Singles Unite : deel 5!!! 😄

maandag 7 december 2020 om 09:21
Oe, pijnlijk. Heb je de kaartjes wel in je bezit? Dan heb je nog wat leuks tegoed.droompiloot schreef: ↑07-12-2020 09:15Hallo! Ook ik heb net even bijgelezen. Sommige dingen beetje pijnlijk (ik had kaartjes gekregen voor mijn verjaardag voor Agnes Obel aankomende zomer van mijn ex, vond ik een prachtig cadeau maarja![]()
Hoelang ben je nu uit elkaar dan? Klinkt als recent. Wel klaar om alweer in iets nieuws te stappen?
maandag 7 december 2020 om 09:29
Nu een paar maanden. En het was ook niet omdat we elkaar niet leuk meer vonden, maar te verschillende levens hadden. Ik heb het toen uitgemaakt, na al eerder erg in de war te zijn geweest en de pijn te hebben gevoeld van iemand loslaten. Dus het was oke zo.
En ja helemaal klaar voor iets nieuws weet ik niet... ik had wel zin om nieuwe mensen te ontmoeten. Normaal ga je dan leuke dingen doen, naar de kroeg etc, maar dat kan nu niet. Dus toen dacht ik: gewoon eens heel rustig quarantaine daten. Dat is tot nu toe heel leuk, dus zo lang dat rustig aan gaat is dat prima

maandag 7 december 2020 om 09:30
Vervelend dat het zo een warboel in je hoofd is. Maar bij jezelf en de kinderen blijven klinkt hierin wel als de beste keuze voor nuLaCasa schreef: ↑07-12-2020 00:45Zo, weer bij gelezen. Wat veel leuke dingen om te lezen en ook serieuze dingen. Jullie zijn geweldig!
Ik woon eigenlijk sinds een klein jaar alleen als single. Daarvoor vanaf mijn 20e in twee kortere en één lange relatie (met de moeder van mijn kinderen) gezeten.
Een niet zo fijn weekend achter de rug op één of andere manier. Sinterklaas met de kinderen was leuk. Vrienden die langs kwamen ook. Maar er is toch nog veel in mijn gedachte teruggekomen van de ex van afgelopen jaar (waar het voornamelijk op samenwonen botste) en ook van de date periode met de dame wat ik vorige week heb afgesloten. En de moeder van mijn kinderen zoekt toenadering (bijna drie jaar uit elkaar). Behoorlijk ingewikkeld in mijn hoofd. Ik zelf blijf voorlopig even bij mijzelf en de kinderen om mijn eigen gevoel te voelen.

maandag 7 december 2020 om 09:34
Er is toch nog genoeg te ondernemen? Wij vinden elke keer wel weer iets om te doen tenminste. Wat hebben jij en je date tot nu toe gedaan dan? En als je niet weet of je er helemaal klaar voor bent, is het dan wel eerlijk naar de date toe om te daten?droompiloot schreef: ↑07-12-2020 09:29Nu een paar maanden. En het was ook niet omdat we elkaar niet leuk meer vonden, maar te verschillende levens hadden. Ik heb het toen uitgemaakt, na al eerder erg in de war te zijn geweest en de pijn te hebben gevoeld van iemand loslaten. Dus het was oke zo.
En ja helemaal klaar voor iets nieuws weet ik niet... ik had wel zin om nieuwe mensen te ontmoeten. Normaal ga je dan leuke dingen doen, naar de kroeg etc, maar dat kan nu niet. Dus toen dacht ik: gewoon eens heel rustig quarantaine daten. Dat is tot nu toe heel leuk, dus zo lang dat rustig aan gaat is dat prima![]()
maandag 7 december 2020 om 09:38
Jawel, dat bedoel ik ook niet. Met mijn date doe ik dus wel leuke dingen. Maar de dingen die ik normaal bijvoorbeeld met vrienden deed om nieuwe mensen te ontmoeten kunnen nu niet. Vandaar dat ik dus ging quarantaine daten. Wat voor mij inhoudt rustig aan (emotioneel gezien) en gaan wandelen, samen koken, etc. Las gisteren dat het daten in 2020 een beetje lijkt op hoe het ging in een Jane Austen boek. Zo elkaar langzaam leren kennen.Sabbieehhhh schreef: ↑07-12-2020 09:34Er is toch nog genoeg te ondernemen? Wij vinden elke keer wel weer iets om te doen tenminste. Wat hebben jij en je date tot nu toe gedaan dan? En als je niet weet of je er helemaal klaar voor bent, is het dan wel eerlijk naar de date toe om te daten?
Enne, deze persoon staat er hetzelfde in als ik

maandag 7 december 2020 om 10:12
Ohhhh zo, dan las ik het even verkeerddroompiloot schreef: ↑07-12-2020 09:38Jawel, dat bedoel ik ook niet. Met mijn date doe ik dus wel leuke dingen. Maar de dingen die ik normaal bijvoorbeeld met vrienden deed om nieuwe mensen te ontmoeten kunnen nu niet. Vandaar dat ik dus ging quarantaine daten. Wat voor mij inhoudt rustig aan (emotioneel gezien) en gaan wandelen, samen koken, etc. Las gisteren dat het daten in 2020 een beetje lijkt op hoe het ging in een Jane Austen boek. Zo elkaar langzaam leren kennen.
Enne, deze persoon staat er hetzelfde in als ikDaar zijn we vanaf het begin duidelijk in geweest.

Fijn dat jullie op 1 lijn zitten

maandag 7 december 2020 om 10:13
Nee. Ik doe het rustig aan. Hebben het superleuk maar wil niets overhaasten. En denk dat hij daar hetzelfde in staat, dus blijven nog even in die onderzoekfase.

maandag 7 december 2020 om 11:26
Fijn dat jullie dezelfde insteek hebben en ook allebei elkaar rustig aan willen leren kennen. Die manier past ook bij mij. Ik heb altijd tijd nodig om me op mijn gemak te voelen.droompiloot schreef: ↑07-12-2020 09:38Jawel, dat bedoel ik ook niet. Met mijn date doe ik dus wel leuke dingen. Maar de dingen die ik normaal bijvoorbeeld met vrienden deed om nieuwe mensen te ontmoeten kunnen nu niet. Vandaar dat ik dus ging quarantaine daten. Wat voor mij inhoudt rustig aan (emotioneel gezien) en gaan wandelen, samen koken, etc. Las gisteren dat het daten in 2020 een beetje lijkt op hoe het ging in een Jane Austen boek. Zo elkaar langzaam leren kennen.
Enne, deze persoon staat er hetzelfde in als ikDaar zijn we vanaf het begin duidelijk in geweest.
Wat mij betreft is deze gedwongen manier van daten een groot voordeel van corona. Voor velen een geluk denk ik. Scheelt een hoop teleurstellint hoop ik.

maandag 7 december 2020 om 11:27
Je hebt groot gelijk. Als het goed is heb je daarna nog heel veel tijd om stappen te zetten. Zolang je samen geniet maakt het weinig uit of het een naam heeft.Sabbieehhhh schreef: ↑07-12-2020 10:13Nee. Ik doe het rustig aan. Hebben het superleuk maar wil niets overhaasten. En denk dat hij daar hetzelfde in staat, dus blijven nog even in die onderzoekfase.

maandag 7 december 2020 om 13:57