Help mijn vrouw blijft kijken............
zondag 17 mei 2009 om 18:55
Naar de verschillen die wij hebben en niet naar wat we wel hebben
mijn liefde voor haar is aan het afnemen daar door ik mis de onvoorwaardelijkheid die ik vroeger wel voelde (25 jaar hebben we een relatie, samen zijn we gegroeid)
Niet!! bij mij zelf blijven is niet de goede oplossing lijkt mij
HELP wat moet ik doen?
liefs Rob
mijn liefde voor haar is aan het afnemen daar door ik mis de onvoorwaardelijkheid die ik vroeger wel voelde (25 jaar hebben we een relatie, samen zijn we gegroeid)
HELP wat moet ik doen?
liefs Rob
zondag 17 mei 2009 om 19:00
zondag 17 mei 2009 om 19:02
zondag 17 mei 2009 om 19:13
Rob, heb je het hier met haar over gehad? Heeft zij het gevoel dat ze bevestiging (van wat jullie wel hebben) nodig heeft? Op wat voor punten dan?
Ik kan me goed voorstellen dat het niet bepaald motiverend is als ze alleen maar blijft benadrukken wat er allemaal mis is en nauwelijks benoemt wat er wel goed gaat. Maar je zult iets beter moeten aangeven wat je precies bedoelt en op welke punten, want zo kunnen we niet echt advies geven.
Succes!
Ik kan me goed voorstellen dat het niet bepaald motiverend is als ze alleen maar blijft benadrukken wat er allemaal mis is en nauwelijks benoemt wat er wel goed gaat. Maar je zult iets beter moeten aangeven wat je precies bedoelt en op welke punten, want zo kunnen we niet echt advies geven.
Succes!
zondag 17 mei 2009 om 19:14
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 18:55:
HELP wat moet ik doen?
liefs RobWat een tranentrekkend welzijnsjargon, weet je zeker dat dat niet de reden is van haar afschuw?
HELP wat moet ik doen?
liefs RobWat een tranentrekkend welzijnsjargon, weet je zeker dat dat niet de reden is van haar afschuw?
zondag 17 mei 2009 om 19:22
quote:rob schreef op 17 mei 2009 @ 19:19:
anders gezegd.............als je bijft kijken naar wat niet is,
daar word je niet echt gelukig van
kijk naar wat er isKlaarblijkelijk wordt mevrouw Rob daar óók niet gelukkig van. Dat kun je maar beter serieus nemen lijkt me. Je kunt ook na de scheiding nog jezelf worden, vind je niet?
anders gezegd.............als je bijft kijken naar wat niet is,
daar word je niet echt gelukig van
kijk naar wat er isKlaarblijkelijk wordt mevrouw Rob daar óók niet gelukkig van. Dat kun je maar beter serieus nemen lijkt me. Je kunt ook na de scheiding nog jezelf worden, vind je niet?