Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Datertje schreef:
14-12-2020 09:36
Limo zien we een weekje niet (O) (O)
Hoe weet je dat?
Wie heeft er nu dan een ban gehad en hoe zien jullie dat?
tomcat schreef:
14-12-2020 11:29

Wat leuk Atra..je wandeldate wat af he..is dit nou nog steeds die date van laatst? of weer een nieuwe?
Als ik zo'n reacties lees vraag ik me altijd af of ik niet een beetje overdrijf :mrgreen:
Nee, niet wéér een nieuwe natuurlijk, dat is nog steeds mijn wandeldate van 2 weekends geleden .
attraverso wijzigde dit bericht op 14-12-2020 11:42
0.95% gewijzigd
Op het bantopic bij 'overig'
Attraverso schreef:
14-12-2020 11:41
Op het bantopic bij 'overig'
Bedankt, een schandpaal topic dus. ;)
Jullie gaan ook in lockdown hoor ik net op de radio, sterkte
vreselijk...dat wordt echt een hele nare kerst..

jullie krijgen de groetjes van Limo trouwens
Ben ik blij dat ik op zee zit en sowieso al kerst op zee had. Geen last van lockdowns of wat dan ook. Sterkte voor jullie allemaal daar. Heb nu geen flauw idee wat dat voor invloed zou hebben op alles inclusief daten dus.
fietsen varen vrouwelijk doen
tomcat schreef:
14-12-2020 11:25
Je gaat met slechte vrienden om hier ;-D
Ja, ik voel me echt al een soort van beïnvloed enzo. Heel naar, maar ja ik blijf terugkomen 😅

Ja klote die lockdown!! Ben benieuwd vanavond. Echt niettt dat ik alleen ga zitten met kerst. Toedeloe.
Qiyara schreef:
14-12-2020 12:27
Ja, ik voel me echt al een soort van beïnvloed enzo. Heel naar, maar ja ik blijf terugkomen 😅

Ja klote die lockdown!! Ben benieuwd vanavond. Echt niettt dat ik alleen ga zitten met kerst. Toedeloe.
Ik sluit als enige aan bij familie. Hier mag een gezin 1 iemand uitnodigen, een single 2. Geloof nooit dat singles in NL alleen thuis moeten blijven.
Limo een weekban? Pff.

Een maand lockdown..het zat er aan te komen. Voor mij maakt het weinig uit maar ik ken mensen die het nu echt zwaar gaan krijgen.
Ik heb een brief dat ik mag blijven rijden voor mijn werk dus echt wel dat mijn auto richting ouders rijdt met kerst haha

Ah is leeg door de boeren. Dus scheuren naar Jumbo. Mijn hemel waar gaat het heen. Het is corona tijd dus laten we allemaal gaan demonstreren.

Haha Attra heel wild al die dates.

Dat andere is niet geband. Dat is het beleid van de mods.
We gaan weer dicht in Nederland.
Datertje schreef:
14-12-2020 12:49

Dat andere is niet geband. Dat is het beleid van de mods.
We gaan weer dicht in Nederland.

Zeggen wat je van dit topic vindt valt toch niet te vergelijken met gekleurde mensen negers noemen, ze in één lijn stellen met zwarte Piet en tussendoor nog even de lange piemel van die mensen benadrukken? Het lijkt wel of je het echt niet snapt.
In_Tenebris schreef:
14-12-2020 12:57
Zeggen wat je van dit topic vindt valt toch niet te vergelijken met gekleurde mensen negers noemen, ze in één lijn stellen met zwarte Piet en tussendoor nog even de lange piemel van die mensen benadrukken? Het lijkt wel of je het echt niet snapt.
Je vindt dit leuk hé?
Negeren. Echt geen zin in weer een nutteloze discussie met iemand die het zelf niet snapt.
Attraverso schreef:
14-12-2020 13:02
Je vindt dit leuk hé?

Ik vind deze houding vooral onbegrijpelijk, vandaar dat ik er iets van zeg.
Ik zou zaterdag gaan bowlen met een groepje mensen, met kerst zouden mijn (70+) ouders komen eten en kadootjes doen onder de boom enzo, 3e kerstdag single bells kunnen we ook wel vergeten vrees ik..en ik heb geen lopende date op dit moment...

net wat ik nodig heb..weer een lockdown..voelt ook echt wel als een dreun nu..en alsof het uit de lucht komt vallen en totaal overbodig is..ik ken, zie of hoor helemaal niks over mensen die corona hebben..zelfs bij mijn dochter op de middelbare school maar 3 of 4 meldingen gehoord na de zomer..

Nou ja..het zal wel nodig zijn..of dat of ze proberen meer mensen te motiveren voor de vaccinaties alvast..omdat vrijwel niemand die wil nemen..
Heb nu ook de paniekreactie om oude dates te gaan appen...help!!!
In_Tenebris schreef:
14-12-2020 13:05
Ik vind deze houding vooral onbegrijpelijk, vandaar dat ik er iets van zeg.
Iets van zeggen ok maar je dat nu echt blijven zeggen? Je hebt je punt gemaakt. Kunnen we nu gewoon verder kletsen?
😂 Tomcat blijven ademen! Je kan dit.
Rustig diep naar je buik, innnnn. En blaas uittttt.

Komt echt goed! Heel de wereld zit in hetzelfde schuitje, dat is toch een steunende gedachte.
Waarom kunnen je ouders niet komen eten?
Gaan bowlen met een groepje? Nouja...
Het is niet omdat jij niets hoort van corona dat het er niet is, het is er wel degelijk hoor. Moet je maar eens in de zorg gaan werken.
toch maar een playstation aanschaffen dan? of is de xbox beter? voor de kinderen zou het een switch worden maar daar heb ik geloof ik helemaal niks aan..dan speel je alles op flutresolutie voor..zover het al te krijgen is op de switch.. kan ook de pc aan de tv koppelen..natuurlijk..
Qiyara schreef:
14-12-2020 13:23
😂 Tomcat blijven ademen! Je kan dit.
Rustig diep naar je buik, innnnn. En blaas uittttt.

Komt echt goed! Heel de wereld zit in hetzelfde schuitje, dat is toch een steunende gedachte.
Jullie Nederlanders zeggen het toch weer zo veel mooier en leuker dan wij Vlamingen :-)
Attraverso schreef:
14-12-2020 13:25
Waarom kunnen je ouders niet komen eten?
Gaan bowlen met een groepje? Nouja...
Het is niet omdat jij niets hoort van corona dat het er niet is, het is er wel degelijk hoor. Moet je maar eens in de zorg gaan werken.
Precies. En het zat er echt aan te komen en ik volg het nieuws niet eens en vind dit een logisch gevolg.

Daten een maandje niet is geen wereld ramp. Date lekker met jezelf tomcat. Er mag volgens mij wel wat liefde van jezelf naar je toekomen. Je hebt het volgens mij zwaar met allerlei emoties die je niet onder ogen wilt komen.
Attraverso schreef:
14-12-2020 13:27
Jullie Nederlanders zeggen het toch weer zo veel mooier en leuker dan wij Vlamingen :-)
:mrgreen:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven