past, gewoon doen.
Al stoort mij vooral dat iedereen zulke plaatjes lijkt te hebben.
Attraverso schreef:
Vertel...hij leest hier niet...ik ben nieuwsgierig 😎
Ik wil het gezicht duidelijk zien, en dan niet met een tong uit een mond of opgetrokken wenkbrauwen of duckface en zeker niet met snapchat oortjes neuzen of monden maar gewoon naturel..

En een foto van het figuur vind ik ook fijn om te zien
Zo hee jullie kletsen wat af. Voor je het weet heb je weer een nieuw topic nodig en dat zet veel druk op de topic starter, dat die dan al een relatie gevonden moet hebben.
Al merk ik bij mijn vriend dat ik soms mezelf een halt toe moet roepen omdat ik ook over allerlei onbelangrijke onderwerpen kan doorgaan. Kletsen als een malle. Zoals over mijn planten. Zal wel komen omdat ik normaliter vaker klets met vriendinnen en collega's.

Voor de mensen die hier zoekende zijn naar een relatie, een hart onder de riem. Blijf in elk geval geloven dat je zelf een toffe aantrekkelijke peer bent die het verdient om van gehouden te worden.
Attraverso schreef:
O jeee. Kun je niet een klein tipje geven?
It-is-joysjuhhh schreef:
02-12-2020 23:21
Zo hee jullie kletsen wat af. Voor je het weet heb je weer een nieuw topic nodig en dat zet veel druk op de topic starter, dat die dan al een relatie gevonden moet hebben.
Al merk ik bij mijn vriend dat ik soms mezelf een halt toe moet roepen omdat ik ook over allerlei onbelangrijke onderwerpen kan doorgaan. Kletsen als een malle. Zoals over mijn planten. Zal wel komen omdat ik normaliter vaker klets met vriendinnen en collega's.

Voor de mensen die hier zoekende zijn naar een relatie, een hart onder de riem. Blijf in elk geval geloven dat je zelf een toffe aantrekkelijke peer bent die het verdient om van gehouden te worden.
Dank je en fijn om te horen dat je nog blij met je vriend bent.
Ik heb vandaag een ingreep ondergaan en had behoorlijk wat pijn. Dus ik ben vroeg naar bed gegaan en er nu eventjes uit.

En er dook vandaag ineens een ex op, die een gesprek aanging. What a day!
Ik heb misschien iemand leuk ontmoet :hyper:

Voorlopig alleen wat gechat maar lijkt me een leuke mens. Ook zit in hetzelfde vakgebied wat ik altijd fijn vind.
Zo snel kan het gaan dus. Helemaal leuk! Ga of wil je op date of liever alleen chatten voorlopig?
Julus veel beterschap! Gebruik maar gerust pijnstillers die eerste paar dagen.

Altijd verbazend he, die exen...
attraverso wijzigde dit bericht op 03-12-2020 13:44
42.86% gewijzigd
Julus schreef:
02-12-2020 23:50
Ik heb vandaag een ingreep ondergaan en had behoorlijk wat pijn. Dus ik ben vroeg naar bed gegaan en er nu eventjes uit.

En er dook vandaag ineens een ex op, die een gesprek aanging. What a day!

Sterkte! Pijn inmiddels wat minder?
@attraverso 😂

Grappig...soort van herkansing maar dan anders .
Attra dat klinkt goed want dan vind je hem dus aantrekkelijk toch? En het klinkt als een leuke match als jullie zo moeten lachen. Hoe reageerde hij daarop?
En jij, je dacht natuurlijk met die ander te kletsen?

Julus :hug: hopelijk herstel je snel.
Nee ik dacht niet met die ander te kletsen want hij had een anoniem account, woont in een andere stad, andere job.... En ex had me wel van zijn bestaan verteld natuurlijk. Dus het kwartje viel meteen.
Hij had het er wel moeilijk mee toen ik het vertelde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven