Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
In_Tenebris schreef:
13-12-2020 23:12
Je diskwalificeert jezelf echt met dit soort opmerkingen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-12-2020 08:30
Reden: Quote verwijderd
28.53% gewijzigd
wij slapen nooit.
Qiyara schreef:
13-12-2020 18:25
Ik gooi het over een andere boeg. Heb geen behoefte aan mannen of een relatie. Maar wel aan intimiteit, vriendschap en gezelligheid. Dus ben inmiddels op Tinder voor vrouwen. Een FWB met een vrouw lijkt me top. Heb al eens seks gehad met een vrouw, maar nooit aan een fwb gedacht. Ben benieuwd wat dit avontuur me brengt.
Zoals iemand ook al zei hier, vind dit wel heel stoer Qiyara! Hele andere wending, but why not 😁 Het is fijn dat we nu in een tijd leven waarbij je alles kan ontdekken, lijkt me een hele spannende ervaring. Ik begin de intimiteit en seks toch ook wel te missen.. Maar dan toch wel met een man haha
What the fuck is hier nu weer gebeurd :@@:

Qiyara, goede stap haha! Ben benieuwd hoe dat uitpakt. Naar mijn ervaring brengt casual seks tussen vrouwen nog wel eens wat drama met zich mee maar wie weet. Hier hetzelfde, niet verliefd op vrouwen (alhoewel, eigenlijk ook nooit op mannen :P ) maar sommige vrouwen zijn zooo mooi! En inderdaad net wat zachter en fijner en intiemer. Je brengt me nog op ideeën haha.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Nog eventjes en we kunnen met zijn allen vrouwen gaan bespreken hier. 😅 Dan kan dit topic ook wel wat ‘mannelijker’ worden in wat er besproken wordt en de reacties. 😃
LaCasa schreef:
14-12-2020 00:41
Nog eventjes en we kunnen met zijn allen vrouwen gaan bespreken hier. 😅 Dan kan dit topic ook wel wat ‘mannelijker’ worden in wat er besproken wordt en de reacties. 😃
Mooie van de hedendaagse tijd (al was het vroeger niks anders) maar echt. Mislukte dates, ik heb ze niet, maar ook niet zoekende naar een relatie. En net als Qiyara van 2 walletjes snoepen of eigenlijk is het 2+ walletjes. Waarbij ikzelf al 2 ben natuurlijk.

Oh enne goedemorgen, koffie tijd hier, stuurbaas zal het wel voor me klaar hebben staan.
fietsen varen vrouwelijk doen
alongwiththesunshine schreef:
13-12-2020 23:50
Je diskwalificeert jezelf echt met dit soort opmerkingen.

Heb je wel een punt eigenlijk, had ik niet moeten zeggen. Excuses!
Thx Vivi en LaFolie.

En ja, drama.. Ben er een beetje bang voor want ik voel me nu een beetje een man in een vrouwen wereld.. Maar ben gewoon eerlijk op m'n profiel en dan zie ik wel wat er gebeurt.
Geeft nu al energie in elk geval en ik hou van avontuur. LaFolie gewoon doen! Je hebt niks te verliezen.

Lacasa, het topic wat mannelijker worden. Wat mis je nu, dat niet besproken wordt?
Er zijn hier toch aardig wat mannen dus leef je uit. Vind ik wel leuk om te weten wat mannen onderling over het single zijn anders zouden bespreken dan vrouwen.
Wat ik trouwens wel echt raar vind is dat ik nog steeds hetero mannen voorbij zie komen! Die hebben dan bewust vrouw zoekt vrouw aangevinkt op Tinder.
Waarom?! Dat vind ik dan meteen al van die gluiperds.

En natuurlijk cross dressers (echt veel Zeefietser, straks kom ik jou tegen 😉) en queers, maar dat vind ik echt heel anders.

Oh en de hoeveelheid stellen die opzoek zijn naar een avontuurtje is ook echt enorm!
Vivi3338 schreef:
13-12-2020 23:48
Even een ontploffing hier inderdaad! Ik hou niet zo van conflicten, hopelijk kunnen we het nu weer op positieve voet voortzetten 😇 We kunnen hier goed ouwehoeren en grapjes maken, maar ook het gevoel dat ik altijd mijn verhaal hier kwijt kan en wordt gesteund. Soms is een ongezouten mening ook wel eens fijn!

Verder heb ik jaren met allemaal mannen gewerkt, ben de schuine grappen wel gewend en vind ze niet storend. Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik die persoon er ook op aanspreken. Zo heb ik keer bij Tom aangegeven over iets wat voor mij te ver ging, heeft hij netjes z’n excuses voor aangeboden (zag onlangs pas je PM Tom, thanks nog!).

Opmerkingen als ‘ik lees alleen maar mee voor m’n vermaak en jullie date mislukkingen’ vind ik dan vervelender dan wat foute grappen hier en daar.

Maar goed; hier verder aardig rustig, m’n vriendinnen en wat familie gezien van het weekend. Nu laatste weekje voor de vakantie! Aangezien alles dichtgaat, gaat dat dus lekker rustig op de bank worden met kerstfilms en gamen 😁

@Redrose, wat een lieve avatar 🥰
Mag ik me hier volledig bij aansluiten.

Ik lees nog steeds mee voor mijn vermaak en soms een grap op het randje is voor mij vermaak...shoot me.

Hier nog steeds verliefd, we hebben de 2 maanden bereikt en het gaat goed, zien elkaar ieder weekend en kneuteren dan heel wat af. Voor de honden liefhebbers, ik heb gezinsuitbreiding. Sinds 1 week hebben we een pup. Mijn jongste (thuiswonende) dochter zorgt voor haar. Het is een schatje, hoop werk maar zo leuk en schattig. Vriend heeft ook een hond en in de week dat zijn jongens er zijn heeft hij er zelfs 2. Dus straks een gezellige dierenboel hier. Hij 2 honden, ik 1 hond en 2 katten.
Een gezellige dierenbeul 🤣 Die zijn totaal niet gezellig en hoe ze maar verre van je gezellige dierenboel!

Leuk Pavlova, geniet.
Ah al aangepast, vond het een leuk foutje 😇
Qiyara schreef:
14-12-2020 06:41
Wat ik trouwens wel echt raar vind is dat ik nog steeds hetero mannen voorbij zie komen! Die hebben dan bewust vrouw zoekt vrouw aangevinkt op Tinder.
Waarom?! Dat vind ik dan meteen al van die gluiperds.

En natuurlijk cross dressers (echt veel Zeefietser, straks kom ik jou tegen 😉) en queers, maar dat vind ik echt heel anders.

Oh en de hoeveelheid stellen die opzoek zijn naar een avontuurtje is ook echt enorm!
Dat zat erin ja, genoeg keus als crossdresser. Maar de LG van de LGBT+ zien dat niet echt zitten. Geeft ook allemaal niks. Ik ben zeer flexibel. En dan is er ook nog een heel verschil tussen mannen en mannen. Top Bottom bischierig, gaan ze naar een stel zijn ze stiekem toch niet bi etc etc.

En nee Qijara je zult mij op het moment niet op Tinder tegenkomen. Genoeg aanwas vanuit andere websites. En heb al wat vaste mensen waar ik mee afspreek. En eigenlijk vindt ik dat allemaal veel leuker dan een vaste homogene relatie. 2 keer getrouwd geweest, als brave hetero man. UIteindelijk werd dat toch allemaal saai. Trouwens niet de redenen om te scheiden geweest.

Oh en die mensen waar ik mee afspreek dus nou ja, zijn mannen, vrouwen en stellen.
Even wat anders. Wat een onwijs leuke missie van 538. Eindelijk iets voor Nederland zelf. Ik ga ook doneren en een plaatje aanvragen.
Wat zal ik aanvragen?
Goedemorgen trouwens!

Viervoeter ligt uitgeteld aan mijn voeten. Lekker bakkie erbij. Zo douchen en effe beeldbellen en dan lekker van mijn dagje vrij genieten.
Datertje schreef:
14-12-2020 08:15
Even wat anders. Wat een onwijs leuke missie van 538. Eindelijk iets voor Nederland zelf. Ik ga ook doneren en een plaatje aanvragen.
Wat zal ik aanvragen?
Queen met Bohemian Rhapsody omdat die niet op de nr 1 staat in de top 2000.
Oh, post aangepast, denk dat ik enkele pagina’s ga overslaan en enkel de laatste bijlees, tot straks!
alongwiththesunshine schreef:
13-12-2020 23:23
So cute. Dat pootje haha
Ja ze is echt heel erg lief maar ook echt een beetje een monster😂 de hele dag heb je geen kind aan haar en slaapt ze onder het logeerbed maar snachts komt ze bij mij "slapen" En spelen en tegen me aan liggen en over me heen lopen 😂
zeefietser1 schreef:
14-12-2020 08:27
Queen met Bohemian Rhapsody omdat die niet op de nr 1 staat in de top 2000.
Ben juist zo blij dat hij niet meer op 1 staat hahaha.

Attro heel verstandig!
Limo zien we een weekje niet (O) (O)
Wilde ik net zeggen datertje..
Zie dat er ook gemodereerd is in dit topic. Ongelooflijk de discussie van gisteren.. In al m'n viva jaren is er in mijn postings nog nooit gemodereerd of heb ik een ban gehad. Ik ben een brave burger😁
Qiyara schreef:
14-12-2020 06:34
Thx Vivi en LaFolie.

En ja, drama.. Ben er een beetje bang voor want ik voel me nu een beetje een man in een vrouwen wereld.. Maar ben gewoon eerlijk op m'n profiel en dan zie ik wel wat er gebeurt.
Geeft nu al energie in elk geval en ik hou van avontuur. LaFolie gewoon doen! Je hebt niks te verliezen.

Lacasa, het topic wat mannelijker worden. Wat mis je nu, dat niet besproken wordt?
Er zijn hier toch aardig wat mannen dus leef je uit. Vind ik wel leuk om te weten wat mannen onderling over het single zijn anders zouden bespreken dan vrouwen.
Was gekheid. :)
Datertje schreef:
14-12-2020 09:36
Limo zien we een weekje niet (O) (O)
Oh!

Pavlova geniet!

Qiyara you go girl! Benieuwd naar je ervaringen! Sinds mijn tienerjaren niet meer nieuwsgierig geweest naar seks met een vrouw. Was iets heel raar trouwens, hevig verliefd geweest op een vrouw die een stuk ouder was en in een relatie met een man zat. Jaaaren later hoorde ik dat ze hem had verlaten voor een vrouw.

Datertje heerlijk zo'n relaxte vrije dag op en doordeweekse dag he? Heb ik ook vandaag, gisteren gewerkt, nu op de bank met hond. Eens nadenken waar we vandaag op wandel gaan, sowieso ergens waar ze even los kan om te sprinten want dat heeft ze echt wel nodig.

Hier een plaatselijke dj die zoals elk jaar 24u via fb plaatjes gaat draaien voor KOTK, ik vraag iets jazzy aan.

Leuke date achter de rug met ontbijt als afsluiter, officieel elkaars knuffelcontact, gedaan met enkel wandeldaten :mrgreen:
You go girl !!! Heerlijk hoor om zo de ochtend te beginnen.
Het is heerlijk buiten dus lekker genieten met je viervoeter.
Ja dat is het fijne van in het weekend werken dat je lekker door de weeks vrij bent.

Qiyara ach ik heb al heel wat mee gemaakt in mijn viva jaren, maar inderdaad ik ben ook nog nooit geband of iets. Ik vind de mods nogal selectief hierin, maar die discussie loopt al zolang.

Wat ik het meest hilarische vind is dat deze personen denken dat je gekwetst wordt door iets wat zij zeggen, hilarisch het is een forum met anonieme mensen. Of het mij aan mijn kont kan roesten wat zij zeggen. Gelukkig kunnen deze personen hier hun frustratie kwijt en blijven ze zo mooi van de straat.
Qiyara schreef:
14-12-2020 09:42
Wilde ik net zeggen datertje..
Zie dat er ook gemodereerd is in dit topic. Ongelooflijk de discussie van gisteren.. In al m'n viva jaren is er in mijn postings nog nooit gemodereerd of heb ik een ban gehad. Ik ben een brave burger😁
Je gaat met slechte vrienden om hier ;-D
nog een weekje en dan hebben we vakantie..joepie...

voelt toch anders om vakantie te hebben nu ik full time thuiswerk..

wat suf dat Limo een ban heeft..ik had alleen een waarschuwing..mag hopen dat die andere figuur dan ook een ban heeft..zoals mijn kinderen altijd roepen "hun begonnen" ;-D

Wat leuk Atra..je wandeldate wat af he..is dit nou nog steeds die date van laatst? of weer een nieuwe?

538 missie heb ik nog even gemist..en tja..top2000..hoe serieus kan je dat nog nemen als Dany Vera op 1 staat ..pffff... nou ja..het is in ieder geval goeie muziek op de radio tussen kerst en oud en nieuw en dat a gogo programma vind ik altijd erg leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven