November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Haha Q ben je een boek aan het schrijven? Ik had dat ook na de BV. Ik vrat me helemaal klem steeds.. Nu is dat weer wat rustiger merk ik.

haha en die spekkies van je in je "verlepte boezem"? je weet toch dat spekkies nooit braaf zijn, die doen alles wat niet mag...

Dyfaine, dat zijn wel erg lange dagen dan...Knap dat je dat volhoudt!!!

Ik word hier nu ondertussen echt gek...Raf hangt al dagen aan mijn been, vind alleen maar mama goed en als dat even niet lukt is het niet gewoon zielig huilen maar keihard krijsen en als ie dan eindelijk bij me zit gaat ie me zitten knijpen en slaan. Tijn is de laatste weken ook erg uit zijn hum, denk doordat ie aan het beseffen is dat ie volgend schooljaar in een nieuwe groep komt waar hele andere dingen van hem worden verwacht en omdat ie dan zijn juffrouw van de afgelopen 3 jaar niet meer heeft. Madelief is erg verveeld op school, het kind is een jonge leerling (zou ook nog in groep 2 hebben kunnen zitten) maar ze is nu al klaar met groep 3 terwijl de grote vakantie hier pas 26 juli begint. Haar juf heeft haar al verdiepend materiaal gegeven de laatste maanden maar dat is nu klaar voor mijn meisje en die begint zich daardoor ook behoorlijk apart te gedragen. En dus zit ik op de momenten dat Raf slaapt en de andere 2 op school zitten (zoals nu) meestal een beetje te ontspannen en bij te komen. Alleen; nu krijgt mijn buurvrouw een nieuwe keuken, heel netjes aangekondigd dus ik weet ervan maar toch, ligt Raf eindelijk te maffen en heb ik heel even wat tijd voor mezelf gaan ze boren en drillen en weet ik veel wat ze allemaal doen, de radio staat heel hard aan dus die relaxperiode zal wel van korte duur zijn... Bah..

Zo nu zet ik mijn klaagmodus weer uit...

Hoe zou Chica het hebben??
Ha O crosspost.. Jij ook al in de herrie, ik ook en dan nog niet eens met een leuk resultaat haha

Sterkte met Nelis vandaag!!!

Ik hoop dat het toch nog wat geeft vandaag zodat je nog een lekker wappenrende zomerrok kunt scoren!!
Dyfaine; welkom! Je leert ons en wij jou vanzelf kennen hoor, maar kan me voorstellen dat de verhalen nu soms nog wat verwarrend zijn. De meesten hebben 1 kindje tot nu toe. Lijnes heeft er 3, en Ibbel en O(rigineel) zijn onlangs bevallen van hun 2e. En Chica, Suzaa en ik zijn zwanger. Das een beetje de samenvatting. Is dat trouwens een foto van jouw zoontje als avatar? Wat een schatje!

Suzaa; gefeliciteerd met de geboorte van je neefjes, wat een prulletje moet dat kleintje zijn zeg. Hopelijk gaat hij snel groeien en mag ie ook uit de couveuze.

Tess; wat een klimaapje zeg! Nou ja, als ze het beheerst doet kan het geen kwaad. Die eczeem is wel vervelend, vooral als ze dan geen t-shirtjes aan kan (al moet ik zeggen dat Alissa die ook nog weinig aan heeft). Hopelijk knapt het nu met het mooie weer snel op.

Q; hoe is het nu met de billetjes van Q-tie? Wij doen het trouwens ook hoor, de avondroutine blijft hetzelfde of ze nou meewerkt of niet.

Ik merk met het tandenpoetsen dat het uitmaakt of ik het doe of manlief. Bij mij is ze volgens mij gewent dat ik toch wel doorzet en protesteerd ze nog nauwelijks. Het nieuwste trucje is dat ze zelf achteraf nog wil poetsen en dan papa en mama's tanden ook even alsof wil poetsen. Bij de tandarts vorige week hield ze trouwens haar kaken stijf op elkaar .

Zaterdag verjaardag van mijn moeder, lekker uit eten (nou ja...ik vind niks echt lekker nu), moet die nieuwe vriend van haar ook mee...brrrr...gaat me wel wat snel allemaal. Overigens hoor ik nu ineens via via dat de halve wereld al op de hoogte was voor ik het wist en dat hij 53 is. Ik vind het maar lastig allemaal, wil gewoon eens rust in mijn leven zonder veranderingen (maar ja, dan had ik dus ook niet zwanger moeten worden). De afgelopen 6 jaar is mijn leven nog geen enkel jaar hetzelfde gebleven en dan steeds echt heftige veranderingen. Njah...komt allemaal goed. (jippie, hormonen!)

Hier ben ik trouwens begonnen aan de volgende fase van zwangerschapskwaaltjes, slecht inslapen/doorslapen (dus maar weer aan de hele serie friends begonnen) 2x per nacht naar het toilet en zie ook dat ik mijn trouwring niet meer aan kan omdat mijn vingers opgezwollen zijn. En oh ja, maagzuur, lang leve de rennies. Ik vind het wel allemaal wat vroeg in de zwangerschap, volgens mij was dat vorige keer allemaal veel later.

Misty; jakkie...wat een smeerboel moet dat geweest zijn. Wat knap trouwens dat ze al ritsen kan openmaken, dat heb ik hier nog niet gezien.

Haha..wel een grappig moment vanochtend, ik trok haar slaapzak open en zei geef je tenen maar een kusje, gaat ze uit alle macht proberen, maar het wilde niet echt lukken. Meisje lag helemaal dubbel en ik dus ook. Echt prachtig om te zien die peuterhumor.
Lijnes; hmmm..vermoeiende periode voor jou dus! Kun je Raf niet achter het behang bij de buren plakken? Slaapt hij er toevallig niet doorheen? Onze buurkindjes sliepen zelfs door toen ze bij ons een stuk uit het dag gezaagd hadden en dat in lieten storten voor de dakkapel en dat gaf echt vreselijke herrie. Wat knap trouwens van Madelief, maar kan me het vervelen ook wel voorstellen. Misschien mag ze een leuk boek van de bieb mee naar school nemen?

O; verbouwen en kinderen hebben...brrr..ik hoop dat het heeel snel klaar is. Bijna weer werken voor jou, heb je er al zin in?
Suzaa, van harte meid. Wat een kleintjes inderdaad. Heb je ze al mogen bewonderen? Wat goed van je zus dat ze het zolang heeft volgehouden? Hebben ze leuke namen?

O,o, wat een doerakken hebben we toch. Hier moeten we ook al bijna de klinken omhoog doen. En ja ook hier de slaapzak al open gekregen, zelf nu ik de slaapzak al verkeertes om aan heb. Hij moet nog maar niet "lezen" wat hij met een volle luier kan..... Maar dat is vast het volgende. De grapjassen.

O, succes met de verbouwing, Hoe lang staat er voor gepland? Wel fijn dat je naar je ouders kan, wonen zij dichtbij?

Lijnes, hoe gaat het ermee? Vervelend zijn dat soort dagen hé?! Heb ook respect voor jou, hoor!

Leuk is dat hé Lala, dat soort momenten maakt het echt leuk. Zo samen lachen om een grapje.

Ibbel, hoe was het in de sauna? Hopelijk heb je heerlijk kunnen ontspannen.

Toen ik nog borstvoeding gaf ben ik 2 keer naar de sauna geweest. Ook beide keren op rare plekken gekolfd. De eerste keer was na 2 maanden of zo. Mensen daar vonden het maar niets dat ik wilde kolven. Mij maakte het niet uit. Dacht echt geef me een stopcontact en ik ga aan de slag. Volgens mij hebben ze de hele sauna verbouwd en uiteindelijk heb ik in de zonnenbankruimte gekolfd. Vraagt ze na 10 minuten, hoe lang duurt het nog en staat een klant te wachten, ja doei

Moet er ook wel weer erg om lachen trouwens. Door de warmte in de sauna kreeg ik ook makkelijk een tsr. Gelukkig was het donker en hield het op toen ik mijn duimen op mijn tepels hield. Hopelijk was het voor jou ontspannender.
Suzaa, hoe is het nu met je neefjes en je zus?

Q, ik kan je ook niet zeggen of het met je borsten nog goed komt, maar het heeft mij altijd erg handig geleken om potloden onder je borsten te kunnen bewaren Mag je van Q-lief geen afspraak maken bij dokter Robert

Novem, de sauna was heerlijk. Ik heb elektrisch gekolfd in de kleedruimte. Ging helemaal goed, geen melkbad veroorzaakt. Ik heb me wel staan verbazen over ieders 'kapsels'. Laat ik het zo zeggen, zelf met een redelijk hoge leeftijd van alle saunagangers leek ik een zeldzaamheid met mijn driehoekje...

Lala, ik vind het denk ik wel een beetje vreemd dat iedereen al op de hoogte was van je moeders nieuwe vlam behalve jij. En dat hij nu ook mee gaat eten lijkt me best moeilijk. Hormonen of geen hormonen!

O, heb je nog iets leuks gekocht gister?

Ik heb eindelijk bericht van mijn eerste gesprek. Hoewel ik goed bij de organisatie pas kiezen ze niet voor mij omdat ik parttime wil werken!
Ibbel; wat een shitreden om afgewezen te worden zeg. En jij wil toch nog wel 4 dagen werken, of vergis ik me? Volgens mij is iemand die 4 dagen werkt net zo productief als iemand die 5 dagen werkt. Gaat je melk eigenlijk niet stromen van al die warmte in de sauna? Ik heb weleens met kruiken op mijn borsten gezeten om de melkproductie op gang te krijgen in mijn kraamtijd.

En dat van die potloden...kijk das nog eens handig Zie het bijna voor me, juf ik heb een potlood/pen nodig, wacht ff, dan pak ik er een voor je .

Het lijkt trouwens wel of Alissa hier ook meeleest...3x raden wie ik vanochtend zonder slaapzak in bed aantrof?!
o,o die slaapzakken. Ik laat Neeltje niet meelezen hoor!

Lijnes, wat vervelend voor je dat Raf zo is, maar wat lekker dat er de herkenning is! Dan weten we dat het toch een fase is

Q, ik doe gewoon mee met de potloden

Ibbel, dat wisten ze toch voordat je het gesprek inging, of niet? en inderdaad, 4 dagen is gewoon fulltime hoor. Rottige lui.

Ik heb inderdaad een leuke, echter niet wapperende, zomerrok gekocht. Ik vind rib rokjes met blote benen eronder echt niet kunnen, dus tijd voor iets zomers

Vandaag gelukkig weer een korte verbouwingsdag. Want de kinderen raken echt van de wap. En nu zijn ze dus beiden heerlijk aan het slapen, wat een rust!!
Geniet ervan origineel!

Suzaa, gefeliciteerd!!! Fijn dat het zo goed gaat. Namen in de ak?

Ibbel, balen! Maar misschien komt er nog wel een leukere functie voorbij!

Slaapzakken: mijn buurmeisje deed dat ook toen ze anderhalf was. Slaapzak openmaken en dan luier tussen de romper door uitdoen. Tessje heeft er gelukkig nog geen interesse in en ik hoop dat het zo blijft!

Waar ik vorige week niets te doen had, heb ik nu toch een ongelofelijk drukke week op het werk! Ik ben nu echt gaar, dus even een minipauze. Gisterenavond nog bonje met vriend omdat hij de hele dag thuis was geweest (waarvan Tessje 's ochtends naar het kdv en de hele middag geslapen) en het niet eens in hem op was gekomen om op te ruimen of een wasje te doen. Grrrrrr.... mannen!

Tessje was nog wel schattig vanochtend. Een knuffelbeer moest en zou in haar bedje, in haar slaapzak, onder de deken toen wij weggingen. Aarzelend legde ze er ook Titi (haar knufje) bij. Bij de deur bedacht ze zich ineens, rende naar haar bedje, gaf Titi nog een dikke knuffel en kus en legde Titi toen weer in haar bedje bij de knuffelbeer. Schattig!
Met zus en kleintjes gaat het goed, ik heb de kleine aapjes gisteren bewonderd. Kleinste was zelfs 1850 gram, echt een ukkie zeg...pffff. Op zicht qua lengte nog wel redelijk lang, maar dunnetjes hoor, zag er breekbaar uit. Maar hij doet het goed, drinkt al goed, levendig. Krijgt nu nog wel glucose, maar gaan ze ook afbouwen. Dus waarschijnlijk niet al te lang meer in de couveuse, maar voorlopig nog wel in het ziekenhuis blijven verwacht ik. Zal de namen even op de AK zetten.

Suzy is ziekjes, gisteren al warmpjes en mopperig, vandaag ook weer ziek van kdv gehaald. Maar na een zetpilletje fleurde ze weer helemaal op. Hopelijk waait het snel weer over. Vriend moet vanavond en morgen ook nog eens werken, goed getimed . Slapen is ook nog steeds hetzelfde, maar ze wordt de laatste dagen wel steeds later wakker. Dus wie weet zit er schot in, we zien wel. En anders gaan we haar inderdaad eerst maar weer terugleggen zodra ze weer slaapt, maar tot nu toe hebben we daar beiden geen puf voor geloof ik .

Slaapzak; zou me niet verbazen als Suzy dat binnenkort ook ontdekt, maar vooralsnog gelukkig nog niet.

Klimmen in de Tripptrapp; de beugel zit er nog op. Maar dus via het onderste plankje de beugel gebruiken om op te trekken en vervolgens been eroverheen zwiepen en huppakee. Staan in de stoel.

Ah, schattig, Tessje met haar knuffelbeesten.

Ik heb trouwens bij de kruidvat een magnetisch tekenbord gekocht, helemaal geweldig. Lekker krassen en met figuurtjes op het bord rammen en snel weer uitvegen. 7,99 geloof ik en dan krijg je er nog een mini tekenbordje bij.

O; succes met de verbouwing!

Nou, morgen meer reactie, ik plof op de bank!
suzaa, die heb ik ook, erg leuk. Heb hem alleen nu opgeborgen zodat tegen de tijd dat we met vakantie gaan het nog steeds leuk is. Maar die kleine is ideaal voor in de auto, uiteten, zwembad.

Beterschap trouwens.

Fles, geven jullie nog een avondfles. Ik wel, maar ik had begrepen dat ie er eigenlijk af moest. Dus aan het afbouwen met 3 scheppen op 180. En ze werd spontaan steeds om 630 wakker. Toen maar weer de volle fles gegeven en toen kwam ze pas om 830. Nou de keus is dan snel gemaakt. Alleen op de dagen dat ze naar de creche moet en dus vroeg op moet dan krijgt ze een halve fles.

Tripptrapp, meen je dat, zijn ze zo lenig?!

Tess, echt zo schattig.

Tandenpoetsen, ik ben wat minder vrijblijvend geworden, dus inderdaad mond open en poetsen maar. Het gaat steeds 1 kant per keer. De eerste keren vond ze het wel leuk dat ik dr mondje openduwde, maar dat werd toch minder Hopelijk heeft ze snel door dat het ook makkelijk kan als ze gewoon een beetje meewerkt.

Springen, hier begint ze een beetje te springen, erg schattig gezicht, lukt niet altijd om de voeten van de grond te krijgen, maar soms wel.

Fijn weekend allemaal
Misty, hier ook een springerd, haha. Soms komt ie even los van de grond. Antroposofen zeggen dat als kinderen gaan springen hun zielen helemaal zijn ingedaald in het lichaam. Mooi idee vind ik dat.

Wij geven Seppe nog wel iedere avond een fles melk. Gewone melk, met wat anijs, of een beetje pap. Meer voor de vorm, want hij drinkt hem nooit meer op. 's Ochtends geven we hem in bed ook nog een papfles zodat we zelf nog ietsje langer kunnen blijven liggen.

Hij eet al drie dagen bijna geen avondeten. Best gek hoor, voor een kerel die eten heel serieus neemt. Vanochtend was ie trouwens intens verdrietig dat ie niet onder de wssj mocht (douche).
Mooie gedachte van die antroposofen Ibbel! In dat geval is Tessje's zieltje nog niet helemaal ingedaald, want ondanks verwoede pogingen tot springen lukt het nog niet helemaal.

Suzaa, goede tip! Morgen maar even naar de kruidvat. Ik heb de het verhaal van je neefjes op de ak gelezen, petje af voor je zus! En super dat ze zo de 37 weken bijna heeft kunnen volhouden! Beterschap voor Suzy en hopelijk slaapt ze dan ook gelijk goed door!

Q, ik moet zeggen dat mijn boezem redelijk goed is hersteld. Iets slapper dan voorheen misschien, maar ik mag niet klagen. Wel is de vorm anders en zijn ze nog ietsjes groter terwijl ik nu onder mijn gewicht van voor de zwangerschap zit.

Avondfles: Hier al een half jaartje ofzo niet meer. Tessje dronk er bijna niks meer uit dus toen zijn we maar gestopt. Nog wel de ochtendpapfles uit pure gemakzucht voor ons. En omdat ze dan ineens nog een beetje baby is en ik daar van geniet . De rest van de dag drinkt ze thuis uit een normale beker. Althans, als ik thuis ben. Vriend geeft uit gemakzucht de antilekbeker.

Tripptrapp zit hier ook nog de beugel op. Ik heb vandaag gefilmd hoe ze erin klimt. Ze gaat eerst op de onderste trede staan, klimt dan op de zitting, draait om en laat zich met gestrekte beentjes naar beneden glijden tot ze zit. Soms komt ze wel klem te zitten met haar beentjes.

Tessje heeft echt een vriendin op het kdv. Die twee doen alles samen. Haar naam was ook 1 van de eerste woordjes die ze zei. Zo ontzettend schattig, nu al op die leeftijd! Ze doen echt alles van elkaar na en halen samen kattenkwaad uit. Vanmiddag toen ik Tessje op kwam halen werd er ook flink geknuffeld. Ik hoop echt dat ze dadelijk ook in dezelfde peutergroep terecht komen.

En dan ga ik NU de openingspost aanpassen voor Lijnes!
Avondfles hebben wij ook nog steeds. Ben wel aan het minderen, nu 160 ml met 3 scheppen. Maar gaat nog altijd op, dus ik vind het wel prima. Ik ben nuvan Nutrilon 3 naar de peutergroeimelk, maar wat ruikt dat zoet! Lijkt wel pure vanillesuiker. 's Ochtends ook nog steeds een papfles. Vind ze heerlijk en is lekker makkelijk. Dus die houden we er gewoon nog even in.

Drinken toch nog meestal uit tuitbeker, maar nu het mooi weer is kunnen we mooi met bekertjes water gaan stoeien. Ik ben ook een beetje gemakzuchtig wat dat betreft.

Springen doet Suzy nog niet, dus zieltje is nog niet ingedaald blijkbaar . Ze doet ook nog geen pogingen daartoe volgens mij.

Avondeten; Suzy heeft dat een paar weken geleden ook gehad en eet nu weer haar bordje meestal keurig leeg. Maar ze wil het wel graag zelf doen, of minimaal een eigen lepel in haar hand hebben.

Hmm, na het stoppen met de bv van Suzy bleef er maar weinig over van mijn borsten vond ik. Eens kijken hoe dat deze keer gaat . Van mij mag het blijven zoals het nu is, voordeeltje van zwanger zijn.
Suzy was trouwens lekker aan het spoken vannacht. Ging wel zoet slapen, maar was om 23:30 alweer wakker. Bloedjewarm, koortsig, ziekig. Na zetpilletje en heel veel gemopper ging ze uiteindelijk wel weer slapen, maar elk uur wel even wakker met wat gejammer. Arm wijffie. Nu voelt ze niet warm en is best vrolijk. Hopelijk maakt ze straks een lekkere lange middagslaap en trekt ze weer een beetje bij. Dan maar weer kijken hoe het gaat, gisteren kwam in de loop van de middag ook de koorts weer opzetten.
Tripp trapp: met beugel? Tjonge!

Als dat zo is van die ziel, Ibbel, dan kan ons meisje wel heel lang zonder ziel. Want ja, eerst lopen, dan springen, toch? Maar zo zielloos ziet ze er niet uit

Avondfles: hier al een halfjaar helemaal geen flessen meer, dus nee, ook niet 's avonds. Dan wordt er lekker een "toetje kwak" gegeten Op het kdv laten ze neeltje al zelf uit een gewoon bekertje drinken, maar gelukkig wil ze dat thuis nog niet. Dan mag mama "hellepen".

Tekenbord: hier al een maand of 2 een succes! Zeker doen, heel gemakkelijk om mee te nemen als je ergens gaat eten of zo.

Suzaa, beterschap voor je kleine meid

We genieten vandaag van de rust: even een hele dag niets aan onze kop. Voordeel van verbouwen: alles is een troep, maar opruimen en schoonmaken hebben geen zin. Dus dan maar de boel de boel laten. Alleen de slaapkamers van ons en de kinderen heb ik maar even "ontstoft", zover als dat gaat.

Die gekke Neeltje: ze heeft gisteren samen met papa in het zwembad heerlijk zelf gelopen! dat kan ze dus wel, met de steun van het water. Maandag moet ze maar gauw verder oefenen
Avondfles laten wij er gewoon in (180/5). Wij hebben de middagfles eruit gegooit, dus ze komt niet boven de 300 ml melk op een dag, maar ik vind het wel heerlijk zo voor het naar bed gaan een vol buikje. Avondeten is hier heel wisselend, dan eens een vol bord, dan 1 hap of alleen haar vleesjes. We maken ons er maar niet druk om, ze groeit naar mijn idee goed en slaapt door dus ach. Overigens is hier bijna alles nog uit de fles, zowel pap als 's avonds en overdag de limonade uit zo'n antilek ding met zo'n rietje. Alleen op dagen dat ik vind dat ze te weinig vocht binnen krijgt mag ze een flesje 's middags, want dan drink ze veel beter. En bij het avondeten drinkt ze water uit een gewone beker.

Vandaag word eindelijk de achtertuin bestraat, dus vanaf morgen kunnen wij ook weer naar buiten...jippie! En vanavond het etentje voor mijn moeders verjaardag, ik heb er gewoon slecht van geslapen...blegh..maar goed zal wel meevallen.
En wat goed van Neeltje! Zelf lopen in het zwembad, erg goed voor de ontwikkeling van de beenspieren en het zelfvertouwen, dus wie weet loopt ze binnenkort zomaar ineens weg.

Zieltjes ingedaalt met springen klinkt goed. Alleen word hier nog niet gesprongen.
Lala, wat eten betreft doen wij het nog steeds gemakkelijk. Deze week hebben we er nogeens over gepraat en we zijn het er gelukkig over eens: beter dat Neeltje iedere avond lekker haar potje olvarit of anderszins leegeet, dan dat ik ga modderen met dingen koken die ze niet wil. Ze heeft heel lang wel met ons meegeproefd, maar zelfs dat wil ze niet.

Dus Neeltje krijgt alle voedingsstoffen binnen en leert alle smaken kennen. Alleen kookt een fabriek het voor haar in plaats van mama En haar melk haalt ze ruimschoots, met 's ochtends 200ml in de pap, 's middags een bekertje melk en 's avonds een toetje. Daar is geen fles voor nodig gelukkig.

En geniet van je tuin!!!
Dames,

ik heb even wat op de AK gegooid, het houdt ons erg bezig momenteel (tot 3 uur vannacht in ieder geval, gaap) en ik hoor graag julllie meningen....

Verder alles goed hier maar ivm afspraken buiten de deur weinig tijd om te reageren. Later hopelijk meer!
Neeeeee, niet zielloos, maar dat het nog niet helemaal in het lichaam gegroeid is. Zie het lichaam als een iets te grote jas waar je langzaamaan in moet groeien.

Neeltje ziet er totaal niet zielloos uit, ik vind haar juist een beetje boeddhistisch er uit zien.
Jaaaa hoor ben er weer en ook al bijgelezen. Beetje teveel om op alles en iedereen te reageren dus ik val er gewoon wel weer ergens in.

De vakantie was heeeeerlijk. Ik wist niet dat Turkije zon mooi land was. En ze hebben echt een mega interessante geschiedenis. De turken lijken ook helemaal niet op turken haha klinkt misschien een beetje discriminerend maar de turken die ik hier ken (en geloof me er lopen er hier genoeg) lopen minstens 20 jaar achter op hun landgenoten. Nu zaten we natuurlijk wel in en toerischtische omgeving maar dan nog. Lekkere mannen zitten er tussen hoor.

Verder helemaal niks gedaan. We hadden een super hotel en sjeetjemina ik heb nog nooit zoveel gegeten zeg. Het eten was echt zo super fantastisch. 5 a la carte restaurants waar je dan gewoon een 5 gangen menu kijrgt. Alles en dan ook alles inlc alle alcohol (die ik niet gedronken heb haha) waren gratis.

En de temp was heerlijk. 27 graden en helder blauwe lucht. Ik heb alleen maar onder een parasol gelegen hoor (toch een beetje bang ivm de zwnagerschap en ik verbrand altijd levend). met uitzicht over de helderblauwe zee en bergen. Nou als we het toch over zielen hebben, die van mij had duidelijk een break en was er ook echt aan toe. Ik heb dus echt genoten.

Ik heb zelfs maar 1x een computer opgezocht. Dit omdat werk met voorstel kwam, maar daar werd ik meteen zo boos over en ook weer overstuur, dat ik meteen een paar nachten niet goed sliep. Maar ja, moet ma voor gesprek en voorstel moest naar de advocaat dus was wel nodig. Maar ben daarna expres niet meer in de buurt van computers geweest.

Heb trouwens ook heerlijk uitgeslapen. Meeeen ik vind uitslapen echt de ultieme luxe hoor. We hadden een beetje een hard bed, maar de ochtenden waren heerlijk lui.

Ik heb Anniek echter wel heel erg gemist. Er waren in het hotel natuurlijk ook veel jongekindjes en dat is dan wel even slikken. Maar vriend had moederdag kadootje van kdv meegenomen (barstte meteen in huilen uit toen ik het openmaakte) en we hebben een goedkope belkaart kunnen regelen zodat wel lekker 40 min voor niet veel geld met alle opa's en oma's konden bellen.

Het leuke van het feit dat ik daar dus behoorlijk zwnager rond liep is dat iedereen me jonger schatte haha. Ze dachtten soms dat ik 29 of 30 was. Hahaha altijd leuk om te horen natuurlijk. Wel hebben we beide ineens twijfels over de naam van nummer 2. Sjee das balen, moeten we weer opnieuw beginnen.

Heb wel last gehad van mijn bekken en lopen gaat ook niet al te soepel meer, maar geestelijke ontspanning was nu even belangrijker en dat is goed gelukt.

Tja veel op vakantie? Ik vind van niet haha, reizen is natuurlijk mijn passie en dan is een weekje Turkije in een 5 sterren all inclusive super super lekker maar in mijn ogen niet heel veel. Dit was dan ook onze zomervakantie.

Ok dat was in het kort mijn verhaarl. Zal binnenkort meer op mijn weblog zetten incl foto's dus wie geinteresseeerd is kan me daar vinden.

Ibbel: Springen? Er wordt nog steeds niet gelopen hier hoor. Waarom wil de ziel van Anniek niet aarden dan?

Suzaa: gefeliciteerd met je tanteschap. Ga gauw eens de ak checken. Oei Suzy is nog echt een spookje in de nacht. Trek jij het allemaal wel?

Dyfaine: leuk leuk leuk een nieuwe schrijfster. Welkom en vooral veel schrijven hoor hahaha. Kun je dat dieet eens op het forum gooien. Mag nu niet lijnen natuurlijk maar moet daarna zeker weer al die pondjes kwijt en 20 kilo in 2,5 maand klinkt streng maar wel goed. In ieder geval succes ermee en hou ons op de hoogte van je vorderingen.

Tess: wat leuk een vriendinnetje op eht KDV. Door de ontwikkeling van Tessje en wel meer van jullie kindjes heb ik toch het gevoel dat Anniek achter blijft. Ik weet wel dat elk kindje zijn eigen tempo heeft, maar lopen, springen, zoveel praten, klimmen enz enz is er hier nog steeds niet bij. Moet as di weer naar CB. Twijfel toch een beetje of ik niet met haar naar de kinderfysio moet ofzo. De ontwikkeling zou dan wel sneller gaan zeggen ze. Hummm weet het even niet.

Oh ja Tess de eczeem. das balen zeg, hier gaat het juist wat beter, maar smeer nog steeds de meeste plekjes in met hormonen zalf (savonds) en nog steeds sochtends helemaal in de koelzalf. Alles wassen in Neutral, 1x per week in bad met balneum jeukstillend erbij en absoluut geen zeep. En inderdaad hele korte nageltjes en ze heeft voor de ergste jeuk in de nacht druppels van de dermatoloog gehad. Weet even de naam niet maar zoek het voor je op. Misschien kan je het ook gewoon op doktersrecept krijgen (volgens mij wel nl) Zon helpt in ieder geval maar soms juist ook zonnebrand. Klinkt raar maar zonnebrang heeft juist vaak ook een vettende en verzorgende werking. Inderdaad even langs de apotheek om een goede te vragen. Hoe was het bij de homeopaat. Vind ik ook wel erg interessant. Ik vind echter niet dat dit vóór de reguliere moet komen. Je zou ergens een combi moeten vinden tussen beide (maar dat is mijn mening) Vertrouw dus niet te veel op alleen een homeopaat.

Lala: hier alle zwnagerschaps kwalen allemaal minimaal 6 weken eerder dan vorige keer. Blehhhh is dat. Oh en Anniek en het nieuwe engeltje moeten dan niet zo bijster intelligent zijn haha heb niet echt veel last gehad van misselijkheid bij beide haha.

Fles: hier nog een avondfles met pap en ook ochtendfles met pap. (heb nu gewoon Brinta) Beetje veel pap, ik weet het. Maar ze is in eerste instantie licht en klein dus volgens mij kan dat geen kwaad en ten tweede slaapt ze nu natuurlijk eindelijk door. Durf nog niet zo goed te experimenteren met die fles dus. Wil eigenlijk wel overstappen op gewone melk maar ook dat heb ik nog niet aangedurfd (schijterd ben ik zeg )

Wasmachine is kapot Grrrrrr, gelukkig komt dinsdag een nieuwe (hadden we al gekocht voor de vak gelukkig) maar is wel lastig als je terugkomt van vak.

Tandenpoetsen: hier nog niet regelmatig. Moet er nu wel aan geloven zoveel tanden heeft ze er ineens bij. Maar ze vind onze eigen elektrische borstel zo interessant dat ze vanzelf haar mond open doet als ik die erin stop. Er zit dan wel mijn tandpasta op en ik weet dat daar eigenlijk teveeel fluoride ofzo inzit maar ik kan dan tenminste wel haar tandjes poetsen. Haar eigen borstel en pasta vind ze helemaal niks. Ik heb nu al 4 tubes geprobeerd dus dan nog maar even zo hoor.

Binti: ga voor jou ook even snel naar de ak binnenkort. Iets wat je wakker houdt tot 3 uur kan volgens mij niet goed zijn.

Veel te lang verhaal en dan ook nog niks voor Q (oh ja was het gezellig met Ibbel op de thee?) en Misty enz enz, ik kom er vanzelf wel weer in dames, dus binnekort weer meer reacties hoor.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Ha Ibbel hoe zit het met een trampoline?? Raf springt nu intussen wel echt, komt los van de grond maar heeft wel geoefend op de trampo..

Heeee chica wat klink jij lekker ontspannen!!! Super dat je heerlijk hebt uitgerust en genoten, vooral vasthouden dat idee!!!

Tess wat schattig, een vriendinnetje!!!

Avondfles?? Die hebben wij niet. Raf drinkt een bekertje melk 's morgens en 's avonds maar dat is niet gekoppeld aan slapen en zit niet in een fles..

Neeltje wat goed dat je lekker hebt gewandeld in het bad!!! veel oefenen, dan lukt het vast ook snel op het droge!

Suzaa, veel beterschap voor jouw meisje!!
Hé Chica, welkom terug!

Even niet zo uitgebreid, maar wel even vertellen over ons doortrapte schatje. Ze wilde tv kijken en dat mocht niet van mij. Qlief kwam de kamer in, wat denk je? "Papa? Lala?"

Gauw even uitgelegd dat als iets van mama niet mag, het ook van papa niet mag. Ik heb d'r nog nooit zo betrapt zien kijken.
Chica; welkom terug! Jammer van de kleine verstoring door werkgedoe, maar zo te lezen hebben jullie genoten! En uitslapen, wat is dat ook alweer? . Succes met je gesprek maandag in elk geval.

Haha, die Qtie heeft nu al door hoe je iets voor elkaar kunt proberen te krijgen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven