Striae voorkomen
zaterdag 16 mei 2009 om 18:36
Zie je, ook nog onder de 30 jaar he?
Het wachten is nu op forummers jonger dan 30 jaar zonder striae in de zwangerschap. En forummers ouder dan 30 jaar met wel striae in de zwangerschap. Die moeten er vast ook wel zijn, toch? En wanneer gaat die 30 jaar grens in... Met 30 jaar en een dag? Of werkt het niet zo?
Het wachten is nu op forummers jonger dan 30 jaar zonder striae in de zwangerschap. En forummers ouder dan 30 jaar met wel striae in de zwangerschap. Die moeten er vast ook wel zijn, toch? En wanneer gaat die 30 jaar grens in... Met 30 jaar en een dag? Of werkt het niet zo?
zaterdag 16 mei 2009 om 18:39
Ik was 29 toen ik zwanger werd en tot de uitgerekende datum was er geen streepje te bekennen. Helaas bedacht mijn dochter dat het nog lang geen tijd was, en bij precies 41 weken stond ik op met verschrikkelijke jeuk aan mijn buik en een bijna letterlijk gebarsten huid. Ondanks verwoed gesmeer. Mijn tip is dus: zorg dat je op tijd baart!
zaterdag 16 mei 2009 om 18:41
zaterdag 16 mei 2009 om 18:43
@ring, ik was 27 en geen streepje striae...dus dan ben ik de uitzodering op de regel. Ik ben ook niet veel aangekomen hoor, ik woog voor de zwangerschap 60, op het laatst 72 en na drie maanden weer 60. Nu nog steeds trouwens en in tegenstelling tot wat mijn nick doet vermoeden, benik inmiddels 34. Kun je nagaan hoe lang ik hier al rondhang...

zaterdag 16 mei 2009 om 19:16
Alleen mijn borsten zijn nu voorzien van tijgerprintje, buik nog niet, maar heb nog 8 weken te gaan. Weet dat mijn zus haar strepen pas kreeg in de 42ste week....
Ik smeer overigens wel met weleda olie.... Voelt ook gewoon erg lekker. En als ik wel zo'n zebra printje krijg en niet gesmeerd zou hebben dan zal ik natuurlijk altijd spijt houden... ook al wordt er nog zo vaak gezegd dat het spul niet werkt.
Ik smeer overigens wel met weleda olie.... Voelt ook gewoon erg lekker. En als ik wel zo'n zebra printje krijg en niet gesmeerd zou hebben dan zal ik natuurlijk altijd spijt houden... ook al wordt er nog zo vaak gezegd dat het spul niet werkt.
zaterdag 16 mei 2009 om 19:24
quote:fleurtje schreef op 16 mei 2009 @ 18:17:
Gewoon wachten met baren tot je de dertig bent gepasseerd.Helaas geldt dit niet altijd. Tijdens mijn eerste zwangerschap bijna geen strepen opgelopen. Tijdens deze zwangerschap zag het er ook goed uit tot ik met 36 weken ineens toch een hoop strepen heb gekregen en ziet mijn buik er nu ineens uit als een streepjescode. Erg jammer maar helaas.
Gewoon wachten met baren tot je de dertig bent gepasseerd.Helaas geldt dit niet altijd. Tijdens mijn eerste zwangerschap bijna geen strepen opgelopen. Tijdens deze zwangerschap zag het er ook goed uit tot ik met 36 weken ineens toch een hoop strepen heb gekregen en ziet mijn buik er nu ineens uit als een streepjescode. Erg jammer maar helaas.

zaterdag 16 mei 2009 om 19:31
zaterdag 16 mei 2009 om 19:33
zaterdag 16 mei 2009 om 20:04
zaterdag 16 mei 2009 om 20:06
Ik was altijd een aangeklede strijkplank, tot ik in de puberteit kwam. Daarom heb ik al mooie strepen en verwacht ik ze weer zodra mijn buik substantieel gaat worden. Ik smeer wel met Weleda, dat helpt tegen het jeuken van mijn borsten, maar ik heb dus niet de illusie dat ik geen nieuwe strepen zal oplopen. Ben 22 trouwens.
zaterdag 16 mei 2009 om 20:46