Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Nee??

Bier??

Lekker??

Oh ja, maar die mannen ook!

Licht? Hier niet hoor!

Oh kut, toch wel... KUTHOEREN!
Slaap lekker, lieve meisjes.

Dat bedoelde ik eigenlijk...
Mhm.

Klinkt als een minislemp mét mannen (woaren ut truckers?).

En helemaal niet gezellig of zo.

Tss. Chip kent tegenwoordig de mogelijkheid zelf uit het bad te komen. Dus komt er af en toe een halfhysterische halfhogeturf voorbij. Die heel hard: Tadaaaaaaaa! roept, en dan 'm snel weer smeert. Gierend van de lach.

Jammer dat ze denkt dat je een emmertje halfvol water tegelijkertijd moet meeslepen.

Behalve slipgevaar, heb ik zo ook nog dweil duty.

....

Het werd een dweilsessie door een bloot gatje.

Het is nog niet eens 11 uur, en ik ben het nu al zat mama te heten.

Dat werkstuk heb ik gemaakt. Koud af.

Als hij nou een zeer goed krijg, kan ik dan even een uurloontje vangen?

Blerk. Ik wil gewoon niks vandaag. Kendat?
Jahoor Kjong, dat ken. Tenminste, zou moeten kennen.

Ik wilde ook wel niets, vandaag, maar heb de kinderen beloofd dat we dit keer écht naar de kermis gaan en vandaag is de laatste dag. Dus.. Ik verheug me nu al op donderdag, dé dag dat ik niets gepland heb.

heb wel eindelijk het Bernini Mysterie uitgelezen. Heb ik al 2 jaar in de kast en ben er al 2x niet verder dan hoofdstuk 2 in gekomen. EN ineens issie uit. nietwegteleggenspannendúit!

Jippie..

en dan verlang ik altijd gelijk zo naar een nieuw boek, dat je net zo meevoert door een spannend verhaal.

Dus..

Verder weinig nieuws, behalve dan dat het regent.
Later is nu
Jaaa, dat was helemaal geen verkeerd nachtje.

Maar waarom kan ik sinds ik oud niet meer piep ben niet meer uitslapen? Zit nu alweer een uurtje beneden te genieten van drie blijspelende Pimpelkinderen terwijl Pim lekker boven ligt te kroelen met het jongste Pimpelkind en Pompel als een echte kerel naar voetbal is gegaan. Wat een relaxigheid hier!

Chip die in haar blote kont jubelend en schaterend door het huis rent... het is ook echt net haar moeder, he
Wat wilde ik nou toch typen?
Nope. Ik ben geen blootlopert. Ik vind dat maar niks.

Omdat ik een soort van reptielerig ben. Pas me aan aan omgevingstemperatuuur. Dus heb ik het altijd koud bloot. En ik haat kou.

Dus eigenlijk Mims, zit jij gewoon op te passen beneden?

Wat voor soort boek zoek je D?
Kjong; ik zou zeggen; nodig Mims uit een ander weekend; zit zij leuk beneden bij Chip en kun jij in je bedje liggen dromen over warme landen!
De rust. De godinnelijke Rust!

Ik moet mezelf maar eens een persoonlijkheid gaan aanmeten.

Eerst ben ik Mims. Dan Lilvriendin.

ik ga er gewoon vanuit dat de laatste net zo'n lekkere is als de eerste, dus neem het als complimetn.

Maar.

Wie ben ík dan?

~dacht dat ze de midlife tezamen met de winter had afgesloten~
Ik lees nu De eenzaamheid van priemgetallen (oid).

En kreeg gisteren gratis en zomaar voor niets (gewonnen denk ik? ;) ) het boek Drift van Marion Pauw in de bus. Kom een keer theeleuten Dream, en dan neem je wat boeken uit mijn kast mee?!

Kjong, ik snap je laatste post al weer niet. Maar hoop dat je een leukere zondag hebt dan je dacht dat je zou krijgen?

Ik "moet" even zeggen dat ik trots op mijn kinderen ben. En dat ik nooit meer zal zeggen dat Die van Pimpel zo ver kunnen fietsen en verder niet zeuren. We zijn vandaag van Toettown naar Opa&Omatown gefietst. En na twee kopjes thee weer terug. In totaal 28 km. Meis heeft er denk ik 20 en BJ zo'n 8 gefietst. Zonder piepen en zeuren. Leuk hoor!!
Arme kleine geweldige zadelkontjes!

De administratie negerend, heb ik nog redelijk wat huishatelijk werk kunnen verrichten. En werkstuk is af.

Zit alleen een beetje met Kjongen in mijn maag. Voelt als kind van de rekening.

Hopelijk kan ik me net zo goed houden aan de nieuwe regels als dat ik ze bij hem heb ingeprent vandaag. Wat hem dan meer houvast moet geven in de Tussentijd dat hij een hoop zelfstandig moet draaien.

(Bent dacht dat anwbverhaal van mimszelve was. Lil vergeleek mijn klaagzang met woorden van haar vriendin)
Ha, okay. ksnappum weer!

Ik ben zelf ook nooit zo goed in regels volhouden. Het helpt vaak wel als het wel lukt
Wat wel stom is/was; er zijn in Toettown geen tramrails. Toch heb ik weer een megaglijer met mijn fiets gemaakt. Deze keer geen kapotte neus of tanden, maar wel een dikke (nou ja, nog dikker dan anders ) zeer pijnljike geschaafde knie, paar blauwe plekken op andere been en een zere pols. Flinke smak gemaakt. Niet leuk. Ik ben echt een knurft.
Knurft? Nee man. Een pechvogeltje. Egsielug!
ach pechvogeltje....kus op je zere plekken,. Ben weg, moet werken! slaap lekker jullie allemaal, ik bewaak het fort!!
ach pechvogeltje....kus op je zere plekken,. Ben weg, moet werken! slaap lekker jullie allemaal, ik bewaak het fort!!
Ha, kijk, dubbele kussen van Bent.

En KJong ook al zo lief.

Ik duik mijn bed in. Alles doet zeer. Morgen maar weer zinnig aan de bak.

Werk ze Bent.

En Kjong; succes weer om de komende week alles weer rond te krijgen. Heb je vrijdag ook vrij??
Wat een stoere kindjes, Toet!

En gedeelde smart is halve smart? Ik ben vannacht ook bijzonder elegant van mijn fiets gepleurd en heb een zeer pijnlijk stuitje..

Mims, het was ZO leuk!

Werkze Bentetje!
Tjongetjonge, met Pimpel heb ik geen meedelijden, hoor.

Zij viel van de fiets nadat ze op zeer flexibele wijze uit het kinderzitje klom waar ze in zat, terwijl een leuke soldaterige meneer ons uiterst kuis naar huis fietste.

Uit het kinderzitje.

Precies.

Weet je hoe smal je achterste dan moet zijn wil je daarin passen? Ongeveer net zo breed als je stuitje.

Ik heb dus geen medelijden, alleen maar jaloezie!

(arme Pim, ziet hij blauw? En heeft Pompel er al een kusje op gegeven?)

Maar ik vond het ook super. Ben nu wel moe.

Mijn kind niet.

Die kwam vijf minuten geleden laten zien hoe creatief ze haar gezicht/romp/ledematen met pen had bekrast. Ongeveer een hele bicpenvulling had ze over haar lijfje leeggegoten. Trut.

Schoongemaakt, en haar weer naar bed gebracht. Verrassing; haar hoeslaken had ze bepoederd met MIJN ogenschaduw. Grrr...

Kan ik haar ruilen tegen nog een rood katje, Pim?
Wat wilde ik nou toch typen?
Heftig onder de indruk van Pim in kinderzitje. Mijn rechterbil past er nog niet eens in Het is wel handig voor een eventueel volgend slempweekend: dan kunnen we wel eens fietsen gaan huren. Kunnen Pim, Bam en Lil wel in de kinderzitjesl scheelt weer fietshuur voor drie fietsen
Fietsen huren? En dus gaan fietsen?? Tijdens Slemp???

Whoehahaha! Egnie. Dat drinkt toch niet lekker wijn, fietsend?

Nah ja, vanuit het kinderzitje lukt dat misschien ook wel..

Zo man, ik ben zo GAAR als wat. Weekend weggeweest met kerk maar dat ging niet zoals je zou verwachten van een kerk, niks stijfs, niks gehalleluja, het was ontzettend gezellig, enorm veel gelachen, behalve wijn en sekstalk was het te vergelijken met onze slempweekenden. Veel sportactiviteiten gedaan (voor mij niet slim maar het was zo leuk en hylarisch en dan moeilijk om langs de kant te gaan zitten) en ik kan nu amper lopen van de spierpijn en heb sinds gisteravond 19.00u liggen slapen. Maar super weekend in de pocket dus lekker belangrijk. Vanmiddag naar z'huis, bahbah.

Ooooh en Mims en Pimp lekker de blommetjes buiten gezet dus! Zal vast leuk nachtje geweest zijn!

Kus op je blauwe plekken, Toet! Arme schat, doe je beetje voorzichtig!
Wow, Bam, klinkt als heerlijk weekend! Fijn dat je ervan genoten hebt en voor vanmiddag.......... ik denk aan je!

Sjeess, en passen in een kinderzitje. Grmbl .

Toet, hoest nou met spierpijn enzo? Vaak is het een twee dagen na de val op zijn ergst..... En neeeeee... jij bent geen knurft. Dat soort debiele dingen gebeurt gewoon, maar gotogot vallen met de fiets doet zooooooooo'n pijn!

Bent; spinverhaal is echt griezelig. Kan me goed voorstellen dat je nadien zat te shaken. Pfoe!

Ik ben als de dood voor wespen (en vlinders), en heb ooit hetzelfde meegemaak met een wesp in de auto. Beest had zich koest gehouden totdat ik op volle snelheid op de snelweg zat..... Manman, amper overleefd. Echt.

Zaterdag hadden we hier een jaarmarkt precies voor de deur. En voor onze oprit een draaimolen. Zucht.
Hahaha, ik moet even lachen om de zucht van Xop. Gelukkig was het maar voor één dagje??

Oh ja Bent, dat spininauto was idd wel eng. Had inderdaad stom kunnen aflopen. Xop dus ook al zo'n eng verhaal. Doen jullie nou in het vervolg voor vertrek een extra insectencheck??

Knie en polsen doen idd redelijk zeer. Morgen nog erger? Hoop van niet. Vanmiddag en morgenochtend belangrijke werkpresentaties. Wil toch wel mijn nette hakken aan
Kjong, jij bent gewoon De Koningin. Je schrijft alleen soms op manier die mij aan schrijfstijl Vriendin doet denken. Vriendin is overigens inderdaad zo geweldig als Mims, zij het op andere manier. Liefde sinds de basisschool (in Kjongtown, trouwens).

Mijn Liefde sinds het (vermoedelijk) gescheurde condoom (nou ja, van even daarvoor ook wel) is vanochtend voor 10 dagen vertrokken naar Verweg. Dot heeft zich een versuffing geknutseld op een kalender met 9 in te kleuren vakjes, maar ik wil eigenlijk ook wel zoiets. Ik mis hem nou al. Lekker weekend gehad met veel verjaarsgevier voor Dochter (ze is 8! Ik vind het zo groot!!).

Ik kan me niet voorstellen dat ik in een kinderzitje pas, en ik ga het denk ik maar niet proberen. Tenzij Pimpeldronken op volgende slemp (wat niet geheel uitgesloten is). Wanneer gaan we weer trouwens?
Ik weet het niet, maar zal ik de data opgooien? Dan zorg ik dat ik sowieso wél kan dit keer.

(Ik was vanmorgen op werk, maar ben direct door baas naar huis gestuurd voor vandaag en morgen. Rest van de week vrij ivm woensdag en hemelvaart enzo. Wat rot nou...)
Ik hoop dat ie je naar huis stuurde omdat ie vond dat je een paar vrije dagen had verdiend ivm heel hard werken de laatste tijd en niet omdat je ziek/zwak/misselijk op kantoor verscheen????

Ja, gooi jij er eens een datumplannert in Meave1

Ik ben zo druk aan het typen dat ik vergeet te lunchen. Dat ga ik nu even doen en daarna mezelf in nette kleding hijsen. En mijn nieuwe paarse schoenen aan doen. Die zijn zoooooo leuk. (En ik word op mijn negenendertigste eindelijk een echte vrouw; met meerdere tassen en schoenen enzo, ut is mie wat!).

Arme Dot en arme Lil. Zoen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven