Welke stijltang?
zaterdag 6 februari 2021 om 18:57
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een nieuwe stijltang. Ik heb nu een Remington, maar ben op zoek naar een waarmee ik ook makkelijk krullen kan maken.
Ik heb er niet veel verstand van, keramische of titanium platen? Welke kan ik het best kiezen? Ik heb halflang, normaal haar met onderin slag van mezelf. Ik stijl ongeveer om de dag, als het droog is na het wassen.
Draadloos lijkt me prettig maar is niet noodzakelijk, wel wil ik graag dat hij automatisch uitschakelt na een tijdje niet gebruikt te zijn. Budget heb ik niet echt, maar een Dyson Corrale wil ik alleen als die echt echt echt beter is dan anderen.
Hopelijk zijn hier kenners! Ik lees graag jullie tips!
Ik ben op zoek naar een nieuwe stijltang. Ik heb nu een Remington, maar ben op zoek naar een waarmee ik ook makkelijk krullen kan maken.
Ik heb er niet veel verstand van, keramische of titanium platen? Welke kan ik het best kiezen? Ik heb halflang, normaal haar met onderin slag van mezelf. Ik stijl ongeveer om de dag, als het droog is na het wassen.
Draadloos lijkt me prettig maar is niet noodzakelijk, wel wil ik graag dat hij automatisch uitschakelt na een tijdje niet gebruikt te zijn. Budget heb ik niet echt, maar een Dyson Corrale wil ik alleen als die echt echt echt beter is dan anderen.
Hopelijk zijn hier kenners! Ik lees graag jullie tips!
zaterdag 6 februari 2021 om 19:04
Volgens mij met iedere stijltang met afgeronde platen kun je krullen maken, dus dat is waar je om moet letten. Ik heb er ook een van Remington, met keramische platen, werkt heel goed.
Edit: shine therapy heet die.
Edit: shine therapy heet die.
monkeytown wijzigde dit bericht op 06-02-2021 19:05
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
7.81% gewijzigd
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)