Singles Unite : deel 5!!! 😄
vrijdag 25 december 2020 om 12:13
Verder nooit ademhalingsproblemen gehad?RedRoseThorn schreef: ↑25-12-2020 12:00Hier vandaag plotseling ontzettende pijn bij het ademhalen dus heb al aan mijn ouders laten weten dat ik niet kom kerst vieren. Vanmiddag een test en hopelijk snel de uitslag.
Sterkte RedRoseThorn.

vrijdag 25 december 2020 om 13:29
RedRoseThorn schreef: ↑25-12-2020 12:00Hier vandaag plotseling ontzettende pijn bij het ademhalen dus heb al aan mijn ouders laten weten dat ik niet kom kerst vieren. Vanmiddag een test en hopelijk snel de uitslag.
He bah. Hoop dat je je snel beter voelt. Als het corona is troost je dan met dat het voor verreweg de meeste mensen bij een paar zieke dagen blijft. Toen ik het had vond ik het zo vervelend dat je nergens terecht kon. Niemand wil je hebben natuurlijk. Beetje scary is het ook wel natuurlijk. Kun je eventueel op vrienden rekenen om een paar boodschappen voor je halen?
vrijdag 25 december 2020 om 19:52
mijn ouders hebben gelukkig al een deel van het kerstdiner langs gebracht plus wat extra dingen. En gelukkig heb ik een voorraadkast vol met dingen dus ik kom nog wel even vooruit.Antoon69 schreef: ↑25-12-2020 13:29He bah. Hoop dat je je snel beter voelt. Als het corona is troost je dan met dat het voor verreweg de meeste mensen bij een paar zieke dagen blijft. Toen ik het had vond ik het zo vervelend dat je nergens terecht kon. Niemand wil je hebben natuurlijk. Beetje scary is het ook wel natuurlijk. Kun je eventueel op vrienden rekenen om een paar boodschappen voor je halen?
Net gezellig via skype net mijn ouders en opa en oma kerstdiner gegeten.
Voel me helaas nog niet echt beter, dus extra goed dat ik niemand meer heb gezien.
vrijdag 25 december 2020 om 19:59
Nou hier de saaiste 1e kerstdag ooit. Slingerden de pan uit, niks bleef op tafel staan, stoelen die aan de haal gingen. Beetje op de bank hangen en dat was het wel. Oh en mijn werk natuurlijk maar dat was zo gepiept. Nu beetje naar de radio luisteren, voor het geval ze ons oproepen of dat ankertje gaat krabben. Weer is nog steeds maar zozo.
fietsen varen vrouwelijk doen

vrijdag 25 december 2020 om 21:06
Redrosethorn wat rot. Sterkte! Fijn dat je er videobellend nog bij kon zijn.
Zeefietser ook balen zo'n saaie dag.
Mijn bezoek is net de deur uit, wat een heerlijke dag was dit wederom. Genoten
Had echt totaal niet verwacht dat ik zulke fijne dagen zou hebben. Heb in tijden niet zoveel gelachen en gewoon lol gemaakt. Lijkt wel of iedereen extra geniet en er wat feestelijks van wil maken.
Morgen nog zo'n dag in het vooruitzicht
Dankbaar voel ik me, zeker in deze rot tijd waar veel mensen gedwongen thuis moeten zitten. M'n vader helaas ook en dan vallen al je plannen in duigen, terwijl iedereen het nu extra nodig heeft volgens mij.
Zeefietser ook balen zo'n saaie dag.
Mijn bezoek is net de deur uit, wat een heerlijke dag was dit wederom. Genoten
Had echt totaal niet verwacht dat ik zulke fijne dagen zou hebben. Heb in tijden niet zoveel gelachen en gewoon lol gemaakt. Lijkt wel of iedereen extra geniet en er wat feestelijks van wil maken.
Morgen nog zo'n dag in het vooruitzicht

Dankbaar voel ik me, zeker in deze rot tijd waar veel mensen gedwongen thuis moeten zitten. M'n vader helaas ook en dan vallen al je plannen in duigen, terwijl iedereen het nu extra nodig heeft volgens mij.

vrijdag 25 december 2020 om 21:34
Ah bah! Sterkte!RedRoseThorn schreef: ↑25-12-2020 12:00Hier vandaag plotseling ontzettende pijn bij het ademhalen dus heb al aan mijn ouders laten weten dat ik niet kom kerst vieren. Vanmiddag een test en hopelijk snel de uitslag.

vrijdag 25 december 2020 om 21:40
Dat is ook niet fijn als je eigen familie zich niet aan de regels houdt.

vrijdag 25 december 2020 om 21:46

vrijdag 25 december 2020 om 21:51
Wat een naar gevoel zeg. Een dikke knuffel voor jou.
Ze laten je zo inderdaad in de steek en snap dat het je boos maakt.
Begrijp ook niet dat mensen de regels willen overtreden en niet beseffen dat ze daarmee onderdeel zijn van het probleem.

vrijdag 25 december 2020 om 22:46
Fijn kerst Wendy, dikke kerstknuffel

vrijdag 25 december 2020 om 22:46
Klopt, daarom ben ik ook niet naar Nederland afgereisd. Wat ik eigenlijk bedoelde: als men in het begin geen schijt aan de regels had, hadden we nu een betere situatie waardoor reizen wel mogelijk was tijdens kerst en vele niet net zoals mij alleen zitten in het buitenland.

vrijdag 25 december 2020 om 22:47
he bah..sterkte..hoop dat het meevaltRedRoseThorn schreef: ↑25-12-2020 12:00Hier vandaag plotseling ontzettende pijn bij het ademhalen dus heb al aan mijn ouders laten weten dat ik niet kom kerst vieren. Vanmiddag een test en hopelijk snel de uitslag.

vrijdag 25 december 2020 om 23:01
vrijdag 25 december 2020 om 23:25
vrijdag 25 december 2020 om 23:52
Sterkte RedRose! Echt heel kut.
Hier ook kerst met familie (binnen de richtlijnen). Eten besteld bij restaurant. 3 gangen menu, iedereen een ander gerecht. Was nog een heel bouwpakket. Tig potjes. Cryptische "opwarm" omschrijving erbij en het uiteindelijke menu ontbrak. "Maak er naar eigen inzicht feestelijk gerechten van." Nou dat hebben we geweten.
Garnaaltjes over de carpaccio die eigenlijk in de kreeftensaus over de pasta moesten.
Een kale groene salade zonder olie en croutons.
Want de croutons zaten in de soep...
De olie zat over de carpaccio.
De lasagne moest blijkbaar geserveerd worden met een jus van eekhoorntjesbrood.
Maar die was bij de rode wijnsaus over de ossenhaas gegaan.
"Wat vond je dan van die saus?" Antwoord: "Welke saus?"

Hier ook kerst met familie (binnen de richtlijnen). Eten besteld bij restaurant. 3 gangen menu, iedereen een ander gerecht. Was nog een heel bouwpakket. Tig potjes. Cryptische "opwarm" omschrijving erbij en het uiteindelijke menu ontbrak. "Maak er naar eigen inzicht feestelijk gerechten van." Nou dat hebben we geweten.
Garnaaltjes over de carpaccio die eigenlijk in de kreeftensaus over de pasta moesten.
"Wat vond je dan van die saus?" Antwoord: "Welke saus?"
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-12-2020 00:00
1.59% gewijzigd
wij slapen nooit.
vrijdag 25 december 2020 om 23:59
alongwiththesunshine schreef: ↑25-12-2020 23:52Sterkte RedRose! Echt heel kut.
Hier ook kerst met familie. Eten besteld bij restaurant. 3 gangen menu, iedereen een ander gerecht. Was nog een heel bouwpakket. Tig potjes. Cryptische "opwarm" omschrijving erbij en het uiteindelijke menu ontbrak. "Maak er naar eigen inzicht feestelijk gerechten van." Nou dat hebben we geweten.
De lasagne moest blijkbaar geserveerd worden met een jus van eekhoorntjesbrood
"Wat vond je dan van die saus?" Antwoord: "Welke saus?"![]()
Smaakte het wel ondanks dat alles niet helemaal ging volgens menu...euhh welkel menu
Je wist ook niet meer wat je besteld had?
zaterdag 26 december 2020 om 00:15
Hahaha!alongwiththesunshine schreef: ↑25-12-2020 23:52Sterkte RedRose! Echt heel kut.
"Wat vond je dan van die saus?" Antwoord: "Welke saus?"![]()
Precies de reden waarom ik daar niet aan begin! Die stress is groter dan zelf koken. Al klinkt het ook of je er veel lol om hebt gehad, dat is ook wat waard.