Singles Unite : deel 5!!! 😄
woensdag 2 december 2020 om 19:32
En geen vissen op de foto
woensdag 2 december 2020 om 19:54
Dat was geen foto van zijn gezicht... maar er is vandaag heel wat gebeurd, jammer genoeg te herkenbaar om hier neer te zetten maar echt hilarisch...
woensdag 2 december 2020 om 19:55
woensdag 2 december 2020 om 19:58
Dan heb je uitgroei van je eigen kleur? En regelmatig verven is net niet wat ik wil en intussen zo gewend aan glanzend gezond naturel haar wat met lang haar en verven niet kan.
Er kunnen ettelijke jaren gaan over helemaal grijs worden. Op mijn tempo ben ik het binnen 10 jaar nog niet.
woensdag 2 december 2020 om 20:03
Uiteraard wel een foto met je hond of je kat, dierenvriend zijn is voor mij een must, ze moeten weten dat ik een hond heb en houden ze daar niet van dan swipen ze maar meteen naar links. Een eventuele partner moet het uiteraard kunnen vinden met mijn hond en haar erbij willen op uitstapjes en sommige vakanties.

woensdag 2 december 2020 om 20:12
Dickpick! daar is ie weer

woensdag 2 december 2020 om 20:53
Oh hier word ik heel nieuwsgierig vanAttraverso schreef: ↑02-12-2020 19:54Dat was geen foto van zijn gezicht... maar er is vandaag heel wat gebeurd, jammer genoeg te herkenbaar om hier neer te zetten maar echt hilarisch...
woensdag 2 december 2020 om 20:57
Foto met kat of hond stoort mij ook niet
( al zal ik zelf niet snel een foto van mijn kat erop zetten)
Zwetend op een racefiets vind ik de grootste afknapper. Of in zo’n mud race.
Kitesurfen hoeft ook niet perse.
Maar wie weet vinden anderen dit allemaal geweldig.
Als het echt bij je past, gewoon doen.
Al stoort mij vooral dat iedereen zulke plaatjes lijkt te hebben.
( al zal ik zelf niet snel een foto van mijn kat erop zetten)
Zwetend op een racefiets vind ik de grootste afknapper. Of in zo’n mud race.
Kitesurfen hoeft ook niet perse.
Maar wie weet vinden anderen dit allemaal geweldig.
Als het echt bij je past, gewoon doen.
Al stoort mij vooral dat iedereen zulke plaatjes lijkt te hebben.
woensdag 2 december 2020 om 21:09
Vertel...hij leest hier niet...ik ben nieuwsgierigAttraverso schreef: ↑02-12-2020 19:54Dat was geen foto van zijn gezicht... maar er is vandaag heel wat gebeurd, jammer genoeg te herkenbaar om hier neer te zetten maar echt hilarisch...

woensdag 2 december 2020 om 23:21
Zo hee jullie kletsen wat af. Voor je het weet heb je weer een nieuw topic nodig en dat zet veel druk op de topic starter, dat die dan al een relatie gevonden moet hebben.
Al merk ik bij mijn vriend dat ik soms mezelf een halt toe moet roepen omdat ik ook over allerlei onbelangrijke onderwerpen kan doorgaan. Kletsen als een malle. Zoals over mijn planten. Zal wel komen omdat ik normaliter vaker klets met vriendinnen en collega's.
Voor de mensen die hier zoekende zijn naar een relatie, een hart onder de riem. Blijf in elk geval geloven dat je zelf een toffe aantrekkelijke peer bent die het verdient om van gehouden te worden.
Al merk ik bij mijn vriend dat ik soms mezelf een halt toe moet roepen omdat ik ook over allerlei onbelangrijke onderwerpen kan doorgaan. Kletsen als een malle. Zoals over mijn planten. Zal wel komen omdat ik normaliter vaker klets met vriendinnen en collega's.
Voor de mensen die hier zoekende zijn naar een relatie, een hart onder de riem. Blijf in elk geval geloven dat je zelf een toffe aantrekkelijke peer bent die het verdient om van gehouden te worden.

woensdag 2 december 2020 om 23:48
O jeee. Kun je niet een klein tipje geven?Attraverso schreef: ↑02-12-2020 19:54Dat was geen foto van zijn gezicht... maar er is vandaag heel wat gebeurd, jammer genoeg te herkenbaar om hier neer te zetten maar echt hilarisch...

woensdag 2 december 2020 om 23:48
Dank je en fijn om te horen dat je nog blij met je vriend bent.It-is-joysjuhhh schreef: ↑02-12-2020 23:21Zo hee jullie kletsen wat af. Voor je het weet heb je weer een nieuw topic nodig en dat zet veel druk op de topic starter, dat die dan al een relatie gevonden moet hebben.

donderdag 3 december 2020 om 07:28

donderdag 3 december 2020 om 07:50