Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
en oh wat vind ik t jammer dat de toppers niet door zijn! Anders had ik vanavond zeker met een club homovrienden puntenlijstjes bijgehouden, nu heb ik daar helemaal geen zin meer in..
Hoi Xen, dappere beslissing, goed hoor.

De rest: zwaai. Ik ga naar Ikea, een kast en andere gordijnen halen en dan mijn kamer witten. Laterrrrr!
Hai WM! Ik kreeg van mijn verzekeraar lijstje van bij hen gecontracteerde psychologen in mijn stad en ik heb toen beste vriend gebeld (die voor zijn hele uitdekast gebeuren psych nodig had) en die raadde mij deze aan. Zit op minuutje lopen van mn werk, dus dat is ook prettig. Vind t best wel eng hoor om mijzelf open te gaan stellen tegenover een vreemde..but we will see!
Ik ga even de tuin in..kijken of mn accu het nog wat langer volhoudt :-)
Ow dat is wel fijn dat je al iets over de psych weet dmv die goede vriend van jou. Het is natuurlijk geen garantie dat je die ook fijn vindt werken, maar is toch altijd even iets prettiger lijkt mij!

Ja het lijkt mij ook ontzettend eng om jezelf helemaal open te stellen. Maar als het blijkt dat jij je op je gemak voelt, zal het vast "vanzelf" gaan.

I
en ik moet helaas wel zeggen dat door dit hele psych-gedoe ik toch weer anders ben gaan denken over R.

Hij begrijpt er echt niks van, alleen gekken gaan naar de psych, en vindt dat ik moet kijken naar wat ik wel heb en niet naar wat ik niet heb (ben ik het mee eens, doe ik dagelijks, maar dat helpt mn issues niet uit de wereld) Het verschil tussen ons is wel weer pijnlijk duidelijk...hij heeft gewoon niets meegemaakt in zn leven en ik -te- veel...

Probeer die steun ook niet meer bij hem te zoeken, heb daar mn vrienden wel voor en hopelijk straks de psych. en natuurlijk jullie!
WM; weet nog niet welke psych ik krijg hoor, het is een vrij grote praktijk, maar heb wel mn voorkeur uitgesproken voor een vrouw
Jammer dat nu weer blijkt dat jullie op een heel ander niveau zitten! Maar het zal voor jou misschien wel een stukje duidelijkheid scheppen! Alleen leuk is anders....

Ja voorkeur voor een vrouw kan ik me helemaal in vinden, zou ik ook hebben!
Xenia: dan ben ik maar een gek. Mij heeft de psych ook enorm geholpen. En nog altijd dankbaar dat ik die stap heb durven nemen!

Wel lastig dat je daar met R niet over kan praten. Gelukkig wel met je vrienden das belangrijk !

Super huisarts trouwens dat hij zo kordaat optrad en je gelijk wilde doorsturen. Mijn huisarts was toendertijd ook heel kordaat. Ik was er ook nog niet helemaal klaar voor en hij zei toen : Je bent daar nooit klaar voor , je moet gewoon gaan. Je bent bang voor het onbekende , niet weten wat de psych zal zeggen en/of vragen.

De eerste paar keren heb ik geloof ik alleen maar gejankt bij de psych Totaal gebroken.
Oh ik had ook een vrouw als psych. Voor mij voelde dat fijner , had het idee dat ik bij een mannelijke psych niet zo open durfde te zijn.
Haha Vleer, alleen maar gekken hier! R zei t niet letterljk hoor, maar het kwam er wel op neer. Ik laat het/hem ook maar, hopelijk denkt ie na over dingen die ik gezegd heb en komt ie er op terug. zo niet, his loss!

Hoeveel sessies heb jij gehad, Vleer?
Xenia ik geloof een stuk of 15. Wanneer je de hoogste klasse ziektekostenverzekering hebt wordt het grotendeels allemaal vergoed. Geen idee hoe je verzekering nu is ? Maar misschien slim om je nu aanvullend te verzekeren.
Ik ben naar de olifant aan het kijken die gaat bevallen in Belgie ..
Zo ik ga maar eens lekker uit bed....douchen en schoenen kopen

Fijne dag allemaal!!!

in ieder basispakket zit 1e lijns psycholoog, 8 behandelingen en 10 euro per sessie voor mijzelf. Hoop dat ik aan 8 genoeg heb, zo niet dan zie ik wel
Xen, dappere held die je bent! Knap dat je toch wil gaan graven in alle ellende om het op een rij te krijgen! Sterkte ermee meid!

(En ik ben ook een gek, ben ook bij een psych geweest jaren terug. Destijds zat ik helemaal niet lekker in mn vel, veel hyperventilatie en daardoor angstaanvallen. Helaas haalde 1e psych niet zoveel uit, was eigenlijk alleen maar tips om om te gaan met de hyperventilatie, niet echt de oorzaak. Na wat heen en weer gezoek ben ik uiteindelijk goed geholpen. Merk van mezelf de laatste tijd dat ik meestal niet echt kan aangeven waarom ik me niet zo fijn voel. Dan komt er ineens iets voorbij (bv op tv) waarvan ik me zo ellendig kan voelen en dan valt er pas een kwartje.)

Heel veel succes en sterkte ermee!!!!!

Vleer, gaat die olifant snel bevallen of schiet het nog niet echt op?
Pop. t schiet nog niet echt op volgens mij. Rond 10uur hadden ze weer bloed afgenomen. Er staan alleen nog geen resultaten op de site daarvan.

Maar de Leider van de groep is wel apart gezet omdat ze niet weten hoe ze zal reageren tijdens de bevalling.
En ik ben pissed.. Gisteren al meerdere mensen gevraagd om mijn keukenkastjes aan de muur te bevestigen.

Zwager en zusje zouden vandaag komen , zijn ze het vergeten. Terwijl ik de hele middag thuis zit te wachten. (naja wachten zit toch naar de olifant te kijken maar ja dat was weer omdat ik thuis moest blijven)

pa en ma waren hier vanmorgen , pa was boormachine vergeten , maar zou aan broertje zeggen dat hij naar mij moest gaan met de boormachine.

Broertje onbereikbaar , ouders onbereikbaar. Grrr &*%&*(#$(# had graag de stad ff ingewild om wat leuke dingen te kopen voor oa keuken en toilet.

En die kutkastjes hangen ook nog niet. Kan daar zo boos om worden. Van de week liep ik nog in de gamma en riep ik nog dat ik ook maar gelijk een boormachine ging kopen. Pa vond dat belachelijk , broertje heeft er 1 , zwager heeft er 2 en pa heeft er ook de nodige. En wanneer ik vraag of ik die mag lenen zeggen ze dat ze t zelf wel komen doen want das net zo makkelijk... Ja heeeeeeeeeeel makkelijk zoals je ziet
ps buurman is niet thuis en andere buurman heeft geen boormachine
hallo allemaal,

ik ben hier ook al weer even niet geweest. Erg druk geweest, maar merkte ook (net als Xen) dat er na de meeting wat meer kliekjes vorming was ontstaan en ik het idee had dat ik niet echt mee kon praten. Allemaal heel logisch dus neem niemand wat kwalijk :-)

maar had daardoor ook even wat minder de behoefte. Verder ook druk geweest en weinig tijd gehad.

Ben dus ook een beetje uit de verhalen, las alleen over Indi... voor jou een dikke knuffel want ik kan me heel goed voorstellen dat dat nieuws als een klap komt en per mail komt ie nog harder aan! Hoop dat je het nu allemaal weer een beetje trekt!

Xen, goed dat je hulp hebt gezocht, en dat er naar je geluisterd wordt, Je klinkt heel sterk, dus weet zeker dat het snel weer wat beter met je gaat, al denk ik ook dat het goed is dat je over sommige dingen praat en daardoor verwerkt. Knuf ook voor jou!
sorry dubbel
Hoi LM! Leuk toch dat je druk bent geweest? Wel allemaal leuke dingen hoop ik? Hoe gaat het verder met je?

Ik ben net terug uit de stad....leuke schoenen gescoord...en een patatje gegeten met satésaus! Heerlijk!!

Nu lingeriekastje aan het uitzoeken. Oude shit bewaar ik voor mijn rondreis...kan ik dat tenminste steeds weggooien
En Vleer....ik kan me zo goed voorstellen dat je ontzettend baalt. Denk je dat je kastjes opgehangen worden, verheug je jezelf helemaal op het eindresultaat....en dan laat iedereen het afweten!!
ja en helemaal wanneer ik net min broertje spreek en dat hij zegt : nou pa heeft er niet over gehad met mij .. Grrr

maar broertje is nog ff bezig met andere dingen.

Rond uurtje of 8 komt zwager maar denk dat hij zijn boormachine vergeet (gebeurd wel vaker dat ie iets vergeet )
Nog even bellen dan maar Vleertje? Naar Zwager-met-het-vergietgeheugen?

Ik heb net mijn schouw geverfd. Nu ga ik de muren doen. Kan vannacht alles drogen en ga ik morgen mijn nieuwe gordijnen ophangen, mijn nieuwe kast in elkaar zetten, kussentjes ontgelehoezen, mijn nieuwe kleed wegleggen en mijn nieuwe schilderijen ophangen! Jeuuujjjj! Ben ik morgenavond verhuisd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven