Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Hier vandaag plotseling ontzettende pijn bij het ademhalen dus heb al aan mijn ouders laten weten dat ik niet kom kerst vieren. Vanmiddag een test en hopelijk snel de uitslag.
RedRoseThorn schreef:
25-12-2020 12:00
Hier vandaag plotseling ontzettende pijn bij het ademhalen dus heb al aan mijn ouders laten weten dat ik niet kom kerst vieren. Vanmiddag een test en hopelijk snel de uitslag.
Verder nooit ademhalingsproblemen gehad?

Sterkte RedRoseThorn.
Top 2000 aan, koffie en zo alvast wat snijwerk voor de gourmet.
Scheelt vanavond weer.

Verder wat tijdschriften lezen op de tablet.
Nu ideaal omdat je de letters groter kan zetten.
RedRoseThorn schreef:

He bah. Hoop dat je je snel beter voelt. Als het corona is troost je dan met dat het voor verreweg de meeste mensen bij een paar zieke dagen blijft. Toen ik het had vond ik het zo vervelend dat je nergens terecht kon. Niemand wil je hebben natuurlijk. Beetje scary is het ook wel natuurlijk. Kun je eventueel op vrienden rekenen om een paar boodschappen voor je halen?
Antoon69 schreef:
25-12-2020 13:29
He bah. Hoop dat je je snel beter voelt. Als het corona is troost je dan met dat het voor verreweg de meeste mensen bij een paar zieke dagen blijft. Toen ik het had vond ik het zo vervelend dat je nergens terecht kon. Niemand wil je hebben natuurlijk. Beetje scary is het ook wel natuurlijk. Kun je eventueel op vrienden rekenen om een paar boodschappen voor je halen?
mijn ouders hebben gelukkig al een deel van het kerstdiner langs gebracht plus wat extra dingen. En gelukkig heb ik een voorraadkast vol met dingen dus ik kom nog wel even vooruit.

Net gezellig via skype net mijn ouders en opa en oma kerstdiner gegeten.

Voel me helaas nog niet echt beter, dus extra goed dat ik niemand meer heb gezien.
Nou hier de saaiste 1e kerstdag ooit. Slingerden de pan uit, niks bleef op tafel staan, stoelen die aan de haal gingen. Beetje op de bank hangen en dat was het wel. Oh en mijn werk natuurlijk maar dat was zo gepiept. Nu beetje naar de radio luisteren, voor het geval ze ons oproepen of dat ankertje gaat krabben. Weer is nog steeds maar zozo.
fietsen varen vrouwelijk doen
Redrosethorn wat rot. Sterkte! Fijn dat je er videobellend nog bij kon zijn.
Zeefietser ook balen zo'n saaie dag.

Mijn bezoek is net de deur uit, wat een heerlijke dag was dit wederom. Genoten❤️
Had echt totaal niet verwacht dat ik zulke fijne dagen zou hebben. Heb in tijden niet zoveel gelachen en gewoon lol gemaakt. Lijkt wel of iedereen extra geniet en er wat feestelijks van wil maken.
Morgen nog zo'n dag in het vooruitzicht :cheer:
Dankbaar voel ik me, zeker in deze rot tijd waar veel mensen gedwongen thuis moeten zitten. M'n vader helaas ook en dan vallen al je plannen in duigen, terwijl iedereen het nu extra nodig heeft volgens mij.
Ik vind dit de kutste kerst ooit. Kan niet wachten tot het voorbij is met al die gezelligheid van anderen. Wil de foto’s ook niet ontvangen want dat roept alleen maar woede op vanwege het niet naleven van de lockdown.
Balen Philae, snap dat je het kut vindt zo alleen in een ander land.
Ikzelf leef de regels na :) ken ook niemand in m'n omgeving die dat niet doet gelukkig.
RedRoseThorn schreef:
Ah bah! Sterkte!
PhiIae schreef:
25-12-2020 21:08
Ik vind dit de kutste kerst ooit. Kan niet wachten tot het voorbij is met al die gezelligheid van anderen. Wil de foto’s ook niet ontvangen want dat roept alleen maar woede op vanwege het niet naleven van de lockdown.
Dat is ook niet fijn als je eigen familie zich niet aan de regels houdt.
Datertje schreef:
25-12-2020 21:40
Dat is ook niet fijn als je eigen familie zich niet aan de regels houdt.
Het voelt als een dikke middelvinger naar mij. Of ze niets om mij geven, want door dit gedrag hebben veel mensen met mij een eenzame kerst vanwege reisbeperkingen.
PhiIae schreef:
25-12-2020 21:46
Het voelt als een dikke middelvinger naar mij. Of ze niets om mij geven, want door dit gedrag hebben veel mensen met mij een eenzame kerst vanwege reisbeperkingen.
Wat een naar gevoel zeg. Een dikke knuffel voor jou.
Ze laten je zo inderdaad in de steek en snap dat het je boos maakt.

Begrijp ook niet dat mensen de regels willen overtreden en niet beseffen dat ze daarmee onderdeel zijn van het probleem.
PhiIae schreef:
25-12-2020 21:46
Dikke knuffel
Ik wil niet zeiken, maar reizen werd toch ook zwaar afgeraden?
wendy7373 schreef:
25-12-2020 11:38
Fijne feestdagen allemaal.

Dit is mijn 47ste kerst als single. :rofl:

Ik ga naar een van mijn beste vriendinnen toe,om de dagen door te brengen.
Mijn ouders leven niet meer.
Top 2000 op staan.

Fijne dag voor iedereen,de zon schijnt hier.
Fijn kerst Wendy, dikke kerstknuffel
Datertje schreef:
25-12-2020 22:44
Ik wil niet zeiken, maar reizen werd toch ook zwaar afgeraden?
Klopt, daarom ben ik ook niet naar Nederland afgereisd. Wat ik eigenlijk bedoelde: als men in het begin geen schijt aan de regels had, hadden we nu een betere situatie waardoor reizen wel mogelijk was tijdens kerst en vele niet net zoals mij alleen zitten in het buitenland.
RedRoseThorn schreef:
he bah..sterkte..hoop dat het meevalt
Oooo je woont niet in Nederland dan begrijp ik het.
Ik had een gezellige paar uurtjes met wat familie, binnen de regels, en voor de kinderen was het alsnog een superkerst gelukkig.

morgen alleen met de kinderen thuis..kunnen ze spelen met hun nieuwe spullen en we eten wel pannekoeken of pizza ofzo..
Het ging fantastisch met viervoeter op het werk. We hebben heerlijk gegeten en iedereen ligt met gevulde buikjes op bed.

Viervoeter naast mij op de bank en ik een glas wijn met boer zoekt vrouw.

Morgenochtend weer vroeg en dan heerlijk genieten van tweede kerstdag....
Hier is de visite ook net weg. vaatwasser doet zijn werk.
Samen gegournet en daarna BZV gekeken.
Daar a snel top2000 aan.

Zo bedje in, uitslapen en morgenmiddag komt een vriendin eten en logeren. Wat kleine makkelijke hapjsles maken en bankhangen.
Sterkte RedRose! Echt heel kut.

Hier ook kerst met familie (binnen de richtlijnen). Eten besteld bij restaurant. 3 gangen menu, iedereen een ander gerecht. Was nog een heel bouwpakket. Tig potjes. Cryptische "opwarm" omschrijving erbij en het uiteindelijke menu ontbrak. "Maak er naar eigen inzicht feestelijk gerechten van." Nou dat hebben we geweten. 😂
Garnaaltjes over de carpaccio die eigenlijk in de kreeftensaus over de pasta moesten.
Een kale groene salade zonder olie en croutons.
Want de croutons zaten in de soep...
De olie zat over de carpaccio.
De lasagne moest blijkbaar geserveerd worden met een jus van eekhoorntjesbrood.
Maar die was bij de rode wijnsaus over de ossenhaas gegaan. 😂
"Wat vond je dan van die saus?" Antwoord: "Welke saus?" 😂😂😂
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 26-12-2020 00:00
1.59% gewijzigd
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
25-12-2020 23:52

Hier ook kerst met familie. Eten besteld bij restaurant. 3 gangen menu, iedereen een ander gerecht. Was nog een heel bouwpakket. Tig potjes. Cryptische "opwarm" omschrijving erbij en het uiteindelijke menu ontbrak. "Maak er naar eigen inzicht feestelijk gerechten van." Nou dat hebben we geweten. 😂
Garnaaltjes over de carpaccio die eigenlijk in de kreeftensaus over de pasta moesten.
De lasagne moest blijkbaar geserveerd worden met een jus van eekhoorntjesbrood
😂😂😂😂😂 Gezellig!

Smaakte het wel ondanks dat alles niet helemaal ging volgens menu...euhh welkel menu 😂

Je wist ook niet meer wat je besteld had?
alongwiththesunshine schreef:
25-12-2020 23:52

Hier ook kerst met familie (binnen de richtlijnen). Eten besteld bij restaurant. 3 gangen menu, iedereen een ander gerecht. Was nog een heel bouwpakket. Tig potjes. Cryptische "opwarm" omschrijving erbij en het uiteindelijke menu ontbrak. "Maak er naar eigen inzicht feestelijk gerechten van." Nou dat hebben we geweten. 😂
De lasagne moest blijkbaar geserveerd worden met een jus van eekhoorntjesbrood.
Hahaha!
Precies de reden waarom ik daar niet aan begin! Die stress is groter dan zelf koken. Al klinkt het ook of je er veel lol om hebt gehad, dat is ook wat waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven