Gewoon heel blij met die van mij!

13-05-2009 11:03 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames (en heren uiteraard ook),

Ik lees in verschillende topics allerlei problemen op het gebied van de mannen, varierend van hij-smst-niet-binnen-2-minuten-terug tot hij is een lapzwans (vrije vertaling). Ik lees graag mee en geef advies of mijn mening indien gevraagd en leef erg mee met veel van de meiden die dapper genoeg zijn om hier hun problemen te benoemen. Maar een fijn bijkomend iets is, dat ik hierdoor steeds duidelijker zie hoe zeer ik het heb getroffen met Donny.

Ik hoop absoluut niet dat ik hiermee iemand voor het hoofd stoot, dat is echt mijn bedoeling niet. Ook ik heb verkeerde mannen in mijn leven gehad en de nodige porties liefdesverdriet te verwerken gehad, dus ik weet hoeveel pijn het doet. Maar het leek mij ook wel eens leuk om een topic te hebben over alle mooie, fijne, goede en betrouwbare helden!

Donny smste me na 20 minuten toen we elkaar gedag hadden gezegd de 1e keer, is mijn rots in de branding, werkt vreselijk hard om, zo zegt hij, leuke dingen met mij te kunnen doen, kan geweldig koken, doet de helft van het huishouden en is na 4 jaar nog steeds mijn allerbeste vriendje in alle opzichten. En dan is hij ook nog eens verschrikkelijk mooi!

Dus bij dezen, voor iedereen die net zo blij is met haar vent, haar vrouw, of zijn vrouw danwel vent, laat je horen!
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Ieniemini minpuntje....hij praat moelijk over gevoelens,maar gaat steeds beter.

En we hebben in die 8 jaar een behoorlijke storm gehad,maar we zijn er doorheen !!!

En verliefder dan ooit!
quote:whopper schreef op 13 mei 2009 @ 11:22:

Ja. Hier ook. Al 10 jaar gelukkig met mijn mooie lieve prins op het witte paard in de zwarte saab.

Had het niet beter kunnen treffen.

Hee, die heb ik al hoor! (die prins in de zwarte saab)

Nog niet zo lang als jij (iets meer dan 2 jaar), maar ook heel blij met die van mij!
Vriend is ook nog heel gul.

Niet dat ik dat zo belangrijk vind,maar dat we er warmpjes bij zitten is wel fijn.

En wie ook wat nodig heeft,vriend racet naar de winkel!
quote:parel27 schreef op 13 mei 2009 @ 11:41:

hihi bonny, lijkt wel of we dezelfde vent hebben!kijk maar uit met dit topic, straks kom je nog achter dingen die je helemaal niet wilde weten haha (blijkt iedereen het gewoon over dezelfde vent te hebben)
Wat leuk om te lezen dat er nog zo veel geweldige en lieve mannen zijn!

Ik dacht eigenlijk dat ik Meest Perfecte Partner had dus hoe kan dat nou ?!!

Als ik zo om me heen kijk/hoor dan knijp ik ook vaak in mijn handjes met de mijne..kan geen minpuntje bedenken eerlijk gezegd. Ehm..nouja ik heb een beetje een hekel aan koken en hij staat ook niet echt te springen, maar wat is dat erg? Gaan we gewoon vaker uit eten :D
quote:Pien252 schreef op 13 mei 2009 @ 12:25:

[...]

kijk maar uit met dit topic, straks kom je nog achter dingen die je helemaal niet wilde weten haha (blijkt iedereen het gewoon over dezelfde vent te hebben)hahaha
Nah....en toch heb ik echt de perfecte vent.

Die van jullie is vast ook heel lief enzo hoor.

Maar er is er maar 1 perfect .

Ik begrijp nog steeds niet hoe ik hem heb kunnen strikken.

Hij is erg aantrekkelijk.

En ik ben maar doorsnee.

Ook nog niet de makkleijkste.

Nou ja...he's mine!!
iry, jij hebt mijn vent!!
Mijn vriend is er soms 1 met een gebruiksaanwijzing maar hij is wel de allerliefste, leukste en knapste van allemaal!

We zijn nu alweer meer dan een jaar samen en ondanks wat kleine opstart problemen loopt het nu heel lekker tussen ons.

Hij staat altijd voor me klaar, is betrouwbaar, behulpzaam en is niet bang om zijn gevoelens te uiten. We kunnen over alles praten ook de meest intieme dingen maar delen ook dezelfde humor en interesses.

Kortom een vriend uit duizenden!
Haha!! Pien!!

Niet toch?
De mijne is ook al de leukste, liefste, grappigste en mooiste!

Omdat hij aan me denkt, omdat we over alles kunnen praten, en ook omdat we om alles kunnen lachen.

Hij heeft eindeloos geduld gehad met mijn trage gang van zaken omtrent de studie en aangezien ik 3 keer dacht 'nu echt wel klaar te zijn', heeft hij ook 3 keer een fles champagne gehaald.

Zo lief, dat eindeloze vertrouwen. (maar inmiddels ben ik ook echt wel klaar hoor )
quote:Liv schreef op 13 mei 2009 @ 12:10:

[...]

Hee, die heb ik al hoor! (die prins in de zwarte saab)

Nog niet zo lang als jij (iets meer dan 2 jaar), maar ook heel blij met die van mij!Haha, ik ben net 3,5 week geleden getrouwd met mijn prins in de donkerblauwe saab... Zou het dan toch aan de saab liggen?
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
O ja heel betrouwbaar inderdaad,vind ik ook belangrijk.

En hij zal alles proberen om dingen op te lossen voor ons en is daarbij niet snel uit het veld geslagen.

En is altijd vol verassingen!!

Onverwachte uitjes,etentjes,vakanties,kadootjes.

Wat een verwend nest ben ik eigenlijk.

Ook erg zorgzaam naar de kids toe.

Mijn dochter staat hier op het punt op kamers te gaan (druk zoekende)

En hij heeft meer moeite met haar laten gaan dan ik.

Maar zit er wel met zijn neus bovenop met alle steun en raad.
quote:VickyP schreef op 13 mei 2009 @ 12:57:

[...]

Haha, ik ben net 3,5 week geleden getrouwd met mijn prins in de donkerblauwe saab... Zou het dan toch aan de saab liggen?Nee hoor, hier een prins met een joekel van een Volvo (zo'n ouwe rechthoekige die kinderen tekenen als je ze vraagt een auto te tekenen). Misschien is het wel zo dat mannen die voor dat soort auto's kiezen (of uberhaupt niet in auto's geinteresseerd zijn) over het algemeen leuker zijn dan kerels met gloednieuwe Audi's.
quote:iry schreef op 13 mei 2009 @ 12:53:

Haha!! Pien!!

Niet toch? jaaaa! of ik heb die van jou
oh nee, zie net dat ie zelfs al kinderen met je heeft irty, straks als ie thuis komt toch eens ff een hartig woordje met hem wisselen!

echt super handig dit soort forums, zie je direct of je eigen vent vreemdgaat of niet
Ik nomineer Mister Zwieber voor de allerondeugendste, met die twinkelende ogen en die grijns waar ik toen voor gevallen ben. Hij is altijd erg eerlijk "ik heb absoluut geen eerbare intenties met je" een hele leuke vader voor Zwiepje en ondanks dat hij echt een workaholicige ambtenaar is heeft hij ergens nog steeds dat straatschoffie in hem. Kan nooit lang van hem afblijven!
quote:Elynn schreef op 13 mei 2009 @ 13:00:

[...]

Nee hoor, hier een prins met een joekel van een Volvo (zo'n ouwe rechthoekige die kinderen tekenen als je ze vraagt een auto te tekenen). Misschien is het wel zo dat mannen die voor dat soort auto's kiezen (of uberhaupt niet in auto's geinteresseerd zijn) over het algemeen leuker zijn dan kerels met gloednieuwe Audi's.

Nee, omdat het Zweeds is!

Maar ouwe auto's (en de mannen die daarvan houden) zijn sowieso altijd leuker

(overigens gaat dat van dat niet in auto's geïnteresseerd zijn hier niet helemaal op, vriendlief is namelijk monteur, haha)
Mr. Zwieber wist niks van auto's en totdat hij wat met mij kreeg had hij naar eigen zeggen gewoon een "heel goede trajectkaart van Den Haag naar Rotterdam" Gelukkig heb ik hem naar de dark side bekeerd en hebben we nu twee auto's waarvan hij nog nét het merk en type weet.
Hier is 'ie er ook....en nee, niet de allermooiste, niet de allerslimste, rijkste, liefste, meest romantische persoon ter wereld. Maar dat ben ik ook niet.

Maar hij is wel lief, weet wat ik denk/voel, mijn beste vriend, we genieten samen van onze jongens, kortom alles wat ik zoek.

Inmiddels al 13 jaar samen, 10 jaar getrouwd en drie zonen rijker.

Wij zijn een beetje de Doug en Carrie van King of Queens qua karakters (maar ik ben dan wel de Dougvariant).
Ik zit met een enorme grijns op mijn werk, omdat ik het zo geweldig leuk vind dat er zoveel meer meiden blijken te zijn die net zo gelukkig zijn met hun held als ik. Wat wordt de wereld dan een heel stuk mooier he!

Ik zal er nog eentje ingooien, niet alleen zijn mijn vriendinnen en collegae stikjaloers op mijn geweldige vent ("Jij hebt echt het ideale vriendje Bon, ik wil er ook zo 1!!!), mijn hele familie loopt ook nog met hem weg!
quote:Nellebelletje schreef op 13 mei 2009 @ 13:33:

Wij zijn een beetje de Doug en Carrie van King of Queens qua karakters (maar ik ben dan wel de Dougvariant).
Nou...die van mij is wel een Audi liefhebber dus die theorie gaat niet op.

Vriend is ook wel een workaholic maar nooooit ten koste van ons.

O ja en zwieb,ook hier een ondeugend schoffie hoor!

Doordeweeks strak in het pak (tsja....tis wel een zakenmannetje)

Maar thuis in zijn spijkerbroek en t-shirt en lekker rotkoppie erboven..hmmmm.

En zo serieus in zijn werk maar in zijn vrije tijd moet ik erg lachen als hij met zijn biertje staat mee te lallen met jan smith (oke als een boer met kiespijn dan,ik bedoel....Jan Smith !! wie verzint dat)

Ondeugend lachje...check,twinkelende ogen..check!

En altijd vrolijk !! (hoe doet hij dat??)
Ik ben ook heel blij met die van mij, al vier jaar!
quote:Elynn schreef op 13 mei 2009 @ 13:00:

[...]

Nee hoor, hier een prins met een joekel van een Volvo (zo'n ouwe rechthoekige die kinderen tekenen als je ze vraagt een auto te tekenen). Misschien is het wel zo dat mannen die voor dat soort auto's kiezen (of uberhaupt niet in auto's geinteresseerd zijn) over het algemeen leuker zijn dan kerels met gloednieuwe Audi's.Nou ja... Voor deze saab had hij idd zo'n vierkante volvo (440)! Ik blijf toch bij deze theorie geloof ik
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven