Saai topic

06-04-2009 18:56 4056 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien ik het maar saai vind hier de laatste tijd.

Open ik een saai topic.
uh... nee....wel lief aangeboden.

Vandaag saai op een terras gezeten met een wel errug saaie zon erbij. Bleeegh.

Moregn moet de auto om 08.00 voor de APK en gelukkig mag ik morgen ook weer werken.
Known to cause insanity in laboratory mice
hopelijk valt de apk mee Lys.

kheb vandaag teveel gewerkt,dom!!!!!! daaag saaie mutsen.ik ga mn mandje in.
Ik ga nog even door met het kijken naar de voorronde van het songfestival (gelukkig 2 uur tijdsverschil met NL).
Snjókorn falla, á allt og alla
me beeb ligt weer heel saai te slapen. Destuhnie, je mag hem wel eens lenen hoor, maar alleen als hij huilt.

Lys ik wilde dat wij een auto hadden om APK te laten keuren... de onze ligt op het autokerkhof. Mogen we lekker saai ons vakantiegeld in een nieuwe steken. En dan alsnog de APK in. En geen vakantie. Zo'n saail leven heb ik dus!
Snjoekorn, het songfestival is zelfs mij te saai. Maar ja, daar waar jij woont is er alleen maar weer he. Dan is alles een verzetje.
Ah, wat zonde... Mara.

Kun je anders niet je baby bij opbod verkopen?

Of is die oplossing te saai?
APK valt nooit mee Dezzzz, het kost hoe dan ook geld en men vindt altijd wel iets, lijkt wel mijn tandarts...

Meerdere keren geen gaatjes kunnen vinden? Nou, dan gaan we toch gewoon vullingen vernieuwen...
Kutdag. Niet saai maar druk.

Bah.
Kutdag. Niet saai maar druk.

Bah.
Het moet wel hèèl erg zijn geweest, Nijn
Nee, voor deze saaie beeb vang ik niet genoeg voor een leuke bak vrees ik. Me hubbie kan ik wel proberen te verkopen, die kan tenminste nog wat. Maar wie moet dan de spinnen vangen?

Nijn, druk is de grootste vijand van saai. Ontzettend meid. Hoop dat het morgen weer gewoon slaapverwekkend is.
quote:MissMara schreef op 12 mei 2009 @ 22:12:

Snjoekorn, het songfestival is zelfs mij te saai. Maar ja, daar waar jij woont is er alleen maar weer he. Dan is alles een verzetje.Het is hier zelfs nog erger. Het is al dagen GEEN WEER en met maar 1 tv-zender die niet gecodeerd is, is het makkelijk zappen
Ja, dat hoop ik ook.

Het forum is ook saai bezig he. Ik wilde even saai op iemand reageren die altijd erg saai door de bocht is, maar het mocht niet van het forum.

PP en ik zitten hier heel saai aan de keukentafel allebei aan onze leptopjes te werken.

Ik ga maar es naar bed.
@ mismara;nee dankje,kwil geen huilbeeb lenen...

alleen 1tje die uhh,prr,kirrr zegt,en lief naar me lacht,die zijn zo saai leuk

zo heb mn werk dr al weer op zitten.

vanavond lekker thuis een saaie,lingerieparty.

ga nu appelcake en lekker hapjes maken.

toch best wel toppunt van saaai die thuisparty,s.

allemaal vrouwen tussen de 16 en 80 jaar en maar beppen,drinken,eten...hihihi
Was het gezellig saai, Dezzz?

Ik heb mijn auto ge-apk-t, we kunnen er weer een jaar vooruit.

Het was rommelig op het werk, nu ben ik weer saai thuis om over 8 uur de wekker weer te horen...

My oh my, mijn leven lijkt wel zzzzaaaiiii.
Gaan jullie vanavond ook saai songfestival kijken?? Of is dat te saai?

Ga zo maar eens aan het werk. Moet beginnen met een huisbezoek. . . . (jullie snappen het al...SAAI).
ik heb geen beeld,maar zal vast niet veel missen,saaie bedoeling dat songfestival.bleehh

ja Lysss was gezellie-saaaaaaai!!!
Inderdaad desteny, je hebt er absoluut niets aan gemist. Wat een trieste bedoening.
Ik heb heel saai het songfestival gekeken. En het was maar een saaie trieste bedoening!
ik heb gisteren avond mn boek door genomen van mn nieuwe cursus.das pas saaaaaai

ben vandaag een dagje VRIJ,yeeeaaahhhhh.
Wat ironisch nou, dat je vrij bent, Dessy! Terwijl vandaag juist mijn verlof afgelopen is... nou moet ik mijn saaie beeb zo missen...

Saai man, werken!
zucht
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
2 x zucht. Moet nog een half uurtje... diepe zucht
quote:MissMara schreef op 15 mei 2009 @ 07:35:

Wat ironisch nou, dat je vrij bent, Dessy! Terwijl vandaag juist mijn verlof afgelopen is... nou moet ik mijn saaie beeb zo missen...

Saai man, werken!oww dat zal niet mee gevallen zijn voor je,zo,n saaiebeeb een hele dag moeten missen.ik heb hier fijn gerommeld in huis,lekker op ut gemakkie.morgen vroeg dr weer tegen aan en savonds en snachts mag ik weer.maar heb dr zinan....lekker saai inut donker,in mn uppie met 4benigecollega op stap zijn
quote:snjokorn schreef op 15 mei 2009 @ 17:21:

2 x zucht. Moet nog een half uurtje... diepe zuchtkom op,nog ff doorzetten en dan is ut saaaaaiweekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven