Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
maandag 14 december 2020 om 12:26
Het ligt er een beetje aan wanneer je het wel en niet door wil laten gaan.ringaroundtherosie schreef: ↑08-12-2020 19:32Hey ladies, nieuwe persconferentie net weer geweest.. pas na half januari eventueel versoepelingen. Wij hebben onze bruiloft van juni verzet naar april 2021, en nu staan we weer op hetzelfde punt. Maar weer verzetten? We moeten die knoop tegen de verwachting van juni in wéér gaan maken, want uitnodigingen moeten op een gegeven moment opnieuw verzonden worden.. pfff.
Zijn er nog meer stellen die voor hetzelfde staan? Wat zijn jullie overwegingen?
We gaan dan wel nog in de 1.5 meter zitten, maar ik heb goede hoop dat er dan wel meer mensen aanwezig mogen zijn en de horeca open is.
Wij trouwen in mei en laten het nog zo staan. Zolang er minimaal 30 mensen aanwezig mogen zijn, met een ceremonie, borrel en diner ben ik tevreden.
maandag 14 december 2020 om 12:53
We hebben het heel klein gedaan op de originele trouwdag afgelopen jaar (En dat was heel fijn!), maar met de verzette datum willen we wel iedereen weer kunnen knuffelen en samen dansenAnAppleADay schreef: ↑14-12-2020 12:28Ik kan je zeggen: klein binnen de basismaatregelen met een borrel en diner kan echt een heerlijke bruiloft geven![]()

We hebben de locatie gemaild om te vragen of zij een bepaald plan de campagne hebben wat nog zou kunnen werken of wat voor data nog beschikbaar zijn later in 2021. Wordt nog vervolgd!
vrijdag 18 december 2020 om 12:45
vrijdag 18 december 2020 om 13:17
Ik heb hem gewoon naar de stomerij hier in de stad gebracht die ik al vaker heb gebruikt, ik was 120 euro kwijt. Ik heb ook gekeken naar special bruidsstomerijen maar daar was ik 2 tot 3x zoveel kwijt dus dat vond ik echt teveel.
Hij is super mooi schoon geworden, ik miste alleen 2 knoopjes, maar weet niet of dat al voor het stomen was of niet. Maar die heeft mijn bruidszaak er weer bij gezet

Nu had ik geen wijn- of sausvlekken oid (vooral zand/modder) en mijn jurk was bijna helemaal van een egale stof. Misschien dat het bij complexere stoffen moeilijker is.

zaterdag 19 december 2020 om 14:47
Naar de plaatselijke stomerij (cristal cleaning). Is niet helemaal schoon eruit gekomen, maar had mijn jurk misschien eerder moeten brengen.. weet niet of dat helpt hoor, maar goed. Hij is schoner dan die was, ik was geloof ik 100 euro kwijt.

zondag 20 december 2020 om 22:05

maandag 21 december 2020 om 09:21
Wat een toffe oplossing! Ik weet niet of ik het aan zou durven maar wel duurzaam. I'll keep it in mind (voor 2022, haha)

zondag 3 januari 2021 om 17:21
Balen ring! Al een idee van een nieuwe datum? Lijkt me erg lastig.ringaroundtherosie schreef: ↑01-01-2021 21:48Wij zijn maar opnieuw gaan oriënteren voor een derde datum, ik zie april nog niet gebeuren..
Zo ben ik normaal al bezig met de zomervakantie, maar ook dat schuif ik nog maar even voor me uit. Niemand weet hoe het over een half jaar zal zijn..
zondag 3 januari 2021 om 17:39
Ja balen! Had vorig jaar ook niet verwacht dat er nog zo weinig veranderd zou zijn rond deze tijd maar here we are. Locatie wil pas kosteloos verzetten als duidelijk is dat er op onze datum in april nog maatregelen zijn, anders moeten we 1500 euro betalen voor een nieuwe datumZomerwarmte schreef: ↑03-01-2021 17:21Balen ring! Al een idee van een nieuwe datum? Lijkt me erg lastig.
Zo ben ik normaal al bezig met de zomervakantie, maar ook dat schuif ik nog maar even voor me uit. Niemand weet hoe het over een half jaar zal zijn..

zondag 3 januari 2021 om 20:32
Aan de ene kant flauw van de locatie ringaroundtherosie, aan de andere kant begrijpelijk. Zij verplaatsen natuurlijk liever niet weer alle bruiloften, terwijl we nog niet zeker weten of het nodig is. Aan de andere kant.... wat is nu werkelijk de kans dat we in april uit de anderhalve meter zijn. Ik denk dat we dan meer richting de zomer gaan.
Wij laten het vooralsnog wel in mei doorgaan. Als er minimaal 30 mensen aanwezig mogen zijn en de horeca is open, dan ben ik blij. Hoop wel dat er meer gasten aanwezig mogen zijn. Met de anderhalve meter in achtneming kan de locatie 60 daggasten en 100 avondgasten kwijt en dat zou ik eigenlijk best perfect vinden. We hadden 80 daggasten, maar dan kan ik eigenlijk wel vrolijk 20 mensen wegsnoeien waar ik dan nu "achja, corona" tegen kan zeggen hahahahaha.
We hebben al weer meer geregeld. We hebben zelf een trouwwebsite gemaakt. Afhankelijk van wat voor "soort" gast je bent, kom je op een andere pagina terecht. Daar staat dan ook echt bijvoorbeeld: als er 30 gasten mogen komen ben je geen daggast, als er 60 gasten mogen komen ben je wel daggast (maar dan leuker verwoord
) Zo hoeven we niet iedereen een bericht te sturen en kunnen we ze via de website op de hoogte houden.
Het enige wat we echt héél last minute gaan regelen in de muziek. Bij een klein clubje zit ik aan iets akoestisch te denken en bij een groot clubje of een silent disco, of een gewone dj. Dus dat wordt echt pas 1-2 weken van tevoren beslissen.
Andere dingen kunnen we gewoon verzetten als het toch niet doorgaat, maar de muziek zouden we dan dus misschien echt willen annuleren en dan zit je met kosten.
Oja en dingen als bedankje sla ik maar gewoon in voor 100 personen en als er maar 30 mogen komen kunnen we ze heel veel bedanken hahahaha.
Wij laten het vooralsnog wel in mei doorgaan. Als er minimaal 30 mensen aanwezig mogen zijn en de horeca is open, dan ben ik blij. Hoop wel dat er meer gasten aanwezig mogen zijn. Met de anderhalve meter in achtneming kan de locatie 60 daggasten en 100 avondgasten kwijt en dat zou ik eigenlijk best perfect vinden. We hadden 80 daggasten, maar dan kan ik eigenlijk wel vrolijk 20 mensen wegsnoeien waar ik dan nu "achja, corona" tegen kan zeggen hahahahaha.
We hebben al weer meer geregeld. We hebben zelf een trouwwebsite gemaakt. Afhankelijk van wat voor "soort" gast je bent, kom je op een andere pagina terecht. Daar staat dan ook echt bijvoorbeeld: als er 30 gasten mogen komen ben je geen daggast, als er 60 gasten mogen komen ben je wel daggast (maar dan leuker verwoord

Het enige wat we echt héél last minute gaan regelen in de muziek. Bij een klein clubje zit ik aan iets akoestisch te denken en bij een groot clubje of een silent disco, of een gewone dj. Dus dat wordt echt pas 1-2 weken van tevoren beslissen.
Andere dingen kunnen we gewoon verzetten als het toch niet doorgaat, maar de muziek zouden we dan dus misschien echt willen annuleren en dan zit je met kosten.
Oja en dingen als bedankje sla ik maar gewoon in voor 100 personen en als er maar 30 mogen komen kunnen we ze heel veel bedanken hahahaha.
zondag 3 januari 2021 om 21:00
Wat een slim idee die site Zanahoria! Scheelt veel vragen

Ook met opties op andere data is de locatie heel moeilijk, dat was vorig jaar al alleen te bereiken door te dreigen dat we anders een andere locatie namen. We gaan het zeker weer vragen, dat wel. Ik snap ze ook hoor, daar gaat het niet om.. maar ik wil wel kunnen dansen met iedereen op mijn bruiloft, nu ik al een jaar gewacht heb is nog meer uitstel ook nog wel te behapstukken

woensdag 20 januari 2021 om 11:25
Hi iedereen!
Zelf heb ik al een topic gemaakt met trouwen 2021, maar aangezien hier meer in gepraat wordt vind ik het leuk om ook hier mee te schrijven
Wij gaan (hopelijk) dit jaar trouwen in juli. Op het moment wel veel stress erover, maar ik probeer er eigenlijk niet te veel over na te denken. Hoe gaat het verder bij jullie bruiloften?
Zelf heb ik al een topic gemaakt met trouwen 2021, maar aangezien hier meer in gepraat wordt vind ik het leuk om ook hier mee te schrijven

Wij gaan (hopelijk) dit jaar trouwen in juli. Op het moment wel veel stress erover, maar ik probeer er eigenlijk niet te veel over na te denken. Hoe gaat het verder bij jullie bruiloften?

woensdag 20 januari 2021 om 15:04
Hi Theeleut! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd!
Ben je ook ten huwelijk gevraagd of hebben jullie het samen besloten? Een grote bruiloft of een wat meer intieme?
Heb je al veel geregeld? Rare tijden zo he, met Corona!
Kun je er wel nog wat van genieten?
Ik hoop heel erg dat het door kan gaan voor je!!

woensdag 20 januari 2021 om 15:56
Hi! We hadden het wel al besproken, maar dat hij me ging vragen was wel een verrassing en echt op een superleuke manier! Het aantal personen op de gastenlijst staat nu op 60 voor bij het feest en 20 overdag en bij diner. We hebben eigenlijk alles al geregeld, ik hoef alleen mijn boeket nog. Dat maakt het allemaal wel spannender, of het wel of niet door kan gaan. Inderdaad hele gekke tijden om het zo te regelen, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er niet echt meer van geniet. Op een leuke manier de dagen aftellen lukt niet echt, maar ik kijk er natuurlijk nog wel naar uit!Ellie-Jane schreef: ↑20-01-2021 15:04Hi Theeleut! Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd!Ben je ook ten huwelijk gevraagd of hebben jullie het samen besloten? Een grote bruiloft of een wat meer intieme?
En bij jou/jullie? Wanneer gaan jullie trouwen en denk je dat het allemaal gaat lukken?

donderdag 28 januari 2021 om 14:12
Uitgesteld tot... ooit.

vrijdag 29 januari 2021 om 12:05
Het was zo dichtbij en nu weer zo ver weg. Super jammer.
woensdag 10 februari 2021 om 11:54
Hi Zomerwarmte! Ik hoop ook dat het door gaat hoe we het willen natuurlijk, ook al zou ik trouwen met een paar maatregelen nu ook al prima vinden. Ik weet namelijk wel bijna zeker dat wanneer wij trouwen (in juli) de 1,5 meter regel nog steeds geldt. Dit zou ik natuurlijk wel jammer vinden maar nu geen reden meer vinden om het te verplaatsen. Hoe wij het voor ogen zien is 60 personen, lekker diner met de daggasten (iets meer dan 20 personen) en daarna een feest. Mocht het feest niet door mogen gaan, dan gaan we alsnog trouwen en dan een heerlijk diner. Dan geven we later een feest. Mocht het zo zijn dat de horeca dan nog steeds dicht is, dan zou ik dat wel echt verschrikkelijk vinden. We gaan dan waarschijnlijk wel alsnog trouwen, maar dan bewaar ik de jurk voor later als we het dan nog eens over doen. Die huur ik namelijk en ik vind het zonde om dan dat geld uit te geven voor een bruiloft in het gemeente huis met weinig mensen. We hebben dus wel over alles nagedacht en bedacht wat we gaan doen met de maatregelen die op dat moment gelden. Ik heb er wel nog steeds stress van! Dat verpest het wel een beetje, dit hoort natuurlijk iets te zijn waar je naar uit kan kijken. Hoe zie jij het voor je bij jullie bruiloft?Zomerwarmte schreef: ↑28-01-2021 14:09Welkom theeleuten! Spannende tijden zijn het he. Hopelijk mag jullie dag doorgaan zoals jullie voor ogen hebben. Heb je al meerdere plannen gemaakt? En gaan jullie dan zeker trouwen of willen jullie evt nog verplaatsen?